Νέα πολιτική επιλογής θέσεων

Godhatesusall

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
16/11/2013
Μηνύματα
22
Likes
5
Προσπαθώ να δω πως αυτή η γενικότερη αλλαγή (και) στις θέσεις θα δώσει καλύτερα κέρδη στην Α3... Και το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σκεφτώ πως αυτό θα επηρεάσει εμένα. Πχ κάνω πολύ συχνά το LON-SKG , κυρίως με Α3 μέσω ATH .

Για ημερομηνίες τον απρίλη(μετά το πάσχα) που όντως θέλω να έρθω έχουμε και λέμε:
FR £67(ex STN), U2 £97(ex GTW) , A3 £210(ex LHR,S+T class).

Από την εμπειρία μου, θα έλεγα ότι αυτές είναι τυπικές τιμές(άντε με την Α3 μερικές φορές μπορείς να πληρώσεις λίγα λιγότερα)

Οι ώρες και το αεροδρόμιο είναι υπέρ της Α3, αλλά όχι φοβερά.
Για αεροδρόμιο:Αν ζείς στο λονδίνο είτε κάπως ανατολικά του, το να πας στο LGW δεν είναι και τόση περισσότερη ώρα επιπλέον δρόμος.
Για ώρες αναχώρησης: Η Α3 έχει πολλές περισσότερες επιλογές. Η U2 μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως business δρομολόγιο, ενώ η FR είναι καθαρά leisure με αναχώρηση μετά την δουλειά και άφιξη... μεσάνυχτα!

Μέχρι τώρα προτιμούσα 90% A3 γιατί στην τιμή είχα:
1) Lounge access( το κοστολογώ £15 /επίσκεψη , δεδομένου ότι τόσο θα πλήρωνες με μια ετήσια συνδρομή σε lounge pass schemes)
2)Δωρεάν αποσκευή( λίγες φορές την χρειάζομαι, αλλά όταν την χρειάζομαι είναι καλή)
3) Δωρεάν επιλογή θέσης(που κάνει τεράστια διαφορά στα Α321)
4) priority boarding/security
5) Δωρεάν ποτά(μιας και τρώω στο lounge συνήθως. Αξία £5-10)

Το ζήτημα είναι ότι ΟΛΑ τα παραπάνω μπορώ να τα πάρω από την U2/FR ως επιπρόσθετες υπηρεσίες. Κάθησα λοιπόν και υπολόγισα και τι θα πληρώσω για τις πτήσεις που έχω υπόψην με FR/U2:

FR: £175 + £10 αναψυκτικά/ποτά + £15 lounge = £200 (με θέση 1α)
U2: £192+ £10 αναψυκτικά/ποτά + £15 lounge = £217 (ομοίως)

Και αυτό σε περίπτωση που χρειάζομαι βαλίτσα κάθε φορά (κόστος περίπου £40-50 στις παραπάνω τιμές).
Βλέπουμε λοιπόν ότι εντάξει, η Α3 δεν είναι εν τέλει και τόσο ακριβότερη, και αν λάβουμε υπόψην την αξία των μιλίων κλπ κλπ, μπορούμε να πούμε ότι για τις ίδιες υπηρεσίες η Α3 χρεώνει πάνω-κάτω τα ίδια λεφτά.

Σε περίπτωση που η αιγαίου αρχίσει να μου χρεώνει τις θέσεις 44 ευρώ την επιστροφή για upfront ή 16 για έξοδο κινδύνου, βλέπετε ότι η πλάστιγκα αρχίζει να γέρνει σιγά-σιγά εναντίων της, επειδή :
1) Το all-in fare της θα είναι 30-40 λίρες παραπάνω σε περίπτωση που χρειάζομαι βαλίτσα,
2)αλλά σε περίπτωση που θέλω να ταξιδέψω με λαπτοπ+χειραποσκευή, η διαφορά ανεβαίνει στις 70-80 λίρες!
3) Και αν αρχίσουμε να λέμε μετά ότι πχ το fast track 6am το πρωί στο LGW είναι άχρηστο γιατί ακόμα και δευτερά πρωί δεν έχει πολύ κόσμο κλπ κλπ, τότε η διαφορά ανεβαίνει κιάλο!

Για να μην μακρυγορώ κιάλο, ρώτησα τον εαυτό μου όσο πιο ψύχραιμα μπορώ: "αυτή η αλλαγή από μόνη της θα με κάνει να σταματήσω να πετάω με Α3" ? Η απάντηση είναι ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ, γιατί το *Α gold είναι ένα καλό προνόμιο για τα επαγγελματικά μου και το προσωπικά μου ταξίδια . Αλλά, από δω και πέρα ΣΙΓΟΥΡΑ θα αυξήσω της χρήση της FR/U2 . Και νομίζω ότι αυτό σημαίνει ότι η Α3 θα βγάλει λιγότερα λεφτά από μένα φέτος.

Και αν τα οικονομικά δεν βγάζουνε νόημα για έναν gold, σκεφτείτε πόσο χειρότερα θα φαίνονται για κάποιον μη gold που θα πρέπει να πληρώσει την Α3 για τα πάντα(βαλίτσα, lounge κλπ).
 

jimAEL

Business-Class-Member
Εγγραφή
09/06/2011
Μηνύματα
250
Likes
34
Μιλάω νωρίτερα με Aegean και τους ρωτάω το εξής ''ταξιδεύω με χειραποσκευη,δεν θέλω ν'αγοράσω θέση,κάνω online check in και οι standard θέσεις είναι γεμάτες.Θα δώσεις δωρεάν θέση upfront ή extra legroom;'' και μου απάντησε ''Εάν προσέλθεις στο αεροδρόμιο για να κάνεις check-in και έχουν εξαντληθεί όλες οι δωρεάν θέσεις, ενώ υπάρχουν διαθέσιμες up front και extra legroom θέσεις, σε αυτή τη περίπτωση δεν θα χρειαστεί να καταβάλεις κάποια αντίτιμο. Ευχαριστούμε.''

Ξαναρώτησα για το Online check in και περιμένω απάντηση αλλά αν ισχύει αυτό που μου απάντησε για δωρεάν παραχώρηση θέσης μόνο με check in στο αεροδρόμιο και χωρίς να έχεις να παραδόσεις αποσκευη, μιλάμε για απίστευτα πράγματα και ειλικρινά βλέπω μία προχειρότητα στο όλο θέμα.

Μας βλέπω με την εφαρμογή στο χέρι να βλέπω ποιες θέσεις έχουν δοθεί και μόλις εξαντληθούν οι περισσότερες να ορμάω στο counter να κάνω τσεκ ιν για θέση extra legroom :D

Σε συνέχεια της επικοινωνίας μου με την εταιρεία η απάντηση για το online check in είναι αυτή ''ατά το web check-in σε περίπτωση που έχουν εξαντληθεί όλες οι δωρεάν θέσεις, ενώ υπάρχουν διαθέσιμες up front και extra legroom θέσεις, δεν καταβάλλεται αντίτιμο.''
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
3.950
Likes
398
Website
www.air-born.gr
jimAEL":322j1smi said:
Σε συνέχεια της επικοινωνίας μου με την εταιρεία η απάντηση για το online check in είναι αυτή ''ατά το web check-in σε περίπτωση που έχουν εξαντληθεί όλες οι δωρεάν θέσεις, ενώ υπάρχουν διαθέσιμες up front και extra legroom θέσεις, δεν καταβάλλεται αντίτιμο.''

Σύμφωνα με όσα λέει το τηλεφωνικό κέντρο (και εφόσον θεωρούμε ότι είναι καλά ενημερωμένοι και πως το ΙΤ της εταιρείας έχει υλοποιήσει αυτά που λέμε), αυτό φαίνεται πως είναι σωστό.

Επίσης, κάτι που παρέλειψαν να σου πούνε, είναι πως εφόσον έχουν τελειώσει οι δωρεάν θέσεις, θα πάρεις "τυχαία" μία από τις υπόλοιπες που μπορεί π.χ. να είναι μία μεσσαία θέση, λέγε με 9Β. Αυτήν, δε θα μπορείς να την αλλάξεις, εκτός αν πληρώσεις :banana:
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.190
Likes
363
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Godhatesusall":2zejz3nd said:
Για να μην μακρυγορώ κιάλο, ρώτησα τον εαυτό μου όσο πιο ψύχραιμα μπορώ: "αυτή η αλλαγή από μόνη της θα με κάνει να σταματήσω να πετάω με Α3" ? Η απάντηση είναι ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ, γιατί το *Α gold είναι ένα καλό προνόμιο για τα επαγγελματικά μου και το προσωπικά μου ταξίδια . Αλλά, από δω και πέρα ΣΙΓΟΥΡΑ θα αυξήσω της χρήση της FR/U2 . Και νομίζω ότι αυτό σημαίνει ότι η Α3 θα βγάλει λιγότερα λεφτά από μένα φέτος.

Και αν τα οικονομικά δεν βγάζουνε νόημα για έναν gold, σκεφτείτε πόσο χειρότερα θα φαίνονται για κάποιον μη gold που θα πρέπει να πληρώσει την Α3 για τα πάντα(βαλίτσα, lounge κλπ).

Τα έγραψες πολύ ωραία και αυτό είναι και για μένα το ζουμί της υπόθεσης, την επόμενη φορά που θα έχω Α3 Vs Air France οριακά φτηνότερη την Air France, θα χτυπήσω τους γάλλους και θα χάσουν ολόκληρα τα 250Ε στα Σπάτα. Τα πολλά και τα περίσσια μας χαλάσανε τα ίσια που λένε κάποιες ψυχές.

aakunz":2zejz3nd said:
Με εξαίρεση τη θλιβερή SN και 4U, που δεν έχουν ακόμα βρει το δρόμο τους, το LH Group έχει ένα πολύ «τίμιο» πακέτο ναύλων για τους επιβάτες του στο ευρωπαϊκό δίκτυο.

Light: προσφέρει μόνο αερομεταφορά κι ένα σνακ. Δεν επιτρέπει αλλαγές, δεν επιτρέπει επιστροφές χρημάτων και οτιδήποτε επιπλέον πρέπει να πληρώνεται, ακόμα και αν είσαι *Α Gold.

;

Το οποίο και light της LH είναι για μένα ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά, απίθανα φτηνό (99Ε μετ'επιστροφής), σύντομους ελεγχους και χωρίς πολλά πολλά. Αν τώρα αλλάξουν τα πλάνα σου, ε το πολύ πολύ να χάσεις 99Ε μείον τους φόρους δλδ πες 60Ε.
 

sunnysky

Economy-Class-Member
Εγγραφή
05/01/2015
Μηνύματα
164
Likes
65
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Θεωρητικά έτσι είναι τα πράγματα, στην πραγματικότητα αυτές οι συγκρίσεις έχουν νόημα αν οι πτήσεις είναι σε παρόμοιες ώρες και τιμές. Ο μεγάλος όγκος των ταξιδιωτών επιλέγει πτήσεις κυρίως με βάση την τιμή και τα ωράρια και πολύ λιγότερο με βάση τις παροχές. Δυστυχώς ή ευτυχώς η αγορά προς τα εκεί κινείται.
Μένει να δούμε αν οι οποίες μελλοντικές αλλαγές περάσουν μέρος της μείωσης του κόστους και στις τιμές των εισιτηρίων.
 

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.181
Likes
89
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
Πάντως μου κάνει τρελή εντύπωση η μουγκαμάρα σχετικά με το μέτρο ακόμα και σε ταξιδιωτικά sites.
 

Ulrike

First-Class-Member
Εγγραφή
30/12/2011
Μηνύματα
844
Likes
230
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
flesland":99ihn53k said:
Το οποίο και light της LH είναι για μένα ότι καλύτερο κυκλοφορεί στην αγορά, απίθανα φτηνό (99Ε μετ'επιστροφής), σύντομους ελεγχους και χωρίς πολλά πολλά. Αν τώρα αλλάξουν τα πλάνα σου, ε το πολύ πολύ να χάσεις 99Ε μείον τους φόρους δλδ πες 60Ε.

Αλλά μόνο σε κάποια δρομολόγια και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα του K fare… Διαφορετικά, και το εισιτήριο light μπορεί να κοστίζει 500 Ευρώ και παραπάνω (μέχρι κοντά στα 1.000 Ευρώ σε ακριβά δρομολόγια και Y light fare…), χωρίς βαλίτσα και χωρίς επιλογή θέσεων.

Το σύστημα είναι λίγο πολύ το ίδιο με τα light της Α3. Στους φθηνούς ναύλους και όταν δεν χρειάζεσαι βαλίτσα ή δυνατότητα αλλαγής / ακύρωσης είναι φθηνά, μόλις όμως οι φθηνοί ναύλοι δεν είναι πια διαθέσιμοι, μπορείς να πληρώσεις αρκετά, χωρίς να έχεις βαλίτσα, χωρίς καμία flexibility κλπ.
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
3.950
Likes
398
Website
www.air-born.gr
Στα "προνόμια" των χρυσών μελών αναφέρεται:

Προεπιλέξτε τη Standard θέση της προτίμησής σας σε πτήσεις της Aegean και της Olympic Air, οποιαδήποτε στιγμή, χωρίς χρέωση για εσάς και όσους ταξιδεύουν μαζί σας, online ή μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της Aegean

Τουλάχιστον για μένα αυτό δε δουλεύει. Δέχτηκα ένα μήνυμα σφάλματος ότι δε μπορεί να προχωρήσει η επιλογή θέσης για την παρέα μου :rant:
 

pilakis89

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
21/04/2014
Μηνύματα
59
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ELB
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Εγώ πάντως σήμερα που έκανα check in με έδειχνε από την τρίτη σειρά και πίσω όλες τις άδειες θέσεις δωρεάν .Τώρα με χρεώσεις κτλ δεν είδα τίποτα.
 

sth

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
14/12/2014
Μηνύματα
77
Likes
4
Οι χρεώσεις ισχύουν για κρατήσεις από 1/2 και πτήσεις από 12/2, όπως γράφουν στη σελίδα τους. Εγώ έκανα κράτηση μετά την 1η Φεβρουαρίου και πέταξα πριν την 12η, επέλεξα κανονικά έξοδο κινδύνου χωρίς καμία χρέωση.
 
Top