Νέα πολιτική επιλογής θέσεων

Καλημέρα σας, η σημερινή, δική μου εμπειρία έχει ως εξής. Όταν πήγα να κάνω check in το σύστημα μου έδωσε την 1Ε, extra legroom δωρεάν, όταν προσπάθησα να την αλλάξω σε 5F την χρέωνε κανονικά 2 ευρώ, το άφησα ως έχει και πήγα για check in στο Βενιζέλο, σε ερώτηση μου εαν μπορεί να μου αλλάξει τη θέση για παράδειγμα από 1Ε σε 3F ή 4F μου είπε ότι δεν γίνεται και οι θέσεις που ζήτησα δεν είναι πλέον διαθέσιμες, δεν ήταν όταν μπήκακαμε στο αεροπλάνο. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μου δίνει δωρεάν την ακριβή θέση και να μου χρεώνει την φθηνότερη, να έιναι ελεύθερς οι θέσεις που ζήτησα και η κοπέλα στο check in να μου λέει ότι δεν είναι διαθέσιμες.
 
Παιδιά καλησπέρα! Έκανα χθες αίτηση για πρόσληψη cabin group.Αν είμαι σε λάθος topic παρακαλώ στείλετε μου ένα σύνδεσμο (link) για να μεταβώ στο κατάλληλο topic.Έχω κάποιες απορίες που θα ήθελα να ρωτήσω..
 
:with: Αν έκανες αίτηση για cabin group, νομίζω πως δεν είσαι μόνο στο λάθος topic, έκανες αίτηση μάλλον και για το λάθος επάγγελμα.
 
YCNZ":z9k37292 said:
Εχει τύχει δυο φορές που έχω φτάσει στην Αθήνα ΜΕΤΑ την έναρξη της χρέωσης θέσεων να σταθμεύσουμε και στις δύο φορές σε remote, και στις δυο φορές να ΜΗΝ ανοίξουν την πίσω πόρτα για αποβίβαση και με δεύτερο λεωφορείο όπως γινόταν μέχρι πολύ πρόσφατα. Είναι τυχαίο το γεγονός λέτε, ή απλά έχω νοσηρή φαντασία και βλέπω σενάριο τιμωρίας όλων εμας των τζαμπατζήδων; Μάλιστα την μία φορά ή συνοδός είπε "θα αποβιβαστείτε και απο τις δύο σκάλες", με συνέπεια το πίσο μισό του αεροπλάνου να κοιτάει προς τα εκεί, αλλά τελικά η πίσω πόρτα να μην ανοίξει ποτέ. Δεν προσπάθησαν καν να την ανοίξουν, και ούτε λεωφορείο ήρθε ποτέ στην πίσω μεριά, οπότε προφανώς το είπε εκ παραδρομής. Αν αληθεύει σαν σενάριο ή αν υπάρχει τρόπος επιβεβαίωσης, διασταυρώστε το - ίσως και να μην το πρόσεξε πολύς κόσμος ακόμα.
Το σκεπτικό σου περί τιμωρίας τζαμπατζήδων κλπ είναι, όπως το είπες, "προϊόν νοσηρής φαντασίας". Μου έχει τύχει σε διάφορες εταιρίες εδώ και αρκετά χρόνια σε διάφορα αεροδρόμια, να μην ανοίξει η πίσω έξοδος, ακόμα και αν έχουν ανακοινώσει περί αποβίβασης μπρος και πίσω. Αυτό το γεγονός οφείλεται -στην συντριπτική του πλειοψηφία- στον handler ο οποίος για κάποιο λόγο (ώρα με πολύ κίνηση/ πολλές πτήσεις, έλλειψη προσωπικού, έλλειψη διαθέσιμων οχημάτων κλπ) δεν φέρνει δεύτερη σκάλα και αναγκαστικά η αποβίβαση γίνεται μόνο από μπροστά. Και φυσικά οι αεροσυνοδοί δεν θα "προσπαθήσουν να την ανοίξουν" αν δεν δουν σκάλα να έρχεται.
 
Εμένα η πρόσφατη εμπειρία μου σχετικα μ επιλογή θέσης είναι η εξής.
Μεχρι Ιανουάριο περίπου ήμουν silver member, και ειχα κρατηση για Μάρτιο. Πριν ληξει το silver membership εκανα κρατηση θεσης οπως ειχα δικαιωμα για την σειρά 3. Ερχονται οι χρεώσεις, και βλέπω τυχαια στο checkmytrip οτι μου εχουν αλλαξει τις θεσεις τυχαία ωστε να μην καθομαι με τη γυναικα μου. Κατα περίεργο τρόπο, με καλούν από Aegean να μου αναφέρουν οτι λογω αλλαγών, εχει γινει αλλαγή θεσης αι μου δινουν σειρά 7 και 4 (chq-ath, ai ath-bud). δηλαδή και πάλι upfront. μπαινω στην κράτηση μου και βλέπω 4 upfront θεσεις με κοστος 0ευρώ, σαν να μου εκαναν δωρεάν λοιπόν το upfront.

Οταν εκανα check in, μου δινει ελευθερη τη σειρά 3, οπότε και την αλλάζω, μου δινει κοστος 0, αλλά στην τελική επιβεβαίωση μου λεει οτι δεν μπορεσε να γινει χρεωση και να καλεσω εκπρόσωπο. καλώ στο τηλεφωνικό και με προτρέπουν να κανω ακυρωση του check in και να ξαναπροσπαθησω χωρις να αλλαξω θεση. Το κανω, και παλι μου βγαζει το μυνημα οτι δεν μπορεσε να γινει χρεωση, οπότε ξανα κανω ακυρωση, επιλογή της 3, εκδοση του boarding pass, δεν με ενοχλησε κανεις, όλα καλά.

αλλά αυτό το free upfront δεν το εχω ξαναδεί να αναφέρεται στο forum.
 
Ξέρει κανείς αν σου δίνει διπλανές θέσεις όταν ταξιδεύεις με συνταξιδιώτη και με ίδιο κωδικό κράτησης;
Η Ryanair πχ μέχρι πέρσι σου έδινε διπλανές. Τώρα πλέον το πιθανότερο είναι να σου δώσει άσχετες θέσεις μεταξύ τους προκειμένου να σε κάνει να αγοράσεις έστω μία θέση.
 
Τελικά αρχίζω να πιστεύω πως έχει γίνει τελείως ακαταλαβίστικο το συστηματάκι ή δουλεύει με κανέναν αλγόριθμο που δεν μπορούμε να τον αποκωδικοποιήσουμε..., κρίνοντας από αυτά που διαβάζω εδώ και την πρόσφατη εμπειρία μου που σας παραθέτω:

Πετούσα από/ προς Εξωτερικό και στη δική μου κράτηση ήταν και άλλοι 3 φίλοι μου. Εγώ silver μέλος οι υπόλοιποι τίποτα!

'Όταν άνοιξε το OLCI, μου έδινε για όλους μας, pre-assigned σειρές 3 και 4 (σε Α320) και στα δύο σκέλη!!!
Μέχρι να βγούνε τα boarding pass, έλεγα πως τώρα θα σκάσει το εξτραδάκι, που δεν έσκασε ποτέ και βγήκαν... όπως και πετάξαμε στις σειρές αυτές κανονικότατα!
Η μόνη διαφορά ήταν πως δεν μου έδινε εναλλακτικές για αλλαγή σε upfront, πλην μόνο σε standard, άλλα λόγω καλύτερου seat pitch φυσικά και δεν τις άλλαξα (αφού ήταν και τσαμπέ!)

Σε κουβέντα μου με gold μέλος, μου έλεγε πως σε ταξίδι του (δυο μέρες πριν το δικό μου), στο άνοιγμα του OLCI, επίσης του είχε pre-assigned upfront, αλλά λίγο πριν την έκδοση του boarding pass, ζητούσε το εξτραδάκι για να προχωρήσει και τελικά την άλλαξε σε standard τσαμπέ!

Επίσης και σε αυτή όπως και σε προηγούμενη πρόσφατη πτήση μου, όταν μπήκα λίγες ώρες πριν την αναχώρηση να δώ εάν ανοίγει (upfront & leg room) για free, δεν εμφανίζονταν διαθέσιμες και οι μόνες που είχαν μείνει ήταν ελάχιστες standard τις συμφοράς (μεσαίες και τελευταία σειρα δλδ)...
 
https://el.aegeanair.com/taksidepste/upgrade/

Ξεκίνησαν και οι δημοπρασίες για business θέσεις.

Aegean Upgrade Challenge

Έχεις εισιτήριο economy; Δίνεις μια προσφορα, και αν είσαι τυχερός πετάς business!!!
 
Συνήθης πρακτική της SAS, δυστυχώς ποτέ δεν το δοκίμασα. Θα έχει ενδιαφέρον να μοιραστούν την εμπειρία τους αυτοί που το δοκιμάσουν.
 
Top