Βάσεις της Ryanair σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Κάθε χρόνο είναι το ίδιο θέμα. Δηλαδή μας λέει ότι τα 10 δρομολόγια είναι οκ, αλλά για τα υπόλοιπα δεν βγαίνει, οπότε θέλει ψαλίδι.

Ειδικά για Αθήνα δεν βρίσκω τον λόγο να δοθούν κίνητρα, εφόσον υπάρχουν εταιρείες που πετάνε με τις ισχύουσες χρεώσεις και βγάζουν κέρδος (φαντάζομαι). Προσωπικά η πτήση από/προς Κολωνία με βόλευε πολύ αλλά ίσως να το δει η Α3 και να κρατήσει την θερινή της και για τον χειμώνα.
 
τα 10 δρομολόγια που λές, μπορεί να τα κάνει χωρίς να έχει βάση στην Αθήνα, να επιχειρεί δηλαδή απο άλλα αεροδρόμια. Εχοντας όμως βάση στην Αθήνα, μπορει να κανει πολύ περισσότερα δρομολόγια, να έχει πληρώματα που εδρεύουν στην Αθήνα, να σταθμεύει τα αεροπλάνα της στην Αθήνα κλπ.. Βάζοντας βάση σε κάποιο αεροδρόμιο, εκτοξεύει τα δρομολόγια της και ιδίως μεταφέρει κόσμο απο προορισμούς που πιθανόν να μην έχουμε μέχρι σήμερα !
Υ.Γ Γιατί κανείς αλήθεια δεν αναφέρεται στις χαμένες θέσεις εργασίας που προσφέρουν οι βάσεις στην Αθήνα ?
 
Last edited:
Φανάζομαι θα δούμε δημοσιεύματα το Μάρτιο με την Ryanair να ανοίγει βάση στο ΑΤΗ και νέους προορισμούς. Έχει κουράσει το ίδιο παραμύθι. Σίγουρα θα έχει μελετήσει την κίνηση αυτή και θα μεταφέρει τα αεροσκάφη σε αεροδρόμια που έχουν περισσότερο κίνηση τον χειμώνα. Όσο για τα πληρώματα και τις θέσεις εργασίας, δυστυχώς υπάρχουν κάποιοι που θα χάσουν την δουλειά τους, αλλά δε ξέρω κατά πόσο τα νούμερα όταν ανοίγει μια βάση είναι αληθινά, με ένα αεροσκάφος που λέει πχ 150 νέες θέσεις εργασίας. Τα πληρώματα μεταφέρονται από βάση σε βάση δυστυχώς.
 
πληρώματα καμπίνας είναι συνήθως ντόπιοι, για να βοηθάει η γλώσσα επικοινωνίας.. Πιλότοι, ναι, αρκετοι μετακινούνται απο χώρα σε χώρα.. Υπάρχει βέβαια και προσωπικό των εταιρειών επίγειας εξυπηρέτησης, που θα προσληφθεί ή θα παραμείνει και το χειμώνα για την εξυπηρέτηση των επιπλέον πτήσεων
 
τα 10 δρομολόγια που λές, μπορεί να τα κάνει χωρίς να έχει βάση στην Αθήνα, να επιχειρεί δηλαδή απο άλλα αεροδρόμια. Εχοντας όμως βάση στην Αθήνα, μπορει να κανει πολύ περισσότερα δρομολόγια, να έχει πληρώματα που εδρεύουν στην Αθήνα, να σταθμεύει τα αεροπλάνα της στην Αθήνα κλπ.. Βάζοντας βάση σε κάποιο αεροδρόμιο, εκτοξεύει τα δρομολόγια της και ιδίως μεταφέρει κόσμο απο προορισμούς που πιθανόν να μην έχουμε μέχρι σήμερα !
Υ.Γ Γιατί κανείς αλήθεια δεν αναφέρεται στις χαμένες θέσεις εργασίας που προσφέρουν οι βάσεις στην Αθήνα ?
Τι ασφαλιστικές εισφορές πληρώνει η Ryanair στην Ελλάδα για τα πληρώματα της που τα εχει δηλωμένα στην Adecco Ιρλανδίας και Μάλτας?
Το φόρους?
Μας απειλεί πως θα πετάει τον χειμώνα του 2023 μόνο σε 10 προορισμούς απο την Αθήνα? Σε τόσους ακριβώς πετούσε και τον χειμώνα του 2022.¨ολες οι άλλες LoCo γιατί συνεχίζουν τις πτήσεις τους χωρίς καμία επιδότηση ή μείωση τελών?
Πόσες φορές ακόμα θα φωνάξει ο μικρός βοσκός λύκος και θα τον πιστέψουν?
 
Τι ασφαλιστικές εισφορές πληρώνει η Ryanair στην Ελλάδα για τα πληρώματα της που τα εχει δηλωμένα στην Adecco Ιρλανδίας και Μάλτας?
Το φόρους?
δεν ξέρω τι φόρους πληρώνει, αυτο ισως να ρωτούσες το αρμόδιο Υπουργείο.. Δεν σε απασχολεί ομως οτι καποιοι ελληνες εργαζόμενοι θα καταφύγουν παλι στην ανεργία ?
 
δεν ξέρω τι φόρους πληρώνει, αυτο ισως να ρωτούσες το αρμόδιο Υπουργείο.. Δεν σε απασχολεί ομως οτι καποιοι ελληνες εργαζόμενοι θα καταφύγουν παλι στην ανεργία ?
Ποιοι Έλληνες εργαζόμενοι της Ryanair θα απολυθούν αντί να μεταφερθούν σε άλλη βάση?
 
πληρωματα καμπίνας προφανώς εχει και Ελληνες, αλλά και προσωπικό handling που δεν θα χρειαστεί να δουλέψει ΚΑΙ το χειμώνα...
 
Τα πληρώματα καμπίνας θα μεταφερθούν σε άλλες βάσεις.
Το χαντλινγκ που εξυπηρετεί τις πτήσεις της Ryanair πόσους δεν θα χρειαστεί να προσλάβει απο όσους απασχολεί τώρα λόγω της μη αύξηση των πτήσεων της? Δεν μειώνει τους προορισμούς. Σε 10 πετούσε τον περασμένο χειμώνα απο την Αθήνα, σε 10 θα πετάει και τον ερχόμενο.
Πόσοι είναι πια αυτοί που αξίζει να τσακωθούμε με ενα σωρό άλλες εταιρείες που πετάνε χωρίς "δωράκι" απο το ΔΑΑ ή απο την περιφέρεια ή απο το υπουργείο?
Μου ακούγεται σαν κάποιος να υποστηρίζει τη χειρότερη δυνατή εξέλιξη για τον χειμερινό τουρισμό και όχι μόνο της Αθήνας.
 
Last edited:
Επίσης κατά πάσα πιθανότητα την επίγεια εξυπηρέτηση την έχει αναλάβει άλλη εταιρεία (Skyserv?) και δεν είναι υπάλληλοι της Ryanair
 
Top