Norwegian στην Ελλάδα

:arrow: Διότι οι εταιρείες χαμηλού κόστους δεν εκδίδουν τιμολόγιο ή απόδειξη πώλησης στα ταξιδιωτικά γραφεία

:arrow: Διότι οι περισσότερες εταιρείες χαμηλού κόστους δεν είναι μέλη της IATA και δε συμμετέχουν σε κάποιο πρόγραμμα εκκαθαρίσεων μέσω τραπέζης, όπως κάνουν οι εταιρείες που έχουν ενταχθεί στο BSP της χώρας μας. Στην Ελλάδα, μία εταιρεία το έκανε και την έλεγαν Sky Europe.

:arrow: Διότι ο χρόνος που απαιτείται για μία κράτηση μέσω ιντερνετικής εφαρμογής είναι πολλαπλάσιος του χρόνου που απαιτείται μέσω ενός συστήματος κρατήσεων παγκοσμίου διανομής, που λειτουργεί και με γραμμές εντολών. Εσείς μπορεί να κάνετε μία αναζήτηση κάθε εβδομάδα, σκεφτείτε όμως ανθρώπους οι οποίοι θα πρέπει να γεμίζουν κουτάκια και κλικάρουν κουμπάκια επί 8 ώρες κάθε μέρα, όταν μπορούν να κάνουν πολύ πιο γρήγορα και αποτελεσματικά τη δουλειά τους με γραμμές εντολών. Αυτό ΔΕΝ το προσφέρουν οι περισσότερες low cost γιατί τους κοστίζει σε χρήμα (περίπου $4 για κάθε πτήση ανά επιβάτη που κλείνεται μέσω GDS).

:arrow: Διότι το GDS δε λειτουργεί με τη νοοτροπία "take it or leave it", που εφαρμόζουν οι περισσότερες low cost και legacy carriers. Χρησιμοποιώντας το GDS έχεις τη δυνατότητα να βάλεις σε αναμονή για αρκετές ώρες ή και ημέρες, μία ολοκληρωμένη κράτηση με κατοχυρωμένη τιμή χωρίς να τη χάσεις, κατι που δε συμβαίνει πάντα αν απομακρυνθείς από μία ιστοσελίδα για να ελέγξεις κάποια άλλη εταιρία.

:arrow: Διότι οι περισσότερες low cost, στοχεύουν στον ιδιώτη και τον εξοικειωμένο με τη χρήση Η/Υ, και όχι τον επιχειρηματία. Έτσι, το ταξιδιωτικό γραφείο είναι περισσότερο ανταγωνιστής παρά συνεργάτης. Το λυπηρό σε αυτή την ιστορία είναι πως στην Ευρώπη και τη Β. Αμερική, η τάση όλων των εταιρειών είναι να "κλέψουν" τον πελάτη από το ταξιδιωτικό γραφείο και να τον "σπρώξουν" προς τη δική τους ιστοσελίδα, για να μην επιβαρυνθούν τη χρέωση του GDS. Πρώτη διδάξασα στη χώρα μας, γνωστή πρωτοπόρος ιδιωτική εταιρεία που παρά τις διακηρύξεις της ότι θα βρίσκεται πάντα στο πλευρό των ταξιδιωτικών γραφείων, ήταν η πρώτη που έσυρε το χορό των προμηθειών 1% ακολουθώντας το παράδειγμα της γερμανίδας φίλης/μητριάς της και πέρασε ακόμα πιο μπροστά με την καινοφανή πολιτική περί μη αναγνώρισης λαθών στους "συνεργάτες" της (άμεση χρέωση των savers χωρίς δυνατότητα διόρθωσης σε περίπτωση λάθους, εν αντιθέσει προς τις άλλες 100+ εταιρείες που μπορούν να πωληθουν στην ελληνική αγορά από τα ταξιδιωτικά γραφεία)
 
[*]Διότι οι περισσότερες low cost, στοχεύουν στον ιδιώτη και τον εξοικειωμένο με τη χρήση Η/Υ, και όχι τον επιχειρηματία..[*]

Μα και οι λοκο δεν έχουν στρέψει το βλέμμα τους στον μπίζνες ταξιδιώτη για αυξημένα yields και lf? Εδώ λένε ότι πολλές επιχειρήσεις στέλνουν τα στελέχη τους με λόκο εταιρείες στα πλαίσια περικοπών..

Άρα ο ταξιδιώτης που θέλει να φτάσει στον προορισμό του, έχει επιλογή ή να μάθει Η/Υ για να πετάει με λόκο ή να πληρώσει τα κερατα του και να πετάξει με ανταπόκριση;..(ή και απευθείας με ακριβότερο εισιτήριο με μη-λόκο..)..
 
Συγγνώμη κύριοι αλλα κάνετε ένα μεγάλο λάθος. Στην ελλάδα που μονο το 40% των νοικοκυριών έχει internet (και τι internet ένας θεός ξέρει) τα ταξιδιωτικά γραφεία είναι αυτά που έχουν το κύριο λόγο στις κρατήσεις θέσεων. Για πηγαίντε λίγο πιο βόρεια, γερμανία, σουηδία, νορβηγία να δείτε τι παίζει, εκεί που 99% των νοικοκυριών έχουν internet k τα κάνουν όλα από κει. Που θα στοχεύσει λοιπόν η loco που έχει βάση σε τέτοιες χώρες? Στα ταξιδιωτικά γραφεία? ...
 
Μπα!!! Τι βλέπω στη Norwegian... σύνδεση Ηρακλείου & Σαντορίνης με ΝτουμπάΊ & Βουδαπέστη? Το ίδιο εμφανίζεται και στο route map.
Λέτε να συμβαίνει κάτι τέτοιο? Να το δούμε κι αυτό και ας μη το πιστέψουμε.
 
προς Ντουμπάι με transit μέσω Όσλο;;;
Είσαι σίγουρος ότι θες να το κάνεις;
 
Πες στην Κύπρο να πάει λίγο πιο κει γιατί σπρώχνει τη Λήμνο να'ουμ' ....
 
Γιατί όχι? Δεν θα με χάλαγε η βολική ανταπόκριση & αν το κόστος ήταν λογικό.
Πάντως στην Άγκυρα πήγα μέσω Μονάχου, (Lufthansa), είχα βρει καταπληκτική τιμή και οι ανταποκρίσεις ήταν
καλύτερες και από την THY. Ωραιότατα ήταν!
 
Η Norwegian μπορεί να επιστρέφει στην Αθήνα για το καλοκαίρι του 2011 από 27 Μαρτίου, όμως όλες οι πτήσεις της για Όσλο γίνονται πλέον με ανταπόκριση μέσω Στοκχόλμης Arlanda. Άρα αυτό σημαίνει ότι η συνολική διάρκεια του ταξιδιού πλέον πάει στις 6+ ώρες, ενώ κάποιες μέρες απαιτεί διανυκτέρευση στο Arlanda και καταργείται το απευθείας δρομολόγιο προς Όσλο. :(
 
Απευθείας θα γίνονται οι πτήσεις της ΝΟ από Απρίλη στο ATH-OSL και μάλιστα στο Gardermoen, κάθε 4,7 ΑΤΗ-ΟSL 1145-1455/OSL-ATH 0600-1110
 
Top