Οικονομικά Θέματα για την Aegean Airlines - Ισολογισμοί

  • Thread starter panos
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Σκάει το μπαλόνι. Απλά να μας πουν πότε θα σκάσει μην έχουμε κανονίσει τίποτα :p
 
Εμένα πάλι μια χαρά μου φαίνονται τα αποτελέσματα της Αιγαίου. Αν φυσικά ξέρεις κάτι παραπάνω για το «μπαλόνι που θα σκάσει» , σε παρακαλώ να το μοιραστείς μαζί μας. :)

Εγώ προτιμώ τις πιο ενημερωμένες απόψεις , όπως αυτή που προέρχεται από τον πρόεδρο της ΙΑΤΑ και είχε κάνει προβλέψεις για το 2019 : https://www.iata.org/pressroom/pr/Pages ... 02-01.aspx

Ρίχνοντας μια μάτια στους υπότιτλους 2019 Outlook Drivers και λίγο πιο κάτω στο Regional Roundup / European και συγκρίνοντας τα όσα λέει με τα αποτελέσματα της Αιγαίου, τότε μια χαρά τα πήγανε οι δικοί μας για φέτος.

Για μένα δεν τελειώνει / τελείωσε η Αιγαίου, αλλά μάλλον τελειώνουν οι δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης με το μοντέλο «πτήσεις μέχρι τέσσερις ώρες».

Επιλογές της, για μένα θα μπορούσε να είναι οι εξής:

1. Να δοκιμάσει εντός τριετίας τα medium και longhaul δρομολόγια.
2. Να αρχίσει ( που άρχισε δηλαδή ) να δραστηριοποιείται σε μη-αεροπορικές δραστηριότητες.
3. Μια αμυδρή τρίτη επιλογή είναι να ανοίξει βάσεις σιγά σιγά στην Ευρώπη και να ξεκινήσει point to point σε διαδρομές φιλέτα. Θα άμβλυνε κάπως, μεταξύ άλλων, το πρόβλημα της εποχικότητας στην εκμετάλλευση του στόλου, θα ενίσχυε τον τζίρο της, ώστε ακόμη και περιθώρια κέρδους της τάξης του 7-10% να μεταφράζονταν σε μεγαλύτερη κερδοφορία.

Ενδιαφέροντες καιροί.... ;)
 
6circles":28guafij said:
1. Να δοκιμάσει εντός τριετίας τα medium και longhaul δρομολόγια.
Σε ποιό κοινό θα απευθύνονται? Σήμερα στα short hawl δεν μπορούν να ανταγωνιστούν ούε την RyanAir. Με τα αεροπλάνα, την οργάνωση και την κουλτούρα υπηρεσιών της Aegean, το προϊόν "medium haul" θα είναι για τα μπάζα.
 
Επειδή είμαι λίγο αργός σε αριθμητικά θέματα, μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος πώς μια εταιρία με πληρότητες ~85%, αύξηση εσόδων κατά 10%, αύξηση επιβατών κατά 7%, και κέρδη -5% (όταν άλλες εταιρίες του χώρου καταποντίζονται) ετοιμάζεται να σκάσει;
 
Ο Joker2013 το γράφει ειρωνικά.
Εγώ να κάνω μια επισήμανση. Η μείωση κερδών κατά 5% συγκριτικά με το περυσινό εννεάμηνο οφείλεται στην αλλαγή λογιστικών προτύπων υπολογισμού των αποτελεσμάτων.
Εαν υπολογίζονταν με βάση τα περυσινά λογιστικά πρότυπα η εταιρεία θα είχε 14 εκατομμύρια κέρδη παραπάνω στα 91,1 εκ. Ευρω. Δηλαδή αύξηση κερδοφορίας κατά 11%

Η εφαρμογή του λογιστικού προτύπου .Π.Χ.Α. 16 επιβάρυνε τα καθαρά κέρδη προ φόρων κατά €14 εκ. ενώ αρνητική ήταν και η επίδραση από την αύξηση του μέσου μοναδιαίου κόστους καυσίμου που επηρέασε το αποτέλεσμα κατά €16 εκ. το εννεάμηνο του 2019.
Πηγή: https://www.capital.gr/epixeiriseis/3395114/aegean-auxisi-esodon-10-sto-enneamino

Μπορούμε λοιπόν να συμπεράνουμε πως η εταιρεία χαίρει άκρας υγείας και υψηλής κερδοφορίας όταν ο κλάδος στην υπόλοιπη Ευρώπη έχει πάρει την οικονομική κάτω βόλτα.
 
Φίλε TOGA κάνε ένα go around και αγνόησε τις παραπάνω αστειότητες του joker/Hellenic Imperial Airways.
Η Α3 μια χαρά πάει και θα συνεχίσει να πηγαίνει καλύτερα, το μόνο που χρειάζεται είναι κάποιες μικρό - διαρθρωτικές κινήσεις σε επίπεδο στελέχωσης management!
 
Καραμήτρος Air":n0lv670x said:
Ο Joker2013 το γράφει ειρωνικά.
Εγώ να κάνω μια επισήμανση. Η μείωση κερδών κατά 5% συγκριτικά με το περυσινό εννεάμηνο οφείλεται στην αλλαγή λογιστικών προτύπων υπολογισμού των αποτελεσμάτων.

Δεν οφείλεται εν μέρει και στην διεθνή αύξηση των τιμών των καυσίμων;
 
^^^
Καραμήτρος Air":241u2pvz said:
Η εφαρμογή του λογιστικού προτύπου .Π.Χ.Α. 16 επιβάρυνε τα καθαρά κέρδη προ φόρων κατά €14 εκ. ενώ αρνητική ήταν και η επίδραση από την αύξηση του μέσου μοναδιαίου κόστους καυσίμου που επηρέασε το αποτέλεσμα κατά €16 εκ. το εννεάμηνο του 2019.
Πηγή: https://www.capital.gr/epixeiriseis/3395114/aegean-auxisi-esodon-10-sto-enneamino

Το αναφέρει.
 
Top