Ολυμπιακή Αεροπορία το τελος!

  • Thread starter EGPWS
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δηλαδη ελεος..16 χρονια σε τουριστικο γραφειο εργαζομαι..Απλως τα τελευταια 12 χρονια γινεται πιο καλη δουλεια και στην προβολη αλλα κυριως στις τιμες..Πλεον εχουμε και τις μεγαλες μοναδες με ολες τις ανεσεις να τραβηξουμε κοσμο (συγκρινε τα ξενοδοχεια τωρα με πριν 20 χρονια).Οπως εχουν πεσει και οι αμοιβες στον τουρισμο με τις αθροες προσληψεις ΑνατολικοΕυρωπαιων με μισθους πεινας κυριολεκτικα..Τα νουμερα που γραφονται ειναι ενθαρυντικα μεν αλλα θα εχουν κοστος σε βαθος χρονου μιας και θα ωφελουνται πολυ λιγοι.
Γραφεις πολυ επιδερμικα επι του θεματος σαν κατι account στο twitter τυπου DaCapo καλη ωρα..Βαλε και καμια "σαλτσουλα"για το αφεντικουλι σου..
 
Μουαχαχαχαχα!
Το "δουλεύω σε ταξιδιωτικό πρακτορείο" σε έκανε εξπερτ στο οτι η αύξηση του τουριστικού ρεύματος πανευρωπαϊκως μετά την απελευθέρωση των μεταφορών οφείλεται στις καμπάνιες των κατά τόπους τουριστικών οργανισμών?
:D
Κατι σαν τους ταξιτζήδες είσαι δηλαδή που ξερουν να σου πουν με 110% σιγουριά ολες τις παγκόσμιες συνωμοσίες απο το πόλεμο στη Συρία μέχρι το διαζύγιο της Αντζελίνα Τζολι?
:with:
Τράβα τώρα να ρωτήσεις τους τουρίστες γιατι δεν ήρθαν με εθνικούς αερομεταφορείς...

υγ: αν δεν έχεις επιχειρήματα μην κατηγορείς τους άλλους ως ...στημένους. Εντάξει ταρίφα μου?
 
Θεωρώ πως η συζήτηση αυτή δεν έχει κανένα νόημα να γίνεται αν φτάνουμε σε αντιπαράθεση με προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Το θέμα του ελληνικού τουρισμού είναι σύνθετο και δεν νομίζω πως σε πέντε σειρές ο καθένας από εμάς μπορεί να το αναλύσει, και στην τελική δεν αφορά και το παρόν νήμα του φόρουμ.

Επί του θέματος της ΟΑ ως δημόσιου αερομεταφορέα, εγώ είμαι ικανοποιημένος και ως επιβάτης και ως φορολογούμενος που έχει αντικατασταθεί από ιδιωτικές εταιρείες, διότι το επίπεδο εξυπηρέτησης δεν συγκρίνεται. Θυμάμαι πολλές φορές ως επιβάτης να θυμώνω με την συμπεριφορά των πληρωμάτων και του προσωπικού γενικότερα, που από άποψης ύφους δεν διέφεραν πολύ από την οποιαδήποτε δημόσια υπηρεσία και επίσης θυμάμαι συχνά τον τρόπο που αντιμετώπιζαν τους αλλοδαπούς επιβάτες, που έφταναν σε προσβλήτικό σημείο κάποιες φορές. Ως πελάτης, η υπηρεσία που προσέφεραν ήταν πολύ ακριβή και αναξιόπιστη. Το μόνο καλό που προσέφερε είναι που μπορούσες να αλλάξεις εισιτήρια πολύ εύκολα και χωρίς ιδιαίτερες συνέπειες. Ως φορολογούμενος βέβαια με τον τρόπο που έγινε το κλείσιμο, ακόμη την πληρώνουμε.
 
 

Attachments

  • 1baddd51aa193e1ece373a021025875cae52066cbfe1b25e078ae7285f6350a8.jpg
    1baddd51aa193e1ece373a021025875cae52066cbfe1b25e078ae7285f6350a8.jpg
    20,4 KB · Προβολές: 1.637
Καραμήτρος Air":1ze0yz02 said:
Μουαχαχαχαχα!
Το "δουλεύω σε ταξιδιωτικό πρακτορείο" σε έκανε εξπερτ στο οτι η αύξηση του τουριστικού ρεύματος πανευρωπαϊκως μετά την απελευθέρωση των μεταφορών οφείλεται στις καμπάνιες των κατά τόπους τουριστικών οργανισμών?
:D
Κατι σαν τους ταξιτζήδες είσαι δηλαδή που ξερουν να σου πουν με 110% σιγουριά ολες τις παγκόσμιες συνωμοσίες απο το πόλεμο στη Συρία μέχρι το διαζύγιο της Αντζελίνα Τζολι?
:with:
Τράβα τώρα να ρωτήσεις τους τουρίστες γιατι δεν ήρθαν με εθνικούς αερομεταφορείς...

υγ: αν δεν έχεις επιχειρήματα μην κατηγορείς τους άλλους ως ...στημένους. Εντάξει ταρίφα μου?
Η αυξηση πανευρωπαικα του τουρισμου εχει πολλα σκελη..και την απελεθερωση των μεταφορων και τις προσεγμενες τουριστικες καμπανιες ανα χωρα και την χρηση πλεον του ιντερνετ για κρατησεις κτλ.Εγω επισημανα ενα-δυο απο αυτα..Εσυ ως "ταριφας"βαζεις και τις παγκοσμιες συνωμοσιες μεσα..οτι εισαι "καφενειακου"επιπεδου φαινεται απο τα γραφομενα σου..
Υ.Γ οι λεγομενοι "εθνικοι"αερομεταφορεις ασχολουνται πια απο ελαχιστα εως καθολου..εχουν τις loco θυγατρικες να κανουν την δουλεια..μικρε φωτεινε παντογνωστη...Ωρα να κανει και η Α3 μια..
 
Πιστεύω,πώς δεν εχει κανενα νοημα να συνεχισουμε μια συζήτηση που δε θα μας οδηγήσει πουθενά. Ευτυχώς ή δυστυχώς η Ολυμπιακή Αεροπορία ανήκει στο παρελθόν. Γεγονότα σαν αυτά που ζήσαμε το τελευταίο 72ωρο με την ΕΕΕΚΕ θα μας θυμίζουν πάντα το πώς ο κακός συνδικαλισμός θα υπερασπίζεται ιδιοτελή συμφέροντα, θα αδιαφορεί για το συμφέρον του γενικότερου συνόλου και θα χαντακωνει τους καλούς κι ευσυνείδητους εργαζόμενους του εκάστοτε κλάδου.

Και η Ολυμπιακή είχε πολλά τέτοια παραδείγματα και αποτελουσε εναν επιχειρησιακο αναχρονισμό που δεν ήταν δυνατό ή δεν της επετρεπαν (μαζί με τη διοίκηση και οι συνδικαλιστες) να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της εποχής της. Προσωπικα δε θα μου λείψει. Δε θεωρώ πώς η Olympic Air είναι καλύτερη. Θεωρώ όμως ότι είναι περισσότερο συνεπής, ανταγωνιστική, με σταθερό προϊόν και πιο ευέλικτη στην ανταπόκριση της στις απαιτήσεις της εποχής.
 
Οι "Μακεδονικες"τοτε ειχαν ξεκινησει αρκετα καλα ως αποτελεσματα μιας και λειτουργουσαν με ορους αγορας..Επρεπε κατα την συγχωνευση και την δημιουργια της Airlines τοτε να ειχαν περικοπει οι μισθοι της πΟΑ στο πτητικο στο επιπεδο των Μακεδονικων..Εαν ειχαν γινει οι σωστες κινησεις τοτε..αλλα δεν υπηρχε και η πολιτικη"βουληση"που ηδη ειχε παρει θεση..
 
AirServ":320pt617 said:
Υ.Γ οι λεγομενοι "εθνικοι"αερομεταφορεις ασχολούνται πια απο ελαχιστα εως καθολου..εχουν τις loco θυγατρικες να κανουν την δουλεια..μικρε φωτεινε παντογνωστη...Ωρα να κανει και η Α3 μια..
Επιτέλους βρήκαμε τι έφταιγε στη κρατική ΟΑ!
Δεν είχε φτιάξει λοκο! Δεν ξόδεψε δηλαδη ακομα περισσοτερους απο τους φόρους μας.
Θα ήταν καραλόκο βέβαια με τον αριθμό εργαζόμενων που θα ειχε προσλάβει, με τον κανονισμό λειτουργίας της και την πελατοκεντρική της προσέγγιση!

Άτιμε Χατζηδάκη, αντί να κάνεις ακομα περισσότερες προσλήψεις δημοσίων υπαλλήλων αλα Παυλόπουλος πήγες και την πούλησες!
Μα καλά, αυτοί οι άσχετοι της Ετιχαντ και της Κατάρ που τελικά δεν πρόσφεραν ούτε μονοκάμπουρη καμήλα για να πάρουν τη μακαρίτισσα δεν μπόρεσαν να δουν τις προοπτικές αυτής τις κότας με τα χρυσά αυγά?
Χάσανε και χάσαμε ασημικό από τα λίγα...
 
Κακά τα ψέματα, η παλιά ΟΑ δεν μπορούσε να εξυγιανθεί γιατί δεν μπορούσε να διοικηθεί. Και δεν μπορούσε να διοικηθεί εξ αιτίας του προσωπικού της που είχε μάθει να κάνει κουμάντο. Όταν πήγαινε νέος "διοικητής" και μίλαγε για πρόγραμμα εξυγίανσης τον έπιαναν οι συνδικαληστές και του έλεγαν: "Εσύ είσαι περαστικός και με το πρώτο στραβοπάτημα ή ακόμα και κατάλληλη φήμη, πάς σπίτι σου νύχτα. Εμάς δεν μας κουνάει κανείς. Άρα ξέρεις ποιός κάνει κουμάντο, πάρε τον παχυλό μισθό σου και τουμπεκί". Προς το τέλος δε, οι "διοικητές" ήξεραν πια καλά τι παίζει και δεν χρειαζόταν ούτε το παραπάνω σκηνικό. Γνώριζαν ότι απλώς για τον ένα ή τον άλλο λόγο τους έκατσε μια αρπαχτή και πρέπει να την εκμεταλλευτούν όσο τους παίρνει.
 
Και ομως ειχε φτιαξει τις Μακεδονικες με αρκετα καλα οικονομικα αποτελεσματα(το μακρινο 1992) Καραμητρο...
Οι της Qatar και της Etihad(που εχουν συμφωνια κοινων κωδικων με Α3) δεν θα ηταν τοσο χαζοι να μπουν τοτε σε ενα οικονομικο"πολεμο" με την Α3 και την Star Alliance μεσα στην εδρα του Βασιλακη..Γιατι αν επισκεπτεσαι τωρα το αεροδρομιο Αθηνων πιο πολυ θυμιζει Βασιλακισταν...(με εναν παροχο Catering που εχει συμμετοχη),με μια Skyserv ασθμαινουσα πλεον μετα την εξαγορα της απο την Swissport και την Goldair να ειναι ο κυριος Handler μεσα στο αεροδρομιο..Αρα να φανταστω(τι να φανταστω,ειμαι πεπεισμενος) οτι καθε βραδυ αναβεις το κερακι σου στον Κωστη(παιδι του Μητσοτακεικου και φιλα προσκειμενου στον Βασιλακη) και τον ευχαριστεις για τα νοσοκομεια και τα σχολεια που εφτιαξε με τα χρηματα της πΟΑ που γλυτωσε... :D :D :D

Και για να το κλεισω το θεματακι εδω η πΟΑ πληρωσε την μη εξελιξη της στον χωρο και την μη ανανεωση στολου που επρεπε να ειχε γινει πολλα χρονια πριν..Μην κατηγορειτε ολους τους εργαζομενους για την καταντια της..Η πλειοψηφια τους(κυριως συμβασιουχοι)πολλες φορες υπερεβαλλαν εαυτον για την εξυπηρετηση των επιβατων.Η εταιρεια μπορουσε να σωθει εαν βρισκοταν ο καταλληλος πολιτικος που με πυγμη θα διελυε ολες αυτες τις καταστασεις που εφεραν την εταιρεια εκει..
 
Top