Ολυμπιακή και MIG

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

mxnk

First-Class-Member
Εγγραφή
15/02/2008
Μηνύματα
996
Likes
105
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Μάλλον θα χρειαστεί να ανοίξουμε ξανά το θέμα "Ολυμπιακή και MIG"

Το τροκτικό σήμερα μας παραπέμπει στη Real News της Κυριακής 13 Σεπτεμβρίου όπου γίνεται λόγος για τα παρακάτω:

:arrow: Στο Δημόσιο ποσοστό της Olympic Air
:arrow: "Ναι" Βγενόπουλου σε Παπανδρέου. Ο Mr Mig αποδέχεται πρόταση του αρχηγού του Πασόκ
:arrow: "Προσγείωση" του διαγωνισμού για τις άγονες. Στην ΟΑ οι πτήσεις μέχρι νεωτέρας


Ακόμα λέει ότι ο Βασιλάκης ακύρωσε παραλαβές αεροσκαφών ενώ μέχρι σήμερα τα επίσημα στοιχεία της A3 δείχνουν απλά παράταση μέχρι το 2014

Αύριο το απόγευμα θα δούμε και τις σελίδες 4-5 αλλά και τις 30-31 της Real News για περισσότερα

http://troktiko.blogspot.com/2009/09/deal-news.html

Δε ξέρω γιατί δε δουλεύει το Link, αντί για τη λέξη τροκτικό μου βγάζει αστερίσκους
 
Δεν πρόκειται για την Real News αλλά για την Deal News και είναι το σημερινό φύλλο της εφημερίδας (Παρασκεύη 11 Σεπτεμβριου)
Το πρωτοσέλιδο:
http://3.bp.blogspot.com/_Zus0hhpeoW4/S ... 0/deal.jpg
 
mxnk":2aivpnz7 said:
Δε ξέρω γιατί δε δουλεύει το Link, αντί για τη λέξη τροκτικό μου βγάζει αστερίσκους


Διοτι τρωει φιλτρο απο συστημα. Ειχε συμβει και σε μενα με ενα ποστ με λινκ για εναν τυπο που ειχε σαν ονομα τον εθνικο χαρακτηρισμο του Ελληνα.. λολ :mrgreen: ;)
 
Πήγα και πήρα την εφημερίδα μόλις.. Θα την διαβάσω και θα γράψω το ρεζουμέ σε λίγο..
 
Δηλαδή ο Βγενόπουλος αγόρασε μιά εταιρεία,έριξε λεφτά σέ αυτήν γιά να την ξαναδώση στο Δημόσιο;

Αν συμβή κάτι τέτοιο,κατ'εμένα θα είναι η μεγαλύτερη "πατάτα" πανελληνίως.

Καί άν η ξανα-εθνικοποιημένη OA (έστω καί Air) αρχίση πάλι τό γνωστό καθεστώς (ζημιογόνος λειτουργία,αναποτελεσματική,κρατικές "ενισχύσεις",μέσον εκπλήρωσης ρουσφετιών κλπ κλπ),ουδείς εκ τών πολιτικών θά έχη δικαίωμα να διαμαρτύρεται......
 
Λοιπόν..

Για την Ολυμπιακή:
Αυτό που λέει είναι οτι αν βγεί το ΠΑΣΟΚ στις εκλογές θα κάτσουν να συζητήσουν Παπανδρέου και Βγενόπουλος γιατί από την πρώτη συνάντηση που είχαν πριν καιρό, είχε εκφραστεί οτι υπάρχει σύμπνοια απόψεων σχετικά με την οργάνωση, λειτουργία κλπ της Ολυμπιακής. Ο Παπανδρέου ΑΝ τελικά καταλήξει σε κάποια συμφωνία με την MIG, θα πρόκειται για το 25-30% το πολύ του κεφαλαίου της εταιρίας. Το management θα παραμείνει φυσικά στην MIG, απλά θα επενδύσει το δημόσια κάποια κεφάλαια για να αναπτυχθεί η εταιρία. Ανακοινώσεις σχετικά αναμένεται να γίνουν κατά την ομιλία του Παπανδρέου στην ΔΕΘ ή στην συνέντευξη τύπου του την επόμενη της ομιλίας (Κυριακή μεσημέρι).

Για τις άγονες:
"Παγώνει" ο διαγωνισμός γιατι δεν είναι σωστό να ληφθουν αποφάσεις εν μέσω προεκλογικής περιόδου και γιατι υπάρχουν παρα πολλές ενστάσεις από της εμπλεκόμενες εταιρίες. Οπότε προς το παρόν και μέχρι να τελειώσει η φάση της αξιολόγησης, τα δρομολόγια θα εκτελει η Ολυμπιακή.

Για την Aegean:
Αυτά που ξέραμε.. Οτι μεταφέρονται για λίγο πιο αργά οι παραδόσεις των επιπλεόν Airbus μιας και όταν ξεκινήσει ο Olympic Air ο ανταγωνισμός θα είναι έντονος και δεν θα έχει μονοπώλιο όπως σχεδίαζε ο Βασιλάκης (όταν έκανε τις παραγγελίες). Επίσης ενας λόγος είναι οτι με την είσοδο στην Star Alliance θέλει να ξεκινήσει δρομολόγια προς Βόρεια Αμερική, τα οποία όπως λένε παράγοντες της αγοράς τα πρώτα 2 χρόνια είναι ζημιογόνα (μέχρι να γίνουν γνωστά στον κόσμο και να προτιμούνται σε σχέση με τον ανταγωνισμό). Οπότε από εκεί θα έχει "χασούρα" και δεν μπορεί να έχει ολα αυτά (ανταγωνισμός με ΟΑ, "χασούρα" από τα δρομολόγια, επιπλέον αεροπλάνα) ταυτόχρονα, γι αυτό καθυστερεί την παραλαβή των Airbus. Επίσης λέει οτι επειδή ακριβώς δεν θα έχει όσα Airbus περίμενε, θα αναγκαστεί να κρατήσει και μερικά 737 μέχρι να έρθουν τα άλλα.
 
MerNion":1nbwkyq8 said:
Δεν πρόκειται για την Real News αλλά για την Deal News και είναι το σημερινό φύλλο της εφημερίδας (Παρασκεύη 11 Σεπτεμβριου)

Sorry για την παραπληροφόρηση...

Δεν ακούγονται και τόσο τραγικά αν και πάλι πέρνει παράταση το όλο θέμα με τις άγονες
 
Μιλα για ποσοστο του Δημοσιου στην νΟΑ και οχι το πλειοψηφικο πακετο μετοχων!
Προσωπικα δεν βρισκω κανενα προβλημα!
Στο κατω κατω παλι η ΜΙG θα κανει κουμαντο!
 
levantes":2o65e4gg said:
Μιλα για ποσοστο του Δημοσιου στην νΟΑ και οχι το πλειοψηφικο πακετο μετοχων


Γιατι περιμενες πραγματικα το δημοσιο να αγορασει παλι την ΟΑ? εστω και πλειοψηφιακα στο 50% +1 μετοχη να συμμετασχει, πρεπει να πληρωσει πλεον τα ιδια αν οχι περισσοτερα αποσα πηρε, με βαση τις επενδυσεις που εγιναν (και μακροπροθεσμα) στην εταιρεια. Για να χρησιμοποιησω τα λογια σου που ειχες αναφερει προσφατα σε αλλο ποστ, σχετικα με την CY, ναι η MIG θα συνεχισει να κανει κουμαντο! Αλλωστε στην παρουσα φαση εγω λεω οτι ειναι λαικισμος προς ψαρεμα ψηφων και τιποτε περισσοτερο. Ο καιρος θα δειξει.
 
MerNion":2z14hg71 said:
Λοιπόν..
Ο Παπανδρέου ΑΝ τελικά καταλήξει σε κάποια συμφωνία με την MIG, θα πρόκειται για το 25-30% το πολύ του κεφαλαίου της εταιρίας. Το management θα παραμείνει φυσικά στην MIG, απλά θα επενδύσει το δημόσια κάποια κεφάλαια για να αναπτυχθεί η εταιρία. Ανακοινώσεις σχετικά αναμένεται να γίνουν κατά την ομιλία του Παπανδρέου στην ΔΕΘ ή στην συνέντευξη τύπου του την επόμενη της ομιλίας (Κυριακή μεσημέρι).

Δεν μπορώ παρά να προτρέξω: Το δημόσιο δλδ θα συνεχίσει να τσοντάρει παρόλο που πληρώνει μετατάξεις κτλ; Σκοπεύουν να αντλήσουν κέρδη από αυτό (το 25%) έχει το δημόσιο τέτοιες επενδυτικές στρατηγικές ή θα πληρώσουν για το καλό της ΟΑ; Κ αν επιστρέψει η ΝΔ θα πάρει η ΜΙG όλο το πακέτο; Κ εγώ αν ήμουν Βγενο θα συμφωνούσα μου φαίνεται.

MerNion":2z14hg71 said:
την Aegean:
Αυτά που ξέραμε.. Οτι μεταφέρονται για λίγο πιο αργά οι παραδόσεις των επιπλεόν Airbus μιας και όταν ξεκινήσει ο Olympic Air ο ανταγωνισμός θα είναι έντονος και δεν θα έχει μονοπώλιο όπως σχεδίαζε ο Βασιλάκης (όταν έκανε τις παραγγελίες). Επίσης ενας λόγος είναι οτι με την είσοδο στην Star Alliance θέλει να ξεκινήσει δρομολόγια προς Βόρεια Αμερική, τα οποία όπως λένε παράγοντες της αγοράς τα πρώτα 2 χρόνια είναι ζημιογόνα (μέχρι να γίνουν γνωστά στον κόσμο και να προτιμούνται σε σχέση με τον ανταγωνισμό). Οπότε από εκεί θα έχει "χασούρα" και δεν μπορεί να έχει ολα αυτά (ανταγωνισμός με ΟΑ, "χασούρα" από τα δρομολόγια, επιπλέον αεροπλάνα) ταυτόχρονα, γι αυτό καθυστερεί την παραλαβή των Airbus.

off topic :?
Β. Αμερική μέσω Lufthansa; ή μόνο με τα νέα Α321?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top