Olympic A340

  • Thread starter sggr
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Τί εννοείς κατσαρόλες ?
Τόσα χρήματα πληρώνουμε οι καημένοι φορολογούμενοι για τη συντήρησή τους κάθε χρόνο στην ΟΑ. [Βιντεακι από συντήρηση τροχών, έτους 2012 (?), ΕΔΩ και ΕΔΩ ).

Εάν πουληθούν [και δεν χρησιμοποιηθούν από το δημόσιο σε νέα Ολυμπιακή, βλέπε εξαγγελίες ΣΥΡΙΖΑ κλπ] , προσεκτικά το κάθε ανταλλακτικό ξεμοντάρεται ώστε στη συνέχεια με τα κατάλληλα έγγραφα για το ιστορικό του να πωληθεί, όπως έγινε και για τα 2 που έχουν ήδη μετατραπεί σε ανταλλακτικά και πωληθεί. Βίντεο ΕΔΩ
 
Δεν είναι το τέλος που τους άξιζε.

Κρίμα !!!!
 
Πληροφορίες παιδιά όχι εικασίες. Rotomano, για αυτό ακριβώς τον λόγο ρωτώ και εγώ. Τον ΣΥΡΙΖΑ τον έχει προλάβει ο ΓΑΠ. Δεν έχουμε δικαιολογίες να πιστεύουμε τέτοιες μπούρδες μετά συγχωρήσεως (αναφέρομαι στο κυβερνόν κώμα για να μην παρεξηγηθώ όχι σε εσένα εε). Σχετικά με τα βίντεο νομίζω ότι είναι λίγο ποιο παλιά. Ο συγκεκριμένος εξοπλισμός έχει πουληθεί στην Τουρκία με την εκκαθάριση του παλιού ομίλου της ΟΑ αφού δεν χρειάζονταν στην νέα εταιρία αφού δεν ενσωμάτωσε στον στόλο της αυτού του μεγέθους αεροσκάφη. Και αν θυμάμαι καλά είχαν αφήσει εκτεθειμένα σε εξωτερικό χώρο εκτός υπόστεγου και spare parts μεγάλης αξίας.
Η εθνική εκδίδει reports σχετικά με την διαδικασία; Υπάρχει τίποτα σχετικό;
 
Πράγματι δεν γνωρίζω τα ακριβή δεδομένα, αλλά σαν πτυχιούχος στην συντήρηση του συγκεκριμένου τύπου αεροσκάφους, γνωρίζω ότι χρειάζεται ένα σημαντικό κονδύλι σε ετήσια βάση για να διατηρήσουν το αξιόπλοο. Αν αυτό χαθεί, τότε χρειάζεται ένα σημαντικότερο κονδύλι για να το ξανααποκτήσουν. Δεν αρκεί κάποια συντήρηση πριν 2-3 χρόνια.
Όσο για την πιθανότητα να πουληθούν, όσο παραμένουν ανενεργά, αυτή διαρκώς απομακρύνεται.
 
Τα Α340 δεν ανήκουν ούτε ανήκαν ποτέ στην Ολυμπιακή ή στο Υπουργείο Οικονομικών όπως συνηθίζεται να αναφέρεται! Τα Α, Β ανήκαν στην Observatory enterprises Ltd και τα C,D στην Ottinger enterprises Ltd.
http://www.tovima.gr/society/article/?a ... ommentForm
 
Αγνώστων στοιχείων αυτές οι εταιρείες. Γνωστών προθέσεων όμως. Δυστυχώς, άλλη μία εκδοχή του πόσο σάπιο είναι αυτό το βασίλειο της κρατικής οικονομίας.
 
Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή σε τίτλους: 1. Η διάλυση και η απαξίωση της ΟΑ πηγαίνει πολύ πίσω!!! Αποδείξεις υπάρχουν από την εποχή που άρχισαν να Διοικούν οι Συνδικα ΛΗΣΤΕΣ, 2. Το 1989 η Τεχνική Βάση (από τις καλύτερες στην Ευρώπη) υπέγραψε σύμβαση μεγάλης επισκευής (check D) των Β-747 της Quantas (την οποία σταμάτησαν οι συνδικαλιστές λόγω υπερβολικών διεκδικήσεων), 3. Η Διοίκηση παρήγγειλε τα άχρηστα Β-757 (ευτυχώς που δεν τα πήρε ποτέ), 4. Στις αρχές του 1990 άρχισαν οι μεγάλες απεργίες, 5. Ίδρυσαν (και πολύ καλά έκαναν) τις Μακεδονικές Αερογραμμές (αλλά με λάθος σκοπό),. 6. Έπρεπε να μεταφερθούν εκεί τα Β-727, τα Β-747-200 και τα Α-300) κάποια για πτήσεις charter και κάποια για cargo, 7. Έπρεπε να πάρουν τα Β-747-300 από την Singapure, 8. Τα A-340 ήταν όπως αποδείχθηκε άχρηστα, 9. Άρχισαν σιγά-σιγά να κόβουν ως ασύμφορα τα δρομολόγια Βανγκ Κόνγκ - Αυστραλίας, Τόκιο, Νότιας Αφρικής, κλπ 10. Έκλεισαν τις Μακεδονικές και μετέτρεψαν την Airways σε Airlines, 11. Το Κράτος επειδή δεν μπορούσε να χρηματοδοτήσει την εταιρεία αγόρασε (δηλαδή έγινε επενδυτής) μέσω άλλων εταιρειών (μαϊμού για τους γνωστούς λόγους) τα Α-340. 12. Ποιο ήταν το κόστος αγοράς, ποιο το κόστος ενοικίασής των στις ΟΑ, ποιος παρακολουθούσε την τήρηση της σύμβασης, πήγαιναν πράγματι τα ποσά της ενοικίασης στο Ταμείο του Κράτους, 12. Τι έκανε ο υπεύθυνος παρακολούθησης της σύμβασης μετά την πώληση της ΟΑ. ΑΠΟ ΕΔΩ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΤΩΝ Α/ΦΩΝ. Έπρεπε να είχε φροντίσει για την συνεχή Πλοϊμότητά τους, την ενοικίαση ή την πώλησή των αμέσως, 13. Ένας εκ των λόγων καθυστέρησης είναι και η θόλωση των νερών περί ιδιοκτησίας και προμηθειών, 14. Με την ευκαιρία, Ποιοι είναι η όροι και το τίμημα της ενοικίασης του ονόματος και του σήματος της ΟΑ καταβάλλονται τα ποσά, έγινε Νόμιμα η μεταφορά της χρήσης από την Αιγαίου, Και πολλά πολλά άλλα. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΥΛΑΚΗ. Λέω εγώ, μήπως !!!!!
 
Βεβαια αχρηστο το 343, η Lufthansa που εξακολουθει να πεταει το ιδιο μοντελο με την ΟΑ και συνεχιζει να βγαζει λεφτα τι να ξερει αραγε... για τα 757 η American , United φανταζομαι επισης δεν εχουν καμια ιδεα για το ποσο αχρηστα ειναι τα αεροσκαφη τους.
Το γεγονος οτι ισως η ΟΑ βαση του μεγεθους της δεν θα επρεπε να πεταει Long haul , εχοντας ενα στολο μολις 4 αεροσκαφων με οτι συνεπαγεται σε κοστος μοναδας σχετικα με συντηρησ,εκπαιδευση δεν περναει απο το μυαλο μας?
 
Είναι αρκετά εμφανές ότι ο Christos εννοεί ότι δεν ταίριαζαν στο προφίλ της ΟΑ οι συγκεκριμένοι τύποι αεροσκαφών. Το αν θα έπρεπε να έχει η όχι τεχνική βάση έχει απαντηθεί από τον προσανατολισμό της εταιρίας να διατηρεί τον έλεγχο σε όλα τα πεδία. Είχε ποσοστό ιδιοκτησίας και σε GDS και εταιρία καυσίμων, μην το ξεχνάμε. Το ότι έγινε μια αλλαγή σε παγκόσμιο επίπεδο την οποία δεν ακολούθησε η ΟΑ είναι άλλο κεφάλαιο. Βάση του δόγματος ότι όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά, πρέπει να έχουν γίνει τεράστια πάρτι. Φυσικά ούτε ο φορολογούμενος ούτε ο επιβάτης ήταν ποτέ καλεσμένος στην γιορτή. Νομίζω πως αν υπήρχαν οι ίδιες συνθήκες και στις υπόλοιπες ΔΕΚΟ, θα είχαν πέσει και άλλα κανόνια.
Παρά το γεγονός ότι δεν είμαι υπέρ της ατιμωρησίας, ακόμα και αν φυλακιστούν, όποιοι φέρουν ευθύνη, αυτό δεν θα αναστρέψει τετελεσμένα γεγονότα. Το ακόμα ποιο άσχημο όμως είναι ότι δεν έχουμε μάθει τίποτα από τα αμέτρητα λάθη του παρελθόντος. Έτσι θα ζούμε την μέρα της μαρμότας.
 
Νομίζω εδώ αξίζει μία απάντηση:Έχω ξαναγράψει ότι η αγορά τών Α340 ήταν λάθος απόφαση γιατί θα ήταν καλύτερα να μπούν τα τέσσερα 747-200 τής ΟΑ στο υπόστεγο για μία γενική επισκευή και συντήρηση(αναδόμηση αεροσκάφους)-το ίδιο πού έκανε και η KLM γύρω στα 1990 (aircraft rejuvenation programme) για να πουλήσει τουλάχιστον ένα από τα παλιά της 747 στην Corsair. Έτσι θα πρόσθεταν γύρω στα 8 χρόνια στον "ωφέλιμο βίο" κάθε ενός αεροσκάφους πράγμα πού θα ερχόταν μία η άλλη με το κλείσιμο τής εταιρείας.Και βέβαια η Ολυμπιακή είχε όλη την τεχνική υποδομή για να το κάνει.
Θα ήθελα να προσθέσω και μία άλλη σκέψη για να υπογραμμίσω τό πόσο λανθασμένη ήταν αυτή η επιλογή:Όταν τα 747 της εταιρείας,400 περίπου θέσεων, πετάνε γεμάτα,τότε πώς τα αντικαθιστάς με αεροσκάφος τών 300 θέσεων, χαρίζοντας 100 επιβάτες στον ανταγωνισμό; Δηλαδή τα 747 πρόσφεραν πάνω από 2800 θέσεις τη βδομάδα προς τη Νέα Υόρκη,ενώ τα Α340 λιγότερες από 2100.Το χειμώνα οι 7 πτήσεις τη βδομάδα γινόντουσαν 5, δηλαδή 1500 θέσεις για το Α340.Μα και 4 πτήσεις να έκαναν τα 747,πάλι θα πρόσφεραν 1600 θέσεις, δηλ.100 περισσότερες και θα εξοικονομούσαν και το κόστος μίας επιπλέον πτήσεως......
 
Top