Olympic Air - Οικονομικά Στοιχεία

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας

mxnk

First-Class-Member
Εγγραφή
15/02/2008
Μηνύματα
931
Likes
33
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Όπως αναφέρει το παρακάτω άρθρο, η εταιρεία στο 9μηνο έδειξε σε επίπεδο EBITDA κερδοφορία για πρώτη φορά! Ίσως τελικά να άρχισε να αποδίδει το downsize που έγινε.

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=486509

Όλα καλά λοιπόν, γιατί φωνάζει ο Βασιλάκης τότε και απειλεί με πτωχεύσεις;
 

AliVou

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
28/09/2011
Μηνύματα
28
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Δεν νομίζω ότι ισχνή κερδοφορία σε επίπεδο EBITDA για το 3ο τρίμηνο σε οποιαδήποτε εταιρεία, μπορεί να θεωρηθεί ως καλός οιωνός.
Εταιρείες με αρνητικό EBITDA στο θεωρητικά καλύτερο τρίμηνο τους (και για αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα το τρίμηνο ΙΟΥΛ-ΣΕΠ είναι μακράν το καλύτερο) σημαίνει ότι αποτελούν εταιρείες με δυνητική εκκαθάριση εν λειτουργία...
Επίσης πρέπει να αναλυθεί τι δανεισμό έχει μία εταιρεία που έχει αρνητικό ή έστω οριακά κερδοφόρο EBITDA.
 

Kipouros

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
08/10/2012
Μηνύματα
69
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
xxx
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Αφου ειναι ολα καλα γιατι απολυθηκαν 2 συγκυβερνητες την περασμενη εβδομαδα απο τα dash??
 

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.838
Likes
148
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Δεν απολύθηκαν μόνο 2 συγκυβερνήτες. Απολύθηκαν και άλλοι F/O και κυβερνήτες. Ο λόγος είναι απλός. Εφυγε ένα αεροπλάνο (το 100άρι) οπότε συνεπώς κάποια πληρώματα περισσεύαν. Το ίδιο γίνεται και με τα Airbus που έχουν φύγει. Δεν θέλει και πολύ μυαλό.
 

lewton

First-Class-Member
Εγγραφή
03/08/2007
Μηνύματα
908
Likes
93
Περιοχή
Hamburg, Deutschland
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDHI
YAHOO
dimitris_xp
AliVou":2aublexx said:
Δεν νομίζω ότι ισχνή κερδοφορία σε επίπεδο EBITDA για το 3ο τρίμηνο σε οποιαδήποτε εταιρεία, μπορεί να θεωρηθεί ως καλός οιωνός.
Εταιρείες με αρνητικό EBITDA στο θεωρητικά καλύτερο τρίμηνο τους (και για αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα το τρίμηνο ΙΟΥΛ-ΣΕΠ είναι μακράν το καλύτερο) σημαίνει ότι αποτελούν εταιρείες με δυνητική εκκαθάριση εν λειτουργία...
Επίσης πρέπει να αναλυθεί τι δανεισμό έχει μία εταιρεία που έχει αρνητικό ή έστω οριακά κερδοφόρο EBITDA.
Συμφωνώ, με μια διόρθωση.
Είναι το εννεάμηνο που είναι θετικό, όχι απλά το τρίτο τρίμηνο. Δηλαδή η κερδοφορία (EBITDA, όχι καθαρή) του τρίτου τριμήνου κάλυψε και τις ζημιές των 2 πρώτων.
 

ADVISOR

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
17/07/2007
Μηνύματα
29
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGIO
κερδοφορία αρνητική επι της ουσίας εαν καί εφόσον υπάρχει τέτοιος ορος ,γιατί για αναλογιστήτε τά ανθρώπινα θύματα της εταιριας που θα εκανε την
τρομερή ανάπτυξη με τις τεράστιες επενδύσεις σε βάθος τριετίας και τελικά κατέληξε;;;;;;χωρίς δικαιώματα αεροδρομίων ,με ελάχιστα αεροπλάνα ,και με ενα πτητικό εργο που το εχει παραδώσει στους ανταγωνιστές
 

mxnk

First-Class-Member
Εγγραφή
15/02/2008
Μηνύματα
931
Likes
33
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Σιγά σιγά φαίνεται να βελτιώνεται η οικονομική κατάσταση της εταιρείας. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει και αρνητικά για την απόφαση της ΕΕ αφού το βασικό τους επιχείρημα είναι οι ζημιογόνες χρήσεις.

Ο δημοσιογράφος ως συνήθως τα έχει μπερδέψει λίγο γιατί αναφέρει πως η εταιρεία πουλήθηκε και εκκρεμεί η έγκριση της επιτροπής ανταγωνισμού. Μέχρι στιγμής υπάρχει υπογεγραμμένη συμφωνία δεν έχει πουληθεί ακόμα η εταιρεία.

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=505875

Ποιος να δημιούρησε τη φωτογραφία του άρθρου άραγε;
 

alex96

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
26/01/2007
Μηνύματα
1.434
Likes
30
Και εγώ,αν καθίσω στο σπίτι μου και δε πηγαίνω πουθενά δε θα έχω ζημιά.Το ζήτημα είναι ότι κατόρθωσαν να εκμηδενίσουν τη τεράστια εμπορική αξία μιας ονομασίας με αξιοθαύμαστο τρόπο.Ας μη παρουσιάσουν τον όλεθρο ως επιτυχία.Αρκετά ψεύδη εκστόμισαν.
 

george_a

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
12/05/2004
Μηνύματα
1.672
Likes
137
Περιοχή
Pikeville, KY
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KCRW
The problem with socialism is that eventually you run out of other people's money [to spend].

Margaret Thatcher

Και η τρανή απόδειξη της φράσης, ο κ. Βγενόπουλος. Του τελείωσαν τα 'other people's money'.
 

NFEEFE

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/12/2008
Μηνύματα
1.343
Likes
92
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
alex96":2jjwe74t said:
Αρκετά ψεύδη εκστόμισαν.
Και γιατί είναι ψέμα ένας απλός αριθμός ο οποίος λέει "ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 11,6 εκατομμύρια"? :rolleyes:
Δεν είναι θέμα ειρωνείας, άπλα ψάχνω να βρω το ψέμα και δε το βρίσκω... Είπε πχ ότι τα αποτελέσματα είναι επειδή η εταιρία έκανε άνοιγμα?

Και κάτι ακόμα. Αν εσύ παραβγαίνεις από το σπίτι σου και βλέπεις ότι δεν μπορείς να χρηματοδοτήσεις άλλο τις "εξόδους" σου τι θα κάνεις? Δε θα κάτσεις λίγο μέσα?
Αν κάνεις 100 πράγματα, δε θα προσπαθήσεις να μη ξοδεύεις τόσα και όταν και ΑΝ μπορέσεις να επανέλθεις σε όσα έκανες?

Στη τελική, η κατάσταση του brand αν είχε μείνει στο δημόσιο η εταιρία επί Ελλάδας του ΔΝΤ θα ήταν πολύ χειρότερη (κοινώς είτε ακόμα μικρότερη είτε ΚΛΕΙΣΤΗ οπως η Malev).
 
Top