Olympic Air - Οικονομικά Στοιχεία

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δεν τα πήρε χαριστικα τα χρηματα αγαπητε alex96..... Εγινε ΜΕΙΟΔΟΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ και κερδισε.. Οποτε οχι μονο δεν ειναι κρατικοδιαιτη, αλλα πηρε σε οσες γραμμες ειχε ανταγωνισμο λιγοτερα χρηματα για κατι που αλλοι ενδεχωμενος να επαιρναν περισσοτερα, η για κατι που οι αλλοι δεν ενδιαφερονταν να κανουν (βλεπε πχ πως κανεις δε χτυπησε πολλες απο τις γραμμες της ΟΑ). Οι χαρακτηρισμοι τυπου "κρατικοδιαιτη νΟΑ" λοιπον ειναι το λιγοτερο αβασιμοι, αν οχι αστειοι.
Επισης, εγω σου εδωσα τοσα επιχειρηματα και εσυ, περα απο το να πεις για το brand name το οποιο δεν μου απαντησες ποτε ποιος θα το ειχε διαχειριστει καλυτερα η που θα ηταν τωρα χωρις τη MIG η πΟΑ, δεν εχεις δωσει κανενα επιχειρημα.
Γενικα εγω σου ανελυσα καποια πραγματα, ενω εσυ ξεκινησες απο το "αν κατσω σπιτι κλπ κλπ" και εφτασες σε δηλωσεις που εγιναν πριν αρχισουν να ερχονται τα πρωτα -αρνητικα- αποτελεσματα... Πριν εκανα μια ερωτηση. Τι θα ειχες αλλαξει αν επαιρνες το πρωτο χαρτι/απολογισμο με τα -100+ εκατομμυρια ευρω? Με τα δεδομενα οτι εισαι η MIG παντα με αποτελεσματα ομιλου και μετοχους που θελουν η επενδυσεις τους στον ομιλο (και οχι στην ΟΑ μονο) να εχουν θετικα αποτελεσματα...

ΥΓ: Φανταζομαι πολυ ευκολα τη καταληξη της πΟΑ με προτασεις μονο απο την Α3 και τον mr Athens Airways... Το κρατος η θα εβγαζε άγονο το διαγωνισμό και η ΟΑ θα πηγαινε σταδιακα "για φουντο" ή, κυρίως λόγω πιεσης αφού κανενας δε θα επαιρνε πάμω του το κοστος να δωθει η πΟΑ στην ανταγωνιστρια Α3, θα κατέληγε η πΟΑ στον κύριο που δε μπόρεσε να κρατήσει ούτε την Athens Airways.... Τόσο απλα.
 
Φίλε μου,έχουμε διαφορετική αντίληψη των γεγονότων.
Και επί κρατικής Ολυμπιακής διαγωνισμός γινόταν για την ανάθεση εκτέλεσης κρατικής υπηρεσίας.Κρατικοδίαιτη τη χαρακτηρίζω γιατί εκεί στηρίζει κατά πολύ τη λειτουργία και την ύπαρξή της ή μήπως δεν είναι έτσι.Σε ένα κράτος βέβαια το οποίο ο κοςΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ καθυβρίζει νυχθημερόν.Αν θυμάσαι,είχε αναλάβει τη πρώτη φορά τις επιδοτούμενες γραμμές με μηδενικό τίμημα.Μετά,κάτι άλλαξε...
Στο ερώτημά σου,΄"τι θα είχα αλλάξει;"¨σου απαντώ:Δε θα είχα φτάσει καν σε εκείνο το σημείο.Αν κάτι λοιπόν δε πήγε καλά και το αντιλήφθηκαν αργά (πολύ αργά),αυτοί είναι υπεύθυνοι.-
Για τη διαχείριση του brand name:Αμφιβάλεις ότι κάποιος άλλος θα το είχε διαχειριστεί καλύτερα.Τι να κάνω;Έχω άλλη αντίληψη.Νομίζω και αρκετοί άλλοι.
Σου λέω απλά ότι δε συγκρίνω με τη κρατική ΟΑ αν και θα μπορούσα να σου φέρω παραδείγματα από τις εποχές καλής διοίκησης οπότε και γινόταν πολύ καλή δουλειά.
Αυτά και σε ευχαριστώ για τη συζήτηση.
 
Γνωρίζει κάποιος να μας περιγράψει με ακρίβεια:
α) Ποιο είναι το ακριβές ιδιοκτησιακό καθεστώς της O.Air και
β) Πόσο αξίζει αυτή η εταιρεία;
(Όχι,δε θέλω να την αγοράσω :cool: )
 
mxnk":3t4g6706 said:
Φυσικά και τα αποτελέσματα του 2012 θα είναι αρνητικά. Αυτό που είπε και υπάρχει πιθανότητα να το πετύχει είναι να γυρίσει σε λειτουργική κερδοφορία.

Και τελικά αυτό έγινε. Αν και αυτά τα αποτελέσματα υποστηρίζονται σημαντικά από τα έσοδα των άγονων γραμμών ίσως τελικά το downsize που έκανε να της βγει σε καλό.

alex96":3t4g6706 said:
Γνωρίζει κάποιος να μας περιγράψει με ακρίβεια:
α) Ποιο είναι το ακριβές ιδιοκτησιακό καθεστώς της O.Air και
β) Πόσο αξίζει αυτή η εταιρεία;

Μέτοχος της εταιρείας παραμένει η MIG κατά 100%. Αν εγκριθεί η εξαγορά από την ΕΕ τότε η εταιρεία θα γίνει θυγατρική της Aegean. Αν δεν εγκριθεί τότε η προκαταβολή που έδωσε η Aegean στη MIG ύψους €20 εκατ. δεν θα επιστραφεί και η Aegean θα έχει ένα ποσοστό κάτω του 20% στην Olympic Air.

Η καθαρή θέση της εταιρείας είναι €23,8 εκατ το οποίο δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τόσο αξίζει η εταιρεία. Αυτό θεωρητικά σημαίνει πως αν κλείσει σήμερα, εκποιήσει ότι πάγιο έχει στην αξία που τα έχει στον ισολογισμό της, εισπράξει ότι της χρωστάνε και πληρώσει ότι χρωστάει τότε θα της μείνουν €23,8 εκατ. Με ακρίβεια θα μάθεις μόνο αν πληρώσεις κάποια ελεγκτική εταιρεία να κάνει valuation γιατί μόνο έτσι μπορούν να υπολογίζουν την αξία που δίνουν στην εταιρεία πχ οι άγονες γραμμές που έχει, οι διάφορες συνεργασίες που έχει συνάψει, όποια υπεραξία έχει το brand name κτλ.
 
Ευχαριστώ πολύ!
Το ποσό λοιπόν το οποίο έχει δώσει η Aegean αποτελεί μόνο προκαταβολή για την απόκτηση του 18%;
Με άλλα λόγια,η Α3 αυτή τη στιγμή,αποτελεί μέτοχο ή συνέταιρο της Ο.Air ;
 
Προκαταβοή έχει δώσει μόνο. Δεν υπάρχει ακόμα μετοχική σχέση. Συνεργασία υπάρχει μόνο στο πτητικό κομμάτι
 
Για να θυμόμαστε τι λέγαμε και τι διθυραμβικές ευχές κάνανε μερικοί σε αυτό τον ιστοχώρο για την Μεγαλοεταιρεία καθώς και για το Μεγαλοστέλεχος της νεοΕλληνικής Επιχειρηματικής Κοινότητας.

http://olympia.gr/2013/07/09/h-wall-str ... %BD%CE%B4/
 
Σύμφωνα με τα στοιχεία εξαμήνου της MIG (από εδώ, σελ. 48), οι ζημιές της Olympic Air το 1ο εξάμηνο του 2013 ήταν 12.2 εκ. ευρώ, έναντι 21.6 εκ ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2012.
 
Top