Olympic Handling > Skyserv Handling Services

skg2012

Economy-Class-Member
Εγγραφή
16/12/2011
Μηνύματα
132
Likes
59
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BBT
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Έχουμε νέο όνομα και νέο logo.

Η εταιρεία Marfin Investment Group (MIG) ανακοινώνει την αλλαγή επωνυμίας της θυγατρικής της εταιρείας Olympic Handling σε Skyserv Handling Services.

http://www.euro2day.gr/news/enterprises ... olymp.html

Είναι να απορείς ότι συνεχίζουν ακόμα, με τόσες ζημίες και με ελάχιστο πλέον μερίδιο στην αγορά.
 
Το logo μπλε-πράσινο.H Marfin Invstment Group πάντοτε ενδιαφέρεται γι αυτά τα χρώματα τελικά (στολές ιπτάμενων Olympic Air και μπλε-πράσινη γραμμή στα αεροσκάφη)!
 
Μαλλον και οι αιθουσες VIP θα αλαξουν ονομα... Τουλαχιστο με τα λεφτα που θα ριξουν να εξυχρονιστουν οι υπηρεσιες τους!
 
Και έτσι ολοκλήρωσε την αποστολή του ο γνωστός. " επιχειρηματίας" :wall: :wall: :wall:
Ο " μάλαμα πιάνω σ.....Α γίνονται " :evil:
Κατα τα αλλα εχει και το θράσος και βγαίνει σε κανάλια και δίνει και συνεντεύξεις :wall: :wall: :wall:
Σε αυτή την "αφρικανική " που ζούμε τέτοια λ..... Μας αξίζουν
 
gkali48":31803ias said:
Σε αυτή την "αφρικανική " που ζούμε .....

Παρακαλώ μην προσβάλετε τους Αφρικάνους.
Υπάρχουν εταιρείες στην ήπειρο που βάζουν τα γυαλιά σε όλους τους βαλκάνιους.
[Καλά, ξαναεπιστρέφω στη στάνη μου!]
 
Την Παρασκευη που μας περασε οι εργαζομενοι της Skyserv εισεπραξαν μονο το 30% του μισθου τους με την διαβεβαιωση οτι το υπολοιπο θα εξοφληθει μεχρι τις 16 του μηνα.Οι λογοι αυτης της κινησης δεν εγιναν γνωστοι..αλλοι υποθετουν λογω της εισοδου της Πειραιως στην μετοχικη συνθεση της ΜΙΓ μεχρι να ξεκαθαρισουν τα πραγματα και αλλοι οτι η εταρεια απλως θα πληρωνει με οτι εχει στα ταμεια της αμεσα...ιδομεν..
 
Σιγα σιγα κλεινει και η καλοκαιρινη περιοδος και αρχισε παλι το τρενακι των απολυσεων σε SkyServ.Η Εταιρια βασει του οικ.απολογισμου του 1ου 6μηνο του 2014 μπαινει με τα μπουνια μεσα και η αναζητηση αγοραστη πλεον εχει καταστει επιτακτικη...Παρολο το 5ετες πλανο αναδιοργανωσης της εταιρειας και την αυξηση του ΜΤΧ τον Δεκεμβριο του 2013 φαινεται οτι μεσα στους επομενους μηνες ισως εχουμε ανακαταταξεις στα <<ισχυρα>> κεφαλια της εταιρειας με οτι αυτο συνεπαγεται για ολη την δομη της εταιρειας μιας και τα οικονομικα αποτελεσματα ειναι πενιχρα για την ωρα.
Βεβαια κατα το παρελθον ειχαν γινει προσφορες για την εξαγορα της αλλα κριθηκαν οικονομικα ασυμφορες.Βεβαια τωρα εαν κλεισει το 2014 με ζημιες οπως το 2013 και την πτωση του τζιρου που παρουσιαζει(αλλα και των ζημιων)πολυ δυσκολα θα βρεθει επενδυτης να βαλει τα χρηματα του σε κατι το οποιο ειναι ζημιογονο και για να ξαναφτιαχτει απο το μηδεν χρειαζεται πολυς κοπος και χρημα μιας και η Goldair δειχνει να εχει εξασφαλισει δεσποζουσα θεση στα αεροδρομια με την SwissPort να ακολουθει.Βεβαια η εισοδος της Ryanair στην ελληνικη αγορα τονωσε τον τζιρο της εταιρειας αλλα τα δρομολογια ειναι περιορισμενα για αρχη και εαν καποια στιγμη αποσυρθει(το εχει κανει και αλλου) απροειδοποιητα τοτε χανει και την τελευταια ελπιδα ανακαμψης της.
 
Top