Oxford Aviation Academy

aviation-computers

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
19/05/2012
Μηνύματα
34
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Να εξηγήσω πρώτα ότι όντως είμαι ψιλοάσχετος και γι'αυτό άνοιξα και αυτό το θέμα. Το ψάχνω εδώ και 2 χρόνια και μέχρι πρόσφατα κοιτούσα για πτυχίο πανεπιστημίου μαζί με ATPL και έτσι εντυπωσιάστηκα από τα 2 χρόνια που άκουσα. Επειδή οικονομική άνεση δεν υπάρχει και το δάνειο είναι μονόδρομος (ευτυχώς υπάρχει το υπόβαθρο για να το βγάλω) τουλάχιστον να έχουμε μια καλύτερη πιθανότητα για εύρεση εργασίας στο εξωτερικό, μπας και το αποπληρώσουμε ποτέ.
Οι εγκαταστάσεις σε σύγκριση με τις Ελληνικές είναι κατά πολύ καλύτερες και έχω την εντύπωση ότι ένα πτυχίο από την OAA σου δίνει άλλο prestige στον χώρο. Εγώ εντυπωσιάσθηκα και από το πρόγραμμα Skills Plus που είναι μια μορφή εγγύησης.
 

C421

Economy-Class-Member
Εγγραφή
25/05/2011
Μηνύματα
245
Likes
16
Tι κάνεις με 110.000 ευρώ:
Πας στην Αερολέσχη Αρκαδίας (Μέγαρα) και παίρνεις το PPL στις 45 ώρες με 6.500 ευρώ.
Εχεις 20 ώρες σόλο από το PPL. Βάζεις άλλες 80 ώρες σόλο bouild up με 8.500 ευρώ.
Πας στην FAS και παίρνεις CPL ME/IR σε ΤΒ-9, ΤΒ-10, Seneca, Alsim με 14.000 ευρώ.
Δεν χρειάζεται MCC όταν πας για type rating.

Type rating A320 (θα γράψει ο airboy -το μέγα ψαχτήρι-πού είναι το πιο φτηνό), δηλ κάτω από 20.000 ευρώ.

Πάμε τώρα για το μεγάλο μπάμ: Σου μένουν και 60.000 για να αγοράσεις 1000 ώρες ως συγκυβερνήτης σε όποια εταιρία θέλεις. Οποιος φοβάται οτι μια εταιρία θα πάρει έναν οξφορδιανό με 250 ώρες και θ αφήσει έξω έναν με 1250 εκ των οποίων οι 1000 σε Α320, καλόν είναι να μη σκεφτεί καν να πάει για χειριστής...
 

Flightinstict

Economy-Class-Member
Εγγραφή
07/05/2010
Μηνύματα
109
Likes
0
Φιλε μου μην εισαι επηρεασμενος απο αντιστοιχησεις με πανεπιστημιακα χαρτια. Εκει σαφως ενας απο το yale, harvard, mit κλπ εχει καλυτερες προοπτικες απο το να χεις τελειωσει το δικο μας πολυτεχνειο, αλλα στο αεροπορικο κομματι το παν (αλλα το παν μιλαμε) ειναι οι ωρες, αμεσως μετα, αν και καποιες φορες προτιστης σημασιας, ειναι οι γνωριμιες και τελευταια ειναι η σχολη που τελειωσες. Ακομα κι ενας αποφοιτος μιας σχολης αγνωστης που ειναι εκπαιδευτης και σου ριχνει ας πουμε 500 ωρες ειναι πιο ευκολα προσληψιμος. 2 χρονια ειναι παρα πολλα, εμενα που μαι Αμερικανικης εκπαιδευσης και ο 1 χρονος πολυς μου φαινεται. Δεν υπαρχει λογος αμα εχεις το χρημα ζεστο να σε κρατανε εκει 2 χρονια αναγαγοντας την Οξφορδη χρονικα σε μια σχολη επιπεδου master. Οπως ανεφερα ειναι γελοιο για μια εκπαιδευτικη σειρα 14 τομων και 250 ωρες να σε κρατανε 2 χρονια.
Τελειωσα στην Αμερικη σε μια αγνωστη μικρη σχολη, περασα πολυ ωραια γιατι το κλιμα ηταν παρεϊστικο, πετουσα οσο ηθελα και οπου ηθελα, γιατι ποτε δεν μου αρνηθηκε να μου δωσει το αεροπλανο για cross country και δεν ξοδεψα μια περιουσια. Χωρις να θελω να φανω ξερολας δεν νομιζω οτι η Οξφορδη θα σου δινει το αεροπλανο πχ στο build up να γυρνας και να κανεις εκδρομουλες φορτώνοντας την παρεα για να μην πω καν για διανυκτερευση εκτος. Παιδια μην μπλεκετε με σχολες της στολης, των γαλονιων και της γραβατας. Αυτα οταν με το καλο γινετε airliners θα τα φατε στη μαπα μια ζωη και θα τα βαρεθειτε. Κοιταξτε να χαρειτε την εκπαιδευση και να την προσαρμοσετε στα μετρα σας, μην αφηνετε τις σχολες να σας κουμανταρουν επειδη και καλα ειναι ειδικοι. Ψαχτε πολυ και διαβαστε πολυ τα φορουμ. Θα δειτε τι ξεβρακωμα πεφτει για τις μεγαλες σχολες (να μην πω για τα trto τι γινεται). Ακομα και εδω που ναι μικρο site αμα ρωτησετε θα βρειτε απαντησεις και ανθρωπους που ξερουν.
Τελος για να κανετε μια αμεση συγκριση, παρτε την αεροπορικη σχολη σαν μια σχολη οδηγων. Αμα σας πουν οτι η μια ειναι πιο καλη (τωρα τι σημαινει καλη δεν ξερω, εσεις θα το κρινετε) αλλα εχει διπλασια τιμη, τι θα κανατε? Θα πηγαινατε μονο και μονο επειδη ειναι γνωστη?
 

AOA

Business-Class-Member
Εγγραφή
14/06/2008
Μηνύματα
316
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
LUF
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Φίλε Flightinstict, θέλοντας να εκφράσω τη γνώμη μου, «ξεχνώ» προς το παρόν το οικονομικό κόστος ως κριτήριο επιλογής Σχολής ( το οποίο παίρνει πολύ συζήτηση, αφού συγκριτικά στις περισσότερες περιπτώσεις καταλήγει ίσως να είναι το ίδιο ή και μεγαλύτερο ανεξάρτητα επιλογής Σχολής και μεθόδου σπουδών/ab-inito frozen atpl or Modular)
Θα συμφωνούσα ίσως μερικώς με όσα αναφέρεις αν ήμασταν στη δεκαετία του 70, διότι η διαχρονική εξέλιξη των σπουδών και της εκπαίδευσης τόσο στο θεωρητικό μέρος όσο και στο πρακτικό, απαιτούν διαφορετικά κριτήρια και προγραμματισμό, για τον υποψήφιο, αφού και τα δεδομένα των απανταχού Σχολών διαρκώς αναπροσαρμόζουν τις μεθόδους μάθησης/εκπαίδευσης με ο, τι αυτό σημαίνει , σε συνδυασμό με την αντίστοιχη και ραγδαία εξέλιξη των μέσων –α/φ κι όχι μόνο. Κατά τη γνώμη μου τους σημερινούς πιλότους /χειριστές ( πολεμικής και πολιτικής αεροπορίας ) τους παραλληλίζω μαθησιακά με τους γιατρούς /χειρουργούς , δηλαδή, χωρίς την κατά το δυνατόν πληρέστερη up to date θεωρητική τους κατάρτιση δεν είναι δυνατόν να γίνουν αποτελεσματικότεροι χειρουργοί . Το χάρισμα και το ένστικτο σαφώς παίζουν σπουδαίο ρόλο εν συνόλω με τα υπόλοιπα στοιχεία του υποψηφίου πιλότου, όπως αξιόλογης βασικής επίδοσης λυκειακής μόρφωσης, χαρακτήρα, ψυχοσωματικής υγείας κλπ,
Προσωπικά σ συνδυασμό με τα ανωτέρω, υποστηρίζω ότι η ηλικία και η επιλογή Σχολής, όπως και μεθόδου σπουδών ( atpl or modular ), παίζουν καθοριστικό ρόλο για την τελική απόφαση του εν δυνάμει υποψηφίου, με στόχο την πληρέστερη κατάρτισή του και την μετέπειτα αμεσότερη κατά το δυνατόν επαγγελματική του αποκατάσταση, ιδιαίτερα στις παρούσες συνθήκες αγοράς εργασίας στο χώρο απανταχού. Δυστυχώς, θα το πω μια φορά ακόμα, ότι ευνοούνται πάντα περισσότερο «οι έχοντες και κατέχοντες», τουλάχιστον ως προς την αναγκαιότητα αντιμετώπισης του κόστους που απαιτείται στο σύντομο χρονικό διάστημα των σπουδών.
Επίσης στατιστικά μπορώ να αναφέρω, ότι διαχρονικά προτεραιότητα προτίμησης αλλά και επιτυχίας στο τομέα διαγωνισμών/πρόσληψης low timers από τις εταιρίες είχαν/έχουν ( και στην Ελλάδα ) πάντα μεγαλύτερες πιθανότητες οι απόφοιτοι ab-initio fatpl των 250 ωρών, αναγνωρισμένων Σχολών/Ακαδημιών που σε συγκεκριμένο χρόνο «εκπαιδεύονται/προετοιμάζονται» με συγκροτημένη φιλοσοφία αλληλουχίας μάθησης επαγγελματία, που θα είναι έτοιμος να «καθίσει» δεξιά/FO, αφού ολοκληρώσει τη περαιτέρω εκπαίδευσή του στο τύπο/type rating, απ’ την εταιρία που θα προσληφθεί, συγκριτικά με τους αποφοίτους Modular των 250+ ?? build up ωρών ή ??ωρών εκπαιδευτή κλπ. Σαφώς και οι απόφοιτοι Modular εν τέλει αποκτούν το ίδιο πτυχίο, αλλά είναι αυτοί που έχουν και τις περισσότερες ελλείψεις, λόγω εναλλαγής Σχολών/ εκπαιδευτών, φιλοσοφίας, μακρύτερης χρονικής διάρκειας σπουδών κλπ Είμαι δε κάθετα αντίθετος σε «άρπα κόλλα» type rating μηδέν ωρών/ πραγματικής εμπειρίας, βυσμάτων κλπ, που ατυχώς κάποιες εταιρίες «χάλασαν τη πιάτσα» , αφού δυστυχώς εκλείπει πλέον ο προσήκον επαγγελματισμός και η υγιής συνδικαλιστική προστασία των παλαιοτέρων, τουλάχιστον στην Ελλάδα, οπότε επικρατεί το δόγμα του «ο σώζων εαυτόν σωθήτω», στους δυσμενέστατους αεροπορικούς καιρούς κι όχι μόνο , που περνάει η Χώρα μας, με άγνωστο μέλλον.Δεν συμφωνώ καθόλου με το παραπάνω μέλος C421, ο οποίος προτείνει σε έναν εν δυνάμει επαγγελματία να πληρώνει τις ώρες πτήσης του σε κάποιες εταιρίες του κώλ@@ για να αποκτήσει ώρες εμπειρίας, για να είναι δήθεν ανταγωνιστικότερος στην όποια μελλοντική του πρόσληψη από οποιαδήποτε εταιρία προτίμησής του.
Τελειώνοντας να συμπληρώσω, επειδή έχω επισκεφθεί αρκετές Σχολές, κάποιες δεκαετίες πριν κι όχι μόνο, μεταξύ των οποίων και την ΟΑΑ , ότι η ΟΑΑ δεν πουλάει εγκαταστάσεις ( οι οποίες όντως δεν είναι σύγχρονες ,μέχρι σήμερα/ διαφωνώ με τον aviation – computers/ αφού κάποια κτήρια είναι απ’ το 1939), αλλά κυρίως θεωρητική γνώση και εκπαιδευτική εμπειρία, παρόλο που και αυτή τα τελευταία χρόνια ξέφυγε από την traditional Βρετανική εμπειρία/κανόνες/πειθαρχία και έγινε πολυεθνική franchise (Παγκοσμιοποίηση – διεθνής νεοφιλελευθερισμός/μονοπώλια –ολιγοπώλια και πάει λέγοντας, άλλο ζήτημα)
Και μια τελευταία ερώτηση προς τους φίλους C421 & Flightinstict, αν είστε εργαζόμενοι στο χώρο ή σε περίοδο σπουδών και την ηλικία σας. Εγώ είμαι 60+ ετών, πολύ κοντά στο χώρο, λάτρης της αεροπορίας, με άποψη περί εκπαίδευσης κι όχι μόνο, λόγω οικογενειακού/συγγενικού περιβάλλοντος πολεμικής & πολιτικής αεροπορίας, δεν είμαι ο ίδιος επαγγελματίας πιλότος. Συγνώμη αν ξέφυγα λίγο απ' το θέμα,ΜΦΧ
 

MerNion

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
20/08/2006
Μηνύματα
2.839
Likes
147
Περιοχή
Αθήνα
Website
athensairport.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
aviation-computers":1exs9qxs said:
Οι εγκαταστάσεις σε σύγκριση με τις Ελληνικές είναι κατά πολύ καλύτερες και έχω την εντύπωση ότι ένα πτυχίο από την OAA σου δίνει άλλο prestige στον χώρο.

Μεγάλο λάθος. Βάλτο απο νωρίς στο μυαλό σου και αν θες κατάλαβέ το γιατί θα φας τα μούτρα σου αν περιμένεις το prestige της OAA για να βρεις δουλειά .-
 

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Likes
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Απ οτι εχω καταλαβει ο μονος που λεει λιγα και σωστα (και με αριθμους) ειναι ο C421 οχι μονο σ αυτη τη συζητηση αλλα και σε αλλες που εχω παρακολουθησει. Μερικοι δεν περιγραφουν την πραγματικοτητα αλλα τα ονειρα τους...
 

nikolaos0

Economy-Class-Member
Εγγραφή
02/02/2008
Μηνύματα
122
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ΟAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Εξαρτάται πως εννοείς τα όνειρα και πώς τα διαχωρίζεις από την πραγματικότητα.Αυτά τα δύο πολλές φορές συμπίπτουν,όταν έχουν να κάνουν με ανάλυση αριθμών και δεδομένων,για
θέματα που αφορούν κυρίως πρόσληψη και καριέρα.Τώρα όσον αφορά τα μέλη του forum,ο καθένας δικαιούται να εκφράζει την άποψή του.Και σε ότι αφορά το μέλος C421 πρόκειται για άνθρωπο με
μεγάλη εμπειρία στον αεροπορικό χώρο και είναι λογικό να μιλάει έτσι όπως μιλάει γιατί αυτή είναι η πραγματικότητα είτε μας αρέσει είτε όχι και κάθε λογικός άνθρωπος συμφωνεί μαζί του
:great:. Και πρώτος εγώ!
 

Flightinstict

Economy-Class-Member
Εγγραφή
07/05/2010
Μηνύματα
109
Likes
0
Να ξεκαθαρίσω κατι θα ήθελα. Δε διαφωνώ ότι στην ΟΑΑ γίνεται καλή δουλειά, δεν διαφωνώ ότι μαλλον θα γίνεται και καλυτερη απο αλλού, δεν κατηγορώ τις εταιρείες που ίσως προτιμήσουν έναν απόφοιτο της έναντι κάποιου αλλού, ΑΛΛΑ να δούμε και λίγο το value for money.. Αν το προγραμμα της ΟΑΑ κόστιζε λίγο παραπάνω άντε να το δεχτώ για το prestige της κλπ. Εδω μιλάμε για 3πλο ποσο! Άρα η προσωπική μου άποψη ειναι πως δεν αξιζει...

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 

fuall

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
26/08/2012
Μηνύματα
3
Likes
0
koulis":2l7wu1lm said:
Απ οτι εχω καταλαβει ο μονος που λεει λιγα και σωστα (και με αριθμους) ειναι ο C421 οχι μονο σ αυτη τη συζητηση αλλα και σε αλλες που εχω παρακολουθησει. Μερικοι δεν περιγραφουν την πραγματικοτητα αλλα τα ονειρα τους...

Εσυ φταις που αν και πήρες πτυχίο και είδες ότι αυτά που γράφουν εδω έιναι επιεικώς .... Χάνεις το χρόνο σου νομίζοντας ότι οποίος γράφει εδω έιναι ειδικός.
 

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Likes
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Σαφεστατα και δεν παιρνω 100% τις μετρητοις οτι λεγεται σ αυτο το site αλλα θα περιμενα απο ανθρωπους που ασχολουνται με την αεροπορια, οποιασδηποτε ειδικοτητας, πιο μετρημενα λογια. Οταν ασχολεισαι με αεροπλανα και δε ξερεις κατι απλα ακους και δε μιλας γιατι οτι και να πεις θα ειναι @@@@@@.
 
Top