Παράξενες προσεγγίσεις

gonso":2gckxwcy said:
Έχεις δεί αεροπλάνα τουρμποπρόπ να προσγειώνονται στον 17 και να ελευθερώνουν κατευθείαν αριστερά, ή όλα κάνουν αναστροφή στον διάδρομο όπως τα μεγάλα αεροπλάνα?

Αν και ο διάδρομος επιτρέπει την αναστροφή και στα αεροπλάνα που προανέφερες εντούτοις η Κέρκυρα "ζητάει" αναστροφή στο τέλος του διαδρόμου σε όλα τα αεροπλάνα κατηγορίας "C" και πάνω για να κρατήσει το "ευπαθή" της διάδρομο σε καλή κατάσταση.

(Ευκαιρία για λίγη περιήγηση μέχρι την εκκλησία της Βλαχέρενας και του Ποντικονησίου φτάνοντας τελικά στην "φουρκέτα" :D
Αναρωτιέμαι μπας και το κάνουν και για τουριστικούς λόγους :twisted: )

Avidriver :cool:
 
captainjumbo":5wdyrz6c said:
Το "όχι ευχαριστώ" πάντως δεν είναι στην διακριτική ευχέρεια του επιβαίνοντα σε ένα αεροπλάνο [...] Φυσικά δεν αναγάγουμε τη συζήτηση στο πια εταιρία θα επιλέξουμε για να πετάξουμε κλπ κλπ. γιατί τότε βρισκόμαστε απλά παρασυρόμενοι σε ένα ήδη τεράστιο οφ τόπικ.

Για το δεύτερο μέρος συμφωνω με την έννοια ότι, σε γενικές γραμμές τουλάχιστον, δε νομίζω ότι υπάρχει η τάδε εταιρεία που "το κάνει έτσι" και η δείνα "που το κάνει αλλιώς" (ψιλο-πονηρό ακούστηκε αυτό... :twisted: ).

Όσο για το πρώτο μέρος, γενικά συμφωνώ, καθώς όντως ο επιβαίνοντας δεν μπορει να επιλέξει τέτοιες παραμέτρους. Όμως υπάρχουν (ή μάλλον θα έπρεπε να υπάρχουν) μηχανισμοί που να ελέγχουν τέτοιες παραμέτρους. Είτε αυτοί υπάρχουν στην ίδια την εταιρεία (χλωμό), είτε στην ΥΠΑ (ακόμα πιο χλωμό), είτε κι εγώ δεν ξέρω πού...
 
O ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας που είχε υπηρεσία στον Πύργο του Καποδίστρια εκείνη την ώρα (υπάλληλος της ΥΠΑ), δεν πρόσεξε ότι το αεροπλάνο έπιασε σαφώς πρίν το κατώφλι του διαδρόμου και ελευθέρωσε κατευθείαν αριστερά? Ή είναι τόσο σύνηθες το γεγονός με τα ATR, ώστε δεν του έκανε εντύπωση?

Γιατί κανονικά και με τον νόμο, έπρεπε να κάνει αναφορά. Αυτό βέβαια πιθανόν θα του κόστιζε, σε περίπτωση που ζήταγε κανένα jump seat με την ΟΑ για Αθήνα, οπότε ...δεν βαριέσαι !

Σε παρόμοιες ταρζανιές και καουμποϋλίκια εθελοτυφλούσε και η υπηρεσία ΕΕΚ στην Θεσσαλονίκη την περασμένη δεκαετία, όταν είχε χαμηλή νέφωση ή ομίχλη με τον 16 σε χρήση. Ξηλώσανε τα παλληκάρια τα φώτα και μετά έγινε θέμα.
 
gonso":119gwkxa said:
O ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας που είχε υπηρεσία στον Πύργο του Καποδίστρια εκείνη την ώρα (υπάλληλος της ΥΠΑ), δεν πρόσεξε ότι το αεροπλάνο έπιασε σαφώς πρίν το κατώφλι του διαδρόμου και ελευθέρωσε κατευθείαν αριστερά? Ή είναι τόσο σύνηθες το γεγονός με τα ATR, ώστε δεν του έκανε εντύπωση?

Και αν ο ΕΕΚ ζήτησε (πριν την προσγείωση) από το ATR να ελευθερώσει το συντομότερο δυνατό γιατί ακολουθούσε αμέσως άλλο αεροσκάφος; Συμβαίνει κι αυτό ενίοτε.
 
Το συντομότερο δυνατό, είναι μέσα από τα χορτάρια !Το να ζητήσει ο ΕΕΚ κάτι τέτοιο υποννοεί μέσα στα νόμιμα πλαίσια. Ο διάδρομος προσγείωσης αρχίζει στο κατώφλι του.

Ουκ ολίγες βλακείες έχουν γίνει από κάτι τέτοιες αιτήσεις του ΕΕΚ. Ένα 763 στο Γκάτγουικ πρίν 3-4 χρόνια, στην προσπάθεια να εξυπηρετήσει τον ΕΕΚ και την σφικτή αλυσίδα προσεγγίσεων, έστριψε με μεγάλη ταχύτητα και γλύστρισε στα γκαζά*. Το αεροδρόμιο έμεινε κλειστό για 8 ώρες !

Και στο κάτω κάτω, άν ο ελεγκτής προσέγγισης έφερε το επόμενο αεροπλάνο κοντά, μήν βάζει άλλους να "διορθώσουν" το λάθος του. Καλύτερα είναι να το παραδεχτεί και να ζητήσει από το επόμενο αεροπλάνο να κάνει go around, παρά να κάνει και δεύτερο λάθος.

Έτσι και αλλιώς σε visual προσεγγίσεις όπως του 17, οι ελεγκτές (τουλάχιστον στην Ελλάδα) αφήνουν μπόλικο διαχωρισμό.

*γκαζά
Ο πλυθηντικός του γκαζόν. Το γκαζόν...τα γκαζά !
 
Φιλε gonso πιστευεις οτι τα παληκαρια της αεροπλοοιας θα ηταν ποτε δυνατο να κανουν go around? Αυτοι οι χειριστες ειναι παντα commited to land,ξερεις πολυ καλα τι εννοω,τωρα οσο για crm κτλπ μονο αστειο ειναι να μιλαμε για αυτο.Για αεροπλοοια μιλαμε που ο καθε συγκυβερνητης πριν την πτηση λεει μεσα του "Λοιπον σημερα πεταω με τον ταδε,αρα θα πεταξω ετσι,αυριο με τον αλλο που τα θελει αλλιως κτλπ,εδω δεν εχουν sop,για crm θα μιλησουμε? :D
 
Φίλοι μου θερμή παράκληση επειδή το link με τη φωτό της κας Ανεμοδουρά με την προσέγγιση του ATR στη Κέρκυρα δεν είναι προσβάσιμο μήπως υπάρχει σε άλλο Link προκειμένου να δούμε την Φωτογραφία??? Thx
 
Αψογος. ευχαριστώ

Κουρευτικό γκαζόν το έκανε ο τύπος
 
Top