Πολιτική της Aegean για υπεράριθμους και εθελοντές

geoxryso

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2013
Μηνύματα
31
Likes
1
Γειά σας.

Εχθές συνάντησα μία πρωτόγνωρη, για εμένα προσωπικά, κατάσταση στην πτήση από Αθήνα για Ρόδο, όπου υπήρχαν επιβάτες που αν και εκδώσανε κανονικά το εισιτήριο τους πριν κάποιες ημέρες, βρεθήκανε να περιμένουν για το αν θα επιβιβαστούν και επίσης επιβάτες οι οποίοι δέχονται να παραχωρήσουν την θέση τους στην πτήση , περιμένουν όρθιοι << για να τους βλέπουν>> επι μισή ώρα και στο τέλος τους ενημερώνου ότι άδικα περίμενα και τελικά θα επιβιβαστούν σε αυτή την πτήση.

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά.

Μου λένε στον γκισέ παράδοσης αποσκευών, πως λόγο πλήρης πτήσης και ατόμων stand by, μπορώ να δηλώσω την εθελοντική μου πρόθεση να αλλάξω πτήση και θα μου δοθεί το ποσό των 250 ευρώ και 1 δωρεάν εισιτήριο. Το αποδέχομαι, αν και το ακούω για πρώτη φορά, πηγαίνω στην πύλη Β19 και κατά την διάρκεια της επιβίβασης υπάρχουν 5 άτομα stand by, και είμαι ο μοναδικό εθελοντής για να του παραχωρήσω την θέση μου, παρά την αναγγελία της υπαλλήλου.

Με βάζουν να περιμένω επεί μισή ώρα όρθιος, για να μην είμαι με τους άλλους επιβάτες που θα επιβιβαστούν και δίπλα μου είναι τα άτομα stand by, που χωρείς να ενημερωθούν κατά την διάρκεια εκδόσεως εισιτηρίου, ότι είναι υπεράριθμη, κάθονται και περιμένουν για το αν θα πετάξουν με αυτήν την πτήση, με αποτέλεσμα να λένε ότι από την επομένη θα πετάνε μόνο με Ryanair. Όταν πλέον επιβιβάζονται όλοι η επιβάτες, εκτός από εμένα, μας ενημερώνουν ότι λόγο κάποιον μη προελεύσεων της τελευταίας στιγμής, δεν χρειάζεται να παραχωρήσω την θέση μου και θα επιβιβαστούμε.

Το δυσάρεστο είναι ότι μετά από τόση αναμονή και ορθοστασία, ούτε μου προσφέρανε έστω ένα δωρεάν εισιτήριο για την πρόθεση μου, ούτε καν μου ζητήσανε συγγνώμη ή να με ευχαριστήσουν, όπως επίσης και στα υπεράριθμα άτομα.

Τέλος να αναφέρω τον τρόπο που ζητούσανε στους επιβάτες με χειραποσκευές να τις δώσουν ως αποσκευές. << Να την δώσετε ως αποσκευή δωρεάν, αλλιώς θα την πλερώσετε ως υπέρβαρο>> . Στο άκουσμα αυτών, επιβάτης άρχιζε να φωνάζει και να αναφέρετε στην κακή αντιμετώπιση.

Μακρηγόρησα λίγο , αλλά έκρινα σκόπιμο ως ενεργός πολίτης , να ενημερώσω άλλους υποψήφιους επιβάτες , για να γνωρίζουν τη να περιμένουν από την εταιρεία, στην οποία ακριβοπληρώνουμε τους ναύλους, ειδικά του εσωτερικού.

Καλές πτήσης !
 

Akis

Administrator
Staff member
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.061
Likes
224
Περιοχή
Dortmund
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Αυτή την πρακτική ακολουθούν (δυστυχώς) όλες οι αεροπορικές εταιρείες. Κάθε εταιρεία δεν προσφέρει μόνο τόσα εισιτήρια όσες θέσεις έχει το αεροσκάφος, αλλά χ περισσότερες. Ακόμη δηλαδή και με την ryanair να πετάξουν τα άτομα που το σχολίαζαν μπορεί να δουν το ίδιο έργο.

Παρόλα αυτά πιστεύω ότι τουλάχιστον ένα συγνώμη για την ταλαιπωρία και ένα ευχαριστούμε θα έπρεπε να σου πουν οι υπάλληλοι. Στο κάτω κάτω διευκόλυνες την δική τους δουλειά, αν και στο τέλος όλοι ταξιδέψατε και δεν έμεινε κάνεις πίσω.

Καλό σου Σ/Κ!
 

geoxryso

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2013
Μηνύματα
31
Likes
1
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Σε ευχαριστώ για τo άμεσο σχόλιο.

Εγώ πάντως και οι υπεράριθμοι το βλέπαμε πρώτη φορά και αυτό που με πείραξε ποιο πολλή είναι αυτό που αναφέρεις για το << Συγγνώμη>> και << Ευχαριστώ>>.

Καλό Σ/Κ και καλή συνέχεια !
 

Ulrike

First-Class-Member
Εγγραφή
30/12/2011
Μηνύματα
817
Likes
210
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Μπορώ να σου πω ότι λίγο πολύ έτσι είναι η διαδικασία στις περισσότερες εταιρίες. Εάν η πτήση είναι overbooked ρωτάνε εκ των προτέρων για εθελοντές, που θα ήτανε πρόθυμοι να πετάνε αργότερα/με άλλη πτήση, προσφέροντας τους αποζημίωση – εδώ η Α3 εκτός από την προβλεπόμενη αποζημίωση των 250 Ευρώ προσέφερε επιπλέον και δωρεάν εισιτήριο.

Φυσικά όμως δεν πληρώνουν αποζημίωση ή δίνουν δώρο εάν τελικά η πτήση δεν είναι overbooked, αφού κάποια άτομα δεν εμφανίζονται. Κάτι που επίσης δεν είναι τόσο σπάνια, είτε γιατί τελικά δεν πετάνε, είτε γιατί έρχονται από καθυστερημένη πτήση και χάνουν την ανταπόκριση κλπ.

Τώρα εάν σου λένε «συγγνώμη ή/και ευχαριστώ» εξαρτάται από το προσωπικό… Εκτός απ΄αυτό όμως δεν μπορώ να καταλάβω τα παράπονά σου.
 

jsh4all

Economy-Class-Member
Εγγραφή
05/03/2012
Μηνύματα
238
Likes
20
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
LPE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGST
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Εγω παλι , ΤΟ καταλαβαινω το ...''παραπονο'' σου , μια και εχω ...''ζησει'' μια παρομοια κατασταση , με την ιδια εταιρια ( ασχετα αν δεν μπηκα στον κοπο , να το δημοσιευσω ) . Αντι να καθισεις λοιπον σε μια απο τις καρεκλες της πυλης αναχωρησης , μεχρι την επιβιβαση σου , σε ειχαν να περιμενεις σε ορθοστασια , διπλα τους ( και ΑΔΙΚΑ οπως αποδειχτηκε στο τελος ) . Και αυτο το συναισθημα της ..... ''μαργαριτας'' ( θα πεταξω , δεν θα πεταξω ) που περασε μεσα απο την ψυχολογια σου , δεν φανηκε να συγκινησε κανενα ( ουτε πρακτικα , ουτε θεωρητικα ) . Και ομως , ( οπως θα επρεπε να ξερουν , αλλα και να σεβαστουν ) η ψυχολογικη ταλαιπωρια , ειναι ποιο οδυνηρη πολλες φορες , απο την σωματικη . Διοτι η σωματικη με μια αναπαυση ξεπερνιεται , ενω η ψυχολογικη θα σε ταλαιπωρει , ΚΑΙ για πολυ καιρο , ΚΑΙ καθε φορα που θα ...''πλησιαζει'' να επαναληφθει . !!!
 

geoxryso

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2013
Μηνύματα
31
Likes
1
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Το παράπονο που αναφέρεις εσύ, ενημέρωση κατά εμένα, είναι ότι τόσο εγώ όσο και οι υπεράριθμοι ,το βιώσαμε για πρώτη φορά. Επίσης η συγκεκριμένη πολιτική δεν αναφέρετε πουθενά , κατά την διάρκεια τις κράτησης.

Όπως ανέφερα προηγουμένως ,για εμένα το χειρότερο ήτανε η αντιμετώπιση από το προσωπικό , ενώ για τους υπεράριθμους η μη προηγούμενη ενημέρωση.
 

geoxryso

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2013
Μηνύματα
31
Likes
1
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Ακριβώς jsh4all.

Μετά από αυτό θα αναρωτιέμαι κάθε φορά αν θα είμαι ο επόμενος που θα χαρακτηριστώ ως υπεράριθμος , θα μείνω στην αναμονή χωρίς να ερωτηθώ προηγουμένως και δεν θα υπάρξει και καμία απολογία, γιατί αυτή είναι η <<πολιτική>>.
 

gg1010

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
31/12/2015
Μηνύματα
1
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KIAD
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Κι εγώ έζησα μια περίπτωση με υπεράριθμους επιβάτες πριν ενα χρόνο σε μια πτήση από την Αθήνα με προορισμό την Κων/πολη. Μας ενημέρωσαν στην πύλη επιβίβασης λίγα λεπτά πριν ξεκινήσει η επιβίβαση ότι έψαχναν για έναν εθελοντή διότι μια ηλικιωμένη κυρία δεν έκανε check-in εγκαίρως και έγινε ενα μπέρδεμα με το εισιτήριο της. Βασικά, δεν είχε καταλάβει πως ήταν σε stand-by και προφανώς δεν το ανέφερε στην πύλη και έδωσαν την τελευταία θέση σε κάποιον άλλον που ήταν σε αναμονή. Έγω παρέδωσα την θέση μου ύπο τις ίδιες συνθήκες που αναφέρατε και η Aegean δεν με ανάγκασε να περιμένω δίπλα τους, απλά μου είπαν να κάτσω καπου μέχρι να τελειώσει η επιβίβαση μπας και κάποιος δεν εμφανιστεί. Εντέλι, η πτήση ήταν γεμάτη και πέταξα με την επόμενη. Ήταν πολύ ευχάριστη εμπειρία σε σχέση με αυτά που έχω δει σε άλλες χώρες (ιδιαίτερα στις Η.Π.Α.) και πήρα τα χρήματα έπι τόπου μαζί με το εισιτήριο, το οποίο εξαργύρωσα πρόσφατα κιόλας!
 

geoxryso

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2013
Μηνύματα
31
Likes
1
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Μπορεί η αντιμετώπιση να είναι ανάλογα με τους υπαλλήλους τις πύλης.

Πάντως το κύριο θέμα είναι η μη ενημέρωση των υπεράριθμών και η μη σωστή αντιμετώπιση των εθελοντών.
 

goodfella

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2010
Μηνύματα
62
Likes
15
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgts
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Εγώ παρακαλάω να είμαι υπεράριθμος και να πάρω τα 250 και ποτέ δε μου κάθεται. Πάντα κάποιοι δεν εμφανίζονται και με ανεβάζουν στην πτήση.....
 
Top