Πολιτική της Aegean για υπεράριθμους και εθελοντές

geoxryso

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2013
Μηνύματα
31
Reaction score
1
Γειά σας.

Εχθές συνάντησα μία πρωτόγνωρη, για εμένα προσωπικά, κατάσταση στην πτήση από Αθήνα για Ρόδο, όπου υπήρχαν επιβάτες που αν και εκδώσανε κανονικά το εισιτήριο τους πριν κάποιες ημέρες, βρεθήκανε να περιμένουν για το αν θα επιβιβαστούν και επίσης επιβάτες οι οποίοι δέχονται να παραχωρήσουν την θέση τους στην πτήση , περιμένουν όρθιοι << για να τους βλέπουν>> επι μισή ώρα και στο τέλος τους ενημερώνου ότι άδικα περίμενα και τελικά θα επιβιβαστούν σε αυτή την πτήση.

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα με την σειρά.

Μου λένε στον γκισέ παράδοσης αποσκευών, πως λόγο πλήρης πτήσης και ατόμων stand by, μπορώ να δηλώσω την εθελοντική μου πρόθεση να αλλάξω πτήση και θα μου δοθεί το ποσό των 250 ευρώ και 1 δωρεάν εισιτήριο. Το αποδέχομαι, αν και το ακούω για πρώτη φορά, πηγαίνω στην πύλη Β19 και κατά την διάρκεια της επιβίβασης υπάρχουν 5 άτομα stand by, και είμαι ο μοναδικό εθελοντής για να του παραχωρήσω την θέση μου, παρά την αναγγελία της υπαλλήλου.

Με βάζουν να περιμένω επεί μισή ώρα όρθιος, για να μην είμαι με τους άλλους επιβάτες που θα επιβιβαστούν και δίπλα μου είναι τα άτομα stand by, που χωρείς να ενημερωθούν κατά την διάρκεια εκδόσεως εισιτηρίου, ότι είναι υπεράριθμη, κάθονται και περιμένουν για το αν θα πετάξουν με αυτήν την πτήση, με αποτέλεσμα να λένε ότι από την επομένη θα πετάνε μόνο με Ryanair. Όταν πλέον επιβιβάζονται όλοι η επιβάτες, εκτός από εμένα, μας ενημερώνουν ότι λόγο κάποιον μη προελεύσεων της τελευταίας στιγμής, δεν χρειάζεται να παραχωρήσω την θέση μου και θα επιβιβαστούμε.

Το δυσάρεστο είναι ότι μετά από τόση αναμονή και ορθοστασία, ούτε μου προσφέρανε έστω ένα δωρεάν εισιτήριο για την πρόθεση μου, ούτε καν μου ζητήσανε συγγνώμη ή να με ευχαριστήσουν, όπως επίσης και στα υπεράριθμα άτομα.

Τέλος να αναφέρω τον τρόπο που ζητούσανε στους επιβάτες με χειραποσκευές να τις δώσουν ως αποσκευές. << Να την δώσετε ως αποσκευή δωρεάν, αλλιώς θα την πλερώσετε ως υπέρβαρο>> . Στο άκουσμα αυτών, επιβάτης άρχιζε να φωνάζει και να αναφέρετε στην κακή αντιμετώπιση.

Μακρηγόρησα λίγο , αλλά έκρινα σκόπιμο ως ενεργός πολίτης , να ενημερώσω άλλους υποψήφιους επιβάτες , για να γνωρίζουν τη να περιμένουν από την εταιρεία, στην οποία ακριβοπληρώνουμε τους ναύλους, ειδικά του εσωτερικού.

Καλές πτήσης !
 

Akis

Administrator
Μέλος του προσωπικού
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.058
Reaction score
217
Τοποθεσία
Dortmund
Δικτυακός τόπος
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Αυτή την πρακτική ακολουθούν (δυστυχώς) όλες οι αεροπορικές εταιρείες. Κάθε εταιρεία δεν προσφέρει μόνο τόσα εισιτήρια όσες θέσεις έχει το αεροσκάφος, αλλά χ περισσότερες. Ακόμη δηλαδή και με την ryanair να πετάξουν τα άτομα που το σχολίαζαν μπορεί να δουν το ίδιο έργο.

Παρόλα αυτά πιστεύω ότι τουλάχιστον ένα συγνώμη για την ταλαιπωρία και ένα ευχαριστούμε θα έπρεπε να σου πουν οι υπάλληλοι. Στο κάτω κάτω διευκόλυνες την δική τους δουλειά, αν και στο τέλος όλοι ταξιδέψατε και δεν έμεινε κάνεις πίσω.

Καλό σου Σ/Κ!
 

geoxryso

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2013
Μηνύματα
31
Reaction score
1
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Σε ευχαριστώ για τo άμεσο σχόλιο.

Εγώ πάντως και οι υπεράριθμοι το βλέπαμε πρώτη φορά και αυτό που με πείραξε ποιο πολλή είναι αυτό που αναφέρεις για το << Συγγνώμη>> και << Ευχαριστώ>>.

Καλό Σ/Κ και καλή συνέχεια !
 

Ulrike

First-Class-Member
Εγγραφή
30/12/2011
Μηνύματα
815
Reaction score
210
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Μπορώ να σου πω ότι λίγο πολύ έτσι είναι η διαδικασία στις περισσότερες εταιρίες. Εάν η πτήση είναι overbooked ρωτάνε εκ των προτέρων για εθελοντές, που θα ήτανε πρόθυμοι να πετάνε αργότερα/με άλλη πτήση, προσφέροντας τους αποζημίωση – εδώ η Α3 εκτός από την προβλεπόμενη αποζημίωση των 250 Ευρώ προσέφερε επιπλέον και δωρεάν εισιτήριο.

Φυσικά όμως δεν πληρώνουν αποζημίωση ή δίνουν δώρο εάν τελικά η πτήση δεν είναι overbooked, αφού κάποια άτομα δεν εμφανίζονται. Κάτι που επίσης δεν είναι τόσο σπάνια, είτε γιατί τελικά δεν πετάνε, είτε γιατί έρχονται από καθυστερημένη πτήση και χάνουν την ανταπόκριση κλπ.

Τώρα εάν σου λένε «συγγνώμη ή/και ευχαριστώ» εξαρτάται από το προσωπικό… Εκτός απ΄αυτό όμως δεν μπορώ να καταλάβω τα παράπονά σου.
 

jsh4all

Economy-Class-Member
Εγγραφή
05/03/2012
Μηνύματα
238
Reaction score
20
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
LPE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGST
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Εγω παλι , ΤΟ καταλαβαινω το ...''παραπονο'' σου , μια και εχω ...''ζησει'' μια παρομοια κατασταση , με την ιδια εταιρια ( ασχετα αν δεν μπηκα στον κοπο , να το δημοσιευσω ) . Αντι να καθισεις λοιπον σε μια απο τις καρεκλες της πυλης αναχωρησης , μεχρι την επιβιβαση σου , σε ειχαν να περιμενεις σε ορθοστασια , διπλα τους ( και ΑΔΙΚΑ οπως αποδειχτηκε στο τελος ) . Και αυτο το συναισθημα της ..... ''μαργαριτας'' ( θα πεταξω , δεν θα πεταξω ) που περασε μεσα απο την ψυχολογια σου , δεν φανηκε να συγκινησε κανενα ( ουτε πρακτικα , ουτε θεωρητικα ) . Και ομως , ( οπως θα επρεπε να ξερουν , αλλα και να σεβαστουν ) η ψυχολογικη ταλαιπωρια , ειναι ποιο οδυνηρη πολλες φορες , απο την σωματικη . Διοτι η σωματικη με μια αναπαυση ξεπερνιεται , ενω η ψυχολογικη θα σε ταλαιπωρει , ΚΑΙ για πολυ καιρο , ΚΑΙ καθε φορα που θα ...''πλησιαζει'' να επαναληφθει . !!!
 

geoxryso

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2013
Μηνύματα
31
Reaction score
1
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Το παράπονο που αναφέρεις εσύ, ενημέρωση κατά εμένα, είναι ότι τόσο εγώ όσο και οι υπεράριθμοι ,το βιώσαμε για πρώτη φορά. Επίσης η συγκεκριμένη πολιτική δεν αναφέρετε πουθενά , κατά την διάρκεια τις κράτησης.

Όπως ανέφερα προηγουμένως ,για εμένα το χειρότερο ήτανε η αντιμετώπιση από το προσωπικό , ενώ για τους υπεράριθμους η μη προηγούμενη ενημέρωση.
 

geoxryso

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2013
Μηνύματα
31
Reaction score
1
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Ακριβώς jsh4all.

Μετά από αυτό θα αναρωτιέμαι κάθε φορά αν θα είμαι ο επόμενος που θα χαρακτηριστώ ως υπεράριθμος , θα μείνω στην αναμονή χωρίς να ερωτηθώ προηγουμένως και δεν θα υπάρξει και καμία απολογία, γιατί αυτή είναι η <<πολιτική>>.
 

gg1010

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
31/12/2015
Μηνύματα
1
Reaction score
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KIAD
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Κι εγώ έζησα μια περίπτωση με υπεράριθμους επιβάτες πριν ενα χρόνο σε μια πτήση από την Αθήνα με προορισμό την Κων/πολη. Μας ενημέρωσαν στην πύλη επιβίβασης λίγα λεπτά πριν ξεκινήσει η επιβίβαση ότι έψαχναν για έναν εθελοντή διότι μια ηλικιωμένη κυρία δεν έκανε check-in εγκαίρως και έγινε ενα μπέρδεμα με το εισιτήριο της. Βασικά, δεν είχε καταλάβει πως ήταν σε stand-by και προφανώς δεν το ανέφερε στην πύλη και έδωσαν την τελευταία θέση σε κάποιον άλλον που ήταν σε αναμονή. Έγω παρέδωσα την θέση μου ύπο τις ίδιες συνθήκες που αναφέρατε και η Aegean δεν με ανάγκασε να περιμένω δίπλα τους, απλά μου είπαν να κάτσω καπου μέχρι να τελειώσει η επιβίβαση μπας και κάποιος δεν εμφανιστεί. Εντέλι, η πτήση ήταν γεμάτη και πέταξα με την επόμενη. Ήταν πολύ ευχάριστη εμπειρία σε σχέση με αυτά που έχω δει σε άλλες χώρες (ιδιαίτερα στις Η.Π.Α.) και πήρα τα χρήματα έπι τόπου μαζί με το εισιτήριο, το οποίο εξαργύρωσα πρόσφατα κιόλας!
 

geoxryso

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2013
Μηνύματα
31
Reaction score
1
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Μπορεί η αντιμετώπιση να είναι ανάλογα με τους υπαλλήλους τις πύλης.

Πάντως το κύριο θέμα είναι η μη ενημέρωση των υπεράριθμών και η μη σωστή αντιμετώπιση των εθελοντών.
 

goodfella

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2010
Μηνύματα
62
Reaction score
15
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
lgts
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Εγώ παρακαλάω να είμαι υπεράριθμος και να πάρω τα 250 και ποτέ δε μου κάθεται. Πάντα κάποιοι δεν εμφανίζονται και με ανεβάζουν στην πτήση.....
 

geoxryso

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2013
Μηνύματα
31
Reaction score
1
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Μα για αυτό το σωστό, εκτός να μην βάζουν υπεράριθμους, είναι να περιμένουν να δουν αν έχουν φθάσει όλοι και μετά να ζητούν εθελοντές.
 

romanosdelios

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
06/10/2011
Μηνύματα
83
Reaction score
15
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Το ακούτε αυτό; Είναι το μικρότερο βιολί του κόσμου.
 

Ulrike

First-Class-Member
Εγγραφή
30/12/2011
Μηνύματα
815
Reaction score
210
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Δεν ήθελα να δικαιολογήσω ούτε την πρακτική του overbooking ούτε τη συμπεριφορά του προσωπικού. Στο τελευταίο συμφωνώ απόλυτα ότι το ελάχιστο που μπορεί να περιμένει κανείς θα ήτανε ένα ευχαριστώ στους εθελοντές και ένα συγγνώμη από τους υπεράριθμούς επιβάτες.

Αυτό που μου φάνηκε υπερβολικά ήτανε τα παράπονα ότι – ως εθελοντής – έπρεπε να περιμένει μέχρι το τέλος και τελικά δεν πήρε κάτι. Λίγο πολύ έτσι είναι παντού, εάν δεν το θέλεις δεν δηλώνεις εθελοντής.

Επίσης δεν είναι μόνο η Α3 που το κάνει. Μόνο τις τελευταίες εβδομάδες είχα 3 ή 4 πτήσεις (όχι της Α3) που ήτανε overbooked και ρώτησαν για εθελοντές.

Και η Α3 εδώ απ’ την αρχή προσέφερε την αποζημίωση που προβλέπεται για involuntary denied boarding, δηλ. εάν χωρίς τη θέλησή σου είσαι στους υπεράριθμους (υπάρχουν εταιρίες που προσπαθούν να βρουν εθελοντές που δέχονται και λιγότερο…) συν το δωρεάν εισιτήριο.
 

CHRISTOS55

First-Class-Member
Εγγραφή
12/01/2014
Μηνύματα
539
Reaction score
176
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε το σύστημα των κρατήσεων να δέχεται περισσότερες κρατήσεις από την αντίστοιχη χωρητικότητα του τύπου του α/φους που έχει προγραμματιστεί να εκτελέσει την πτήση. Από την στιγμή που θα έχουν εκδοθεί τα αντίστοιχα εισιτήρια, η εταιρεία θα έχει ήδη εισπράξει και τα αντίστοιχα ποσά και επιπλέον θα έχει και το όφελος της πραγματοποίησης του ταξιδιού με λιγότερο βάρος και ούτε παρακάλια, αποζημιώσεις και τσακωμοί. Αγόρασες εισιτήριο και δεν εμφανίστηκες, έχασες κύριε, η θέση σου θα παραμείνει κενή. Σε κάποια άλλη περίπτωση θα μπορούσε να βγαίνει μια προειδοποίηση κατά την κράτηση και με προσωπική ευθύνη και εν γνώσει του να εκδίδει και να πηγαίνει ο καθένας στο αεροδρόμιο ρισκάροντας ότι κάποιος άλλος δεν θα εμφανιστεί.
 

sunnysky

Economy-Class-Member
Εγγραφή
05/01/2015
Μηνύματα
163
Reaction score
64
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Akis":697doxwq είπε:
Ακόμη δηλαδή και με την ryanair να πετάξουν τα άτομα που το σχολίαζαν μπορεί να δουν το ίδιο έργο.

Έχω την εντύπωση πως η Ryanair δεν κάνει overbooking.

geoxryso":697doxwq είπε:
Το δυσάρεστο είναι ότι μετά από τόση αναμονή και ορθοστασία, ούτε μου προσφέρανε έστω ένα δωρεάν εισιτήριο για την πρόθεση μου

Αναμονή μεν, αλλά πέταξες κανονικά... όσο για την ορθοστασία, δεν νομίζω ότι δίνουν τα εισιτήρια τόσο εύκολα... Το γεγονός σου ήταν δυσάρεστο, αλλά η εταιρεία έκανε όσα προβλέπονταν. Εθελοντικά μπήκες σε αυτή την διαδικασία, θα μπορούσες να είχες αρνηθεί από την αρχή...
 

geoxryso

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2013
Μηνύματα
31
Reaction score
1
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

romanosdelios":1iz59bq4 είπε:
Το ακούτε αυτό; Είναι το μικρότερο βιολί του κόσμου.

Δεν το έπιασα, αλλά πρέπει να είναι κάποιο αστείο.
 

geoxryso

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2013
Μηνύματα
31
Reaction score
1
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

sunnysky":2rulfl4f είπε:
Akis":2rulfl4f είπε:
Ακόμη δηλαδή και με την ryanair να πετάξουν τα άτομα που το σχολίαζαν μπορεί να δουν το ίδιο έργο.

Έχω την εντύπωση πως η Ryanair δεν κάνει overbooking.

geoxryso":2rulfl4f είπε:
Το δυσάρεστο είναι ότι μετά από τόση αναμονή και ορθοστασία, ούτε μου προσφέρανε έστω ένα δωρεάν εισιτήριο για την πρόθεση μου

Αναμονή μεν, αλλά πέταξες κανονικά... όσο για την ορθοστασία, δεν νομίζω ότι δίνουν τα εισιτήρια τόσο εύκολα... Το γεγονός σου ήταν δυσάρεστο, αλλά η εταιρεία έκανε όσα προβλέπονταν. Εθελοντικά μπήκες σε αυτή την διαδικασία, θα μπορούσες να είχες αρνηθεί από την αρχή...

Ναι αλλά η συμπεριφορά τους ήτανε το χειρότερο, εφόσον ήμουν και ο μόνος ,ανάμεσα σε 175 άτομα, που δήλωσα εθελοντής
 

NFEEFE

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/12/2008
Μηνύματα
1.343
Reaction score
92
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

CHRISTOS55":37fo80ev είπε:
Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε το σύστημα των κρατήσεων να δέχεται περισσότερες κρατήσεις από την αντίστοιχη χωρητικότητα του τύπου του α/φους που έχει προγραμματιστεί να εκτελέσει την πτήση
Καλως ήρθατε στον κόσμο του Overbooking. Αχ και να ξέρατε πόσο ακριβότερα θα ήταν τα εισιτήριά σας αν δεν υπήρχε και αυτό :rolleyes:

Αρχικά και κατα τη διαδικασία της κράτησης, και στους όρους αναγράφεται κανονικά η διαδικασία του Overbooking και οι αποζημιώσεις.

sunnysky":37fo80ev είπε:
Έχω την εντύπωση πως η Ryanair δεν κάνει overbooking.
Πως δεν κάνουν? Κάνουν. Αλλά λιγότερο. Αν κάνεις Web Check-in και σου βγάλει αριθμό πάνω από 189 (νομίζω) σημαίνει ότι είσαι overbooked.

CHRISTOS55":37fo80ev είπε:
Αγόρασες εισιτήριο και δεν εμφανίστηκες, έχασες κύριε, η θέση σου θα παραμείνει κενή.
Και το Flex που είναι refundable και αλλάζει μετά το no-show?

jsh4all":37fo80ev είπε:
ενω η ψυχολογικη θα σε ταλαιπωρει, ΚΑΙ για πολυ καιρο , ΚΑΙ καθε φορα που θα ...''πλησιαζει'' να επαναληφθει
Πολύ μυγιάγγιχτος πρέπει να είσαι. Δεν σε έβρισαν λεφτά και ένα εισιτήριο σου έδωσαν... ας μην αποδεχόσουν να βρουν άλλους.

Πραγματικά όρισμένοι γράφετε σαν να προσγειωθήκατε μόλις από τον Άρη και δεν έχετε ΚΑΜΙΑ σχέση με το αντικείμενο του a.gr
 

geoxryso

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2013
Μηνύματα
31
Reaction score
1
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Ulrike":273hx0nq είπε:
Δεν ήθελα να δικαιολογήσω ούτε την πρακτική του overbooking ούτε τη συμπεριφορά του προσωπικού. Στο τελευταίο συμφωνώ απόλυτα ότι το ελάχιστο που μπορεί να περιμένει κανείς θα ήτανε ένα ευχαριστώ στους εθελοντές και ένα συγγνώμη από τους υπεράριθμούς επιβάτες.

Αυτό που μου φάνηκε υπερβολικά ήτανε τα παράπονα ότι – ως εθελοντής – έπρεπε να περιμένει μέχρι το τέλος και τελικά δεν πήρε κάτι. Λίγο πολύ έτσι είναι παντού, εάν δεν το θέλεις δεν δηλώνεις εθελοντής.

Επίσης δεν είναι μόνο η Α3 που το κάνει. Μόνο τις τελευταίες εβδομάδες είχα 3 ή 4 πτήσεις (όχι της Α3) που ήτανε overbooked και ρώτησαν για εθελοντές.

Και η Α3 εδώ απ’ την αρχή προσέφερε την αποζημίωση που προβλέπεται για involuntary denied boarding, δηλ. εάν χωρίς τη θέλησή σου είσαι στους υπεράριθμους (υπάρχουν εταιρίες που προσπαθούν να βρουν εθελοντές που δέχονται και λιγότερο…) συν το δωρεάν εισιτήριο.


Ναι αλλά η συμπεριφορά τους ήτανε το χειρότερο, εφόσον ήμουν και ο μόνος ,ανάμεσα σε 175 άτομα, που δήλωσα εθελοντής και αυτό που με ενδιαφέρει δεν είναι το δωρεάν εισιτήριο αλλά ο σεβασμός προς τον επιβάτη που είχε πληρώσει το ακριβό σου εισιτήριο και ε τον είχες επι μισή ώρα στην αναμονή με μία άλφα υπόσχεση.
 

geoxryso

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
01/05/2013
Μηνύματα
31
Reaction score
1
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

NFEEFE":1m6qfxla είπε:
CHRISTOS55":1m6qfxla είπε:
Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε το σύστημα των κρατήσεων να δέχεται περισσότερες κρατήσεις από την αντίστοιχη χωρητικότητα του τύπου του α/φους που έχει προγραμματιστεί να εκτελέσει την πτήση
Καλως ήρθατε στον κόσμο του Overbooking. Αχ και να ξέρατε πόσο ακριβότερα θα ήταν τα εισιτήριά σας αν δεν υπήρχε και αυτό :rolleyes:

Αρχικά και κατα τη διαδικασία της κράτησης, και στους όρους αναγράφεται κανονικά η διαδικασία του Overbooking και οι αποζημιώσεις.

sunnysky":1m6qfxla είπε:
Έχω την εντύπωση πως η Ryanair δεν κάνει overbooking.
Πως δεν κάνουν? Κάνουν. Αλλά λιγότερο. Αν κάνεις Web Check-in και σου βγάλει αριθμό πάνω από 189 (νομίζω) σημαίνει ότι είσαι overbooked.

CHRISTOS55":1m6qfxla είπε:
Αγόρασες εισιτήριο και δεν εμφανίστηκες, έχασες κύριε, η θέση σου θα παραμείνει κενή.
Και το Flex που είναι refundable και αλλάζει μετά το no-show?

jsh4all":1m6qfxla είπε:
ενω η ψυχολογικη θα σε ταλαιπωρει, ΚΑΙ για πολυ καιρο , ΚΑΙ καθε φορα που θα ...''πλησιαζει'' να επαναληφθει
Πολύ μυγιάγγιχτος πρέπει να είσαι. Δεν σε έβρισαν λεφτά και ένα εισιτήριο σου έδωσαν... ας μην αποδεχόσουν να βρουν άλλους.

Πραγματικά όρισμένοι γράφετε σαν να προσγειωθήκατε μόλις από τον Άρη και δεν έχετε ΚΑΜΙΑ σχέση με το αντικείμενο του a.gr

Νομίζω ότι η ειρωνεία δεν είναι ο καλύτερος τρόπος συζήτησης. Επίσης τα όσα αναφέρουμε και ενδεχομένως είναι αρνητικά για την εταιρεία, τα αναφέρουμε για να ενημερωθεί ο απλός υποψήφιος επιβάτης, το τι να περιμένει. Γιατί όπως προανέφερα ούτε εγώ είχα ξανασυναντήσει αυτήν την πολιτική, ούτε οι 5 υπεράριθμοι.
 
Μπλουζα