Πολιτική της Aegean για υπεράριθμους και εθελοντές

Κυρίες/οι, επειδή η πλειοψηφία των αναρτήσεων και των σχολίων δεν αφορά την συγκεκριμένη εταιρεία, καλό θα ήταν να το σταματήσουμε εδώ ή να ανοίξουμε κάποια άλλη σχετική σελίδα. Όσον αφορά το ύφος της τοποθέτησης του/της NFEEFE του/της το επιστρέφω και αν νομίζεις ότι τα 20 χρόνια εμπειρίας σου στον χώρο σε έχουν κάνει τέλειο/α, σου λέω να είσαι λίγο επιφυλακτικός. Εγώ εξέφρασα μια άποψη και δεν την επέβαλα ούτε ζήτησα να γίνει Νόμος. Τώρα γιατί κάνεις τον ανήξερο δεν γνωρίζω αλλά δεν σε βοηθάνε και δυο τίτλοι στα Αγγλικά (revenue management strategies και Revenue and Yield Μanagement). Ξαναδιάβασέ τα. Πρότεινα το παιγνίδι να παίζεται τίμια. Τόσες θέσεις το α/φος τόσα και τα εισιτήρια, με δικαίωμα ακύρωσης σε εύλογο χρονικό διάστημα πριν την αναχώρηση (24 ή 48 ώρες πριν). Γνωρίζεις άραγε πόσες φορές οι Κυβερνήτες των α/φων αναχώρησαν με τα ελάχιστα των καυσίμων διότι η πτήση έδειχνε γεμάτη και σε μισή ώρα που έφθαναν στο α/φος έβλεπαν -10, -20 επιβάτες (τουλάχιστον 1500 κιλά λιγότερα). geoxryso σε ευχαριστώ.
 
Αυτό ακριβώς CHRISTOS55.

Πας να ενημερώσεις και βρίσκεσαι κατηγορούμενος γιατί δεν υποστηρίζεις με το ζόρι την εταιρεία .

Και εγώ σε ευχαριστώ
 
geoxryso":3v3txyye said:
Έλεος από εσένα ρε jim AEL.

To κίνητρο για αυτήν την ανάρτηση δεν ήτανε το παράπονο για την μη επιλογή μου, αλλά η αντιμετώπιση που δέχθηκα εγώ και η υπεράριθμοι, όπως επίσης και η ενημέρωση όσων δεν το γνωρίζουν και που μπαίνουν σε αυτή την ιστοσελίδα για να ενημερωθούν.

Η αντιμετώπιση που λες είναι που δεν σου είπαν να καθίσεις και δεν σου είπαν ούτε ευχαριστώ; Για το πρώτο σκέλος χρειάζεται να στο υποδείξει κάποιος για να το κάνεις; Για το δεύτερο σου είπα στείλε mail στην εταιρεία.

Οσοι δεν τον γνωρίζουν τους εξηγούν εκείνη τη στιγμή τι θα λάβουν ως ανταπόδοση για την εξυπηρέτηση που θα κάνουν στην εταιρεία. Και φυσικά το κάνει όποιος το επιθυμεί.

Πέρα από αυτά, καλά έκανες και το έγραψες, για ενημέρωση όσων δεν γνωρίζουν.

Απλά προσωπικά διακρίνω μια υπερβολή να μιλάμε 3 σελίδες που δεν σου είπαν κάτσε! Μα πραγματικά έπρεπε να στο πει κάποιος;

Για τις βαλίτσες δεν υπάρχει "εν μέρη συμφωνώ", υπάρχουν οι κανόνες που πρέπει να τηρούνται. Όταν δεν τους τηρούμε, ας ξέρουμε τις επιπτώσεις πριν φωνάξουμε. Οταν ομως μας προσφέρουν εναλλακτική από αυτές τις επιπτώσεις και μάλιστα δωρεάν, δεν θα πρεπει να υπάρχει κανένα παράπονο.

Αλλά αυτοί που δεν ικανοποιούνται με τίποτα θέλουν πρόστιμο να δούμε τι θα τους αρέσει περισσότερο.
 
Μα νομίζεις ότι επι 3 σελίδες το ζήτημα είναι αν έκατσα ή όχι (που η ίδιοι σε βάζουν να κάθεσαι όρθιος ); Ή το αν μου είπαν << ευχαριστώ>> και << Συγγνώμη>>; Aυτό είναι το σύνολο της πολιτικής υπεράριθμων, εθελοντών και η αντιμετώπιση των επιβατών ;

Σαφώς και έστειλα e-mail και τους ενημέρωσα, αλλά πρωτίστως έπρεπε να ενημερώσω τους υποψήφιους επιβάτες, ώστε να μη βρεθούν προ εκπλήξεως.

Όσο για τις βαλίτσες όπως είπα εν μέρη συμφωνώ.
 
geoxryso":2sd1ctav said:
Νομίζω σου απάντησα
Έφαγα τον κόσμο αλλά δεν βρήκα την απάντησή σου. Μόνο κάτι περίεργα περί ηθικής είδα... Τι διαδικασία θα όριζες πες μου αναλυτικά...

CHRISTOS55":2sd1ctav said:
Όσον αφορά το ύφος της τοποθέτησης του/της NFEEFE του/της το επιστρέφω
Πόνεσα τώρα...
CHRISTOS55":2sd1ctav said:
και αν νομίζεις ότι τα 20 χρόνια εμπειρίας σου στον χώρο σε έχουν κάνει τέλειο/α, σου λέω να είσαι λίγο επιφυλακτικός.
όπως μπορείς να δεις στα ποστ μου δεν μίλησα για εμένα, είπα Εμπειστευτείτε αυτούς που έχουν εμπειρία και ξέρουν κάτι παραπάνω από εσάς. Μην είστε προπονητές της εξέδρας και του καφενείου.
CHRISTOS55":2sd1ctav said:
Τώρα γιατί κάνεις τον ανήξερο δεν γνωρίζω αλλά δεν σε βοηθάνε και δυο τίτλοι στα Αγγλικά (revenue management strategies και Revenue and Yield Μanagement). Ξαναδιάβασέ τα.
ΟΚ captain, θα το κάνω. Μέχρι τότε μάθε τι εστί overbooking.
CHRISTOS55":2sd1ctav said:
Πρότεινα το παιγνίδι να παίζεται τίμια. Τόσες θέσεις το α/φος τόσα και τα εισιτήρια, με δικαίωμα ακύρωσης σε εύλογο χρονικό διάστημα πριν την αναχώρηση (24 ή 48 ώρες πριν).
Ποιος είπε ότι δεν είναι τίμιο το overbooking??? Επίσης τους άλλους που Θελουν Flex μέχρι την τελευταία στιγμή τους ρώτησες?? Μαλλον όχι...
CHRISTOS55":2sd1ctav said:
Γνωρίζεις άραγε πόσες φορές οι Κυβερνήτες των α/φων αναχώρησαν με τα ελάχιστα των καυσίμων διότι η πτήση έδειχνε γεμάτη και σε μισή ώρα που έφθαναν στο α/φος έβλεπαν -10, -20 επιβάτες (τουλάχιστον 1500 κιλά λιγότερα).
Όχι, αλλά γνωρίζω μια εταιρία που δεν κάνει τόσο overbooking και ΠΑΝΤΑ πετάει με τα ελάχιστα (Ryanair). Αν εκεί γιατί δεν σε πειράζουν τα ελάχιστα, ε? Επίσης η πρόταση αυτή όπως βλεπεις είναι υπέρ μου διότι με το overbooking καλύπτεις τα no-show και τους -10 επιβάτες άρα έχεις σωστά καύσιμα... είδες που ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ????
 
NFEEFE":1frozzoe said:
geoxryso":1frozzoe said:
Νομίζω σου απάντησα
Έφαγα τον κόσμο αλλά δεν βρήκα την απάντησή σου. Μόνο κάτι περίεργα περί ηθικής είδα...

Αν για εσένα η ηθική , άρα το σωστό, στις εταιρείες είναι τίποτα, τότε δεν μπορώ να σου κάνω τίποτα.
 
NFEEFE":2djndpg2 said:
Έφαγα τον κόσμο αλλά δεν βρήκα την απάντησή σου. Μόνο κάτι περίεργα περί ηθικής είδα... Τι διαδικασία θα όριζες πες μου αναλυτικά...

Αν για εσένα η ηθική , άρα το σωστό, στις εταιρείες είναι τίποτα, τότε δεν μπορώ να σου κάνω τίποτα.
 
Όπως έγραψαν κι άλλοι, καλά να αναφέρει κανείς τέτοιες εμπειρίες, για αυτούς που δεν γνωρίζουν ούτε την πρακτική του overbooking ούτε τα δικαιώματά τους σε τέτοια περίπτωση (και σε αντίθεση με την Α3 που απ΄ την αρχή προσέφερε την προβλεπόμενη αποζημίωση συν επιπλέον ένα δωρεάν εισιτήριο, υπάρχουν και εταιρίες που δεν περιφέρονται τόσο σωστά…).

Αλλά δεν νομίζεις ότι υπερβάλλεις λίγω συγκεντρώνοντας τόσο στην (κακή) συμπεριφωρά ενός υπαλλήλου; Και λόγω του ότι ένας υπάλληλος είχε κακή μέρα/ δεν έδειξε την συμπεριφορά που θα έπρεπε, καταλήγεις στο συμπέρασμα καλύτερα να αποφύγει κανείς την Α3; Αυτό είναι που δεν μπορώ να καταλάβω.
 
geoxryso":3eash1aq said:
jimAEL":3eash1aq said:
geoxryso":3eash1aq said:
Έλεος από εσένα ρε jim AEL.

To κίνητρο για αυτήν την ανάρτηση δεν ήτανε το παράπονο για την μη επιλογή μου, αλλά η αντιμετώπιση που δέχθηκα εγώ και η υπεράριθμοι, όπως επίσης και η ενημέρωση όσων δεν το γνωρίζουν και που μπαίνουν σε αυτή την ιστοσελίδα για να ενημερωθούν.

Μα νομίζεις ότι επι 3 σελίδες το ζήτημα είναι αν έκατσα ή όχι (που η ίδιοι σε βάζουν να κάθεσαι όρθιος ); Ή το αν μου είπαν << ευχαριστώ>> και << Συγγνώμη>>; Aυτό είναι το σύνολο της πολιτικής υπεράριθμων, εθελοντών και η αντιμετώπιση των επιβατών ;

Σαφώς και έστειλα e-mail και τους ενημέρωσα, αλλά πρωτίστως έπρεπε να ενημερώσω τους υποψήφιους επιβάτες, ώστε να μη βρεθούν προ εκπλήξεως.

Όσο για τις βαλίτσες όπως είπα εν μέρη συμφωνώ.

Σύμφωνα με όσα γράφεις το κίνητρο για την ανάρτηση ήταν η συμπεριφορά τους προς εσένα, στην οποία είχες συμπεριλάβει σε προηγούμενη ανάρτησή σου πως σε είχαν όρθιο και δεν σου είπαν να καθίσεις. Τόση ώρα δεν εκφράζεις παράπονο που δεν ζήτησαν συγνώμη; Άλλα διαβάζω εγώ;

Για την πολιτική των υπεράριθμων, υπάρχει νόμος που το επιτρέπει, δεν είναι πρόβλημά σου αλλά πρόβλημα της εταιρείας που πρέπει να βρει λύση.

όπως και με τις βαλίτσες που συνεχίζεις να λες πως συμφωνείς εν μέρη έτσι και εδώ δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Υπάρχει νόμος που λέει τι ισχύει και τι όχι. Η εταιρεία που κάνει overbooking θεωρεί πως αν υπάρξει ανάγκη θα βρει κάποιον/κάποιους να τους δελεάσει με αυτά που θα προσφέρει. Αν δεν βρει πρόβλημά της.

Εσύ που δεν συμφωνείς όμως με την πολιτική των υπεράριθμων μπορείς να μου πεις γιατί δέχθηκες και νομιμοποίησες (έστω και ηθικά) από την πλευρά σου αυτό το λάθος;
 
Άλλα διαβάζεις.

Το κίνητρο είναι η ενημέρωση για το τί περιμένει έναν ανυποψίαστο επιβάτη και όχι το ότι με είχαν όρθιο και δεν μου ζήτησαν συγγνώμη. Αυτά είναι μέρος ,της γενικής αντιμετώπισης που είδα και δέχθηκα εκείνη την ημέρα.

Για τις βαλίτσες συμφωνώ με την τήρηση ασφάλειας των πτήσεων, αλλά δεν φταίει ο επιβάτης που τον αναγκάζει η εταιρεία μέσω οικονομικού εκβιασμού να πάρει μία χειραποσκευή λίγο μεγαλύτερη.

Όσο γιατί το δέχθηκα και εκείνο το εξηγώ. Γιατί αν σου φαίνεται εσένα παράξενο όταν μπορώ να βοηθήσω να το κάνω, σε εμένα είναι φυσιολογικό. Γιατί άκουσα την μητέρα με το παιδί να λέει ότι ταξιδεύανε 5 ώρες με το ΚΤΕΛ και μπορεί να μένανε ακόμη 4 στο αεροδρόμιο, εξαιτίας της πολιτικής των υπεράριθμων.
Ulrike":2mph1ex9 said:
Όπως έγραψαν κι άλλοι, καλά να αναφέρει κανείς τέτοιες εμπειρίες, για αυτούς που δεν γνωρίζουν ούτε την πρακτική του overbooking ούτε τα δικαιώματά τους σε τέτοια περίπτωση (και σε αντίθεση με την Α3 που απ΄ την αρχή προσέφερε την προβλεπόμενη αποζημίωση συν επιπλέον ένα δωρεάν εισιτήριο, υπάρχουν και εταιρίες που δεν περιφέρονται τόσο σωστά…).

Αλλά δεν νομίζεις ότι υπερβάλλεις λίγω συγκεντρώνοντας τόσο στην (κακή) συμπεριφωρά ενός υπαλλήλου; Και λόγω του ότι ένας υπάλληλος είχε κακή μέρα/ δεν έδειξε την συμπεριφορά που θα έπρεπε, καταλήγεις στο συμπέρασμα καλύτερα να αποφύγει κανείς την Α3; Αυτό είναι που δεν μπορώ να καταλάβω.

Μα όταν μιλάω για την κακή αντιμετώπιση , δεν εννοώ μόνο την συμπεριφορά των υπαλλήλων αλλά και αυτήν, μαζί με την πολιτική των υπεράριθμων και εθελοντών.

Αυτό είναι που εξηγώ αλλά οι περισσότεροι επικεντρώθηκαν στην συμπεριφορά των υπαλλήλων.
 
Top