πως πρεπει να ξεκινησω

  • Thread starter david
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Τελικά μας μπέρδεψες όλους με το π.α. david μου φαίνεται... :)

Μπορείς να παρείς επαγγελματικό πτυχίο και απο την Ελλάδα, αλλά θα σου πρότεινα να ακολουθήσεις την συμβουλή
του nikou.k. και να διαβάσεις πρώτα τα θέματα που έχουν τεθεί εδω μέσα.
Πιστεύω ότι θα πάρεις πολλές από τις απαντήσεις που χρειάζεσαι.
 
ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ intergrated και ab initio?

Ρε παιδια μπορει κανείς να μου πει ποια είναι η διαφορά εάν γνωρίζει? Ευχαριστώ
 
Καλησπέρα σε όλους! Αν γνωρίζει κάποιος μπορεί να μου απαντήσει τι γίνεται με τις 45 ώρες του PPL? Εννοώ δηλαδή οτι αφού πάρει το ερασιτεχνικό και πάει για τις 250 ώρες περίπου του ATPL frozen οι 45 θα προστεθούν δηλαδή θα έχει περίπου 300 ώρες?
 
Re: Επεξηγήσεις...

1) Integrated σημαίνει παίρνεις πρώτα το PPL και μετά βάζεις 105 ώρες κυβερνήτου (πετώντας ακόμη κι εκτός εκπαιδευτικού προγράμματος, δηλ πτήσεις τουρισμού). Μετά βαζεις 25 ώρες για το CPL. Μετά βάζεις 5 ώρες για το night qualification. Μετά κάνεις το Ιnstrument rating, κάπου ανάμεσα σ όλες αυτές τις εκπαιδεύσεις κάνεις και το Multi Engine Class Rating και τελειώνεις. Σύνολον 206 ώρες.
2) Αb initio σημαίνει oτι από τις 0 μέχρι τις 206 ώρες δεν παίρνεις κανένα ενδιάμεσο πτυχίο ή rating. Ξεκινάς από μηδενική εμπειρία και είναι όλη σου η εκπαίδευση τυποποιημένη ακόμα και για την τελευταία ώρα solo. Δεν θα πάρεις πχ το PPL (Private Pilot License) και μετά να κάνεις IR, μετά να βάλεις τις 105 ώρες solo και μετά να πας για το CPL κλπ κλπ
Κατά τη γνώμη μου είναι και ο καλύτερος δρόμος για να γίνει κανείς επαγγελματίας χειριστής
3) Οι ώρες που βάζεις για την απόκτηση του PPL όταν θέλεις να συνεχίσεις για το CPL, δεν χάνονται, μετράνε, είναι δικές σου, είναι πείρα σου και μάλιστα ακριβοπληρωμένη.
4) Το frozen ATPL δεν είναι License, ούτε Rating. Ειναι ενδεικτική ονομασια του επιπέδου εμπειρίας και γνώσεων που έχει ένας χειριστής. Εν προκειμένω, για να προσληφθείς από μια εταιρεία σε βαρέα - μικτού βάρους απογειώσεως πάνω από 5700kg/12500 lbs - αεροπλάνα δημοσίων μεταφορών με πολυμελή πληρώματα διακυβερνήσεως (Μulti Crew Cockpit) πχ Β737, Α320, ΑΤR κλπ πρέπει να έχεις τα εξής προσόντα:
CPL/IR with Multiengine Class rating
Multi Crew Cooperation
ATPL theory credit δηλ έχεις το επαγγελματικό πτυχίο του χειριστού με όλα όσα πρέπει να το συνοδεύουν αλλά επιπροσθέτως έχεις περάσει και τις γραπτές εξετάσεις του Airline Τransport Pilot License δηλ ξέρεις πχ για κινητήρες jet, ξέρεις αεροδυναμική μεγάλων ταχυτήτων κλπ και δεν θα χρειαστεί να σου κάνει η εταιρία σχολείο γενικών γνώσεων ATPL που είναι 670 ώρες όταν θα πρέπει να σε βγάλει κυβερνήτη αφού θα έχεις βέβαια βάλει 1500 ώρες πτήσεως μινιμουμ.

Ολα αυτά θα στα εξηγήσουν πολύ καλύτερα οι άνθρωποι της ΥΠΑ που ασχολούνται με τα πτυχία και οι σχολάρχες που εκπαιδεύουν χειριστές. Πιθανόν να κάνω λάθη απαντώντας σε τέτοια ζητήματα, πάσα ευγενική αντίρρησις δεκτή, άλλωστε η παροιμία "Κάνε με σοφό να σε κάνω πλούσιο" ισχύει και στην αεροπορία...
 
γεια σας , ειμαι και εγω νεος στον χωρο και θα ηθελα να πω την γνωμη μου προσθετοντας και καποιες ερωτισεις,κατ αρχας πιστευω οτι για οποιον ξεκινα καλυτερα να γραφτει σε μια αερολεσχη ωστε να αποκτησει τo PPL οπου και το κοστος θα ειναι μικροτερο απο μια ακαδημια τωρα για να συνεχισει καποιος στο CPL θα πρεπει να εχει γυρο στις 200 ωρες εδω θελω να ρωτησω αν γινεται τις υπολοιπες ωρες αφου βγαλεις το PPL,να τις κανεις στη αμερικη οπου το κοστος ειναι μακραν μικροτερο απο τα 150€ που ζητανε οι δικες μας αερολεσχες θα υπαρχει κανενα προβλημα???μετα αν γυρισεις ελλαδα για CPL κ λοιπα θα αναγνωριζονται οι ωρες???
 
Καλημερα !

Ειμαι 17 χρονων και ειμαι σε φαση ευρεσης σχολης πολιτικης αεροποριας.Εχω βρει την ιντερκοκπιτ στη γερμανια,την οξφορντ στην αγγλια και καποιες στις ΗΠΑ οπως flight safety,naples air center.κατα την γνωμη σας ποια ειναι καλυτερη;Επισης αν παρω διπλωμα faa θα μπορεσω να δουλεψω στην αμερικη;Λογω του οτι χρειαζεται πρασινη καρτα και αδεια εργασιας.ευχαριστω!
 
Ξεκίνημα

καλησπέρα σε όλους!είμαι 18 χρονών και ενδιαφέρομαι να εργαστώ επαγγελματικά ως πιλότος. γνωρίζω τις τιμές που παίζουν στις αερολέσχες όμως δυστυχώς δέν γνωρίζω καμία. θα μπορούσε κάποιος να με βοηθήσει και να μου πεί σε πια αερολέσχη στην Αθήνα να απευθυνθώ? επίσης, ποιά είναι η κλιμάκωση που υπάρχει στα πτυχία,από το πρώτο μέχρι το ανώτατο? είμαι τελείως αρχάριος σε αυτά τα θέματα και θα ήθελα να ενημερωθώ. κάθε πληροφορία σας θα μου ήταν χρήσιμη!!!!

Σας ευχαριστώ πολύ για τον πολύτιμο χρόνο σας!!!!!!
 
Re: Ξεκίνημα

Αγαπητέ karisaris,

Σίγουρα μπορείς να ξεκινήσεις κάνοντας το PPL σου σε μια αερολέσχη, στη συνέχεια όμως υποχρεωτικά θα πρέπει να απευθυνθείς σε μια επαγγελματική σχολή για να κάνεις το CPL με Multi και IR ώστε να έχεις στα χέρια σου ATPL(f) που χρειάζεσαι για να προσληφθείς σε αεροπορική εταιρεία.

Σου προτείνω να έρθεις το Σάββατο στην Aviation Career Day και να παρακολουθήσεις τις ομιλίες, θα σου λύσουν όλες τις απορίες σου! Επίσης θα έχεις τη δυνατότητα να γνωρίσεις και να πάρεις προσφορές από όλες τις σχολές που παρέχουν επαγγελματική εκπαίδευση στην Ελλάδα.

Περισσότερες λεπτομέρειες http://www.aviationcareerday.gr και στο thread viewtopic.php?f=24&t=7063
 
παιδια θα μπορουσε κανεις ν μου πει τι γνωριζει για την global aviation σχετικα με το που βρισκετε και που μπορω να απευθυνθω?? :D :)
 
Top