Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

ntalikerisa

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
22/09/2011
Μηνύματα
21
Likes
0
σωστα c421, αλλα απο εγωισμο θα μιλησουν μερικοι για ηθος και τετοιες ορολογιες και στην ουσια αλλος θα ειναι μεσα :great: και αλλος απο εξω :banana:!!
Επισης γνωριζει καποιος για την τριτη φαση και ποτε θα γινει ,ετσι για να λεμε κατι μεχρι να ξεκινησει η αιγαιο! Εκει να δειτε τι θα γινει , που θα κοβονται με τυπο, :D
και θα περνουν χωρις τυπο :great: !
 

angel_pilot

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
09/02/2009
Μηνύματα
7
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV

FlyHigh

Economy-Class-Member
Εγγραφή
25/03/2010
Μηνύματα
187
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Εσενα δηλαδη τι σου ειπανε,για πες μας και μας να δουμε εαν μας ειπαν τα ιδια...???
 

ntalikerisa

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
22/09/2011
Μηνύματα
21
Likes
0
οποιος σου ειπε πηγαινε κανε στη γνωστη εταιρια (ονοματα δεν λεμε) τον τυπο για να μπεις μεσα,πανω σε αυτο εγω λεω.....
ΕΧΕΙΣ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΟΤΙ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΟΥΝ??οχι! Θα εισαι ικανος να ανταπεξελθεις στο τεστ που θα κανουν, με ολο το αγχος (οτι πρεπει να μπω γιατι εσκασα 20.000)!!,
ενω ο αλλος με 50 ωρες λιγοτερες θα εξεταστει σε απλο sim KAI ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ SID STAR HOLDING κτλ , ενω εσενα θα σε σκισει στο Α320 που θα εισαι εντελως απειρος???

ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ!!! και μην ξεχνατε οτι πριν ενα χρονο 6 ατομα που τελειωσαν σε μια ελληνικη σχολη τον τυπο, με την υποσχεση οτι θα πετουν σε λιγο καιρο στην αιγαιο , πηραν τα 3 τους!!

Επισης κατι τελευταιο , Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΟΥ Η ΖΩΗ ΜΟΥ.-
angel_pilot":1tjsheaj said:
Εκει να δειτε τι θα γινει , που θα κοβονται με τυπο,
και θα περνουν χωρις τυπο !
Aλλιως στα είπανε...
αν διαβασει κανεις τα σχολια σου ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΓΑΙΟ (βυσματα εγω καταλαβα) οποτε???
 

Hastaroth

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
28/06/2004
Μηνύματα
2.271
Likes
0
Περιοχή
Urantia
Να πώ κάτι κι'εγώ,που ούτε γνωρίζω και ούτε κάν είμαι πιλότος;

Λοιπόν,είναι δυνατόν κάποιος που είναι ήδη type-rated (γενικώς εννοώ),να μήν ξέρη να εκτελέση π.χ. ένα holding;

Σάν να λέμε ένας πάει γιά καπετάνιος σε κρουαζιερόπλοιο και δέν μπορεί να μανουβράρη ένα φουσκωτό....

Εντάξει,το ξέρουμε ότι υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός στο επάγγελμα αυτό (όπως και σε πολλά άλλα),αλλά όχι κι'έτσι....

ΥΓ.Δέν είναι "η αιγαίο",αλλά "η Αιγαίου"."Αιγαίο" είναι μάρκα σεντονιών την οποία διαφήμιζε μάλιστα γνωστή τραγουδίστρια...
 

gonso

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2005
Μηνύματα
1.577
Likes
130
Περιοχή
52N00W
hastaroth, μάλλον έχει δίκιο σε αυτό η νταλικέρισσα. Τον πτυχιούχο σε Α320, στο sim μπορείς να τον εξετάσεις σε υδραυλικές βλάβες, σε engine cuts και σε άλλα τόσα όσα δε χωράει ο νού σου. Αυτόν που τον εξετάζεις σε generic sim, περιορίζεται η γκάμα εξέτασης.
 

ntalikerisa

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
22/09/2011
Μηνύματα
21
Likes
0
Hastaroth":1yxc90o8 said:
ntalikerisa":1yxc90o8 said:
ενω ο αλλος με 50 ωρες λιγοτερες θα εξεταστει σε απλο sim KAI ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ SID STAR HOLDING κτλ , ενω εσενα θα σε σκισει στο Α320 που θα εισαι εντελως απειρος???

ΛΕΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ!!! και μην ξεχνατε οτι πριν ενα χρονο 6 ατομα που τελειωσαν σε μια ελληνικη σχολη τον τυπο, με την υποσχεση οτι θα πετουν σε λιγο καιρο στην αιγαιο , πηραν τα 3 τους!!

Επισης κατι τελευταιο , Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΟΥ Η ΖΩΗ ΜΟΥ.-
Να πώ κάτι κι'εγώ,που ούτε γνωρίζω και ούτε κάν είμαι πιλότος;

Λοιπόν,είναι δυνατόν κάποιος που είναι ήδη type-rated (γενικώς εννοώ),να μήν ξέρη να εκτελέση π.χ. ένα holding;

Σάν να λέμε ένας πάει γιά καπετάνιος σε κρουαζιερόπλοιο και δέν μπορεί να μανουβράρη ένα φουσκωτό....

Εντάξει,το ξέρουμε ότι υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός στο επάγγελμα αυτό (όπως και σε πολλά άλλα),αλλά όχι κι'έτσι....

ΥΓ.Δέν είναι "η αιγαίο",αλλά "η Αιγαίου"."Αιγαίο" είναι μάρκα σεντονιών την οποία διαφήμιζε μάλιστα γνωστή τραγουδίστρια...

1.ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ αιγαιο η αιγαιου , εχω να σου πω οτι η λεξη ``ξερει``,δεν γραφετε ``ξερη``, μου θυμιζεις χαρτοπαικτικη λεσχη! :banana:
2.Αφου γνωριζεις απο σεντονια ,πανε εκει που σου ταιριαζει :mrgreen: και
3. σου απαντησε ο απο πανω για την βλακεια που εγραψες :wall:
4.Εγω δεν ειμαι πιλοτος! :great:
α! και 5.Οποιος γνωριζει γνωριζει,γιατι κοπηκε ενας,προχθες στη Σουηδια .....????Και ποσοι γνωριζουν να μπαινουν σε κρατηση,χωρις να κανουν λαθος στην στροφη :?:
 

gonso

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2005
Μηνύματα
1.577
Likes
130
Περιοχή
52N00W
Κοίταξα το λίνκ της Ryanair και μου έκανε εντύπωση (στην πραγματικότητα...δεν μου έκανε!), το παραθυράκι με τον Κ1 που λέει την ιστορία του.

"I joined Ryanair in 2003 as a cadet with a total time of 200 hours. After completing my type rating and line training I moved to our base in Bergamo, Italy. I really enjoyed living in Italy but when the opportunity arose to become a Synthetic Flight Instructor (SFI) at our simulator training center at East Midlands Airport I immediately applied for the position.

I spent 2 years as an SFI before I had the minimum hours to be considered for a command. The command course was hard work but you are really being prepared for your command from day one in a very well structured way. My experience as an SFI also proved a major advantage during the course.

After upgrading and achieving 500 PIC hours on type I applied for a Type Rating Examiner (TRE) position. I am now a Type Rating Instructor/Type Rating Examiner and a Line Training Captain. Even though I’m a TRE I prefer training over checking since it allows me to get more involved with students and teach. Ryanair has a very large Training function with more than 2000 pilots each doing recurrent simulator training and checking every 6 months and we also train hundreds of new crew every year including Cadets and direct entry pilots giving a huge variety of training and checking."


Μέσα σε 7-8 χρόνια, όχι μόνο βγήκε κυβερνήτης, αλλά και εκπαιδευτής ...και εξεταστής. Φαινόμενο αυτό το παιδί :doubt:

Δεν λέει σε πόσα χρόνια βγήκε Κ1 (3-4 τα κόβω), αλλά λέει ότι έγινε TRI/TRE μετά από 500 ώρες Κ1 :wall:
Στη Ryanair βάζουν 800-900 ώρες το χρόνο. Αυτός έχει μέσα 7-8 χρόνια. Αν πούμε 7,5 χ 850= 6400 ώρες. Αφαίρεσε τουλάχιστον 1000-1500 ώρες, μιάς και ήταν εκπαιδευτής εξομοιωτή σαν Κ2 και εξεταστής εξομοιωτή σαν Κ1, και άρα δεν πέταγε στα μάξιμα, η σούμα βγάζει 5000 ώρες πλούσια-πλούσια.

Έ ρε η κατακαημένη η ανάγκη των εταιρειών. Όταν καίγονται ......και οι παράλυτοι σηκώνονται και αρχίζουν το τζόκινγκ. Όταν δεν έχουν ανάγκη, ζητάνε 5-6000 ελάχιστο για Κ1 και πάνω από 10-12000 και πάνω απο 10 χρόνια εμπειρία Κ1 για να γινουν εκπαιδευτές μόνο. Για εξεταστές, ξέχασέ το!

Συγνώμη για το creep παιδιά......δεν άντεξα.
 

dimsp81

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
19/02/2005
Μηνύματα
56
Likes
0
Σε άλλο σημείο γράφει ότι περιμένουν 74 αεροσκάφη μέσα σε λίγα χρόνια....
 
Top