Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Ενημερωτικά τα παιδιά που έχουν περάσει επιτυχώς στη συνέντευξη για την ολυμπιακή βρίσκονται ήδη Μαδρίτη για την απόκτηση του rating στα Dash.
 
Καλησπερα!!!!Η sky greece πηρε.χειριστες,η θα παρει f/O με διαγωνισμο;
 
Ούτε πήρε ούτε θα πάρει. Δεν έχει ανάγκες, βγαίνει άνετα το καλοκαιρινό πρόγραμμα με τους υπάρχοντες.
 
Οι χειριστες που πηρε απο που προερχονται ;Φανταζομαι οι Κ1 παλιοι ολυμπιακαριοι ομως οι συγκυβερνητες απο που;Aλλη μια αεροπορικη εταιρεια με ξενους χειριστες;Δωστε μια ευκαιρεια σε Ελληνές ρε να πεταξουν.Εχουν γεμισει ολες οι Ελληνικες εταιρειες με ξενους μισθοφορους!!!Διαβαζα στο νετ για χωρές που.εχουν Unions Κάι.δεν.επιτρεπουν να.παιρνουν.ξενους χειριστες εμεις.στην.Eλλαδα πως.προστατευουμε τα παιδια μας να βρουνε αεροπορικη εργασια!!!πολυ θα με πειτε ρατσιστη αλλα δεν.ειναι ετσι μακαρι.να ειχαμε.μια μεγαλη αεροπορικη.δυναμη στην.Ελλαδα ωστε να.διναμε δουλεια σε ολους.αλλα.οπως,βλεπετε η.αεροπορια στην .Ελλαδα ειναι.ολο.και ολο εταιρειες.μετρημενες στα δαχτυλα!!!ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ.ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ.ΣΑΝ.ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ.ΣΑΝ.ΚΑΛΑ.ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΚΑΡΔΙΑ ΚΑΙ.ΨΥΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ !!!
 
Έχεις δίκιο να μιλάς για προσλήψεις Ελλήνων. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει κανείς Έλληνας με εμπειρία στον συγκεκριμένο τύπο. Πιστεύω πως όποιος πληρώσει 30.000€ για να εκπαιδευτεί στον τύπο θα τον προτιμήσουν. Προς το παρών με το πολύ δύο πληρώματα θα καταφέρουν να καλύψουν τις απαιτήσεις του προγράμματος των πτήσεων που δεν έχουν.
 
Παιδια Καλησπέρα,
να κάνω μια ερώτηση για όσουν γνωρίζουν...

Αν κάποιος έχει το Type Rating του A320, μπορεί να μπέι στην Aegean, η πλέον παίνρουν μόνο αυτούς που το κάνουν εκεί?

Ευχαριστώ
 
Με εμπειρία από τα περσινά
Η Αegean προσλαμβάνει χειριστές ως εξής:
1) Με Α320 και ώρες (με χρονοσυμβόλαιο)
2) Με Α320 χωρίς ώρες
3) Χωρίς Α320

Υπάρχει τεράστια διαφορά μεταξύ του "μπαίνω" και του "προσλαμβάνομαι".

1) Η Aegean βγάζει ανακοίνωση για πρόσληψη χειριστών και δίνει προβάδισμα σ αυτούς που έχουν Α320. Προσλαμβάνεται ο χειριστής, κάνει σχολεία, sim κλπ και αρχίζει line training. Τελειώνει το line και μένει στην εταιρία. Εννοείται οτι περνάει όλες τις φάσεις εκπαίδευσης ικανοποιητικά, αλλοιώς δεν συνεχίζει από το ένα στάδιο στο άλλο.
2) Η Aegean βγάζει ανακοίνωση για πρόσληψη χειριστών και παίρνει χειριστές χωρίς Α320. Ο χειριστής πληρώνει μέρος της συνολικής αξίας του type rating, κάνει τα σχολεία, sim κλπ, κάνει line και εφ' όσον ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της εταιρίας, μένει στην εταιρία.
3) Οποιαδήποτε χρονική στιγμή εκτός πρόσληψης και διαδικασιών "μονιμοποίησης" (το βάζω σε εισαγωγικά καθότι ουδείς μόνιμος πλέον στο επάγγελμα), μπορεί κάποιος να πάει στην Aegean να πάρει το type rating A320 ως πελάτης. Η εταιρία δεν έχει καμμιά απέναντί του υποχρέωση πρόσληψης.
Αρα, αυτό που μετράει, δεν είναι εάν ένας χειριστής κάνει ή δεν κάνει το Α320 στην Aegean, αλλά κυρίως κάτω από ποιο πλαίσιο θα το κάνει δηλ εάν θα το κάνει υπό πρόσληψιν ή εάν θα το κάνει ως πελάτης. Εννοείται οτι θεωρείται προσληφθείς (δηλ "μόνιμος") αυτός που το κάνει υπό πρόσληψιν. Πάντως-εξ όσων γνωρίζω- χειριστές που η εταιρία δεν τους έκρινε κατάλληλους για πρόσληψη, έκαναν το Α320 με δικά τους έξοδα προφανώς ελπίζοντας σε μελλοντική πρόσληψη.

Πιστεύω οτι συνέβαλα στο διάλογο.
 
Error
The vacancy that you are trying to apply for does not exist or has been closed.
Please return to the vacancy list and try another vacancy.
 
Φαινεται θα μπλοκαρε το συστημα τους απο τις ορδες των χειριστων που κυνηγουν μια θεση στο καλυτερο γραφειο του κοσμου.
 
Top