Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Greekaviate

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
05/02/2016
Μηνύματα
2
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Αγαπητοί συνάδελφοι καλησπέρα.

Όσοι βρεθήκαμε στο Σόφιτελ εκείνο το πρωί ζήσαμε πράγματι μια φάρσα.
Σίγουρα η εταιρεία προσπάθησε να δείξει ένα προφίλ επαγγελματισμού δήθεν τυποποίηση στα ψυχομετρικά κλπ.
Για τον H.O.T. ούτε λόγος ξέρουμε το παρεάκι του απο την Π.Α. τις συντάξεις τις αποστρατείες κλπ.
Το ATPL ήταν αστείο για κάποιον που έχει διαβάσει στην ζωή του καλά και σφαιρικά για την απόκτηση του πτυχίου έστω στο στάδιο της αρχικής αδειοδότησης γνωρίζει να διαβάζει ένα plate Jeppesen και μερικά πράγματα CPL.
Τελικά το pool καλά κρατεί...γυάλα με ψάρια και τροφή...
Κουμπαριές κολεγιές κλπ μια ζωή τα ίδια.
Επίσης 2 μήνες τους πήρε να έρθουν σε συνεννόση το HR με το training κλπ.
Στο sim μάθαμε τι έγινε και εκεί. Απο μετριότητες μέχρι κακά χάλια.

Μακάρι να καλυφθούν οι θέσεις απο παιδιά που το έχουν ανάγκη περισσότερο απο κάποιους άλλους.
Το επίπεδο είναι χαμηλό και θα είναι όσο θα υπάρχουν αυτές οι τακτικές.

Μην μείνει κανείς στο πέρασα δεν πέρασα έγραψα καλά με πήρανε τηλέφωνο ή δεν με πήρανε τηλέφωνο άρα κόπηκα κλπ.
Δεν ισχύει τίποτα η κατσαρόλα μαγειρέυει...

Καλή συνέχεια και καλή αρχή στα παιδιά απο καρδιάς απλά η αλήθεια καλό είναι να λέγεται.
 

KGP

First-Class-Member
Εγγραφή
30/07/2004
Μηνύματα
780
Likes
40
να κάνω μια ηλίθια ερώτηση?

ΑΝ ΟΝΤΟΣ ισχύουν αυτά που λέγονται εδώ σχετικά με το θέμα των προσλήψεων (δεν αμφισβητώ οτιδήποτε ούτε αποδέχομαι φυσικά γιατί είμαι "έκτος χορού") .... αυτό δεν έχει συνεπεία στην ασφάλεια των "διαδικασιών" γενικότερα ...... (δεν ξέρω αν γίνομαι "κατανοητός")
 

koulis

Business-Class-Member
Εγγραφή
20/07/2011
Μηνύματα
266
Likes
21
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
aaa
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGMG
Μοναδικη σωτηρια η αναπτυξη. Μακαρι να δημιουργηθουν νεες δουλειες, να ερθουν τα υδροπλανα στην Ελλαδα, να πετανε περισσοτερα αεροπλανα και τα νεα παιδια να βρισκουν δουλειες. Αλλα απο τη στιγμη που ειναι 5 θεσεις για 100 υποψηφιους τα πραγματα θα ειναι συνεχως ετσι. Οπου υπαρχει πεινα υπαρχει και γκρινια. Δε νομιζω στην Αμερικη, στη Γερμανια ή στην Αγγλια να ειναι καλυτερα, απλως επειδη η πιθανοτητα να πιασεις δουλεια ειναι μεγαλυτερη οι παραφωνιες δε βγαινουν προς τα εξω. Εδω πωλητες στα public εψαχναν για εποχιακη εργασια Χριστουγεννων και οι θεσεις καλυφθηκαν απο γνωστους γνωστων...
 

OA570

Business-Class-Member
Εγγραφή
18/02/2010
Μηνύματα
281
Likes
7
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KDAB
Προλαλησαντα αδελφε μου αυτο που συμβαινει στην Αμερικη αυτη την στιγμη με τις προσληψεις δεν εχει προηγουμενο. Ολοι οι συμφοιτητες μου με το που χτυπησανε τισ 1000-1500 ωρες την επομενη μερα ηταν στις regionals. Φυσικα πολυ ψωμι υπαρχει και στο aerial photography, flight intstructing etc. Το μονο κακο ειναι οτι θα δεις 737/320 στα late 30's σου με τον τροπο που ειναι δομημενο το συστημα τους.
 

ECO

Economy-Class-Member
Εγγραφή
07/06/2007
Μηνύματα
172
Likes
80
Μιλώντας κυρίως για Ελλάδα, νομίζω ότι το πρόβλημα των διαγωνισμών / προσλήψεων Κ2 δεν είναι ότι προτιμώνται ή ευνοούνται οι γνωστοί των γνωστών, οι αποκαλούμενοι όπως πολλοί ονομάζετε βύσματα.
Το πρόβλημα έχει δυο όψεις, η πρώτη είναι ότι οι θέσεις είναι ελάχιστες και η δεύτερη είναι ότι οι άνεργοι ιδιαίτερα low timers πιλότοι είναι εκατοντάδες ( οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι επιεικώς μέτριοι), οπότε αναγκαστικά έχουν να ανταγωνιστούν πρώτον τους συναδέλφους τους low timers, οι οποίοι αντικειμενικά είναι σαφέστατα καλύτεροι / ικανότεροι και ηλικιακά μικρότεροι και δεύτερον αυτούς που έχουν κάποια προϋπηρεσία/τύπο ( Έλληνες και αλλοδαπούς ), μεταξύ των οποίων και τους προερχόμενους από την πολεμική αεροπορία.
Οι όποιοι κατά καιρούς ελαχιστότατοι αν υπάρχουν ευνοούμενοι γνωστοί των γνωστών/βύσματα όπως λέτε, καταφέρουν με τον άλφα ή βήτα τρόπο να προσληφτούν ως K2, να είστε βέβαιοι ότι είτε δεν θα μπορέσουν ομαλά να προχωρήσουν παρακάτω είτε στη καλύτερη των περιπτώσεων θα παραμείνουν εσαεί FO, διότι το Captaincy είναι άλλου παπά ευαγγέλιο, ιδιαίτερα σύνθετο ζήτημα πολλών παραγόντων + διαρκή μελέτη του κερατά, διαφορετικά δεν γίνεσαι ούτε με χίλια βύσματα. Είναι κι αυτός ένας λόγος που οι εταιρίες έχουν δυσχέρειες να βγάλουν Κ1 και αναγκάζονται λόγω αδυναμίας και εις βάρος αντικειμενικά των άνεργων Ελλήνων πιλότων, να προσλαμβάνουν contract pilots Κ1 αλλά και Κ2, ένεκα χαμηλών επιδόσεων, τόσο εκ των Ελλήνων low timers, αλλά και εκ των εμπειρότερων, ακόμα και των προερχόμενων από την πολεμική αεροπορία, οι οποίοι ασχέτως εμπειρίας, τα τελευταία χρόνια προσλαμβάνονται και ξεκινούν από τη θέση πλέον του Κ2
 

pappasotb1

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
22/01/2016
Μηνύματα
8
Likes
9
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGTE
Η ΟΑ είχε πρόβλημα με χειριστές που ήρθαν απο Flybe? Δεν μπορώ να ξέρω καθώς εκπαιδεύομαι με τα SOPs της flybe, δεν γνωρίζω για ολυμπιακή ούτε πρόκειται να επιλέξω στο μέλλον να εργασθώ και να είμαι υπόλογος σε άτομα σαν τον προαναφερθέντα HoT. Αυτό που ξέρω είναι οτι υπάρχουν έμπειροι training captains, 2 καλοί εξομοιωτές, υψηλά standards και αξιοκρατία. Γενικότερα είδα χαμόγελο, σεβασμό και το περιβάλλον θυμίζει airline, όχι μαγαζάκι.. Επίσης ακουσα οτι η ΟΑ είχε προσφέρει δελεαστικό πακέτο σε SFOs και CPTs της Flybe.. θα το έκαναν αν είχαν παράπονα απο τους χειριστές; επιπλέον, σε τι περιβάλλον, routes και airspace πετάμε εμείς και σε τι η ΟΑ - μη τρελαθούμε τελείως!
 

astronautofemotion

Business-Class-Member
Εγγραφή
24/03/2015
Μηνύματα
479
Likes
130
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Βεβαίως και είναι διαφορετικά routes, άλλο να κάνεις προσγείωση στο Μπελφαστ, κι άλλο να κάνεις προσγείωση στον 09 στην Σάμο. Όπως και να έχει σου εύχομαι να είσαι ευχαριστημένος. Τέλος off topic.

Ας πούμε ότι η ΟΑ ήθελε να καλύψει πέντε θέσεις F.O. Ας πούμε ότι είχαν περάσει συνέντευξη εκατό, καλός ή κακώς αν αυτοί οι οποίοι είχαν τα κατάλληλα προσόντα, ήταν συνολικά είκοσι, τότε η δεκαπέντε αναγκαστικά θα έμεναν εκτός. Υποθετικό σενάριο. Οπότε, εγώ προσωπικά δεν καταλαβαίνω, γιατί πρέπει να αναφέρονται με έμμεσο τρόπο διακρίσεις ανάμεσα στους υποψήφιους, δηλαδή ο γνωστός με το κονε κλπ. Κάποιοι, προτιμούν να πιστεύουν πως όσοι είχαν επιλεχθεί είχαν κονε, παρά το ότι το ασανσέρ καλώς ή κακός χωράει μόνο πέντε άτομα. . .
 

pappasotb1

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
22/01/2016
Μηνύματα
8
Likes
9
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGTE
Αγαπητέ astronautofemotion μπορεί να μην είσαι familiar με τα routes της flybe, αλλα προς πληροφόρηση είναι κλάσεις πιο δύσκολα ως αεροδρόμια, airspace και καιρού - εκτος θεματος αλλα για να σε καλύψω.
Τώρα για τα "βύσμα", δεν τίθεται καν θέμα για το αν υπήρχαν ή όχι - πρέπει κάποιος να ζεί πραγματικά σε φούσκα να μην το αντιληφθεί! Εδώ ο HoT έκανε υποδείξεις σε εξεταζόμενους και άλλοι μελετούσαν την εξεταστέα ύλη! Δεν με ενοχλεί αυτό. Με ενοχλεί που για 6-7 άτομα στο "ασανσέρ" φώναξαν 60 κακομοίρηδες δήθεν να εξεταστούν αξιοκρατικά. Βγαίνει κάποιο ΧΨ κοστουμι υλικό αλλα και χρηματικό για να τραβηχθεί κανείς για αξιολογηση (αεροπορικά/οδικά, πάρκινγκ ξενοδοχείου 10ε!, καθαριστήρια, ΧΡΟΝΟΣ, άγχος, διόδια). Γιατί επίσης να τεθεί θέμα το πόσα άτομα ήθελαν για το "ασανσέρ"; τόσα χρειάστηκαν, τόσα παίρνουν! Φιλικά παντα
 

faapilot

Economy-Class-Member
Εγγραφή
04/03/2005
Μηνύματα
143
Likes
14
Περιοχή
Athens
Οι χειριστες της flybe που ηρθαν με δελεαστικα πακετα οπως λες εφυγαν νυχτα απο την ολυμπιακη κι οχι μαλλον εφυγαν τους εφυγε η ολυμπιακη αν καταλαβαινεις τι εννοωω...ηταν πολυ καλοι στα briefing και στην θεωρια αλλα στην πραξη με τα τοξα των ελληνικων νησιων και τις μηδαμινες υποδομες ειδαν οτι τελικα ισως δεν ηξεραν τοσο καλα το αεροπλανο οσο νομιζαν...το ειδαν με ασχημο τροπο μερικες φορες... Οπως οι πιλοταραδες της BA που ερχοντουσαν φετος σαντορινη και εκαναν ρεκορ στα go around στο νησι..
 

pappasotb1

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
22/01/2016
Μηνύματα
8
Likes
9
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGTE
δεν έφυγαν νύχτα, εφυγαν γιατί έληξαν τα θερινά τους συμβόλαια (όσοι ήρθαν - που ήταν μόνο captains) - πραγματικά πολύ ατυχές σχόλιο για τα go arounds της BA, αν πιστεύεις οτι το 320 κ 737 με το dash 8-400 έχουν τον ίδιο βαθμό δυσκολίας να προσγειωθούν τότε τι να πω.. με ίδια max demonstrated xwind: 32 και 33 αντίστοιχα, αλλά!: το dash με πολυ χαμηλότερο vref, πολύ μικρότερο LDR, λιγότερο momentum, έτοιμο thrust available.. κοκ.. εγώ κλείνω εδώ γιατι συνεχίζουμε να είμαστε εκτός θέματος! καλή τύχη στους "μη επιτυχείς" της ΟΑ και μια συμβουλή: Βρείτε βύσμα να μπείτε όπως κάνουν οι πιο "πιλοτάρες" απο εμάς, ή βρείτε τον δρόμο σας στο εξωτερικό με όχι πολυ καλύτερους μισθούς αναλογικά, αλλά με πολυ πιο ευχαριστο, αξιοκρατικό και επαγγελματικό περιβάλλον.. Όποιος δρομολογήσει simcheck με flybe, π.μ. και θα χαρώ να βοηθήσω όσο μπορώ. ;)
 
Top