Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

Μπορει να γνωριζεται το εν λογω site αλλα εγω το παραθετω για το καλο ολων,ισως μπορει να βοηθησει πολλους να βρουν μια πιθανη εργασια http://www.aviationjobs.me/ ελπιζω καποιος να σταθει τυχερος.
Καλη τυχη!
 
Αν και μάλλον δεν ενδιαφέρει τους περισσότερους από εδώ, αξίζει να το γράψω.

Η Qatar ξεκίνησε να δέχεται και πάλι αιτήσεις για Συγκυβερνήτες και Κυβερνήτες!

First Officers:
Type-rated and current on the A320, A330/A340 or B777
Valid ICAO ATPL or Frozen ATPL (ATPL Theory Passes/Credits and MCC)
Valid Instrument Rating (IR)
Valid Class One Medical
English language proficiency level 4 or above
Not older than 55 at the time of joining Qatar Airways
Minimum of 1,000 hours in one of the following categories; Multi crew, multi engine jet aircraft, or command turbo-prop above 20,000 kg MTOW or high performance military jet (Multi Crew Co-operation certificate required)

Captains:
To apply for this opportunity in our Flight Deck team you must meet the following minimum requirements:

Have a minimum of 7,000 hours total flight time.
Have a minimum of 2,000 hours in command of multi-crew, multi engine Jet aircraft in excess of 100.000kg MTOW.
 
500 πτητικές ώρες (σε οτιδήποτε) και type rating 320 (και χωρίς ώρες) και βούρρρρ για Wizz Air:

- Unrestricted right to live and work in the European Union (and/or) Republic of Serbia (and/or) Republic of Ukraine
- Current and Valid JAR FCL-1 (or Ukrainian National equivalent) Airline Transport Pilot's Licence, OR,
- Commercial Pilot's Licence with:
· Multi Pilot Aeroplanes Instrument Rating (MPA-IR)
· a completed Multi Crew Cooperation certificate
- Current and Valid JAR FCL-3 (or Ukrainian equivalent) Class One Flight Crew Medical Certificate
- ICAO English Language Proficiency Level IV or greater
- A current and valid Airbus A320 family type rating with at least 8 or more months of validity remaining
- Last flight on A320 family within last 12 months (may be done in simulator)
- A minimum total flight time of 500 hours aircraft flying time (not including simulator time)

http://ch.tbe.taleo.net/CH06/ats/career ... =1&rid=157
 
καλησπέρα παιδιά συγχαρητήρια για την δουλειά σας! διάβασα πολλά μηνύματα από το φόρουμ και όσα λέτε! η αλήθεια είναι ότι με προσγειώσατε πολύ ανώμαλα! :oops: :( :shock: :wall: :rant: από ότι κατάλαβα και συμπέρανα τα εξής είναι

1)η εκπαίδευση για να είσαι ανταγωνιστικός στην ελλάδα είναι πολύ περισσότερα από 60.000 ευρώ που κοστίζει το επαγγελματικό πτυχίο

2)οι ελληνικές εταιρίες δεν προσλαμβάνουνε και αν προσλάβουνε ζητάνε έμπειρους χειριστες η ξένους και αυτό με το σταγονόμετρο!

3)για να βρείς στην ελλάδα σε ελληνική εταιρία πρέπει να έχεις τεράστιο μέσον από τις στιγμή που δεν έχεις εμπειρία και έχεις μονο 200-300 ώρες!

4)επίσης υπάρχουνε και πακέτα αρκετά ακριβά που σου βάζουνε επιπλέον 500 ώρες σε ένα τύπο αεροπλάνου το οποιο κοστίζει 50.000 ευρώ και αφού το πάρεις πάλι δεν σου έγκειται κανεις ότι θα βρείς δουλειά άμεσα!

5)η μονη επαγγελματική προοπτική για έναν νέο χειριστη με 200-300 ώρες είναι τπτ τριτοκοσμικές χώρες τις αφρικής αλλα και πάλι δεν σου εγγυάται κανεις τίποτα!

αυτά είναι τα συμπεράσματα μου αν κάνω κάτι λάθος διορθώστε με!

επίσης θέλω να ρωτήσω τι παίζει με τις εταιρίες με airtaxi και cargo? στην ελλάδα υπάρχουνε τέτοιες? και αν υπάρχουνε είναι εύκολο να πάμε σαν νέοι χειριστες?
επίσης αν γίνω επαγγελματίας χειριστής ελικοπτερου που κοστίζει περίπου 30.000 ευρώ αν δεν κάνω λαθος! τι προοπτικές έχω για επαγγελματική αποκατάσταση και που ακριβώς? και σε τι εταιρίες? μιλαω και για ελλαδα και για εξωτερικο!!!

ευχαριστω!!!
:banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
Air taxi και cargo απλα το ξεχνας για Ελλαδα, ψοφια πραγματα.
Πτυχιο ελικοπτερου με 30000? Σκεψου μονο οτι αν θες 60000 για το αεροπλανο φαντασου οτι το ελικοπτερο που ειναι και πιο ακριβο μεσο....
 
δεν το ηξερα! πως μπορει ενα νεος χειριστης με ενα ΑΤΡL να βρει δουλεια και να βαλει ωρες??? η χλομο εως αδυνατον ακομα και σε τριτοκοσμικες χωρεs?
 
Επαναλαμβάνεται η συνεδρίασις:
1) PPL (A) σε αερολέσχη
2) Build up σε αερολέσχη
3) CPL MEP/IR και MCC σε σχολή
4) Type Rating και Line Training 500 ώρες στην ίδια εταιρία*

* Αλλού το type rating κι αλλού το line training, πάπαλα. Ξύπνησαν οι εταιρίες και ειδικά οι τούρκικες (τα πιο προσβάσιμα δι ημάς καταστήματα): "Δεν θα κάνετε, αγοράκια μου, το type rating sim στη Βουλγαρία, τις 6 προσγειώσεις στη Σλοβενία δηλ με 15000 ευρώ όλα, και θα μας έρχεστε στο Εσκί Σεχίρ μουράτοι και καλά δεν θα μας τα πάρετε εσείς γιατί είμαστε πιο μάγκες και κάναμε το type rating φτηνά από μόνοι μας. Οοοοχι, θα μας χώσετε το 70χηνο και θα τα κάνετε όλα σε μας, ειδεμή πόρταααα...".

Χειριστής να βρει δουλειά? Χλωμότατο έως και αδύνατο ακόμα και σε τριτοκοσμικές χώρες! Δυστυχώς. Δεν μπορώ να γράψω που οφείλεται αυτό το φαινόμενο. Δεν έχω όρεξη για κανα 6μηνο διαγραφή πάλι από δω μέσα.
 
Ας μην ξανανοίξουμε εδώ αυτό το θέμα, αλλά το παραπάνω σενάριο προϋποθέτει οτι έχεις πιάσει το Joker ή το Πρωτοχρονιάτικο λαχείο.
10.000+35.000+10.000+75.000=130.000 τσάμπα πράγμα!
Αλλά ας μην το συνεχίσουμε εδώ γιατί ήδη έχουμε ξεφύγει από το θέμα.
 
τα 130,000 ειναι μαζι και το type rating? και σε τι αναφερεσε για πρωτοχρονιατικο λαχειο oσο αφορα τη δουλεια που θα βρει ενας νεος χειριστης?
 
Top