Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Απάντησα στο δικό σας "όπως θέλουν με όποιον θέλουν"
 
Αν δεν κάνω λάθος το unlimited frequencies για ελληνική και ινδική εταιρεία υπήρχε χρόνια


2017
 
Last edited:
Γιατι οχι ινδικη εταιρεία που εχει και τα αεροσκαφη; Η Α3 αν ειχε το 321LR και σιγουρα οχι με 219 θεσεις αλλα με αναδιαμορφωμενη business και 160-170 economy κατι κανει..Και ισως ετσι να ανοιγε ο δρομος και για πιο εξωτικους προορισμους, π.χ. Μαλδιβες
 
Και πάνω που αναρωτιόμουν πως πήρε τα δικαιώματα η GQ για το ATH-IST, η ΥΠΑ έβγαλε ανακοίνωση ότι ανακαλεί τα δικαιώματα των συχνοτήτων των Ellinair και Air Mediterannean στις γραμμές SKG-IST, SKG-ADB και ATH-IST αντίστοιχα, ενώ προκηρύσσει διαγωνισμό για την κατανομή των 7 συχνοτήτων που απομένουν (από τις 52 στο σύνολο όπως βλέπουμε εδώ). Τις υπόλοιπες τις έχει όλες η Α3.
 
Θα γεμίσουν κι αυτές με self-transfering επιβάτες προς Ρωσία.
 
Βάλτε και καμία πτήση από Θεσσαλονίκη προς Κωνσταντινούπολη!
 
Εχει ηδη η ΤΚ και είναι αρκετές.
 
Top