Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
AirNewZealand":37wqd0o7 said:
Δεν θα έπρεπε και η Aegean να σταματήσει τις πτήσεις προς Κάιρο και Κωνσταντινούπολη? Εαν δεν τις σταματήσει η Aegean, για ποιό λόγο να τις σταματήσει η Ολυμπιακή? (τουλάχιστον οσον αφορά αυτούς τους δύο προορισμούς). Δύο μέτρα και δύο σταθμά?

Μάλλον κάτι δεν έχω καταλάβει καλά... :oops: Γιατί να σταματήσει η Aegean; Άλλαξε κάτι στις διακρατικές συμφωνίες; Η μόνη διαφορά δεν είναι ότι μας τελείωσε (λέμε τώρα) η πΟΑ; Γιατί αυτό να επηρεάσει τις πτήσειςπου ήδη εκτελούνται από άλλη, άσχετη με την πΟΑ, εταιρία;
 
gmmour":32nm0m15 said:
ΥΓ: Το TLV στις 29/9/2009 φαίνεται να το κάνει κανονικά η πΟΑ με 734, δύο μόλις ώρες μετά το deadline που υπάρχει για την πΟΑ τα μεσάνυχτα της 28ης προς 29η Σεπτεμβρίου!

Ξεχνάς τα CAI, BEY, ALY στις 00.50, 01.05, 01.15 αντίστοιχα.
 
gmmour":2s9iwzzc said:
Γι'αυτό μάλλον η πΟΑ θα συνεχίσει να λειτουργεί καναδυο μήνες ακόμα επιβαρύνοντας τον Έλληνα φορολογούμενο
Πως θα τον επιβαρυνει?Μονο με τους πιλοτους?Γιατι αλλο προσωπιικο δεν υπαρχει και δεν λειτουργει καμια υπηρεσια της.
Σε λιγο που θα κλεισει τελειως θα διαβαζουμε ακομα οτι επιβαρυνει.Μακαρι ολο το χρεος της Ελλαδας να ηταν η ΟΑ(μονο 365εκ το χρονο οπως αυθαιρετα εχει ισχυριστει).

Τελος με το οφ μου.

Απλα να ρωτησω κατι.Με παλαιοτητα παει η διαδικασια?Γιατι κανονικα θα πρεπει να δωσουν και οι 2 εταιριες το πλανο τους και μετα να αποφασισει η ΥΠΑ.
 
menelaos":p84sickr said:
Μάλλον κάτι δεν έχω καταλάβει καλά... :oops: Γιατί να σταματήσει η Aegean; Άλλαξε κάτι στις διακρατικές συμφωνίες; Η μόνη διαφορά δεν είναι ότι μας τελείωσε (λέμε τώρα) η πΟΑ; Γιατί αυτό να επηρεάσει τις πτήσειςπου ήδη εκτελούνται από άλλη, άσχετη με την πΟΑ, εταιρία;

Γιατί, όταν προέκυψαν οι επιπλέον συχνότητες προς Κωνσταντινούπολη, έγινε κανένας διαγωνισμός για το ποιά εταιρεία θα τις αναλάβει? Ρώτησε το υπουργείο αν ενδιαφέρεται κανένας άλλος? 'Οχι. Δόθηκαν στην Aegean χωρίς περαιτέρω διαδικασίες. Γιατί λοιπόν τώρα να μην μπορεί να πάρει άδεια η Olympic Air για να εκτελεί πτήσεις σε τρίτες χώρες, έστω και προσωρινά, μέχρι τη λήξη του νέου διαγωνισμού? Στα δικά μου μάτια, πρέπει να αρχίσει η διαδικασία εκ του μηδενός, να γίνει διαγωνισμός και να κατανεμηθούν οι συχνότητες σε όποιον ενδιαφέρεται (και μέχρι τότε να μην τις εκτελεί κανείς ή να τις μοιράσει αναλογικά σε όποιον έχει δείξει ενδιαφέρον ως τώρα).

Προς Θεού, δεν το πηγαίνω προς Aegean vs Olympic Air, απλά απο τη στιγμή που μας τελείωσε ο κρατικός αερομεταφορέας και μένουμε μόνο με ιδιώτες, δεν μπορεί ο ένας να αντιμετωπίζεται διαφορετικά από τον άλλο.
 
H AEE ειχε καθοριστει απο τον Ιουλιο 2004 σα 2η ελληνικη αεροπορικη εταιρεια που θα μπορουσε να πεταξει Κωνσταντινουπολη. Η ΝΟΑ στο νεο προγραμμα της εβγαλε την Κωνσταντινουπολη απο το δικτυο της. Οποτε αυτοματα προχωραει η ΑΕΕ στην πρωτη θεση. Η ΥΠΑ θα πρεπει (ισως) να καθορισει και παλι μια δευτερη ελληνικη εταιρεια. Το να μπει στη διαδικασια απο την αρχη ειναι γελοιο, οπως ακριβως και οι δηλωσεις του κ. Βγενοπουλου που αναγκαστηκε να κανει κινηση ματ στον Ομιλο Ρεστη και να χασει στην ουσια 35εκ €. Τωρα αν η ΝΟΑ θελει να αναλαβει και παλι το δρομολογιο, θα το κανει σα 2η εταιρεια. Τι να κανουμε. Αλλωστε θεωρητικα η ΝΟΑ δεν εχει σχεση με την OAL οποτε δεν μπορουσε να αναλαβει και τα διεθνη δρομολογια για προορισμους που καθοριζονταν απο διακρατικες συμφωνιες. Κρατησε αυτα που προεβλεπε μονο μια εταιρεια. Γιαυτο λογω του οτι εχει ακομα τη δυνατοτητα να ξεκινησει και παλι τα δρομολογια για τη Τουρκια θεωρω αστοχη και γελοια την αντιδραση του προεδρου της.

Αυτα.
 
AirNewZealand":3n57gdl1 said:
Γιατί, όταν προέκυψαν οι επιπλέον συχνότητες προς Κωνσταντινούπολη, έγινε κανένας διαγωνισμός για το ποιά εταιρεία θα τις αναλάβει? Ρώτησε το υπουργείο αν ενδιαφέρεται κανένας άλλος? 'Οχι. Δόθηκαν στην Aegean χωρίς περαιτέρω διαδικασίες. Γιατί λοιπόν τώρα να μην μπορεί να πάρει άδεια η Olympic Air για να εκτελεί πτήσεις σε τρίτες χώρες, έστω και προσωρινά, μέχρι τη λήξη του νέου διαγωνισμού? Στα δικά μου μάτια, πρέπει να αρχίσει η διαδικασία εκ του μηδενός, να γίνει διαγωνισμός και να κατανεμηθούν οι συχνότητες σε όποιον ενδιαφέρεται (και μέχρι τότε να μην τις εκτελεί κανείς ή να τις μοιράσει αναλογικά σε όποιον έχει δείξει ενδιαφέρον ως τώρα).

Προς Θεού, δεν το πηγαίνω προς Aegean vs Olympic Air, απλά απο τη στιγμή που μας τελείωσε ο κρατικός αερομεταφορέας και μένουμε μόνο με ιδιώτες, δεν μπορεί ο ένας να αντιμετωπίζεται διαφορετικά από τον άλλο.

Μα δε διαφωνεί κανείς με αυτό. Αλλά έχεις δύο θέσεις που η μία είναι στην πΟΑ και η άλλη στην ΑΕΕ. Η πΟΑ σταματάει να υφίσταται. Αυτό γιατί να σημαίνει πως θα πρέπει να σταματήσει τις πτήσεις η ΑΕΕ; Ειλικρινά δεν το κατανοώ. Δηλαδή κατά τη γνώμη σου θα έπρεπε να μην υπάρχει ΚΑΜΙΑ πτήση στο συγκεκριμένο route για κάποιον καιρό...;
 
Το αλίευσα σήμερα αλλά με όλα αυτά τα site που αναπαράγουν ειδήσεις δεν γνωρίζω αν είναι η πρώτη πηγή ή απλά αναδημοσίευση. Όπως και να έχει, μια μικρή επιφύλαξη για την ορθότητα ή και την εγκυρότητα των πληροφοριών επιβάλλεται.

Το άρθρο αναφέρεται στην συμφωνία Ελλάδας-Τουρκίας για τις αεροπορικές γραμμές και έχει σχέση και με τον θόρυβο που δημιουργήθηκε τελευταία απο τον Κο Βγενόπουλο για το πώς "χώθηκε" η Α3 στην γραμμή ΑΤΗ-IST. Επίσης αναφέρει αρκετά πράγματα που πολλοί ίσως να αγνοούμε.

Αν κάποιος γνωρίζει περισσότερα, Plz :hello?: :7:

:arrow: http://www.kavalanet.gr/enimerosi/news_static/1254076973.php
 
menelaos":m0zf3ove said:
...Η πΟΑ σταματάει να υφίσταται

Δεν αναφέρομαι σε κανένα σημείο στην πΟΑ. Γι' αυτό και αναφέρω συγκεκριμένα την Olympic Air. Απλά, όπως η Aegean αιτήθηκε και της χορηγήθηκε τελικά άδεια να πετάει σε Τουρκία και Αίγυπτο, είναι τόσο τραγικό τώρα η Olympic Air/νΟΑ να αιτηθεί και να της χορηγηθεί άδεια να πετάει τουλάχιστον σε όσες χώρες επιτρέπουν πέραν του ενός αερομεταφορείς? Γιατί τώρα χρειάζεται διαγωνισμός και τότε δεν χρειαζόταν? Και στην τελική, είναι προς το συμφέρον της ελληνικής οικονομίας να οριστούν οι ανάδοχοι όσο το δυνατόν γρηγορότερα.

makedonas":m0zf3ove said:
Γιαυτο λογω του οτι εχει ακομα τη δυνατοτητα να ξεκινησει και παλι τα δρομολογια για τη Τουρκια θεωρω αστοχη και γελοια την αντιδραση του προεδρου της.

Αγαπητέ makedonas, και οι δύο εταιρείες δρουν και αναπτύσσονται σε συνθήκες ελεύθερου ανταγωνισμού. Και τέτοιες κόντρες είναι συνηθισμένες ανάμεσα στις επιχειρήσεις. Ο καθένας κοιτάζει το συμφέρον του και το όφελος των μετόχων του.

Από τον σύνδεσμο του φίλου ΟΑ701 πάντως, κρατάω αυτό (με την επιφύλαξη της δημοσιογραφικής ράδιο-αρβύλας πάντα) :

Παραλλήλως έγινε γνωστό ότι ματαιώθηκε ο διαγωνισμός για τις άγονες γραμμές, μειοδότης του οποίου ήταν ο κ. Βγενόπουλος της Ολυμπιακής με 18 εκατ. ευρώ ετησίως.

Αν αληθεύει, μήπως τελικά γι' αυτό ακυρώθηκε ο διαγωνισμός? Για να μην πάει όλη η πίτα στον Βγενόπουλο?
 
ο τέως Διοικητής της ΥΠΑ κ. Κώστας Κωσταντινίδης, σχετικά με τις επικρίσεις που δέχεται για το μνημόνιο που υπεγράφη επί θητείας του, μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας για την αεροπορική γραμμή από και προς Κωνσταντινούπολη, σε δελτίο τύπου που εξέδωσε επισημαίνει ότι:

η διακρατική σύμβαση Ελλάδας-Τουρκίας που υπεγράφη το 1948 προέβλεπε 16 πτήσεις την εβδομάδα από μία ή περισσότερες αεροπορικές εταιρίες και όχι μόνο από την Ολυμπιακή. Όμως, στα τέλη της δεκαετίας του '90, ο ιδιωτικός ανταγωνισμός ζήτησε το 2002, μερίδιο από τις πτήσεις και το αίτημα εγκρίθηκε και με την υπ' αριθ. Δ1/Β/19648/1241/17-5- 2004 απόφαση ΥΜΕ διορίσθηκε ήδη από τότε η εταιρεία Aegean ως ο δεύτερος Ελληνικός αερομεταφορέας, που δικαιούτο να πετά στην Κωνσταντινούπολη.

Για να μη χάσει τις πτήσεις της η Ολυμπιακή, οι τότε ηγεσίες των υπουργείων Μεταφορών και εξωτερικών, καθώς και της ΥΠΑ, αποδύθηκαν σε μία έντονη διπλωματική προσπάθεια προς την Τουρκία και επετεύχθη η αύξηση των πτήσεων από 16 σε 31 εβδομαδιαίως.

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 009_299594
 
Kαι για να μήν πλήξουμε μόνο με τα άγονα, έρχεται και ο 2ος γύρος...

Την ερχόμενη Δευτέρα, η υποβολή αιτημάτων για τα συγκεκριμένα δρομολόγια...

:arrow: http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1743168
 
Top