Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Ενδιαφέροντα άρθρα στο ίντερνετ

Αλλο ενα αρθρο απο μενα...!Αυτη τη φορα θεμα οι διακρατικες συμφωνιες και οι εταιριες που ενδιαφερονται για αυτα τα δρομολογια.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4547385&ct=3

Highlights (κατα τη γνωμη μου!):
Ta nea.gr":2itf9hv9 said:
Πέντε οι ενδιαφερόμενοι
Αεροπορικές πηγές ανέφεραν χθες ότι η μάχη θα δοθεί μεταξύ των εταιρειών Οlympic Αir, Αegean Αirlines, Αthens Αirways, Ηellas Jet και Ηellenic Ιmperial Αir.
Να δω ATH-JNB με HIA και ΑΤΗ-MΟW με Athens Airways και τι στον κοσμο!Η Hellas Jet βεβαια αλλωτε ακουμε οτι κλεινει αλλωτε χτυπαει αγονα δρομολογια, αλλωτε διακρατικα και στο τελος δεν κανει τιποτα. :rolleyes:

Αthens Αirways ενδιαφέρεται για επτά γραμμές (Βελιγράδι, Τίρανα, Τελ Αβίβ, Κάιρο, Κουβέιτ, Βηρυτό και Τουρκία).
Με τι αεροπλανα?
 
Αν υποτεθεί ότι θέλει να πραγματοποιήσει αυτά τα δρομολόγια με ERJ145, όταν οι άλλοι θα προτείνουν Α320, χλωμό το βλέπω να της δώσουν τιπότα, εφόσον μέσα στα κριτήρια είναι και η συχνότητα και οι προσφερόμενες θέσεις και οι προτεινόμενοι ναύλοι. Εκτός εάν σκοπεύει να φέρει μεγαλύτερα αεροσκάφη.
 
Σύμφωνα με την Ναυτεμπορική, προσφορές κατέθεσαν:

ΟΑ, Α3, ZF, HIA, HellasJet, Blue Bird καθώς και η Ciel, "η οποία όμως δεν είναι επί του παρόντος αεροπορική εταιρεία :cool: (δεν κατέχει Άδεια Εκμεταλλεύσεως και Πιστοποιητικό Αερομεταφορέα)".

Αυτά προς το παρόν...

:arrow: http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1745166
 
OA701":1zowe0k4 said:
"η οποία όμως δεν είναι επί του παρόντος αεροπορική εταιρεία
Αυτην ακριβως τη φραση διαβασα σε ενα αρθρο του kathimerini.gr και μου βγηκε το ματι...! :D
Δεν μου καθεται καθολου καλα αυτη η φραση...!
 
1) Blue Bird? :? ποια ειναι αυτή;
2) Η HellasJet δεν ξεμεινε με τα F-50?..Με τι α/φη θα εκτελεί τα δρομολόγια?Ο Ρεστης δεν την έκανε απο το σχήμα κια η εταιρία παει "περίπατο"..
 
spotterakis":3uw1kb8e said:
1) Blue Bird? :? ποια ειναι αυτή;
..

Μήπως εννοούν Blue Air? Η Blue Air είναι Ρουμάνικη εταιρεία και κάποτε ήθελε να την αγοράσει η Aegean. Πετάει στην Ευρώπη και από Θεσσαλονίκη για Βουκουρέστι (καθημερινά εκτός Σαββάτου), για Πάφο (3 φορές την εβδομάδα), για Λονδίνο-Stanstend (3 φορές την εβδομάδα).
Έχει 3 Β737-300, 2 Β737-400, 1 Β737-500 και 3 Β737-800 και περιμένει άλλα 2 Β737-800 και 3 Β737-900ΕR από την Boeing.
 
Μάλλον είναι αυτή???
 
Αλλο ενα αρθρο...
http://www.euro2day.gr/article/557427/ArticleDetails.aspx
Και μια ερωτηση...
Η Οlympic Αir θα διεκδικήσει όλες τις γραμμές, όπως άλλωστε προβλέπει και η συμβατική της υποχρέωση, ενώ η Αegean Αirlines ενδιαφέρεται για όλες τις γραμμές εκτός των υπερατλαντικών (Γιοχάνεσμπουργκ, Κέιπ Τάουν και Μόντρεαλ, Τορόντο).
Δηλαδη η ΟΑ εκανε προταση και για JNB-CPT-YUL-YYZ???Μαλλον κανει λαθος το αρθρο γιατι τα δρομολογια αυτα δεν μπορουν να γινουν με Α320! (μακαρι βεβαια να τα επαιρνε η ΟΑ).Ασε που η υποχρεωση της νομιζω οτι ειναι μονο για τις αγονες...
 
NFEEFE":3prihysp said:
..
Δηλαδη η ΟΑ εκανε προταση και για JNB-CPT-YUL-YYZ??? Μαλλον κανει λαθος το αρθρο γιατι τα δρομολογια αυτα δεν μπορουν να γινουν με Α320! (μακαρι βεβαια να τα επαιρνε η ΟΑ).Ασε που η υποχρεωση της νομιζω οτι ειναι μονο για τις αγονες...

Υπάρχουν οι πιθανότητες να γίνουν τα δρομολόγια μέσω ενδιάμεσου σταθμού, τα Α319 μπορούν να κάνουν Αθήνα – Γιοχάνεσμπουργκ μέσω Αντίς Αμπέμπα ή Αθήνα – Μόντρεαλ μέσω Δουβλίνου. Μάλλον ασύμφορο για τα Α319.
Ακόμη υπάρχει το σενάριο να εκβιάζουν ότι είναι ασύμφορα τα δρομολόγια και όταν τα Α340 βγουν σε πλειστηριασμό να πετύχουν καλή τιμή και τότε να εκτελέσουν τα δρομολόγια.
Εάν όμως πάνε για το δεύτερο σενάριο, εύχομαι η ΗΙΑ να τους βγει από την γωνία και να τους πάρει τα δρομολόγια, μπορεί να τα κάνει με παλαιωμένα αεροσκάφη Β747 αλλά δεν θα έχει χρησιμοποιήσει δόλο για να πάρει τα Α340 φτηνά. Υπάρχει και το σενάριο η ΗΙΑ να διεκδικήσει στον πλειστηριασμό τα Α340.
 
Belavia":3fjbpsg2 said:
...Υπάρχει και το σενάριο η ΗΙΑ να διεκδικήσει στον πλειστηριασμό τα Α340.
Για να συνεχίσουν να λιάζονται στο Athens Hub της!
 
Top