ΠΡΟΣΟΧΗ!!!! Antonov-225 στην Αθήνα!!!!!!!

Σχετικά καλά τα λέει;;;;;
Στην πραγματικότητα μόνο το Bouran έπιασε και το έτος κατασκευής. Το "οικονομικό σε καύσιμα" δεν το συζητώ καθώς και για το "43 μέτρα" μήκος, απλά κλαίω!!!
 
43 μέτρα είναι το μήκος του cargo area, το «όνειρο» είναι από το Mriya, τα κοντέινερ των αεροσκαφών είναι διαφορετικά από εκείνα των πλοίων, σιγά, έκανε εκεί ένα λαθάκι η κοπέλα κι αμέσως πέσατε να τη φάτε :mrgreen:

Υποψιάζομαι ότι (κακο)μετέφρασε αυτό
https://interestingengineering.com/the- ... argo-plane
όπου βρίσκω αναφορά σε καύσιμα ("their low specific fuel consumption") τα κοντέινερ και τα 43 μέτρα. Αλλά άμα έχει σπάσει η καραντίνα και βιάζεσαι να πας στην παραλία, άλλα διαβάζεις κι άλλα γράφεις...

Στο μεταξύ, κάποιος άλλος ταλαίπωρος που πληρώνεται(;) ως δημοσιογράφος, έγραψε αυτό σε κάποια άγνωστη διάλεκτο της ελληνικής.
 

Attachments

  • 6E86EF7A-0974-4E62-8F9B-467081877898.jpeg
    6E86EF7A-0974-4E62-8F9B-467081877898.jpeg
    201,6 KB · Προβολές: 1.623
Μια χαρά τα λέει, και το Boeing 7373 χωράει άνετα. :D

Εντυπωσιακό θέαμα όπως να έχει, τυχεροί όσοι το είδαν απο κοντά.
 
Το ότι είναι οικονομικό ίσως είναι λάθος σαν μετάφραση.

Όμως οι κινητήρες του έχουν όντως καλύτερο Specific fuel consumption στο cruise ακόμη και από τους V2500 του 320 και τους περισσότερους CFM!

Για τον D-18T
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Progress_D-18T
0.546 lb/(lbf⋅h)
Για τους V2500 και τους CFM
https://booksite.elsevier.com/978034074 ... efault.htm
A1 0.581 - A5 0.574


Εκπληκτική επίδοση αν λάβουμε υπόψιν ότι το first run του D-18T έγινε το 1980, ενώ του V2500 το 1987.

Δεν ξέρω πως προκύπτουν τα νούμερα σε αυτό το site.
https://www.aircraftcompare.com/aircraf ... 380-cargo/
https://www.aircraftcompare.com/aircraf ... 225-mriya/

Εαν τα 2 αεροσκάφη διανύουν όντως την ίδια απόσταση ανά λίτρο καυσίμου, αυτό σημαίνει ότι το an-225 υπερτερεί αεροδυναμικά και είναι πρακτικά από τα οικονομικότερα αεροσκάφη.
 
οι τουρμπινες του απο την μερα που πρωτοπεταξε ειναι οι ιδιες η εχουν αλλαχτει??
 
Σύμφωνα με το άρθρο στην Wikipedia οι αρχικοί κινητήρες είχαν αφαιρεθεί για χρήση σε διάφορα An-124. Όταν το An-225 επανήλθε σε χρήση εγκαταστάθηκαν πάλι κινητήρες, προφανώς ίδιου τύπου (Progress D-18T).
 
Και ωραιο βιντεακι από το cockpit του Antonov που ήρθε την προηγουμενη βδομάδα.

https://youtu.be/gnsnRf5ggMA
 
Και πάλι το ΑΝ-225 στην Αθήνα προγραμματισμένο στις 12/1 με αναχώρηση στις 14/1. Για να δούμε...
 
Top