Πρόβλημα της Astra στη Σητεία

jsh4all

Economy-Class-Member
Εγγραφή
05/03/2012
Μηνύματα
238
Likes
20
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
LPE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGST
Re: Astra Airlines

Το δρομολογιο της ΑΣΤΡΑ , Αθηνα - Σητεια δεν μπορεσε να προσγειωθη στην Σητεια στις 21/12 , και οι επιβατες γυρισαν πισω . Το ιδιο συνεβη και την επομενη ( 22/12 ) το απογευμα . ΟΙ περισσοτεροι επιβατες ηταν απο την πτηση της προηγουμενης ημερας , οπως και εκεινοι που περιμεναν να πεταξουν για Αθηνα . !!!!! Υπαρχει μεγαλη δυσαρεσκεια στην τοπικη κοινωνια , με τα συνεχη προβληματα ( συνηθεις οι καθυστερησεις ,και οι αλλαγες δρομολογιων/ωραριων ,πχ 21/12 , στις 06:45 αντι 17:20 , κλπ )
 
Re: Astra Airlines

Ταλαιπωριας συνεχεια . Στις 29 και 30 Οκτ. τα δρομολογια ΔΕΝ εγιναν ( για JSH ) . Το Σαββατο ( 1/12 ) εγινε εκτακτο δρομολογιο , αλλα δεν μπορεσε να απογειωθει , και διανυκτερευσε στην Σητεια . Την επομενη εφεραν ....''κατι'' ,απογειωθηκε , και εγιναν ΔΥΟ δρομολογια , το ενα πισω απο το αλλο ( μην ξεχναμε και το συμβολαιο της αγονης ) .
 
Παλι μια απο τα ιδια στο αεροδρομιο της Σητειας , σημερα !!!! .( 16:20 HRS ) , Καλος καιρος , χωρις ανεμο , πολυ υψηλη νεφωση , και διαυγεια που ουτε το καλοκαιρι .... Ομως το αεροπλανο της ΑΣΤΡΑ , χωρις να επικοινωνηση ΚΑΘΟΛΟΥ με τον Πυργο της Σητειας ( JSH ) , απλα ανεφερε ( στην προσεγγιση Ηρακλειου ) οτι απο τα 30 μιλλια ΕΞΩ γυρναει πισω . Ολοι εμειναν με το στομα ανοικτο . Το τι εγινε στο αεροδρομιο δεν περιγραφεται . Οι ... ''φωνες'' ακουστηκαν , μεχρι κατω στην πολη . !!! Στους επιβατες μεσα στο αεροπλανο , που γυρισαν πισω , τους ειπαν ψεματα οτι εφταιγε το αεροδρομιο , διοτι δηθεν το VOR ΗΤΑΝ εκτος . !!! Απο Σητεια ταξιδευαν και πολλοι ξενοι , οι οποιοι επρεπε να αλλαξουν εταιρια στον Βενιζελο για εξωτερικο . Η τοπικη κοινωνια ...''ΒΡΑΖΕΙ'' με τα δρωμενα των τελευταιων εβδομαδων . !!!!
 
Re: Astra Airlines

D0308/12 - SITIA VOR SHT 112.9MHZ PART OF VOR/DME SHT 112.9MHZ/CH76X OUT OF
SERVICE. 13 DEC 09:00 2012 UNTIL 15 DEC 08:00 2012. CREATED: 13 DEC 09:02 2012

και

A1834/12 - D/VOR SIT FREQ. 113,3 OUT OF SERVICE. 16 NOV 13:50 2012 UNTIL 31 DEC 12:00 2012.
CREATED: 16 NOV 13:53 2012

ότι πρόβλημα και να υπάρχει, άγνοια NOTAM δε δικαιολογείται. Το πρώτο εκδόθηκε 1102 το πρωί.
 
Re: Astra Airlines

goodfella":iczp5nsl said:
ότι πρόβλημα και να υπάρχει, άγνοια NOTAM δε δικαιολογείται. Το πρώτο εκδόθηκε 1102 το πρωί.

Σωστά. Όταν είσαι απλήρωτος όμως (με ολα τα προβλήματα που συνεπάγονται), τότε είσαι πολύ τυχερός αν αυτό είναι το μόνο που θα διαφύγει της προσοχής σου.

Σε αλλο τόνο τώρα (συγνώμη αν η ερώτηση θεωρηθεί άσχετη), αυτό το "PART OF VOR/DME SHT 112.9MHZ/CH76X OUT OF SERVICE" ξέρει κανείς να μου το εξηγήσει;
Δηλαδή π.χ. απο την radial 280 - 355 δουλευει άψογα, και απο την 180 - 279 δεν εκπέμπει η δεν δίνει πληροφορίες το DME ας πουμε;

Ευχαριστώ
 
Re: Astra Airlines

Εννοεί ότι το VOR μέρος του ραδιοβοηθηματος VOR/DME είναι εκτός (το DME λειτουργεί δλδ)....
 
Re: Astra Airlines

Το ΝΟΤΑΜ αυτο εσταλη οταν διαπιστωσαν την βλαβη . Οταν απεκατεσταθη η βλαβη βγηκε ΚΑΙ αλλο ΝΟΤΑΜ . Η ωρα ηταν 4 και 15 το απογευμα . Θα μπορουσε τουλαχιστον να ελθει πανω απο το αεροδρομιο να κανει μια βολτα και να φυγει , ετσι για το θε Αθηναι . Ασε που αμα ειχε ελθει λιγα μιλια ποιο κοντα , ειχε τοσο φως και τοση σπανια για την εποχη διαυγεια , που θα μπορουσε και τυφλος να το προσγειωσει .( Ημουν εκει ) !!!! . Η ΣΚΑ'Ι' και η ΟΛΥΜΠΙΚ πως μπορεσαν ??? Οι αερολιμενικοι επικοινωνησαν τηλεφωνικα με υπαλληλο της ΑΣΤΡΑ και τον ενημερωσαν οτι τα συστηματα του αεροδρομιου ειναι σε πληρη λειτουργια , αλλα .......
 
Re: Astra Airlines

άρα υπάρχει κάποια λογική εξήγηση γιατί το έκανε αυτό η astra;

αδιαφορία; συμφέρον;
 
Re: Astra Airlines

Το NOTAM εκδόθηκε το πρωί, στις 1102,και την ώρα που το έλεγξα εγώ (την ώρα του post περίπου) ίσχυε κανονικά, δε νομίζω ότι εκδόθηκε άλλο ενδιάμεσα γιατί είχε και ισχύ μέχρι αύριο. Σήμερα έχει αποσυρθεί, προφανώς η βλάβη αποκαταστάθηκε. Επομένως, θεωρώ ότι πράγματι υπήρχε βλάβη την ώρα της πτήσης. Το πρόβλημα είναι το εξής: η εταιρεία όφειλε να είναι ενημερωμένη για τις συνθήκες του αεροδρομίου. Αν δεν ήταν, είναι φάουλ της εταιρείας. Αν ήταν, μπορεί να αποφάσισε να πετάξει θεωρώντας ότι η βλάβη δεν είναι αποτρεπτκή και το πλήρωμα να το μετάνιωσε στην πορεία. Δε γνωρίζω την περιοχή της σητείας και το αεροδρόμιό της, αλλά θεωρητικά ίσως μπορούσαν να προσεγγίσουν εξ'όψεως εφόσον ο καιρός ήταν καλός. Το γιατί δεν το κάνανε δεν το γνωρίζω. Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν είναι φαρσέρ που σπάνε πλάκα με τον κόσμο. Γενικά η εταιρεία όπου έχει επιχειρήσει έχει αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις και μην ξεχνάς ότι το να ακυρώνεις πτήση 30 μίλια από τον προορισμό συνεπάγεται τεράστιο κόστος (τζάμπα καύσιμο, φθορά του α/φους, έξοδα για φροντίδα των επιβατών, αρνητική διαφήμιση κ.τ.λ.). Κανείς δεν αναλαμβάνει τέτοιο κόστος αν μπορεί να το αποφύγει.
 
Top