1.Η εργασία τού πιλότου,όπως ξέρουμε,δέν αρχίζει μέ το που κλείνουν οι πόρτες και ξεκινά η τροχοδρόμηση.Εχει αρχίσει πολύ νωρίτερα.Ειδικά γιά τό πλήρωμα τού αεροπλάνου που πρόκειται να μεταφέρη τον πρόεδρο και την πρώτη κυρία μιάς χώρας,μερικούς υπουργούς και τόν αρχηγό τών ενόπλων δυνάμεων τής χώρας αυτής.Οπότε ναί μέν η διάρκεια τής πτήσης ήταν μιάμιση ώρα,οι πιλότοι όμως ήταν on duty πολύ περισσότερο χρόνο.
2.Δέν νομίζω ότι όλοι αυτοί οι επίσημοι,βλέποντας τό πλήρωμα να κάνη δύο αποτυχημένες προσπάθειες να προσγειωθή,βλέποντας και από τά δικά τους παράθυρα τόν καιρό που επικρατούσε,θά επέμεναν στόν Κ1 να προσγειωθή εκεί.Ειδικά ο πρόεδρος τής χώρας,ήτοι ο ηγέτης της,που σίγουρα ήξερε τίς ευθύνες του έναντι τών συμπατριωτών του και την πολιτική αναταραχή που θα επικρατούσε άν αυτός έπαυε ξαφνικά να υπάρχη.Οπως επίσης και ο αρχηγός ΕΔ,που εξ επαγγέλματος γνωρίζει τί εστί risk assessment.
3.Τώρα που το σκέφτομαι,όντως απορώ γιατί η Πολωνική ηγεσία κρατούσε αυτό το χρέπι εν ενεργεία.Η LOT έχει κάτι Boeing 738 που να γλείφης τά δάχτυλά σου-θά μπορούσαν κάλλιστα νά χρησιμοποιήσουν ένα απ'αυτά.Αν μή τι άλλο,CAT III δυνατότητα έχει σίγουρα-και οι χειριστές του υποθέτω έχουν και την ανάλογη εκπαίδευση....