Πυρασφάλεια αεροδρομίων

nikos199199":1gmw8m4q said:
Καλησπέρα σε όλους.
Μπορείτε να μου πείτε που μπορώ να βρώ κάποιες πληροφορίες για την πυρασφάλεια κρατικών αερολιμένων και πολεμικών αεροδρομίων???

Επίσης εάν υπάρχει καμία φωτογραφία από πυροσβεστικούς σταθμούς θα σας ήμουν ευγνώμων.



Καλημέρα φίλε μου, οι κατηγορίες πυρασφαλείας αεροδρομιών υπάγονται σε 2 κατηγορίες : α) πολιτικές ( ICAO ) ΦΕΚ 1810 Β 09 ΣΕΠ 08 και β) στρατιωτικές ( ΝΑΤΟ ) STANAG 3712 7 edition 2010 .

Ενδεικτικό παράδειγμα :

Κατηγορία πυρασφαλείας 5 για πολιτικά αεροσκάφη θέλεις : ένα (1) πυροσβεστικό όχημα με 5.400 l και ελάχιστο αριθμό πυροσβεστών 4 άτομα.


Κατηγορία πυρασφαλείας 5 για στρατιωτικά αεροσκάφη θέλεις : δύο (2) πυροσβεστικά οχήματα με 10.450 l και ελάχιστο αριθμό πυροσβεστών 6 άτομα.

Ελπίζω να σε βοήθησα.
 
αν και απανταω παλι αργοπορημενα , η κατηγορια πυρασφαλειας ενος αεροδρομιου μπορει να πεσει σε περιπτωση μειωσης του ανθρωπινου δυναμικου η και των μεσων (πανθηρες), στην αθηνα στο ελ βενιζελ , οι πανθηρες ειναι 7 στο συνολο, 3 στον κυριο σταθμο και αλλοι 3 στον μικροτερο σταθμο στον δυτικο διαδρομο, ο αλλος ειναι εφεδρικος και παραμενει στον κυριο σταθμο εντος του γκαραζ.
Επειτα λογω οτι το ΠΣ υστερει σε εμψυχο δυναμικο στον νομο αττικης 2 δασικα περιπολικα της ανατολικης αττικης το καλοκαιρι επανδρωνονται απο συναδελφους της ΠΥ ΔΑΑ και μερικοι απο αυτους επανδρωνουν το πεζοπορο της 1ης ΕΜΑΚ στην Ελευσινα , και οχι απο τις ομορες υπηρεσιες οποτε οπως καταλαβαινετε καποιες φορες τα emergency οταν υπαρχει περιοδος επιφυλακης με δεικτη επικυνδυνοτητας πυρκαγιας 4 και 5 και οταν υπαρχει καποια πυρκαγια σε εξελιξη φευγουν για ηρακλειο η θεσ/νικη.

επειτα οταν δοθει το σημα για emergency και Πυροσβεστικη Υπηρεσια του ΔΑΑ ενεργοποιηθει για το εν λογω συμβαν αυτοματως η ΠΥ Κορωπιου ή ΠΥ Μαρκοπουλου στελνει ενα οχημα (δοτης, με μεγαλη ποσοτητα νερου-αφρου 10000LT νερο-500αφρος) εντος του ΑΙΑ μπροστα ακριβως απο το κτηριο της ΠΥ ΔΑΑ η στους συνεδετηριους δρομους που σε οδηγουν απευθειας στον 21L/03R ωστε να επεμβει και αυτο περιμετρικα του συμβαντος και οχι απευθειας στο συμβαν. αναλογα το συμβαν ο εκαστοτε επικεφαλης εξοδου αποφαζιζει αν θα επιχειρησουν οπως προανεφερα περιμετρικα η αν θα κανουν πληρωση (γεμισμα) στους πανθηρες που επιχειρουν εκεινη την ωρα ωστε να υπαρχει συνεχης ροη νερου.
εαν το α/φος ειναι μεγαλο (747-Α380) στελνονται και περαιτερω ενισχυσεις απο τον 12ο Πυρ σταθμο στην παλληνη, απο τον 8ο πυρ σταθμο στο ελληνικο και απο τον 9ο πυρ σταθμο στο οακα , εντος του ΔΑΑ σε αυτα τα σημεια, κυριως τους καλοκαιρινους μηνες ;)

επισης να προσθεσω οτι τα οχηματα που ερχονται απο τις ομορες υπηρεσιες για ενισχυση δεν μπορουν να επεμβουν αμεσα στο συμβαν αλλα υποστηρικτικα , ποσο μαλλον σε πυρκαγια καυσιμων λογω οτι ο τυπος του αφρου αλλα και η ποσοστωση του αφρογονου μειγματος δεν ειναι ικανη οσο των πανθηρων που εχουν διαφορετικες ποσοτητες στο καθενα , διαφορετικο τυπο αφρου πυροσβεσης, διαφορετικη ποσοστωση αφρογονου μειγματος (τελικο μειγμα) και τις επιδοσεις στις αντλιες καθως οι πανθηρες εχουν τις πιο ισχυρες τοσο σε ποσοτητα ανα λεπτο αλλα και σε πιεση..
οπως προανεφερα θα αναλαβουν την πυρκαγια ωστε να μην βγει απο την περιφραξη (καιγοντας δλδ ξερα χορτα-θαμνους-δεντρα) με κινδυνο εξαπλωσης στις γυρω περιοχες αλλα περιοριζοντας την εντος του αεροδρομιου.
 

Scania V6 @LGTS par SV1XV, on ipernity

Πυροσβεστικό όχημα Scania στον Αερολιμένα Μακεδονία Θεσσαλονίκης
 
Top