Ραδιοβοηθήματα

  • Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας

sv1xv

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2006
Μηνύματα
1.851
Likes
972
Website
sv1xv.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
TWITTER
SV1XV
Σήμερα άρχισε ο έλεγχος (calibration) των ραδιοβοηθημάτων VOR/DME και ILS της ΥΠΑ. Για πρώτη φορά τις τελευταίες δεκαετίες ο έλεγχος διεξάγεται από ιδιώτη εργολάβο και συγκεκριμένα την Flight Calibration Services Ltd, η οποία έστειλε το G-GNSS, ένα μικροσκοπικό Diamond DA62 με τον σχετικό εξοπλισμό. Σήμερα τεστάρει το ILS του Αεροδρομίου Σπάτων, δείτε σχετικό plot στο FR24: http://www.ipernity.com/doc/777361/47634708. Από ότι φαίνεται πρόκειται για μεγάλη σύμβαση και θα διαρκέσει μέχρι αρχές Δεκεμβρίου.
 
Σε όλη την Ελλάδα δηλαδή θα πετάξει το αεροσκάφος αυτό ..Και στα νησιά για να τσεκάρει όλα ;;
 
Για "όλα" δεν ξέρω, πάντως η σύμβαση είναι μεγάλη και θα ελέγξει πολλά ραδιοβοηθήματα.
 
Αν δεν απατώμαι είχε έρθει στο LGIR το καλοκαίρι.

Γνωρίζετε αν το καλιμπραρισμα επιφέρει και downtime στα ραδιοβοηθηματα; βγαίνουν και notam?
 
danmilon":716xmw8q said:
Γνωρίζετε αν το καλιμπραρισμα επιφέρει και downtime στα ραδιοβοηθηματα;
Όχι, κατά την διάρκεια του ελέγχου το ραδιοβοήθημα λειτουργεί κανονικά. Αντίθετα, αν δεν διεξαχθεί ο έλεγχος στο καθορισμένο διάστημα, τότε τα ραδιοβοηθήματα βγαίνουν εκτός με NOTAM ακόμα και αν λειτουργούν κανονικά.

danmilon":716xmw8q said:
βγαίνουν και notam?
Ιδανικά θα έπρεπε όταν διεξάγεται ο έλεγχος να υπάρχει NOTAM που να ενημερώνει τους πιλότους στην περιοχή να διατηρούν επικοινωνία με την αντίστοιχη μονάδα για αποφυγή κινδύνου συγκρούσεως. Όμως οι δικοί μας της ΥΠΑ έχουν αποφασίσει να το χειρίζονται μέσα από τις κανονικές διαδικασίες ATC.
 
Για να καταλάβω, Η ΥΠΑ υπέγραψε Σύμβαση για τον έλεγχο των Ραδιοβοηθημάτων χρησιμοποιώντας ένα δικινητήριο Ελικοφόρο α/φος που κοστίζει $1.0 εκ usd και τόσα χρόνια είχε δύο δικά της α/φη, το ένα μάλιστα Jet (δεκαπλάσιας αξίας) και εξ όσων γνωρίζω έχει μπει στην διαδικασία απόκτησης ενός ακόμη Turboprop. Αφού και αυτό κάνει την δουλειά του τότε γιατί αυτή η σπατάλη? Επίσης πόσες ώρες θα πετάξει αυτό το α/φος? Μήπως αντί του κόστους αυτής της σύμβασης θα μπορούσαν να αγοράσουν ένα ίδιο?
 
Χρήστο φαντάζομαι ότι οι ερωτήσεις σου είναι ρητορικές και ότι ήδη γνωρίζεις τις απαντήσεις :rant:
 
Christos55 για να καταλάβεις:
Το αεροπλάνο που νοικιάστηκε μπορεί να κάνει κάποιους ελέγχους αλλά όχι όλους.
Δεν μπορεί να ανέβει στα 40000+ft που απαιτούνται για κάποιους συγκεκριμένους ελέγχους και δεν διαθέτει εξειδικευμένο εξοπλισμό που έχει σχέση με εθνικές ανάγκες (υπενθυμίζω την πρόσφατη "αναχαίτιση" του citation απο τουρκικά F-16) ή εθνικές "ιδιαιτερότητες" (πχ εντοπισμός παρεμβολών απο παράνομους ραδιοφωνικούς σταθμούς).

Επίσης:
-τα αεροπλάνα της ΥΠΑ αγοράζονται με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση και όχι από τον κρατικό προϋπολογισμό
-ενοικιάζονται με διακρατικές συμφωνίες σε γειτονικά κράτη (Κύπρο, Αλβανία) κλπ
-το Beechcraft πρέπει να αντικατασταθεί λόγω παλαιότητας (40+ ετών)
 
Σήμερα το G-GNSS έκανε ένα ενδιαφέρον pattern για έλεγχο των VOR του Υμηττού και των Σπάτων. Δείτε plot στο FR24: http://www.ipernity.com/doc/777361/47645844 . . .
 
Nontas":3pp5fake said:
-τα αεροπλάνα της ΥΠΑ αγοράζονται με ευρωπαϊκή χρηματοδότηση και όχι από τον κρατικό προϋπολογισμό

Καλα αυτο δεν νομιζω οτι ειναι αξιο αναφορας ως δικαιολογια. ;)
 
Top