Ρωσική εισβολή στην Ουκρανία - Επιπτώσεις στην αεροπορία

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.182
Likes
1.600
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Μία συνοπτική εικόνα από αυτό που ονομάζει το scramble.nl "russian re-registrations: the biggest theft in aviation" με όλα τα αεροσκάφη ανά εταιρία που άλλαξαν παράνομα νηολόγια προκειμένου να συνεχίζουν να πετάνε domestic. Πηγή: scramble.nl
 

Attachments

  • russian reg.pdf
    1,4 MB · Προβολές: 27

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.182
Likes
1.600
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Με εντολή της Ρωσικής κυβέρνησης οι άντρες ηλικίας 18-65 δεν επιτρέπεται να αγοράσουν αεροπορικό εισιτήριο, μετά την μερική επιστράτευση που κήρυξε ο Πούτιν για 300.000 επιπλέον στρατιώτες για να ενισχύσουν τα ήδη υπάρχοντα στρατεύματα στην Ουκρανία. Η απαγόρευση έγινε γιατί σχεδόν εξαντλήθηκαν από τους Ρώσσους πολίτες οι κρατήσεις αεροπορικών εισιτηρίων για χώρες εκτός Ρωσίας μετά την εξαγγελία της επιστράτευσης αλλά και των φημών για χρήση πυρηνικών.
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.080
Likes
684
Website
www.air-born.gr
Μετά το φιάσκο της Wizz Air (Abu Dhabi) να ξεκινήσει πτήσεις προς Ρωσία, η Cathay Pacific (που με τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς για HKG είναι ένα βήμα πριν το κανόνι), ανακοίνωσε πως για το υπερ-δρομολόγιο HKG-JFK θα χρησιμοποιεί ρωσικό ενάεριο χώρο. Έτσι η πτήση θα είναι περίπου 15 ώρες (αντί 17+), που δε το λες και μικρή μείωση. Η άμεση συνέπεια είναι πως η ΑΑ αναγκάστηκε να αφαιρέσει τον κωδικό της (codedhare) από τη συγκεκριμένη πτήση. Αναμένουμε τη συνέχεια - θα έχει ενδιαφέρον να γίνει κανένα (emergency) divert.
 
Top