Ρωσική εισβολή στην Ουκρανία - Επιπτώσεις στην αεροπορία

Όταν ζητάς αλληλεγγύη θα πρέπει να είσαι το θάρρος να την προσφέρεις όταν σου ζητηθεί. Δεν μπορείς να κοιτάς μόνο το προσωπικό σου συμφέρον.

Το κατά πόσο αυτοί που σου ζητάν να προσφέρεις, θα δείξουν αλληλεγγύη όταν την χρειαστείς, το έχει ζήσει η Κύπρος από πρώτο χέρι, μάλλον στην Ελλάδα υπάρχουν αυταπάτες.

Βάση τως 'προβλέψεων', από τους 840,000 τουρίστες που 'χάνονται' οι 240,000 είναι Ουκρανοί και για αυτό να ευχαριστήσουμε την Ρωσία που ξεκίνησε τον πόλεμο. Οι υπόλοιποι 600,000, να ευχαριστήσουν τον ηγέτης τους για την κατάσταση που έχει δημιουργήσει και δεν θα μπορέσουν οι περισσότεροι να πάνε διακοπές λόγω περιορισμών στις πτήσεις αλλά και λόγω υποτίμησης στο ρούβλι.

Βάση της ως τώρα εμπειρίας, οι Ρώσοι δεν ξεχνάνε εύκολα, και θα θυμούνται κάποια πράματα για πολλά χρόνια, ακόμη και όταν ανακάμψει το Ρούβλι.

Από προσωπική εμπειρία, θα σου πω πως οι Ρώσοι που ταξίδευαν Y με πακέτο all inclusive, ήταν μόνο ένα ποσοστό. Υπάρχουν και αυτοί που βγάζανε 500αρικο(€) από το πορτοφόλι και δεν είχανε να τους δώσουνε ρέστα.

Τώρα αν εσένα η λογική «αφού τους απαγορεύουμε να έρθουν εδώ, ελπίζω να μην έχουν να πάνε πουθενά διακοπές στο εξωτερικο» σε εκφράζει, δεν αξίζει να απαντήσω καν. Όσοι ασχολούνται με τον τουρισμό έχουν καταλάβει αν κατέχεις το θέμα ή όχι.
 
Γιατί άραγε η Aeroflot σταματάει παγκοσμίως τις πτήσεις της; Υπάρχουν χώρες «ασφαλείς» (Κίνα, Ιράν, Καζακστάν και άλλες) στις οποίες τα αεροσκάφη δεν κινδυνεύουν να κατασχεθούν από τους lessors που διέκοψαν τα συμβόλαια.

Μία απάντηση μπορεί να είναι ότι οι κυρώσεις που αφορούν σε ανταλλακτικά, συνεργασία στις επισκευές κ.λπ. συντομεύουν δραματικά τις ώρες πτήσης που μπορεί να εκτελέσει ένα αεροσκάφος προτού καθηλωθεί. Με την κίνηση αυτή η Aeroflot «εξοικονομεί» ώρες πτήσης καθυστερώντας την αναπόφευκτη καθήλωση του στόλου της.

Η άλλη απάντηση είναι ότι χωρίς το Sabre, χωρίς ξένους επιβάτες και με το ρούβλι σε ελεύθερη πτώση, η Aeroflot (και οι θυγατρικές της) δεν θα είχαν όχι μόνο πού να πετάξουν αλλά και με ποιους να πετάξουν. Ποιος να αγοράσει εισιτήριο και πώς;

Από έναν γύρο που έκανα, διαβάζω ότι μάλλον έχουν ακυρωθεί και τα ασφαλιστήρια συμβόλαια των αεροσκαφών (δεν έχω χρόνο να το επιβεβαιώσω). Με όλα τα παραπάνω, it makes perfect sense για τη Ρωσία να μαζέψει τα πάντα εντός συνόρων.

Όποιος κι αν είναι ο λόγος, το σίγουρο είναι ότι η Ευρώπη θα κάνει χρόνια δει Ρώσο τουρίστα. Και σίγουρα όχι επειδή, όπως λέει ο Ρώσος πρέσβης, θα μας έχουν θυμώσει.
 
Last edited:
Κύριοι Διαχειριστές, ζητώ συγνώμη αλλά εγώ εδώ βλέπω Πολιτικές θέσεις και τοποθετήσεις και τα Άρθρα παραμένουν. Εγώ έκανα μία υπόθεση ότι το An-225 πιθανόν να χτυπήθηκε από τους ίδιους τους Ουκρανούς και μου τα διαγράψατε. Ποιά ήταν η πολιτική μου τοποθέτηση? Ρωτώ, Είμαι ανεπιθύμητος?
 
@CHRISTOS55
Δεν μπορώ να καταλάβω την ευκολία με την οποία αγνοείς όσα σου έγραψα χτες. Είναι κρίμα τέτοια συμπεριφορά.

Δεν υπάρχει λόγος να κάνουμε δημόσιο διάλογο επί του θέματος. Μόνο αυτά έχω να γράψω και ελπίζω να κλείσει το θέμα εδώ. Κανείς δεν είναι ανεπιθύμητος σε αυτό το φόρουμ, αρκεί να σέβεται τον δικτυακό μας χώρο.
 
Σύμφωνα με Ρωσικά έγγραφα που κυκλοφόρησαν σε ξένα αεροπορικά forums, ζητείται από τις αεροπορικές εταιρίες της χώρας, να αλλάξουν όλα τα νηολόγια των αεροσκαφών σε ρωσικά. Συμπεριλαμβάνονται και όσα είναι Leasing.

Απόπειρα μετάφρασης μέσω Google translate :



ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΠΕΙΓΟΝ ΓΙΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ FATA ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΑΙΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ

3130 KAH015 0635

SS USRRUTAD

040634 USTUZ UZHYUYU

ΡΟΣΑΒΙΑΤΣΙΑ ΓΙΑ ΕΠΑΝΕΓΓΡΑΦΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΞΕΝΩΝ ΚΑΤΑΧΩΡΙΣΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ LEASING ΣΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ.

ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ, ΥΠΟΒΑΛΕΤΕ ΑΜΕΣΩΣ ΑΙΤΗΣΗ ΛΗΨΗΣ SLG ΣΤΟ TYUMEN MTU

ROSAVIATSIYA.

MEDVEDEV9ED4E269-CDB8-4101-9FBB-A98C3EAEA871.jpeg
Post automatically merged:

Δεύτερο έγγραφο που διέρρευσε, για εθνικοποίηση όλων των αεροσκαφών.
Η αναπληρώτρια επικεφαλής της ομοσπονδιακής υπηρεσίας αερομεταφορών (FATA), Oleg Storchevy, ζητάει να πάρουν τον πλήρη έλεγχο των αρχείων και τεχνικών εγγράφων, των leasing και νηολογημένων στο εξωτερικό αεροσκαφών.

Απόπειρα μετάφρασης μέσω Google translate :

ZCZTs VPB967 1410

GG UUVVPBD 041405 UUUkZDZ

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΤΕ ΑΜΕΣΑ

ΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ

ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ.

ΓΙΑ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΙΔΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΕ ΑΡΧΕΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΓΙΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΠΟΥ ΕΝΟΙΚΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΓΓΡΑΦΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ

ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ

ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ.

STOR4EVOY.

00F7AE35-C17E-4005-AD05-429B8E9D007A.jpeg

Αυτό μου μοιάζει με κατάσχεση των αεροσκαφών.
 
Last edited:
Σχετικά με τους Ρώσους τουρίστες που "χάνει" η Ελλάδα.

Το 2019 ( τελευταία "κανονική" τουριστική χρονιά) είχαμε 580.000 τουρίστες από τη Ρωσία, μόλις το 1,8% από τα 31.000.000 συνολικά και μόλις στο 1% των εισπράξεων.

Το 2021 (κυρίως λόγω του ότι το ρωσικό εμβόλιο δεν αναγνωριζόταν στην ΕΕ, αλλά και για άλλους λόγους, πολιτικούς εκ μέρους της Ρωσίας κυρίως), είχαμε μόλις 17.000 Ρώσους τουρίστες στα 14.000.000 συνολικά (0,12%).

Συνεπώς, δεν είναι δυνατόν να χάσουμε κάτι που δεν είχαμε.
 
Η σοβαρότερη κατ εμέ επίπτωση, είναι και θα είναι η κατακόρυφη αύξησή όλου του τουριστικού προϊόντος λόγο της τιμής του καυσίμου, ρεύμα, αγαθά, κηροζίνη, ψύξη, θέρμανση...... Ειδικά τα αεροπορικα και ακτοπλοϊκά..... Μόνο με τελίτσες μπορεί να περιγραφεί το σεξ... Είδωμεν
 
Διάβασα το παρακάτω χωρίς να ξέρω αν είναι απόλυτα αληθές-έγκυρο αλλά έχει λογική:

Σε δύσκολη θέση η Ευρώπη με τη Ρωσία...
Όταν η βλακεία γίνεται πολιτική .
520 αεροσκάφη Airbus που δραστηριοποιούνται στη Ρωσία με συμβόλαια μίσθωσης leasing , οι Ευρωπαίοι ζήτησαν από τις ρωσικές εταιρείες να τα επιστρέψουν και να καταγγείλουν τις συμβάσεις μίσθωσης λόγω του ρωσικού πολέμου στην Ουκρανία...!!!
Οι Ρωσικές εταιρείες απάντησαν με τα εξής:
Λοιπόν, θα το κάνουμε, αλλά πρέπει να έρθετε και να πάρετε τα αεροπλάνα σας από εδώ που βρίσκονται στα αεροδρόμιά μας, γιατί μας απαγορεύεται να πετάμε στον ευρωπαϊκό εναέριο χώρο (αεροπλάνα και πληρώματα) ..!!!
Πρέπει να στείλετε 520 πληρώματα στη Ρωσία να αποσύρουν τα αεροπλάνα..!!!
Θα πρέπει να λάβετε υπόψη ότι, μετά τη λήξη των συμβάσεων μαζί μας, και την άφιξη των πληγωμάτων στην Ρωσία και την παραλαβή των αεροπλάνων θα γίνουν απευθείας μη ρωσικά αεροπλάνα, και ως εκ τούτου θα τους απαγορεύεται να πετούν στον ρωσικό εναέριο χώρο επειδή έχουμε λάβει την απόφαση απαγόρευσης στα αεροπλάνα σας να χρησιμοποιούν τον εναέριο χώρο μας...!!
Δεν θα σας πληρώσουμε τις συμβατικές οφειλές για το μήνα Φεβρουάριο του 2022, επειδή δεν είμαστε σε θέση να εργαστούμε για να σας πληρώσουμε λόγω της απαγόρευσής σας στις πτήσεις μας .
Η μονομερής καταγγελία της σύμβασης δίνει στις ρωσικές εταιρείες το δικαίωμα να λάβουν την τεράστια χρηματοοικονομική ποινική ρήτρα που περιέχεται σε όλες τις μεταξύ μας συμβάσεις και το χρέος σας προς την Ρωσία θα είναι τεράστιο, κάθε φορά που καθυστερείτε να πληρώσετε την χρηματική ποινή, η οποία αναφέρεται στα συμβόλαια , διπλασιάζεται δύο φορές κάθε μήνα .
Επομένως, τα αεροπλάνα σας θα μετατραπούν σε παλιοσίδερα που δεν μπορούν να πουληθούν, να ενοικιαστούν ή να πετάξουν, κάτι που θα σας κοστίσει, εκτός από τη χρηματική ποινή και τα πολλαπλάσια της, αλλά υπέρογκα ποσά λόγω της αδυναμίας σας να πληρώσετε το κόστος ύπαρξης των αεροπλάνων σας στα ρωσικά υπόστεγα..!... -

Τέλος, θα αναγκάζεστε να αφήσετε τα αεροπλάνα σας στις ρωσικές εταιρείες χωρίς να λάβετε κανένα ποσό ή οικονομική αποζημίωση
 
Η παραπληροφόρηση στο μεγαλείο της. Ούτε ο πρέσβης να το είχε δημοσιεύσει. :thx:
 
Υπάρχει κάποια πηγή; Από πού προέρχεται το κείμενο;
 
Top