Ρωσική εισβολή στην Ουκρανία - Επιπτώσεις στην αεροπορία

Εννοείς για το 1% του συνολικού τουριστικού συναλλάγματος στην Ελλάδα το 2019 ή το 0,12% του 2021 που ήταν το μερίδιο των Ρώσων και το χάνουμε; Δεν πειράζει, δεν θέλουμε αποζημίωση.

P.S. Η χρονιά πάει για εισπράξεις-ρεκόρ 20 δισ., πάνω και από του 2019. Συνεπώς, το παραμικρό δεν μας επηρεάζει η έλλειψη Ρώσων τουριστών. Πολύ πιο σοβαρό είναι το ενεργειακό θέμα, αλλά τελείως άλλη συζήτηση.

Προς το παρόν δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό με την ενεργειακή κρίση στην Ευρώπη και τις αερομεταφορές. Αλλά αργά ή γρήγορα θα φτάσει κι εκεί.
 
Last edited:
Εννοείς για το 1% του συνολικού τουριστικού συναλλάγματος στην Ελλάδα το 2019 ή το 0,12% του 2021 που ήταν το μερίδιο των Ρώσων και το χάνουμε; Δεν πειράζει, δεν θέλουμε αποζημίωση.
Δεν είμαι σίγουρος γι αυτό που λες…η καθημερινή είχε άρθρο για τους εργάτες Γούνας που μεταναστεύουν νότια λόγω έλλειψης πελατών πλέον..η βόρεια Ελλάδα κ κυρίως η Κασσανδρα είχε πολλά ξενοδοχεία για Ρώσους…συν το αεροπορικό έργο που χάθηκε κ με το κλείσιμο του Μουζενίδη…
 
Η Ellinair και ο Μουζενίδης είχαν βαρέσει κανόνι πολύ πριν την εισβολή στην Ουκρανία.
 
Επειδή βρίσκομαι συχνά στην Κύπρο, εκεί το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρηματιών & επαγγελματιών πρόσκεινται στο κομμουνιστικό ΑΚΕΛ, το οποίο στηρίζει ανοιχτά την Ρωσία. Μου έχουν κουράσει τα αυτιά με την επερχόμενη καταστροφή της ελληνικής οικονομίας λόγω έλλειψης του ρωσικού τουριστικού συναλλάγματος και εξαγωγών προς την Ρωσία. Τους εξηγώ ότι εμείς δεν είμαστε πολύ εκτεθειμένοι οικονομικά με την Ρωσία και η άμεση επίδραση είναι μικρή, αλλά δεν θέλουν να το καταλάβουν. Τώρα βλέπω ότι το σχετικό αφήγημα της ρωσικής προπαγάνδας να επαναλαμβάνεται και στην Ελλάδα.
 
Last edited:
Φαίνεται και σ' εσάς το 500 αεροσκάφη ως το 2025 εξαιρετικά αισιόδοξο;
Εξαιρετικό αλεύρωμα! Με ρυθμό παραγωγής του SSJ στα 10 το χρόνο, του MS-21 στα 0 προς το παρόν και russianisation στα χαρτιά και του κλινικά νεκρού TU-214, δύσκολα ο στόχος και για το 2032.

Για το MS-21 κάποιος πρέπει να το παραγγείλει για να μοιραστούν και τα development costs. Έτσι κι αλλιώς, είναι καταδικασμένο να υπηρετεί αποκλειστικά και μόνο την Ρωσική αγορά
 
Επειδή βρίσκομαι συχνά στην Κύπρο, εκεί το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρηματιών & επαγγελματιών πρόσκεινται στο κομμουνιστικό ΑΚΕΛ, το οποίο στηρίζει ανοιχτά την Ρωσία. Μου έχουν κουράσει τα αυτιά με την επερχόμενη καταστροφή της ελληνικής οικονομίας λόγω έλλειψης του ρωσικού τουριστικού συναλλάγματος και εξαγωγών προς την Ρωσία. Τους εξηγώ ότι εμείς δεν είμαστε πολύ εκτεθειμένοι οικονομικά με την Ρωσία και η άμεση επίδραση είναι μικρή, αλλά δεν θέλουν να το καταλάβουν. Τώρα βλέπω ότι το σχετικό αφήγημα της ρωσικής προπαγάνδας να επαναλαμβάνεται και στην Ελλάδα.

Η Κύπριοι θα έπρεπε να είναι οι πρώτοι από τους Ευρωπαίους που θα έπρεπε να επιδείξουν μία στοιχειώδη ευαισθησία σε θέματα εισβολής, κατοχής και προσάρτησης εδαφών, απλά οι ρώσοι είχαν φροντίσει να ρίξουν αρκετά (μαύρα) λεφτά στο τραπεζικό σύστημα-καζίνο της Κυπριακής Δημοκρατίας. Κάποια στιγμή η φούσκα έσκασε, αλλά κάποιοι Κύπριοι αδελφοί εξακολουθούσαν να πιστεύουν ότι χάρη στους Ρώσους, η οικονομία άκμασε και εξ αιτίας του κακού, τζογαδόρου Βγενόπουλου κατέρρευσε. Δε θέλουν να δεχθούν ότι δεν υπάρχουν Άγιοι Βασίληδες για το Κυπριακό και την Οικονομία της Μεγαλονήσου, αλλά μόνο καιροσκόποι και τυχοδιώκτες.

Στην Ελλάδα πάλι, οι Ρώσοι έρχονται κυρίως με τσάρτερ και μένουν κυρίως Χαλκιδική και Πιερία, το τραπεζικό σύστημα ήταν ανέκαθεν προβληματικό και λόγω του ότι η Ελλάδα είναι κατά 23 χρόνια αρχαιότερη στην ΕΕ από την Κύπρο, οι Τράπεζες δεν περίμεναν το Ρώσο για να γεμίσουν τα ταμεία και να μοιράσουν το χρήμα και έτσι η φούσκα έσκασε λίγο νωρίτερα. Παράλληλα, ακόμα και AN αυτοί οι all inclusive ρώσοι έφερναν τα δισεκατομμύρια ρούβλια στην Ελληνική Οικονομία, χιλιάδες εργαζόμενοι συμπατριώτες τους φροντίζουν να στέλνουν τα χρήματα που βγάζουν εδώ (νόμιμα ή παράνομα) στη μητέρα πατρίδα.

Κι επειδή δεν υπάρχουν μόνο οι charterάδες Ρώσοι τουρίστες, αλλά και οι λεφτάδες, εξακολουθώ να πιστεύω, ότι αν κάποιοι αφήνουν κάποια λεφτά στην Ελληνική Οικονομία, αυτοί εξακολουθούν να είναι οι πρώτοι, λόγω της φορολόγησης των operators και των προμηθευτών τους εδώ. Οι δεύτεροι απλά έρχονται, κάνουν τις διακοπές τους και φεύγουν, έχοντας αφήσει τα λεφτά τους σε φορείς και υπηρεσίες τόσο ομιχλώδεις και γκρίζες όσο και τα οικονομικά τους.

Συγγνώμη για το σεντόνι και το ελαφρώς off-topic.
 
Προβλέπω έναν αργό και βασανιστικό θάνατο τόσο για την SU όσοι και για τους τρεις κατασκευαστές
Να σημειώσουμε εδώ ότι Ιrkut, Sukhoi, Tupolev κ.α. δεν είναι κατασκευαστές αλλά Design Organisations με τα αεροσκάφη να κατασκευάζονται από Production Organisations όπως η VASO και η KnAAPO. Η λογική παραμένει με τους πρώτους να έχουν μετοχές στους δεύτερους αλλά η παραγωγή (το Final Assembly) παραμένει στους δεύτερους.

Παιδάκια της UAC καθώς είναι, θα την γλυτώσουν όλοι αφού θα πέσει κρατικό χρήμα για να επιζήσουν.
 
Οι πτησεις προς ουκρανια αραγε θα ξεκινησουν συντομα??η skyup λειτουργει με αλλη εδρα η εχει ναυλωσει τα αεροπλανα της??
 
Αν ανοίξει ο εναέριος χώρος της Ουκρανίας... Μέχρι τότε δεν το ρισκάρει κανένας. Δεν πέρασαν πολλά χρόνια από την πτήση MH17
 
H S7 Airlines πήρε άδεια από το ρωσικό κράτος να επιστρέψει στον lessor τα δύο και μοναδικά της 737 ΜΑΧ, τα οποία είχε καθηλώσει από τον Μάρτιο του 2019 (όταν καθηλώθηκαν τα ΜΑΧ παγκοσμίως). VQ-BGV και VQ-BGW.

Εδώ το ορίτζιναλ άρθρο (paywall)

και εδώ η αναδημοσίευσή του με όλες τις λεπτομέρειες.
 
Top