Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

teris3

Business-Class-Member
Εγγραφή
10/07/2008
Μηνύματα
370
Likes
81
Να κάνω μια αγαθή ερώτηση.
Δεν πρέπει να έχει πάρει άδεια για να ξεκινήσει εσωτερικές πτήσεις η Ryanair στην Ελλάδα;;
 

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.190
Likes
363
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Επιτέλους τα ιπτάμενα ΚΤΕΛ και στην Ελλάδα..!

teris3":1unwx99c said:
Δεν πρέπει να έχει πάρει άδεια για να ξεκινήσει εσωτερικές πτήσεις η Ryanair στην Ελλάδα;;

Είναι εταιρεία ΕΕ και δεν υπάρχει περιορισμός.
 

cavo_paradiso

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/12/2005
Μηνύματα
397
Likes
0
Περιοχή
Budapest / Stockholm
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AUA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LHBP
Νομίζω ότι η κίνηση για άνοιγμα δρομολογίου αθηνα-ρόδο είναι καθαρά πιλοτική. θέλουν να δουν πως θα αντιδράσει η αγορά της ελλάδος στο να ξεκινήσει μια ξενόφερτη εταιρία δρομολόγια εσωτερικού. Τώρα γιατί επέλεξαν το συγκεκριμένο δρομολόγιο k όχι το αθηνα - θεσσαλονίκη κανεις δε ξέρει. Ίσως επειδή η ρόδος τους είναι γνώριμο αεροδρόμιο με ότι k αν αυτό σημαίνει.

Πάντως ο ανταγωνισμός είναι καλοδεχούμενος έστω k από μια εταιρία "κτελ". Αρκεί να μην αρχίσουμε να βλέπουμε εταιρίες να κλείνουν πάλι.....
 

panos

Business-Class-Member
Εγγραφή
01/06/2003
Μηνύματα
496
Likes
23
Περιοχή
Κορωπί
Website
www.bit.com.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Αν τελικά συμβεί, βλέπω περισσότερο να ισχύει το RHO-ATH-RHO παρά το ανάποδο. Η Ryanair δεν θα θέλει να μείνει ούτε δευτερόλεπτο παραπάνω από το schedule της στο LGAV. Τώρα το πως θα τα βολέψει στο RHO αυτό είναι ένα άλλο θέμα...περισσότερο εφικτό από ότι στο LGAV.
 

gio12

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
28/02/2012
Μηνύματα
11
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EHAM
Θα γελάσει και το παρδαλό κατσίκι, να δω την Ryan στο Αθήνα - Θεσσαλονίκη και σε κανένα Αθήνα - Ρώμη... Θα τρέχουν και δεν θα φτάνουν... Ταφόπλακα για Olympic Air σίγουρα και τεράστιο πρόβλημα για Aegean... φυσικά και η easy δεν θα χάσει ευκαιρία να μπει στην αγορά. Εντάξει άλλο το service των Α3 ΟΑ αλλά κύριοι τα 250άρια για εντός Ελλάδας μας τελείωσαν!
 

Tolisshow

Business-Class-Member
Εγγραφή
12/10/2008
Μηνύματα
463
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDL
αδερφια πεστε με παράξενο και αρρωστο αλλα προτιμω τα γκαφρα να τα δίνω στις ελληνικες παρεες παρα σε κατι γλοιωδεις τυπους σαν τον Ολιρι.παρα την τιμη ενισχυουμε και τις δικες μας εταιριες,τους πιλοτους κ.τ.λ.τα 250αρια δεν γινεται να ειναι κ πολυ λιγοτερα διοτι οι εταιριες δεν θα ειναι βιωσιμες.σε καθε περιπτωση οι τιμες ειναι απο 100-200 ευρω πηγαινελα.αν οι αλλοι το χουν καμια 20αρα,ειναι να σε βαζει σε σκεψεις
 

billaras

Economy-Class-Member
Εγγραφή
08/09/2006
Μηνύματα
116
Likes
1
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
cavo_paradiso":2kpv2ws9 said:
Νομίζω ότι η κίνηση για άνοιγμα δρομολογίου αθηνα-ρόδο είναι καθαρά πιλοτική. θέλουν να δουν πως θα αντιδράσει η αγορά της ελλάδος στο να ξεκινήσει μια ξενόφερτη εταιρία δρομολόγια εσωτερικού.
Και εγώ κάτι τέτοιο πιστεύω
cavo_paradiso":2kpv2ws9 said:
Τώρα γιατί επέλεξαν το συγκεκριμένο δρομολόγιο k όχι το αθηνα - θεσσαλονίκη κανεις δε ξέρει. Ίσως επειδή η ρόδος τους είναι γνώριμο αεροδρόμιο με ότι k αν αυτό σημαίνει.

Πάντως ο ανταγωνισμός είναι καλοδεχούμενος έστω k από μια εταιρία "κτελ". Αρκεί να μην αρχίσουμε να βλέπουμε εταιρίες να κλείνουν πάλι.....
Εγώ θα περίμενα δρομολόγιο που δεν συμπεριλαμβάνει την Αθήνα (πχ Θεσσαλονίκη - Ρόδος ) λόγω υψηλών φόρων.
Το ερώτημα είναι, η τοπική αυτοδιοίκηση θα "επιχορηγήσει" πτήσεις εσωτερικού; Δεν νομίζω να έχει συμφέρον.
Αν δεν υπάρχει επιχορήγηση, συμφέρει την εταιρία να ενσωματώσει στο πρόγραμμά της πτήσεις εσωτερικου; (διότι αν είναι μόνο 5 - 10 ευρώ φτηνότερη από τις ήδη υπάρχουσες δεν νομίζω ότι ο κόσμος θα προτιμήσει την Ryanair).
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
3.950
Likes
398
Website
www.air-born.gr
OA701":2e5fzvmx said:
Για τις εκλογές είναι, θα φέρει ψηφοφόρους του Νικητιάδη. :twisted:

Μα γιατί το γελάτε; :banana:

Εγώ θα έλεγα να μην προτρέχουμε. Την τελευταία φορά που είχε εμφανιστεί στο Online checkin η Αθήνα (διαβάστε την πρώτη σελίδα του thread) ήταν επειδή έκανε κάποιες περιστασιακές πτήσεις για τον τελικό του Champions League.
 

Μασσαλής Ιωάννης

Economy-Class-Member
Εγγραφή
13/02/2005
Μηνύματα
184
Likes
2
Το μεγάλο (και μοναδικό) διαπραγματευτικό ατού του ΔΑΑ είναι η ρήτρα στη σύμβαση παραχώρησης ότι απαγορεύεται η λειτουργία οποιουδήποτε ανταγωνιστικού αεροδρομίου σε δεδομένη ακτίνα από το λεκανοπέδιο. Διαφορετικά, θα μπορούσε η Ryanair (μαζί με άλλες loco) να χρηματοδοτήσουν (ή καλύτερα να διαπραγματευθούν) την κατασκευή βασικής υποδομής στο αεροδρόμιο Πάχης Μεγάρων (ήδη υπάρχει διάδρομος 1.200 μ.), για τη δημιουργία του Athens West Int'l Airport (H Τανάγρα θεωρητικά θα ήταν επίσης επιλογή, αλλά ίσως η ΠΑ θα έθετε σημαντικούς περιορισμούς).
 

teris3

Business-Class-Member
Εγγραφή
10/07/2008
Μηνύματα
370
Likes
81
χχχμμμμ, ας είμαστε λίγο επιφυλακτικοί ακόμα...Βλέπω και στην πρώτη σελίδα αυτού του topic το 2008, το είχανε ανοίξει επειδή ακριβώς είχε γίνει το ΙΔΙΟ πράγμα.
Είχε εμφανιστεί η Αθήνα όχι στην κεντρική σελίδα αλλά στο Online check-in με πτήσεις για Λίβερπουλ και Δουβλίνο για κάτι αγώνες...οπότε ίσως άνθρακες ο θησαυρός.... :oops:
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top