Έτσι hard core loco που είναι το μοντέλο της Ryanair αυτή τη στιγμή και με τις τιμές των καυσίμων στα ύψη, ένα τόσο μακρυνό δρομολόγιο όσο είναι η Ρόδος και 100% πληρότητα να έχει δύσκολα θα κάνει break even. Πόσο μάλλον να βγάλει κέρδος. Χρειάζεται "ένεση". Η ένεση αυτή λέγεται χρέωση αποσκευών, on-board sales (δεν είναι 45 λεπτά πτήση η Ρόδος, το στομάχι γουργουρίζει από το 3ωρο και μετά), και φυσικά "επιχορήγηση".
Ένα πράγμα έχω να πώ. Βρήκε ο γύφτος τη γεννιά του. Βάλαμε στην μιά μεριά του τραπεζιού τον Ο'Λίγδι και από την άλλη Έλληνες παράγοντες υπουργείων και τοπικούς (περιφεριάρχες, νομαρχίες, δήμους ή ότι άλλο). Μιά χαρά συννενοήθηκαν, μιλάνε την ίδια γλώσσα. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα γίνονται και δρομολόγια βέβαια. Αλλά αυτοί τα έχουν βρεί μιά χαρά!