Ryanair στην Ελλάδα

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Μήπως έχει κανείς πρόχειρο πινακάκι με προορισμούς κ συχνότητες ανά αεροδρόμιο για το επόμενο καλοκαίρι?
 
payneful_tales":9byardii said:
Αγαπητά μέλη, όσο κατανοώ την ανάγκη για προσέλκυση τουριστών, άλλο τόσο κατανοώ και την ανάγκη για αξιολόγηση της όλης προσπάθειας από πλευράς κράτους. Σαφέστατα και θέλουμε να έρχονται ξένοι τουρίστες στη χώρα μας και σαφέστατα καλό είναι να ενιχύεται σωστά ένα ανάλογο πρόγραμμα με ανάλογους πόρους. Όταν όμως δαπανώνται σε τέτοιες εποχές ποσά της τάξης των €200.000 απαιτείται χωρίς δεύτερη σκέψη και μετρήσιμη αξιλόγηση, πέραν των αριθμών και των δεδομένων αφίξεων και αναχωρήσεων. Δεν θα κόστιζε δραματικά ένα ποσό από μία τέτοια συμφωνία να πάει για τον σκοπό της ποιοτικής και ποσοτικής μέτρησης των τουριστών και των προθέσεών/συνηθειών τους. Έτσι, τόσο αυτοί που δίνουν τα λεφτά, όσο και αυτοί που τα εκγρίνουν θα είχαν τη δυνατότητα να δούνε στην πράξη και με σαφήνεια τις όποιες αποτλεσματικότητες και προς ποιά κατέυθυνση και ανάλογα να συνεχίζονται, να κόβονται ή να ανοίγουν και να προσαρμόζονται. Την ξέρανε και από χτες τη Ryanair..
Σαφώς και πρέπει να υπάρχει αξιολόγηση, πρωτίστως απ' αυτούς που ξοδεύουν τα λεφτά, όπως και διαφάνεια. Επίσης, είναι απαραίτητο κάθε προορισμός να κρατάει στατιστικά στοιχεία για τα πάντα. Μπορεί να κοστίζει η διαδικασία αλλά σε βάθος χρόνου αποτελούν πραγματικό περιουσιακό στοιχείο που αξιοποιείται ποικιλοτρόπως.

Επειδή όμως εμείς δεν έχουμε άμεση πρόσβαση στα όποια στοιχεία κρατούνται απ' τους προορισμούς, είμαστε αναγκασμένοι να πορευόμαστε με ότι δημοσιεύεται, ελπίζοντας πάντα ότι τα στοιχεία είναι σωστά. Όπως και να το κάνουμε είναι μια παρηγοριά απ' το να μη γνωρίζουμε καθόλου.

Έτσι, για το Βόλο, βάσει κάποιων νούμερων που δίνει το tourism lobby μπορούμε να εξάγουμε ως (έστω και μπακαλίστικο) συμπέρασμα ότι για το έτος 2010 κάθε αφικνούμενος επιβάτης της FR κόστισε στην περιφέρεια ~16.5 ευρά ενώ για το 2011 το κόστος έπεσε στα ~7 ευρά. Τώρα, για το αν έπιασαν τόπο τα λεφτά αυτά, οι κάτοικοι/επιχειρηματίες της περιοχής γνωρίζουν καλύτερα απ' όλους...

payneful_tales":9byardii said:
Δεν μπορούμε πια σε αυτή τη ζωή και σε αυτή τη χώρα να είμαστε εξολοκλήρου μπακάληδες. Και το βλέπω και γύρω μου σε αγορές και ενέργειες σχεδόν παντού στον τομέα του τουρισμού (με τον οποίο btw είναι συνυφασμένη και η δουλειά μου).
Μάλιστα θα το προχωρήσω και λίγο παρακάτω και θα τονίσω ότι όσο παραμένουν παλαιολιθικά μυαλά σε θέσεις ευθύνης και λιμασμένα σώματα σε θέσεις υποδοχής της ευθύνης, τόσο αυτή η χώρα θα χορεύει μόνιμα "συρτάκι στο χορό των μπιζελιών".
Ας ξυπνήσει ο καθένας όποτε το γουστάρει... αλλά μην ζητήσει μετά τον λόγο όταν τον ξυπνύσουν βίαια στον ύπνο του για να του ζητήσουν εξηγήσεις. :cool:

δικός σας
Θα συμφωνήσω απόλυτα. Ο τομέας του τουρισμού δεν διαφέρει και πολύ απ' τους υπόλοιπους τομείς της ελληνικής οικονομίας. Προχειρότητα, μπακαλοσύνη, πονηριά, ωχαδερφισμός, λαμογιά είναι μερικά απ' τα χαρακτηριστικά που συναντάμε σε όλους τους κλάδους, ωστόσο υπάρχουν και φωτεινές εξαιρέσεις. Νομίζω ότι πρόκειται πρωτίστως περί του επιπέδου της παιδείας μας αλλά και λιγάκι της ιδιοσυγκρασίας μας...
 
OA701":s3v9oyja said:
Kαι ο Βόλος φαίνεται να αντιμετωπίζει προβλήματα αφού υπάρχει κόλλημα με την έγκριση της χρηματοδότησης... :doubt:
:arrow: http://tourismlobby.blogspot.com/2011/12/ryanair_16.html#.Tusck1bjqbo
Και η άμεση απάντηση της ΕΞΜ στην απόφαση της αποκεντρωμένης διοίκησης (του κράτους δλδ) να απορρίψει την δαπάνη χρηματοδότησης της FR. Σύμφωνα με τους ξενοδόχους μάλιστα υπάρχουν μετρήσιμα αποτελέσματα της δράσης...
:arrow: http://money-tourism.blogspot.com/2011/12/ryanair.html
 
Αγαπητέ ΟΑ701, πολύ ενδιαφέρουσα η αντίδραση του ΣΞΜ. Ακόμα πιο ενδιαφέρουσα όμως παραμένει η έλλειψη των όποιων "μετρήσιμων αποτελεσμάτων" αναφέρονται στην ανακοίνωσή τους και μάλιστα από το 1997. Να υποθέσω ότι περιμένουν την έγκριση της Merkel για να δημοσιοποιήσουν;
Η κλασική ελληνική συντεχνιοκατάσταση σε άλλο ένα μεγαλείο της. Όπου βλέπεις/διαβάζεις/ακούς τόσα λόγια και (αντ)επιχειρήματα αλλά ποτέ στοιχεία με αποδείξεις, μετρήσεις και έρευνες σοβαρές, κράτα πάντα το καλάθι της κοκκινοσκουφίτσας. Ο κακός ο λύκος θα παραμένει στο δάσος για πολύ καιρό ακόμα. Και καλά θα κάνουν όλοι οι ανά την ελληνική επικράτεια Σύλλογοι Ξενοδόχων να δώσουν πρώτα μια σφαλιάρα στον εαυτό τους να ξυπνήσουν, να μιλήσουν με τον εαυτό τους κάμποση ώρα και μετά να βγούνε στους κυβερνώντες και στον κόσμο να μιλήσουν ξεκάθαρα και χωρίς μπουρδολογίες και φυσικά να αγωνιστούν και να συνεισφέρουν μεθοδικά στον δίκαιο αγώνα όλων για σωστό τουριστικό προϊόν στον τόπο μας. Πάμε γι' άλλο παραμύθι τώρα... :hello?:

δικός σου
 
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανά :

STN - CHQ - STN νέο δρομολόγιο :great:

http://www.ryanair.com/en
 
Το ίδιο δρομολόγιο μπήκε και στην Κω
 
Άλλος για Stockholm Skavsta ?

Μπράβο η Ryanair.... :great:

11 ώς τώρα οι προορισμοί προς Χανιά....
 
Yπάρχει κάποια πληροφόρηση απο Χανιά για την αύξηση του πτητικού έργου της FR? Είναι προϊόν κάποιας συμφωνίας ή αποτελεί μονομερή κίνηση της αεροπορικής που αργότερα θα συνοδευτεί απο την αποστολή του λογαριασμού?
 
Σχετικά με τα Χανιά :

Υπάρχει όντως μια πραγματικά μεγάλη προσφορά θέσεων και προορισμών από την Ryanair για το 2012.

ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΑΓΓΛΙΑΣ :
Εδώ και Χρόνια τα Χανιά έχουν κατακλυστεί από Άγγλους που έχουν αγοράσει σπίτια – περιουσίες και μένουν μόνιμά στο νομό μας. Ειδικότερα τα τελευταία 7 χρόνια η παρουσία των Άγγλων έχει φέρει ζωή σε χωρία παραδοσιακά που ήταν λίγο πριν τον αφανισμό. Δεν είναι τυχαίο ότι το real estate είχε τεράστια ανάπτυξη ακόμα με γραφεία στην Αγγλία.
Τα Χανιά είναι παραδοσιακός τουριστικός προορισμός για τους Άγγλους.
Επίσης οι Χανιώτες φοιτητές και εργαζόμενοι εκεί έχουν δυνατό ρόλο και αυτοί με την σειρά τους.
Με δεδομένου τα παραπάνω δικαιολογούνται οι προορισμοί :
London Stansted (Ενδιαφέρον θα έχει καθώς υπάρχει και η EasyJet)
East Midlands
Leeds Bradford
Glasgow Prestwick
(Κατά την προσωπική μου γνώμη η Glasgow Prestwick είναι λίγο επίφοβη)

ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΙΤΑΛΙΑΣ :
Οι Ιταλοί τα τελευταία 4 χρόνια ανακάλυπταν το Ηράκλειο και μόνο… Σιγά – σιγά όμως η ζήτηση και για τα Χανιά ολοένα και αυξάνονταν. Η Ryanair με την ένταξη στο δίκτυο της τους θερινούς μήνες (2011) τα Χανιά με το Milan Bergamo όχι απλός πήγε καλά αλλά τολμώ να αναφέρω από έγκυρη πηγή* ότι οι πληρότητες του συγκεκριμένου δρομολογίου άγγιζαν το 90 – 95%.
*(Άτομο που απασχολείται στο Αεροδρόμιο Χανίων στην εταιρία επίγειας εξυπηρέτησης)

Φαντάζομαι και η Πίζα στοχεύει στην υψηλή ζήτηση – υψηλές πληρότητες.

Οι Προορισμοί :
Frankfurt Hahn θα συνεχιστεί και το 2012 λογικό καθώς και αυτό το δρομολόγιο πήγε πάρα πολύ καλά το 2011.
Wrocław Στην υψηλή ζήτηση των Πολωνών που έχουμε τα τελευταία χρόνια στα Χανιά. Δεδομένου ότι είναι και λίγο σπάγκοι σαν τουρισμός σίγουρα η FR θα είναι για αυτούς η καλύτερη λύση.
Brussels Charleroi Κρατάμε λίγο επιφύλαξη για τον εν λόγο προορισμό. Έχουμε 1 πτήση (Έως 2011) Charter από BRU την εβδομάδα για Χανιά και όχι με τρελές πληρότητες…. Για να δούμε….

ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΑΣ
Oslo Rygge & Stockholm Skavsta προς Χανιά. ΛΟΓΙΚΟ… Νο 1 Προορισμός για τους Σκανδιναβούς εδώ και πάρα πολλά χρόνια.

Τώρα από πλευράς τοπικών αρχών δεν υπάρχει καμία χρηματοδότηση (Δεν έχει ανακοινωθεί ποτέ κάτι τέτοιο) . Αντίθετα είναι όλοι τους έκπληκτοι με την απότομη αύξηση των προορισμών την FR.
Είναι όλοι τους τόσο ενθουσιασμένοι που πληροφορίες θέλουν στελέχη της FR να έρχονται στα Χανιά προσκεκλημένοι από των σύνδεσμό ξενοδόχων και τοπικών φορέων για να τους ευχαριστήσουν αλλά και να δείξουν τις ομορφιές των Χανίων.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top