SAS

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Kalamariotis":1848vunr said:
Η διαφημιση ηταν αθλια και γελοία. Οποιος εχει στοιχειωδη νοημοσυνη, νιωθει να προσβαλλεται βαναυσα. Απορω πως μια τοσο μεγαλη εταιρεια κανει τετοιες γελοιοτητες, εθνομηδενιστικες και κομπλεξικες.

Η διαφήμιση ήταν ο καθρέφτης της σκανδιναβικής κοινωνίας. Όποιος δεν έχει στοιχειώδη νοημοσύνη θα μπορούσε να προσβληθεί βάναυσα. Απορώ πώς μια τόσο μεγάλη εταιρεία υποχώρησε απέναντι σε απαιτήσεις γελοίες, εθνοκεντρικες και κομπλεξικες
 
H διαφημιση ειναι τοσο γελοια που δειχνει εναν ανθρωπο απο την υπο-σαχαρια Αφρικη να λεει οτι οι Βικινγκ ειναι οι προγονοι του. ΟΚ κι εμενα οι προγονοι μου ειναι οι Σαμουραι. Σοβαροτης μηδεν και πιο ασοβαροι ειναι οσοι υποστηριζουν τετοιες αστειοτητες.

Το οτι ειμαστε ανθρωποι ολοι δεν σημαινει τιποτα. Και; Τι θα πει αυτο; Τι σημασια εχει οτι οι Αραβες εγραψαν τις 1000 και μια νυχτες και οι Κινεζοι εκαναν το Σινικο τειχος; Ιδια κουλτουρα εχουν; Ιδια ηθη; Ιδια εθιμα; Ιδια γλωσσα;

Δηλαδη το νοημα της διαφημισης ειναι οτι δεν υπαρχουν Σκανδιναβοι. Αντε να δω διαφημιση της Νιγηριας ή της Ιαπωνιας να λεει το ιδιο, δηλαδη οτι δεν υπαρχουν Ιαπωνες, δεν υπαρχουν Νιγηριανοι κτλ κτλ. Ε, τετοιες διεστραμμενες διαφημισεις δεν θα δεις ποτε σε αλλες νορμαλ κουλτουρες. Μονο αρρωστα μυαλα σκεφτονται τετοιες διαστροφες. Γι αυτο και οι Σκανδιναβικες αερογραμμες δεχτηκαν αντιδραση για την ρατσιστικη διαφημιση που ξεφτυλιζει και γελοιοποιει τους ιθαγενεις Σουηδους λες και ειναι σκουπιδια για πεταμα.

Το μηνυμα της διαφημισης δεν ειναι οτι ολοι ειμαστε ανθρωποι αλλα οτι ορισμενες χωρες ειναι ΟΚ να αντικαθιστουν τους πληθυσμους τους με αλλους. Οποιοσδηποτε ειναι φυσιολογικος πρεπει να θεωρει εμετικη την συγκεκριμενη διαφημιση.
 
Σύμφωνα με την προηγούμενη δημοσίευσή σου, όποιος δε συμφωνεί μαζί σου έχει περιορισμένη νοημοσύνη, σύμφωνα δε με την τελευταία, δεν είναι φυσιολογικός. Αντί να μας προσβάλλεις με τα σχόλιά σου, μήπως να σε μαζέψουν οι moderators; Και η υπομονή έχει τα όριά της
 
Kalamariotis":31hph0j4 said:
«Το οτι ειμαστε ανθρωποι ολοι δεν σημαινει τιποτα».

«τετοιες διεστραμμενες διαφημισεις δεν θα δεις ποτε σε αλλες νορμαλ κουλτουρες. Μονο αρρωστα μυαλα σκεφτονται τετοιες διαστροφες».

«Το μηνυμα της διαφημισης δεν ειναι οτι ολοι ειμαστε ανθρωποι αλλα οτι ορισμενες χωρες ειναι ΟΚ να αντικαθιστουν τους πληθυσμους τους με αλλους».

Θα μπορούσα να πω πολλά για τον τρόπο που εκφράζεσαι για τους άλλους και ότι για σένα οι ξένοι δεν είναι άνθρωποι, αλλά από τότε που θεώρησες είδηση άξια δημοσίευσης τη γυναίκα που ερωτεύτηκε ένα 737 σε βλέπω με ένα άλλο είδος συμπάθειας. :rolleyes:

Επί της ουσίας, η SAS δημοσίευσε μια άλλη εκδοχή, μικρότερης διάρκειας για να μην ενοχλεί τύπους σαν τον... αντιρατσιστή φίλο από πάνω.
https://www.youtube.com/watch?v=Ijhh5J48X9k

Το μήνυμα είναι «We are proud of our Scandinavian heritage. Many of the things we call Scandinavian today was brought here and refined by curious, open-minded and innovative Scandinavians.
Travelers bring home great ideas».
 
Kalamariotis δεν γνωρίζω ποια ακριβώς είναι η σχέση σου με το Svalbard που έχεις στο άβαταρ σου, αλλά εχοντας μείνει για λίγο διάστημα στην Σκανδιναβια (εξού και το δικό μου username), μπορώ να πω ότι δεν κατάλαβες τίποτα από την κουλτούρα της περιοχής. Μπορείς να διαφωνείς όσο θες με την SAS, αλλά φαντάζομαι οι ίδιοι οι Σκανδιναβοί είναι αρκετά ικανοί να μιλήσουν για τον εαυτό τους. Και αν δεν είναι αυτοί, ποιοι θα ήταν άλλωστε;


OveLix":p455phw4 said:
Και πού να μάθεις, φίλε μου, ότι οι αριθμοί που χρησιμοποιείς είναι αραβικοί, οι ολλανδικές τουλίπες έχουν προέλευση Τουρκίας και η ιδέα του ...
Η διαφήμιση της SAS είναι μια θαυμάσια υπενθύμιση ότι ανεξαρτήτως καταγωγής είμαστε όλοι άνθρωποι, ότι εδώ και αιώνες ανταλλάσσουμε ιδέες, φαγητά, εφευρέσεις, πολιτισμό, λογοτεχνία, παντρευόμαστε μεταξύ μας, υιοθετούμε ο ένας τις συνήθειες του άλλου και τις κάνουμε και «δικές μας». Κάθε ταξίδι είναι μια ευκαιρία να δούμε πόσο μοιάζουμε. Η πολιτιστική κληρονομιά είναι πανανθρώπινη. Προτιμώ χίλιες φορές μια ανθρωπότητα παγκοσμιοποιημένη, όπου όλοι θα θεωρούν την πολιτιστική κληρονομιά (από το ψωμί μέχρι τα κεφτεδάκια κι απ' την ποίηση μέχρι τις εφευρέσεις) κομμάτι της κληρονομιάς της ανθρωπότητας που κάποιος κάποτε .

Συμφωνώ 100% και μπράβο για την σύνοψη.. :cool:
 
Μπορεί η SAS να μπήκε στο παιχνίδι της αρνητικής διαφήμισης, έγινε προκλητική για να ασχοληθούν μαζί της… ο κόσμος θα αντιδράσει οι δημοσιογράφοι θα μυρίσουν τυράκι… και η βαβούρα να γίνει.
Άρα η διαφημιστική εκστρατεία θα στεφθεί με επιτυχία.
Δυστυχώς σε τέτοια φαινόμενα, θα πρέπει να αναφέρονται και γρήγορα να πετιούνται στα σκουπίδια γιατί άλλως καλό τους κάνεις παρά κακό.
 
Kalamariotis":2hz07y8y said:
Οποιοσδηποτε ειναι φυσιολογικος πρεπει να θεωρει εμετικη την συγκεκριμενη διαφημιση.
Τη διαφήμιση την βρίσκω εξαιρετική και είναι τιμή μου να μη με θεωρείς εσύ φυσιολογικό.
Θα είχα σοβαρές αμφιβολίες για τον εαυτό μου αν συμφωνούσα μαζί σου.
 
Είχα ακούσει ότι η διαφήμιση είχε προκαλέσει αντιδράσεις, δυστυχώς δεν την είχα δει λόγω φόρτου εργασίας. Την είδα όμως τώρα. Και είναι πολύ ωραία!
 
AirNamibia":391fu96x said:
Μπορεί η SAS να μπήκε στο παιχνίδι της αρνητικής διαφήμισης, έγινε προκλητική για να ασχοληθούν μαζί της… ο κόσμος θα αντιδράσει οι δημοσιογράφοι θα μυρίσουν τυράκι… και η βαβούρα να γίνει.
Άρα η διαφημιστική εκστρατεία θα στεφθεί με επιτυχία.
Δυστυχώς σε τέτοια φαινόμενα, θα πρέπει να αναφέρονται και γρήγορα να πετιούνται στα σκουπίδια γιατί άλλως καλό τους κάνεις παρά κακό.

Δε βλέπω καμιά "αρνητική" διαφήμιση και κανένα "σκουπιδι". Βλέπω μια άρτια, καλογυρισμένη διαφήμιση με ένα μήνυμα, που τιμά τους ανθρώπους που ταξιδεύουν και δείχνει πώς οι άνθρωποι και οι κοινωνίες μπορούν να πάνε μπροστά ταξιδευοντας και αποκομίζοντας ό,τι καλύτερο προσφέρουν και έχουν κατακτήσει οι άλλες κοινωνίες. Ήλπιζα, πως εσύ, που ότι έχεις κάνει περισσότερα ταξίδια από την πλειοψηφία των μελών αυτού του φόρουμ, θα είχες καταλάβει αυτό το μήνυμα και δε θα έγραφες αυτό το θλιβερό και εξευτελιστικό για τον εαυτό σου σχολιο.

Επίσης, συγχαρητήρια που ξεσκεπασες την "πρόκληση" της SAS και δεν τσίμπησες, όπως εμείς.
 
Προκλητική έγινε στα μάτια (και στο μυαλό) συγκεκριμένης ιδεολογίας ανθρώπων. Θέλω να πιστεύω ότι το σχόλιο του Air Namibia περί σκουπιδιών πήγαινε σε αυτούς που την κατέκριναν και όχι στην SAS, γιατί η αλήθεια είναι ότι η σύνταξη της συγκεκριμένης πρότασης ήταν ελαφρώς ακαταλαβίστικη και δεν κατάλαβα το νόημα της.
 
Top