Σχέδια για παραγγελία αεροσκαφών από τη MIG

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
2 319 με CFM και το άλλο με V2500? Περίεργο...
 
Skyteam":2d5vfo5f said:
Και να έχει μόνο ένα δρομολόγιο την ημέρα δεν πειράζει ακόμα διότι θα πετάει ακόμα ως την καινούργια Ολυμπιακή. Η παλιά ακόμα θα έχει την πτήση της για Λονδίνο μέχρι να τα καλύψει η νέα. Έτσι πιστεύω.

Οι δύο εταιρείες δε θα συνυπάρξουν στο πτητικό κομμάτι. Με το που αναλαμβάνει η νέα, η παλιά τίθεται σε εκκαθάριση. Θα γίνει εκμίσθωση κάποιων από τα αεροπλάνα της παλιάς, μέχρι η νέα να εκσυγχρονίσει το στόλο της.
 
773ER":3tht3lmd said:
"Θα είναι ωραίο να δούμε Α320 στα χρώματα της ΟΑ αλλά προσωπικά θα προτιμούσα η ΟΑ να πήγαινε στα Β737NG.... :( :(

Δεν πειράζει αρκετά χρόνια πετάξαμε με Αμερικάνικα προϊόντα, καιρός και για τα Ε.Ε. Δεν λυπάμαι για τα 737, προσωπικά όμως προτιμώ τα 777 σε άνεση (καθίσματα & καμπίνα) έναντι των Α340. Οπότε εάν η ΟΑir πάει για Airbus fair well Boeing.
 
@tarig_gr
Καθόλου περίεργο. To deal με την Airbus κλείστηκε από την περασμένη εβδομάδα και μένουν λίγες λεπτομέρειες για να οριστηκοποιηθεί. Το βασικό κομμάτι της συμφωνίας είναι να βρει η Airbus αεροπλάνα για να ξεκινήσει η νέα εταιρεία από 1/10/09. Σ' αυτήν την προσπάθεια ότι διαθέσιμο (μέχρι 2~3ετών) Frame υπάρχει ανεξάρτητα κινητήρα θα δοθεί στην νέα ΟΑ. Τα νέα A/C εκτός από το εξωτερικό βάψιμο θα αλλάξουν και καμπίνα ώστε να έχουν το νέο προϊόν της ΟΑ για το οποίο ακούγεται ότι θα έχει seat pitch καλύτερο του ανταγωνισμού!!!! Μην περιμένετε δηλαδή A319 των 150 θέσεων. Όλα τα αεροσκάφη θα είναι dry lease από την Airbus και τα οποία θα αντικατασταθούν αργότερα με τα καινούργια τα οποία θα παραγγελθούν. Η ανακοίνωση της παραγγελίας για τα καινούργια δεν αναμένεται πάντως σύντομα. Θα ξεκινήσει η νέα εταιρεία λειτουργία και μετά...
 
Belavia":2jfr635j said:
Δεν πειράζει αρκετά χρόνια πετάξαμε με Αμερικάνικα προϊόντα, καιρός και για τα Ε.Ε. Δεν λυπάμαι για τα 737, προσωπικά όμως προτιμώ τα 777 σε άνεση (καθίσματα & καμπίνα) έναντι των Α340.

Μα τα ευρωπαικά θα τα έχουμε από την Αιγαίου. Ας έπαιρνε η ΟΑ Boeing να τα είχαμε όλα .... :D :D
Το 777 δεν είναι σε όλες τις εταιρείες πιο άνετο από το Α340. Εξαρτάται το config : 3-4-3 (Emirates, AF) ή 3-3-3 (SQ).
 
Γνωρίζει κανείς τι θα γίνει με την πτήση για Καναδά από 1η Οκτωβρίου; Η συνεργασία με Delta αν τελικά γίνει δεν ισχύει, γιατί οι ταξιδιώτες για Καναδά με ελληνικά διαβατήρια δεν θα έχουν αμερικανική Visa. Στο online reservation σύστημα των ΟΑ μπορείς να κλείσεις κανονικότατα εισιτήριο για Μόντρεαλ και μετά την 1/10. Μήπως τελικά δεν σταματήσει να πετάει υπερατλαντικά η Olympic Air;
 
Belavia":srg1gtmn said:
Δεν πειράζει αρκετά χρόνια πετάξαμε με Αμερικάνικα προϊόντα, καιρός και για τα Ε.Ε.

Αφού σε πειράζουν τόσο τα Αμερικάνικα, το γεγονός οτί οι κινητήρες του Α320 είναι:
(α) P&W, δηλ. Αμερικάνικοι, για το Α318
(β) CFM, δηλ. Αμερικανογαλλικοί, για όλα
(γ) ΙΑΕ, δηλ. Αμερικανοβρετανοιαπωνογερμανικοί, για όλα εκτός του Α318 δεν σε ενοχλεί διόλου;

773ER":srg1gtmn said:
Μα τα ευρωπαικά θα τα έχουμε από την Αιγαίου. Ας έπαιρνε η ΟΑ Boeing να τα είχαμε όλα .... :D :D

Α γειά σου...όταν και οι δύο ανταγωνίστριες εταιρίες έχουν τα ίδια αεροπλάνα, αυτό μεταφράζεται σε μονοτονία για τους φίλους της αεροπορίας. Για μένα τουλάχιστον, αν δεν είναι Ελληνικά, δεν πα να είναι και Tupolev...
 
Μα τα ευρωπαικά θα τα έχουμε από την Αιγαίου. Ας έπαιρνε η ΟΑ Boeing να τα είχαμε όλα .... :D :D
Το 777 δεν είναι σε όλες τις εταιρείες πιο άνετο από το Α340. Εξαρτάται το config : 3-4-3 (Emirates, AF) ή 3-3-3 (SQ).[/quote]
Ευχαριστώ που το ανέφερες αλλά κατά τύχη έχω πετάξει και με Emirates, Singapore,Thai. Δεν θεωρώ το 3-4-3 η 3-3-3 έχει να κάνει με άνεση (αυτή που εννοούσα - αίσθηση καθισμάτων αυτών καθ’ εαυτών, καθώς και ύψος καμπίνας). Για κάποιο λόγω οι προμηθευτές καθισμάτων του 777 είναι καλύτεροι από του Α340, και μην μου αντιτείνεις ότι είναι θέμα αεροπορικών εταιρειών γιατί έχω πετάξει με 777 & Α340 των ίδιων εταιρειών (Emirates & Thai) και υπήρχε αισθητή διαφορά στην αίσθηση άνεσης. Σαν κατασκευαστή προτιμώ την Airbus αλλά να βλέπουμε και τα καλά του ανταγωνιστή για να διορθωνόμαστε.
 
ppana":13g73dp0 said:
Άλλο ένα A319
Airbus A319 -132 3317 M-ABCK Wilmington Trust SP Services ferried 02jul09 DXB-MAN-IOM-SEN, all wh, no titl, for Pantheon / Olympic Air ex PK-RMF
από http://www.skyliner-aviation.de
Το οποίο έγινε ή θα γίνει SX-OAK σύμφωνα πάντα με το skyliner..
Να ρωτήσω... Αυτά τα αεροσκάφη θα έρθουν Ελλάδα και θα πετάνε για την τώρα ΟΑ σε μέθοδο leasing και μετά κανονικά με την ΟΑir...ή θα πετάξουν από 1η Οκτώμβρη?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top