Σχόλια για Α3

Πέρα από τους λογιστικούς ορισμούς, στην ουσία τo κεφάλαιο που πρέπει να αποσβέσεις σε αυτή την περίπτωση είναι το λίζινγκ, αν πχ πληρώνεις 200Κ/μήνα για ένα Α320, πρέπει να το αφαιρέσεις για τα κέρδη σου. Το αν το πληρώνεις για 10 χρόνια και δεν το κρατήσεις είναι άλλη υπόθεση.
 
Απόσβεση κεφαλαίου δεν υφίσταται διότι τα α/φη και των δυοεταιρειών είναι νοικιασμένα και μάλιστα με αβάσταχτο ενοίκιο.
Γνωρίζεις το μηνιαίο κόστος ανα αεροσκάφος;
 
Έχεις συγκεκριμένες γραμμές στο μυαλό σου; Να τις πιάσουμε μία-μία αν είναι :) Γενικά οι γαλατάδικες πτήσεις από ATH αποτελούν παρελθόν νοσταλγίας της πΟΑ. Έχουν διατηρηθεί βέβαια σε μεγάλο βαθμό οι πρωινές πτήσεις προς ATH με night stops στους σταθμούς (π.χ. μέχρι και ATR διανυκτερεύσει στη JTR καταχείμωνο). Το βαθύ καλοκαίρι που οι ξέφρενοι παραθεριστές είναι διατεθειμένοι να πετάξουν ακόμα και στις 3 το πρωί αν είναι φτηνότερα, επανέρχονται και κάποια γαλατάδικα κατά την παλαιο-ΟΑ-ορθοδοξική έννοια του όρου (π.χ. RHO, CHQ). Φαντάζομαι έχουν κάνει την έρευνά τους, και είδαν πως δεν τσουλάει κατά τα άλλα. Ας μην ξεχνάμε πως η πΟΑ πετούσε πολλά γαλατάδικα καθώς εξυπηρετούσε και ταχυδρομείο (εφημερίδες κλπ).

Ε τώρα ο ανταγωνισμός έρχεται και παρέρχεται. Το ATH-JTR ας πούμε το βαθύ καλοκαίρι θα εξυπηρετείται με 23(!) πτήσεις ημερησίως ανά κατεύθυνση (9 Α3, 9 GQ, 3 V7, 2 FR). Φαντάζομαι πετάς όταν σου έχεις σλότ. Επίσης, με βάση το οικονομικό σύστημα που βρισκόμαστε, όταν σκάσει η επόμενη μεγάλη κρίση, θα σφίξουν τα λουριά και η συγχώνευση θα παρουσιαστεί ως η μόνη λύση, οπότε η πλήρης εναρμόνιση στόλου (ATR και 32N) και προγράματος θα κάτσει λουκούμι, το έχουμε ξαναδεί το έργο.
Καλά όλες οι εταιρίες περιαστικές είναι, όχι μόνο η GQ. Όσο και να μου περνάει από το μυαλό αυτό που λες για μια πιθανή μελλοντική συγχώνευση, αν και εφόσον, δεν θέλω να κάνω την Πυθία (τουλάχιστον όχι για την ώρα). Η στροφή στα ATR ήταν μονόδρομος άρα δεν την πολύ μετράω. Τα όνειρα της GQ για A320 τα γνώριζα αρκετά πριν προκύψουν που και πάλι ήταν ευκαιριακή κίνηση και προέκυψε από τα προβλήματα της airAsia, δεν μου λέει κάτι. Ασε που η Α3 δεν θα αναλάμβανε ακόμα έναν τύπο κινητήρα. Αυτό που βλέπω για την GQ είναι ότι κάνει το κλασικό λάθος του too much, too fast. Αν προκύψει κάτι το ποιο πιθανό ειναι να κάνει right sizing. Ωστόσο δεν είναι δικά μου κρίματα, ούτε δικά μου βάσανα.
Τώρα σχετικά με το αν έχω συγκεκριμένες πτήσεις στο μύλο μου για το πρώτο κύμα αναχωρήσεων από Αθήνα, όπως ήταν πριν 3-4 χρόνια, η αλήθεια είναι πως όχι. Τώρα αν έχω αν έχω κανένα OCD με την ΟΑ την ορθοδοξία η τίποτε άλλο, τι να σου πω. Ο human factors psychologist που συνεργάζομαι τα τελευταία 7 χρόνια, λέει όχι. Αν βλέπεις κάποια ένδειξη, μου λες και το συζητάω. Δεν έχω προκαταλήψεις.
Για το infinite wisdom των διοικήσεων των αεροπορικών, ναι είμαι σίγουρος.
Τώρα σχετικά με το slot coordination στην Αθήνα και το connectivity των πτήσεων εσωτερικού με αυτές εξωτερικού και πάλι μπορείς να το δεις. Κάνε μια αναζήτησή από νησιά Ιονίου, ανατολικού Αιγαίου και Δωδεκανησίων, εκτός από Ρόδο προς ένα βασικό προορισμό σαν την Φρανκφούρτη και βλέπεις τις επιλογές και τους χρόνους. Πως παίζει ο κάθε παίκτης τα χαρτιά του είναι άλλο θέμα αλλά οι π0ρδeσ δεν μυρίζουν γιασεμί από όπου και αν προέρχονται.
Sorry για την καθυστερημένη και μακροσκελή απάντηση, έχω audits όλη την εβδομάδα και τα πέταξα όλα μαζί raw.
 
Το business plan της sky είναι απόλυτα κοστολογημένο από εταιρεία που είναι leader σε αεροπορικά κόστη.
Τα πρώτα airbus τα πήρε σχεδόν τσάμπα..... και τα υπόλοιπα διότι προέκυψαν ανάγκες.
Με την αύξηση του τουρισμού από Κίνα και Ινδία βγαίνει εύκολα.Η Ρωσία και η Ουκρανία σε 2-3 χρόνια θα ανοίξουν πάλι.
Ετοιμάζει και interline συμφωνία με AIR INDIA.
Oι πτήσεις που έχει στο εξωτερικό είναι με πληρότητα 80-90% ακόμα και τώρα Φεβρουάριο.
Άρα εάν δεν υπάρχει άλλη κρίση είναι δεδομένα τα κέρδη και η απόσβεση του στόλου.
 
και βέβαια με το σκεπτικό ότι δεν θα έρθει κάποιος άλλος (ryanair,wizz κτλ) και δρομολογήσει 10 πτήσεις από Αθήνα για Θεσσαλονίκη και 3 πτήσεις για Ρόδο και 5 για Ηράκλειο.
Εάν συμβεί κάτι τέτοιο τότε θα χυθεί αίμα και από τους δικούς μας και από τους ξένους.....
 
Το business plan της sky είναι απόλυτα κοστολογημένο από εταιρεία που είναι leader σε αεροπορικά κόστη.
Τα πρώτα airbus τα πήρε σχεδόν τσάμπα..... και τα υπόλοιπα διότι προέκυψαν ανάγκες.
Με την αύξηση του τουρισμού από Κίνα και Ινδία βγαίνει εύκολα.Η Ρωσία και η Ουκρανία σε 2-3 χρόνια θα ανοίξουν πάλι.
Ετοιμάζει και interline συμφωνία με AIR INDIA.
Oι πτήσεις που έχει στο εξωτερικό είναι με πληρότητα 80-90% ακόμα και τώρα Φεβρουάριο.
Άρα εάν δεν υπάρχει άλλη κρίση είναι δεδομένα τα κέρδη και η απόσβεση του στόλου.
Όπως είπε και ο Mike Tyson: “Everyone has a plan until they get punched in the face”.

Μια συμβουλευτική εταιρεία μπορεί να σας δώσει “μόνο” μερικές συμβουλές. Κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί τις συνθήκες της αγοράς και να προβλέψει τις κινήσεις άλλων παραγόντων.

Ο leader δεν έχει όνομα;

Δεν μπορεί να είναι σχεδόν τσάμπα, σε πολύ καλή τιμή ίσως.

Όλα τα airbus είναι μισθωμένα από την Aviation Capital. Κάποια στιγμή το μίσθωμα θα αναθεωρηθεί και ο μισθωτής θα ζητήσει να σκύψουν. Nα είναι σίγουρος γι 'αυτό. Eίναι μια προσωρινή “ευκαιρία” της αγοράς.

Συγγνώμη αλλά χωρίς ελεγμένα δεδομένα και προσβάσιμες πληροφορίες, τα βλέπω για κουτσομπολιά. Μπορεί να είναι αλήθεια αλλά ποιος ξέρει.

“Εάν συμβεί κάτι τέτοιο τότε θα χυθεί αίμα και από τους δικούς μας και από τους ξένους.....” ναι, πρέπει να πάρουμε καλσόν γιατι θα τα σκίσουν ολα...
 
Το business plan της sky είναι απόλυτα κοστολογημένο από εταιρεία που είναι leader σε αεροπορικά κόστη.
Τα πρώτα airbus τα πήρε σχεδόν τσάμπα..... και τα υπόλοιπα διότι προέκυψαν ανάγκες.
Με την αύξηση του τουρισμού από Κίνα και Ινδία βγαίνει εύκολα.Η Ρωσία και η Ουκρανία σε 2-3 χρόνια θα ανοίξουν πάλι.
Ετοιμάζει και interline συμφωνία με AIR INDIA.
Oι πτήσεις που έχει στο εξωτερικό είναι με πληρότητα 80-90% ακόμα και τώρα Φεβρουάριο.
Άρα εάν δεν υπάρχει άλλη κρίση είναι δεδομένα τα κέρδη και η απόσβεση του στόλου.
Καλά αυτο με την πληρότητα είναι σχετικό. Τι να το κάνω το 80-90% αν μπαίνω μέσα για τα καλά ?
Δε γνωρίζω βέβαια, αν η Σκαι ασχολείται καθόλου με το revenue και αν έχει κάποιον.
 
Με την έντονη εποχικότητα που χαρακτηρίζει τις αεροπορικές συνδέσεις της aegean, γνωρίζει κάποιος πόσα αεροπλάνα βρίσκονται σε store ή spare τους χειμερινούς μήνες; Υπάρχει ένας αριθμός αεροπλάνων που δε χρησιμοποιούνται καθόλου τους χειμερινούς μήνες ή πετάνε όλα τα αεροσκάφη, αλλά με μειωμένο utilization που αυξάνεται προοδευτικά το βαθύ καλοκαίρι;
 
Πρέπει να υπολογίσεις ότι το χειμώνα γίνονται και οι περισσότερες εργασίες συντήρησης στα αεροσκάφη - τουλάχιστον οι πιο πολύπλοκες και χρονοβόρες. Οπότε τα διαθέσιμη αεροσκάφη τη χειμερινή περίοδο είναι λιγότερα.
Είναι πολύ συνηθισμένο για τις αεροπορικές να το κάνουν αυτό για να αντιμετωπίζουν (μερικώς) την εποχικότητα.
 
Το ίδιο ισχύει και για τα πληρώματα. Off days, SIMs και λοιπές εκπαιδεύσεις. Επιλογή προσκοπικού κλπ. Μια χαρά κουμπώνουν όλα. Χωρίς να σημαίνει ότι δεν μπορεί να προκύψει καλύτερο utilisation στο Q1.
 
Top