Scoot

  • Thread starter Thread starter ckabi
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

ckabi

Business-Class-Member
Εγγραφή
05/10/2006
Μηνύματα
323
Likes
83
Website
taxidiaris.gr
H Scoot ξεκινάει πτήσεις από Βιέννη για Σιγκαπούρη φυσικά! ενδιαφέρον! Από τον Ιούνιο του 2025! (Ελπίζω να μη σταματήσει την Αθήνα...)
 

Attachments

  • scoot-vienna.png
    scoot-vienna.png
    428,4 KB · Προβολές: 11
Μακάρι να την σταματήσει την Αθήνα η Scoot και να αναλάβει η μαμά Singapore Airlines.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι το προϊόν της Scoot παραείναι «σπαρτιάτικο» για τόσο μεγάλες πτήσεις.
 
Αυτό σκέφτηκα και εγώ. Χίλιες φορές καλύτερα η SIA
 
Σταματάει το Βερολίνο από ότι φαίνεται και το Σιγκαπούρη-Αθήνα γίνεται nonstop terminator πτηση ξανά.
 
Μακάρι να την σταματήσει την Αθήνα η Scoot και να αναλάβει η μαμά Singapore Airlines.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι το προϊόν της Scoot παραείναι «σπαρτιάτικο» για τόσο μεγάλες πτήσεις.
Διαφωνώ. Η Scoot παρέχει ένα προϊόν value for money και πιστεύω ότι το μέλλον είναι στο στο low cost. Πλέον σχεδόν όλες οι εταιρείες έχουν γίνει low cost ή τέλος πάντων ακολουθούν αυτό το μοντέλο. Αν θες αποσκευή μπορείς να την αγοράσεις. Αν θες φαγητό, μπορείς να το αγοράσεις. Αν θες να δεις ταινία μπορείς να την κατεβάσεις στο τηλέφωνό σου. Θες επιπλέον χώρο για τα πόδια ή πιο άνετο κάθισμα, υπάρχει και αυτό με επιπλέον χρέωση. Έκανα μια φορά το δρομολόγιο Αθήνα-Σιγκαπούρη με επιστροφή και τα λεφτά που έδωσα άξιζαν και με το παραπάνω το ταξίδι. Η Singapore Airlines απ' όσο θυμάμαι είναι πολύ ακριβή.
 
Νομίζω ότι το δίκτυο της scoot στην Ευρώπη τα λέει από μόνο του 2 προορισμοί. Με τα ίδια ή ακόμα και λιγότερα χρήματα μπορείς να πετάξεις μέσω Κωνσταντινούπολης, Ντουμπάϊ, Άμπου Ντάμπι, Ντόχα κλπ. Απλά δεν υπάρχει κανένας λόγος να περάσεις τέτοια ταλαιπωρία. Δεν βλέπω κανένα value for money, το αντίθετο.
Η Singapore έχει χάσει μερίδια από την Emirates κλπ εξού και μας έκατσε ο μουτζούρης. Αλλά η scoot δεν σκάβει…
Υπάρχει και μια λαϊκή ψυχούλα που θυμήθηκα καθὼς έγραφα. Ιδού:

 
Last edited by a moderator:
Η εμπειρία μου δεν ήταν σαν αυτή που περιγράφεται στο πιο πάνω βίντεο, δηλ να νιώθω ότι στριμώχνομαι ή ότι παγώνω στην πτήση ή ότι βρωμάει ο μπροστινός, είχα μια πολύ αξιοπρεπή εμπειρία και ένα οκ αεροπορικό κάθισμα διηπειρωτικού δρομολογίου που δεν ένιωσα ότι υστερεί έναντι της Turkish ή της Lufthansa. Αναφορικά με το κράξιμο για τη διασκέδαση εν πτήσει μου φαίνεται λίγο παράλογο να μην έχεις κατεβάσει μερικές ταινίες και μουσική στο τηλέφωνό σου και να βασίζεσαι στην οθόνη της εταιρείας (ειδικά ενώ ξέρεις εκ των προτέρων ότι δεν παρέχεται IFE). Αυτό θα ήταν προαπαιτούμενο αν ήμασταν στο 2010, με τα σημερινά smartphones απλά το λέω first world problems. Φαγητό δεν πήρα. Το εισιτήριό μου μετ' επιστροφής ήταν 330€ και εκεί πηγαίνει το value for money. Επίσης αυτό που δίνει για business η scoot δεν είναι business με την πλήρη σημασία της λέξης αλλά κάτι σαν premium economy. Για το κράξιμο στο μη δωρεάν wifi απλά ασχολίαστο. Ναι, συμφωνώ πως δεν αξίζει 700€ να ταξιδέψει κανείς Ασία με Scoot όταν μπορείς να βρεις εισιτήριο με βαλίτσα και φαγητό στα ίδια χρήματα περίπου με άλλη εταιρεία αλλά υποθέτω δεν τα έκλεισε όταν είχε προσφορά αλλά σε random περίοδο.
 
Last edited:
Josh Cahill απ' τα Κιούρκα... Όχι πως ο ορίτζιναλ είναι καλύτερος.
 
Αφίδνες περικαλώ, ακούγεται ποιο σίκ και αριστοκρατικό. Ειναι και το Τατόι παραδίπλα ;)

Υπάρχουν επιλογές για όλα τα γούστα και όλα τα πορτοφόλια.

Το να μην έχεις καθόλου φαγητό και νερό για 10 ώρες είναι ακραίο. Το να κάνεις νηστεία αν δεν νηστεύεις συστηματικά το θεωρώ επίσης υπερβολή.

Επίσης και το κινητό σου αν δεν έχεις power bank μέσα σε λίγες ώρες θα κλατάρει και θα πρέπει να πληρώσεις για να το φορτίσεις. Δεν ταξιδεύουν όλοι σαν να πάνε στο κάμπινγκ.

Η διαρρύθμιση της καμπίνας είναι επίσης για τα πανηγύρια. Μπορεί να να κάθεσαι για 10 ώρες μπροστά, πίσω ή ακριβώς δίπλα από την τουαλέτα δεν ξέρεις πόσοι επιβάτες ανθρώπινα θα πάνε για το 2 τους και απλά μπορεί να έχεις μια υπέρ μυρωδάτη (συγγνώμη) εμπειρία.

Επίσης δεν είναι όλοι 18-20 ετών για να μπορούν ή να είναι διατεθειμένοι να πετάξουν σαν να είναι σε κονσέρβα. Άντε και εξοικονομήσεις 100-200 ευρώ από το εισιτήριο, στην Σιγκαπούρη που θα μείνεις και τι θα τρως;

Με λίγα λόγια αν δεν μπορείς να ανταπεξέλθεις στα 100-200 ευρώ παραπάνω, πολύ πιθανό να έχεις πρόβλημα στην πορεία του ταξιδιού.

Το βρίσκω από πολύ τζογαδόρικο έως ακραία αυτοτιμωρία. Όχι ότι δεν το έχω κάνει, αλλά όχι να το υπερασπιστώ κιόλας. ;)
 
Είναι ξεκάθαρα θέμα προτεραιοτήτων και επιλογών. Η Scoot πετάει και σε προορισμούς που μπορείς να κάνεις τουρισμό με πενταροδεκάρες και να τραγουδάς το «Να μ'άγαπάς» στις παραλίες της Ταϊλάνδης. Υπάρχει κόσμος που αρκείται σε αυτό και δεν τον νοιάζει να στριμωχτεί στη Scoot για να πάει να ζήσει τη φάση στη Νοτιοανατολική Ασία. Υπάρχουν και οι άλλοι που θέλουν άνεση, αποστάσεις, κάτι να φάνε (η Scoot απαγορεύει την κατανάλωση τροφίμων που δεν έχουν αγοραστεί εν πτήσει). Η Scoot Plus είναι αξιοπρεπέστατη επιλογή για αυτούς, αλλά υπάρχουν και πολύ καλύτερες με τα ίδια λεφτά.

Η πιθανότητα να πέσεις σε άβολες καταστάσεις, όπως δυσάρεστες οσμές από διπλανούς επιβάτες υπάρχει σε όλες τις αεροπορικές. Δεν τους αποτρέπουν τα €100 - €200 διαφορά στο ναύλο μεταξύ Scoot και Etihad, Turkish ή Gulf Air.
 
Top