SKG-BRU , LGW-SKG

  • Thread starter Thread starter vassio
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

vassio

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
25/09/2003
Μηνύματα
68
Likes
0
Περιοχή
Thessaloniki
Ενα TRIP-REPORT και απο εμένα αν και δεν νομίζω ότι έχω πολλά να πώ, αλλά αφού το έκανα το ταξιδάκι μου να μην σας γράψω γι αυτό;

24 Oct SKG to BRU (brussels) OA
Πτήση στις 15.00, δυστυχώς ένας απο την παρέα μου είχε ξεχάσει κάτι πάω στο Sbarro και το θυμιθηκε τελευταία στιγμή και καθυστερήσαμε την πτηση κανα 5λεπτο ίσως και δεκάλεπτο. Πάντα με εκνευριζαν πολύ αυτοί που καθυστερούσαν την πτήση χωρίς ιδιαιτερο λόγο και αυτη την φορά ντραπηκα πολύ που μπήκα τελευταίος στο αεροσκάφος και ήμουν ένας απο 'αυτούς' (που αρέσκομαι να βρίζω)
Αεροσκάφος το 717 που δεν μπορώ πραγματικά να καταλάβω για ποιο λόγο το θεωρείται αθόρυβο, πήγα στο αεροδρόμιο 2 ώρες νωρίτερα για να κάνω check-in μπροστά-μπροστα (τελικά σειρά 9 και οι τεσσεροις που πετουσαμε μαζί) αφού πίσω γίνεται χαμός. Στο παρελθόν είχα καθήσει πίσω και κανα 45λεπτο πρίν την προσγειωση εκλιπαρούσα την αεροσυνοδό να μου βρεί καπου αλλού να κάτσω γιατι δεν άντεχα άλλο (αυτό όμως είναι άλλο trip-report).
To φαγητό αν θυμαμαι καλά ήταν φιλέτο κοτοπουλο (ίσως και χοιρινό δεν είμαι καθόλου σίγουρος, δεν δίνω πολύ σημασία) με σως κρέμας και μανιταριών, γενικότερα δεν με ενθουσιάζει το φαγητο στο αεροπλάνο, είμαι υπερ της περικοπής του για λόγους κόστους, πιστεύω πως το μόνο που εξυπηρετεί είναι να μην βαριεσαί κατα την διαρκεια της πτησης.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος απο τις αεροσυνοδους καθώς δεν ξέρω τι με είχε πιάσει αλλά διψούσα πάρα πολύ και ζητούσα όλη την ώρα χυμούς και νερό και με αντιπμετωπισαν πολύ φιλκά και ευγενικά χωρίς να με κάνουν να νιώθω φορτικός και απαιτητικός και εκνευριστικός ....
Φτάσαμε έντέλει κανα 10λεπτο νωριτερα του προγραμματισμένου (νομίζω πως το έχουν κανει συνήθεια οι πιλότοι της OA)

5 Nov LGW to ATH (london to Athens) Easyjet
Επιστροφή από Λονδίνο όπου είμασταν για επαγγελματικούς λόγους, με easy jet όμως στην Αθήνα και μετά τρένο στη Θεσσαλονική, καθώς η Ολυμπιακή δεν έδινε θέσεις για απευθειας και δεν μας φανηκε άσχημο να εξοικονομήσουμε μερικά χρήματα.
Τίποτα το ιδιαιτερο, στενές θέσεις (πως αλλιώς θα μου φαινόταν μετα το 717 που είσαι άρχοντας;) αλλα λίγος κόσμος οπότε έπιασα δυο θέσεις. Αναχωρηση στις 6,50 (εντέλει κατα τις 7,05) και άφιξη στις 12,35 (εντέλει κατα τις 12,25). Το 'παταν' και στην Easy φαινεται. Χιουμοριστικές οι ανακοινώσεις του πιλότου (δεν ξέρω αν το συνηθίζουν ή αν ήταν ο συγκεκριμένος πιλότος) πολύ ασχημη η προσγειωση του όμως, πραγματικά πολύ άσχημη...
Αυτά για την easyjet τίποτα το σπουδαίο, αλλα για 35 euro συμπεριλαμβανομένων των φόρων, υπεραρκετο θα έλεγα.


Σχετικα αλλά άσχετα :

Χρησιμοποιησα και το Eurostar για να πάω απο Βρυξέλλες-Λονδίνο αλλά και το Thalys για Βρυξέλλες-Αμστερνταμ, μεγάλη άνεση, παρά τις υψηλότατες ταχύτητες δεν καταλαβαίνεις τίποτα απολύτως, και φυσικά πάντα στην ώρα τους. Τωρα πια δεν θα χρησιμοποιούσα σε καμιά περιπτωση αεροπλάνο για πάω απο Βρυξέλλες-Λονδίνο ενώ μπορώ να το κάνω με τραίνο μέσα σε 2 ώρες και 20 λεπτά, με μεγάλη άνεση, σε καλή τιμή και μάλιστα απο το κέντρο της μιας πόλης στο κέντρο της άλλης.

Είχα περάσει απο το Ελ. Βελ. ώς transit μερικές φορές αλλά πρώτη φορά ώ τελικός προορισμός, δεν ήξερα ότι χρεώνουν το καρότσι για τις αποσκευές 1 euro, το βρίσκω απαράδεκτο, δεν το έχω συναντήσει πουθενά αλλού, ποια είναι η αποψη σας ?

Δεν αναφερθηκα πολύ σε γεγονότα αλλα περισσοτερο σε δικές μου απόψεις αλλα ρε παιδιά δεν έβρικσα και τιποτα να γράψω, sorry ...

Vassio Goossens
 
Kalo to eurostar eeeeee?
pisteuo oti ftaneis poio grigora sto londino me eurostar para me sn i ba.....
auto me ta karotsakia sto elvel einai ligo ekseutelistiko......ehei tihei na katevo me 2 valitses kai na min eho katohlou ellinika lefta epano mou.....kai itan giro stis 1 ta ksimeromata.....kseftila.......
OA277
 
Πιστεύω ότι ήδη έθεσες πολλά και ενδιαφέροντα θέματα για συζήτηση. Ξεκινάω τα σχόλια με τυχαία σειρά.

Στις πίσω θέσεις του 717 δεν έχω καθίσει , αλλά μόνο σ' αυτές των MD-80 της Alitalia. Συμφωνώ στο ότι ο θόρυβος είναι σημαντικός, αφού έχεις τον κινητήρα σχεδόν δίπλα στο αυτί σου ! Όμως στις μπροστινές θέσεις των 717 δεν αισθάνθηκα ποτέ το θόρυβο των κινητήρων. Θα έλεγα ότι περισσότερο ακούγεται ο αέρας από το σύστημα κλιματισμού, που ίσως να κάνει κάποιο θόρυβο.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι να...το "πατήσουν" οι πιλότοι. Συνήθως, όμως, η προγραμματισμένη διάρκεια μιας πτήσης είναι μεγαλύτερη της απαιτούμενης, γιατί το αεροπλάνο μπορεί να συναντήσει εναέρια κυκλοφορία, κακό καιρό κ.λ.π. Π.χ. η πτήση ATH-LHR διαρκεί θεωρητικά 4 ώρες, αλλά μπορεί να φτάσει τις 3:20', ίσως και λιγότερο. Αν όλα πάνε καλά, το αεροπλάνο θα φτάσει νωρίς, ακόμη και χωρίς ο κυβερνήτης να προσπαθήσει πολύ.

Όσο γι' αυτό που συνήθως αποκαλούμε "κακή προσγείωση", νομίζω ότι σε κάποιες περιπτώσεις είναι αναγκαίο να γίνεται. Αν π.χ. έχουμε ισχυρό πλάγιο άνεμο, το αεροπλάνο δεν πρέπει να προσγειωθεί απαλά, γιατί μια ριπή ανέμου ίσως το βγάλει εκτός πορείας την κρίσιμη στιγμή, λίγο πριν αγγίξει το διάδρομο ! Άλλοτε, βέβαια, οι "κακές" προσγειώσεις δεν είναι...απαραίτητες. :down:

Το φαγητό εν πτήσει είναι μια μεγάλη ιστορία. Κάποτε είχα διαβάσει την άποψη ότι η προσφορά φαγητού είναι ένα "τέχνασμα" από την πλευρά των αεροπορικών εταιριών, γιατί: 1. μπλοκάρονται οι διάδρομοι του αεροσκάφους και έτσι λιγότεροι επιβάτες κυκλοφορούν όρθιοι και ανεξέλεγκτοι στην καμπίνα, 2. έναν επιβάτη με γεμάτο στομάχι θα τον πιάσει ευκολότερα υπνηλία (άρα δεν θα παραπονιέται), 3. ένας φαγωμένος επιβάτης είναι πιθανότερο να αισθανθεί άσχημα σε περίπτωση αναταράξεων (άρα επίσης δεν θα παραπονιέται), 4. ένας "μπουκωμένος" επιβάτης έχει λιγότερο χρόνο διαθέσιμο για παράπονα εν πτήσει (αν υποθέσουμε ότι δε μιλάει ενόσω τρώει) και 5. το φαγητό στον αέρα δίνει μια αίσθηση πολυτέλειας... Αυτά βέβαια ισχύουν για εταιρίες που όντως σερβίρουν φαγητό και δεν μπορώ να πω ότι συμφωνώ απόλυτα, αλλά νομίζω ότι είναι μια ενδιαφέρουσα οπτική γωνία...

Και τέλος, το να χρεώνει ο Βενιζέλος τα καροτσάκια αποσκευών κι εγώ το θεωρώ υπερβολικό :stupid: , χωρίς άλλα σχόλια.
 
Thanx gia to report vassio!!!!

mipos mporeis na kaneis trip report gia to ATH-SKG me to treno? :lol:
panta ithela na kano auto to taksidi alla akoma den exei tixi :( :(

Loipon omologo oti den exo kathisei pote piso apo to ftero se 717 kai mprosta den akous tipota!!! telika pos sou fanike to taksidi?? to 717 san aeroplano? simfono me ton george gia to air con!

to lgw pos sou fanike????? ton epomeno mina tha pao ekei epitides gia na to elekso ...Aksizei?? sou fainete kalutero apo to LHR???


gia to geuma ........Endiaferon exoun auta pou eipes george! tora oson afora tin meiosi tou kostous isa isa pou den to pisteuo......oi aeroporikes etairies mas klevoun tora!! idies times kai den sou prosferoun tipota!! aparadekto!!!
Na epefte i timi se epipeda germanwings easy ktlp na po entaksei alla giati na petas kapou na plironeis osa plirones kai na min sou dinoun tipota?
Einai egoistiko alla...einai kouto na prospathoun na mas peisoun oti xoris catering oi times ton eisitirion tha pesoun otan den ginete etsi

auta!!! kala taksidia se olous sas gia na exoume oso to dunaton perissotera trip reports! :)
 
Συμφωνώ απόλυτα για το θέμα με τα καροτσάκια στο LGAV... Άκρως απαράδεκτο... Τουλάχιστον στο LGTS απ' όσο θυμάμαι - έχω να ταξιδέψω από εκεί κάνα χρόνο - δεν τα χρεώνουν...! :!: :evil: :!:

Σχετικά με τις ώρες αναχώρησεις και άφιξης συμβαίνει και αυτό που αναφέρει ο George.. δηλαδή είναι ένας μέσος χρόνος που άλλοτε μπορεί στην πραγματικότητα να είναι λίγο παραπάνω ή παρακάτω ανάλογα με την εναέρια κυκλοφορία, την κίνηση των αεροδρομίων κτλ... Πάντως απ' ότι γνωρίζω ως ώρα αναχώρησης θεωρείται η στιγμή που το αεροπλάνο αρχίζει να τροχιοδρομεί από την θέση στάθμευσης και ΟΧΙ η ώρα της απογείωσης.. αντίστοιχα και η ώρα άφιξης είναι η στιγμή που το αεροπλάνο σταθμεύει στο αεροδρόμιο προορισμού και όχι η στιγμή που προσγειώνεται... Γιατί και το 5λεπτο-10λεπτο της τροχιοδρόμησης προ της απογείωσης και μετά την προσγείωση συμπεριλαμβάνονται και αυτά στο χρόνο της πτήσης. Επομένως αν λέμε ότι το αεροπλάνο άργησε 5 λεπτά να απογειωθεί ή προσγειώθηκε 5 λεπτά νωρίτερα ίσως να είναι λανθασμένο γιατί δεν έχουμε συμπεριλάβει τους χρόνους τροχιοδρόμησης.!!. :D :D 8)
 
Από ότι γνωρίζω, μια πτήση και 15 λεπτά αργότερα, από την προγραμματισμένη του ώρα να φτάσει στο προορισμό του, (και εδώ δεν εννοώ τον διάδρομο, αλλά το gate) θεωρείται ότι είναι on-time. Οπότε το "είχαμε 10 λεπτά καθυστέρηση" δεν είναι σωστό (κοίτα να δεις τώρα πού κολλάμε)... :roll:
 
Top