IATA
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 26/03/2004
- Μηνύματα
- 767
- Likes
- 217
Εντυπώσεις από τη σημερινή μου (19.12.2023) πτήση GQ871 MUC-ATH
-ο έλεγχος στο Μόναχο γρήγορος, χωρίς καθυστερήσεις και χωρίς καμία ταλαιπωρία
-σχεδόν άψογο on time performance (απογείωση περίπου 20 λεπτά αργότερα από την προγραμματισμένη ώρα)
-ευχάριστο, χαμογελαστό, καλοδιάθετο (αν και λίγο αμήχανο, αλλά ίσως λόγω ηλικίας) πλήρωμα. Θα μπορούσε να αλληλεπιδρά ίσως αποτελεσματικότερα με περισσότερο eye contact, πιθανώς εξαιτίας του νεαρού του πληρώματος και του δρομολογίου ακόμα συνηθίζει το ένα μέλος το άλλο
-δωρεάν νερό και μπισκότο, διάφορα μικρογεύματα επί πληρωμή (τιμές δεν πρόσεξα, συγνώμη)
-ο αέρας στην καμπίνα αρκετά καλός, ίσως θα μπορούσε να αυξηθεί λίγο η υγρασία κατά την υποκειμενική μου αντίληψη
-αν η ηλικία του αεροσκάφους που δίνει το airfleets.net είναι σωστή (3.6 έτη) τότε μάλλον θα πρέπει να εκπαιδευτεί καλύτερα το προσωπικό συντήρησης, πληρώματα, αλλά και οι επιβάτες. Τα καθίσματα είχαν σημάδια φθοράς που δε θα έπρεπε να υπάρχουν για τόσο νέο αεροσκάφος. Παρόλα αυτά ήταν πολύ άνετα και δεν αισθάνθηκα ούτε στιγμή να με ενοχλεί κάποιος συνεπιβάτης.
-η προϊσταμένη του πληρώματος καμπίνας, παρόλο που ήταν φανερά κουρασμένη, καλωσόρισε τους επιβάτες και φρόντισε μαζί με τους συναδέλφους της να είναι ασφαλής και ευχάριστη η πτήση
-η καθαριότητα του αεροσκάφους κατ' εμέ πολύ καλή
-σε μεγάλο βαθμό η πτήση απαλλαγμένη από στριμωξίδια, υπεργεμάτα ντουλάπια και αγένειες. Μεγάλη και ευχάριστη έκπληξη για μένα
-Έχω καιρό να ταξιδέψω λόγω covid όπως πολλοί από εμάς, αλλά τολμώ να πω ότι ήταν ίσως η πιο ξεκούραστη πτήση εδώ και καιρό
-αξιοσημείωτο ότι φεύγοντας οι περισσότεροι επιβάτες άφησαν το αεροσκάφος καθαρό και σε καλή κατάσταση
Συνολικά, η εμπειρία της Sky Express ήταν πολύ ευχάριστη. Όλοι μας, επιβάτες και πλήρωμα ήμασταν λίγο μουδιασμένοι ακόμα. Υποθέτω αυτό έχει να κάνει με την μακρά αποχή μερικών από τα αεροπορικά ταξίδια. Έχω την αίσθηση πάντως ότι η Sky Express ήρθε για να μείνει κι έτσι υπάρχει περιθώριο να συνηθίσει το κοινό και γιατί όχι να αναπτυχθούν κι άλλα δρομολόγια.
Για καινούρια εταιρία που τολμάει να επενδύσει εν καιρώ κρίσης για μένα αξίζει έπαινο και στήριξη.
Ακολουθεί trip report για την επιστροφή με την Aegean.
-ο έλεγχος στο Μόναχο γρήγορος, χωρίς καθυστερήσεις και χωρίς καμία ταλαιπωρία
-σχεδόν άψογο on time performance (απογείωση περίπου 20 λεπτά αργότερα από την προγραμματισμένη ώρα)
-ευχάριστο, χαμογελαστό, καλοδιάθετο (αν και λίγο αμήχανο, αλλά ίσως λόγω ηλικίας) πλήρωμα. Θα μπορούσε να αλληλεπιδρά ίσως αποτελεσματικότερα με περισσότερο eye contact, πιθανώς εξαιτίας του νεαρού του πληρώματος και του δρομολογίου ακόμα συνηθίζει το ένα μέλος το άλλο
-δωρεάν νερό και μπισκότο, διάφορα μικρογεύματα επί πληρωμή (τιμές δεν πρόσεξα, συγνώμη)
-ο αέρας στην καμπίνα αρκετά καλός, ίσως θα μπορούσε να αυξηθεί λίγο η υγρασία κατά την υποκειμενική μου αντίληψη
-αν η ηλικία του αεροσκάφους που δίνει το airfleets.net είναι σωστή (3.6 έτη) τότε μάλλον θα πρέπει να εκπαιδευτεί καλύτερα το προσωπικό συντήρησης, πληρώματα, αλλά και οι επιβάτες. Τα καθίσματα είχαν σημάδια φθοράς που δε θα έπρεπε να υπάρχουν για τόσο νέο αεροσκάφος. Παρόλα αυτά ήταν πολύ άνετα και δεν αισθάνθηκα ούτε στιγμή να με ενοχλεί κάποιος συνεπιβάτης.
-η προϊσταμένη του πληρώματος καμπίνας, παρόλο που ήταν φανερά κουρασμένη, καλωσόρισε τους επιβάτες και φρόντισε μαζί με τους συναδέλφους της να είναι ασφαλής και ευχάριστη η πτήση
-η καθαριότητα του αεροσκάφους κατ' εμέ πολύ καλή
-σε μεγάλο βαθμό η πτήση απαλλαγμένη από στριμωξίδια, υπεργεμάτα ντουλάπια και αγένειες. Μεγάλη και ευχάριστη έκπληξη για μένα
-Έχω καιρό να ταξιδέψω λόγω covid όπως πολλοί από εμάς, αλλά τολμώ να πω ότι ήταν ίσως η πιο ξεκούραστη πτήση εδώ και καιρό
-αξιοσημείωτο ότι φεύγοντας οι περισσότεροι επιβάτες άφησαν το αεροσκάφος καθαρό και σε καλή κατάσταση
Συνολικά, η εμπειρία της Sky Express ήταν πολύ ευχάριστη. Όλοι μας, επιβάτες και πλήρωμα ήμασταν λίγο μουδιασμένοι ακόμα. Υποθέτω αυτό έχει να κάνει με την μακρά αποχή μερικών από τα αεροπορικά ταξίδια. Έχω την αίσθηση πάντως ότι η Sky Express ήρθε για να μείνει κι έτσι υπάρχει περιθώριο να συνηθίσει το κοινό και γιατί όχι να αναπτυχθούν κι άλλα δρομολόγια.
Για καινούρια εταιρία που τολμάει να επενδύσει εν καιρώ κρίσης για μένα αξίζει έπαινο και στήριξη.
Ακολουθεί trip report για την επιστροφή με την Aegean.
Last edited by a moderator: