Sky Express Airbus A320 Family

Για να δούμε πώς θα τα πάνε. Ο ανταγωνισμός καλός είναι για τον καταναλωτή και βελτιώνει υπηρεσίες και τιμές. Έχουν δρόμο ακόμη στο international κομμάτι αλλά έχουν και προοπτική.
Η Astra ήταν καταδικασμένη να μην ανθίσει ποτέ με τα επιδοτούμενα και τα εσωτερικά της Θεσσαλονίκης.
Αντιθέτως η Ellinair είχε ένα πολύ αξιόλογο concept και προσπαθούσε να δημιουργήσει και παράλληλα να καλύψει ένα κενό της αγοράς μόνη της, καθώς ο ιδιοκτήτης της γνώριζε καλά την Ρωσική τουριστική αγορά. Η επιλογή της Θεσσαλονίκης όμως ως βάσης δεν την βοήθησε καθόλου, αν και προσπάθησε να απλωθεί λίγο στην Αθήνα προς το τέλος, μιας και περίμεναν και 6ο αεροπλάνο. Μετά ήρθε ο Covid, η απαγόρευση της καθόδου των Ρώσων τουριστών το καλοκαίρι του 20 και ο θάνατος του ιδιοκτήτη το 21 την αποτελείωσε.
 
Μοιάζει να εχουν παραπανω από 2 version του 320.
στο Our Fleet | SKY express γράφει

Capacity​


186 seats x4 aircrafts
180 seats x2 aircrafts
174 seats x2 aircrafts
162 seats x1 aircraft

Από το www.planespotters.net :

186 θέσεις SX-CHG, SX-GNA, SX-IOG, SX-TEC
180 θέσεις SX-VSL
174 θέσεις SX-CRE, SX-NIG, SX-WEB
162 θέσεις SX-GRE

Επίσης έγινε η αλλαγή νηολογίου στο πρώτο Α321neo, πλέον SX-GRA. Και εδώ μια χτεσινή του φωτογραφία στο Ελευθέριος Βενιζέλος.

 
Η ανομοιομορφία του στόλου σε ό,τι αφορά τις θέσεις οφείλεται στο ότι (σχεδόν; ) όλα τα αεροπλάνα της προέρχονται από "ευκαιρίες" (θα ήταν άδικο να πω "αζήτητα"). Η εταιρεία δεν παραγγέλνει με βάση τα δικά της δεδομένα και προδιαγραφές, αλλά με βάση ό,τι υπάρχει διαθέσιμο στην αγορά.
 
Όντως αυτό συμβαίνει. Σε επόμενη φάση χρειάζονται cabin reconfiguration για να τα φέρουν στα ίσα τους όλα (εννοώ ίδιες καρέκλες, χαλιά, αφαίρεση monuments, κλπ).Θα πρέπει να κανονίσουν επίσης μόνιμη πρόσβαση σε υπόστεγο γιατί αυτή την έλλειψη θα την πληρώσουν ακριβά στο μέλλον όσο μεγαλώνει ο στόλος τους λαμβάνοντας υπόψιν ότι το μεγάλο υπόστεγο της πρώην ΟΑ δεν θα είναι πλέον διαθέσιμο. Μέχρι πρότινος είχαν πρόσβαση έστω και προσωρινά.
Το πιο κοντινό υπόστεγο τους αυτήν την στιγμή είναι η Bird Aviation στην Κύπρο και οι Atitech, Croatia και Turkish Technic.
 
Δεν μπορεί να υπάρξει μια συνεννόηση και να αναλάβει η Aegean με το ανάλογο αντίτιμο αυτό το service στο υπόστεγο της αντί να γίνονται εργασίες "υπαίθρια" ή να πρέπει τα αεροπλάνα τους να πηγαίνουν στο εξωτερικό?
 
Θα το θεωρούσα πολύ δύσκολο.Γιατί να εξυπηρετεί έναν απευθείας ανταγωνιστή με σταδιακά αυξανόμενα μερίδια αγοράς;
What's in it for them?

Μπορεί ίσως καμία φορά που θα έχουν κανένα πολύ ζόρικο AOG να τους κάνουν την εξυπηρέτηση να το βάλουν μέσα και ίσως τους δανείσουν/νοικιάσουν και κάποιο special tool, αλλά αυτό θα είναι ad-hoc και όχι η κανονικότητα. Στο παρελθόν αντίστοιχα είχε αρνηθεί στην Volotea που χρειαζόταν αλλαγή κινητήρα σε ενα 717.
 
Θα το έκανε επι πληρωμή προφανώς, άρα γιατί να μην το κάνει; Σε θέματα συντήρησης και ασφάλειας συνήθως οι εταιρίες δεν λειτουργούν ανταγωνιστικά. Αλλά ούτε και σε εξυπηρετούν και τζάμπα, εξ ου και η Αιγαίου θα επενδύσει τα ποσά που θα επενδύσει για την τεχνική βάση της πρώην ΟΑ και για να καταστεί ένας υπολογίσιμος παίκτης στην αγορά MRO.
 
Last edited by a moderator:
Σύμφωνοι ότι υπάρχει technical exchange, αλλά δεν θα δείς σχεδόν ποτέ αεροπλάνο της easyJet σε υπόστεγο της ΒΑ, ούτε αεροπλάνο της Transavia σε υπόστεγο της Ryanair. Κάλιστα όμως θα δείς easyJet στην Iberia, BA στην KLM, κ.ο.κ.
Δεν συνηθίζεται αυτό με τους άμεσους ανταγωνιστές.
Ούτως ή άλλως αυτήν την στιγμή κάπου αλλού πάνε, οπότε κάπως παίζουν μπάλα.
 
Το δεύτερο Α321 ετοιμάζεται στο ΜΑΝ. Ήδη έχει πάρει το νηολόγιο του lessor, VP-CUO και θα πάρει το Ελληνικό SX-GRB
 
Αποφάσισαν να ακολουθήσουν sequence φαίνεται. Καιρός ήταν γιατί ακόμα προσπαθώ να βγάλω άκρη τι σημαίνουν τα ακρωνύμια που χρησιμοποεί για registration
 
Top