Sky Express Airbus A320 Family

Χρησιμοποιεί τα αρχικά των ονομάτων μελών της οικογενείας του ιδιοκτήτη καθώς και άλλων σημαντικών για εκείνους ονομάτων, όπως GREece, CREte.
To ίδιο είχαν κάνει ο Κοντομηνάς τα δικά του DCA κτλ (Dimitris Contominas), ο Κυριακού το N***MK (Minos Kiriakou) και πάει λέγοντας
 
Last edited by a moderator:
Χθες παραδόθηκε το 2ο Α321 και σήμερα πήρε το Ελληνικό νηολόγιο
 
Στον υπερσύνδεσμο που ακολουθεί το νέο απόκτημα της Sky Express πριν από 3 μέρες και προτού αποκτήσει το Ελληνικό Νηολόγιο.
 
Εντυπωσιάζομαι από την τόλμη να επενδύσουν αλλά και ότι εμμένουν στο πλάνο τους. Αν και δεν έχω προσωπική πείρα μού αποπνέει φρεσκάδα και νέο αέρα. Γνωρίζει κάποιος τι σχέδια υπάρχουν για τη χρησιμοποίηση των νέων αεροσκαφών;
 
Υποψιαζομαι οτι μεγαλος μερος του στολου θα χρησημοποιηθει για τσαρτερ για προορισμους της Ελλαδας και παραπλευρως θα εκτελουν και εργο εντος της χωρας οπως εκαναν περσι πχ με το ATH-KGS-XXX-KGS-ATH που ξεκιναγε Σαββατο πρωι το πρωτο σκελος και ερχοταν Αθηνα παλι την Κυριακη.
 
Σε τι config. εχει τα 321Ν η Sky?
 
Air Crete A321 landing on 26L in Gatwick χθες. Προσπαθησα να ανεβασω το βιντεο αλλα δε μου το επιτρεπει.
 

Attachments

  • IMG_6932.PNG
    IMG_6932.PNG
    7,3 MB · Προβολές: 92
Τελικά παραμένει ανεξήγητος ο τρόπος ονομασίας μερικών Airbus της Sky. Μετά την ανακοίνωση το 2021 ότι ονομάζει τα δύο νέα (τότε) Α320Ν ως "Freefom" & "1821" (επειδή είχαν συμπέσει οι παραδόσεις τους με την εθνική εορτή και ποτέ δεν βάφτηκε όνομα σε αυτά) είχε έρθει και η εκδήλωση για την ονομασία "My Thessaloniki" (που βάφτηκε όνομα για 2-3 μέρες). Τα είχαμε σχολιάσει παλαιότερα σε αυτό το θέμα. Υπήρξε και τρίτη επίσημη ανακοίνωση της εταιρίας ότι θα ονόμαζε το πρώτο Α321Ν (SX-GRA) ως "Cyprus" με την παραλαβή του. Όσο είδατε εσείς όνομα, άλλο τόσο είδα κι εγώ.

Μήπως είναι κάποιος κρυφός τρόπος ονομασίας, κάτι σαν παρατσούκλι ας πούμε, χωρίς να βάφεται στα αεροσκάφη; (Αν και το My Thessaloniki βάφτηκε για λίγο) :rolleyes:
 
Άντε και το επόμενο να το βγάλουν Σμύρνη μου αγαπημένη με φωτογραφία της Ντενίση με το μαντίλι.
 
On+off topic Επειδή ίσως οι περισσότεροι εκ των Μελών του Φόρουμ να μην είχαν γεννηθεί και/ή να ήταν προσχολικής ηλικίας και/ή έστω έφηβοι τις δεκαετίες 1980 + 1990, Προσοχή σε θέματα με προεκτάσεις ΚΑΙ εθνικού συμφέροντος ….., μην περιγελάτε με τις μπούρδες τις οποίες μερικοί αναγράφετε!

Οι πάλαι ποτέ Διοικούντες την ΟΑ το 1982 δεν ήταν αδαείς που συνέχισαν την ονοματοδοσία των Α/Φ , από την περίοδο αφενός της κρατικής ιδρύσεώς της + αφετέρου της ιδιωτικής περιόδου Ωνάση + και της μετέπειτα Δημόσιας περιόδου, βαπτίζοντας όλα τα Α/Φ με ΕΛΛΑΔΑ και ούτε δημιούργησαν τις Μακεδονικές Αερογραμμές το 1998 ως θυγατρική των Ολυμπιακών Αερογραμμών για μούρη ( με δυο B727-200, στη συνέχεια με δυο Β737 κι άλλα δυο MD 82 με ουσιαστικό πτητικό έργο, η οποία λειτούργησε έως το 2003 ), τις οποίες μετέπειτα βρήκαν έτοιμο το brand οι Σκοπιανοί ….. και πετάνε σήμερα !

Αναλογιστείτε τους μπουνταλάδες της γειτονιάς μας που λυσσάξανε με το “Αιγαίο της καρδιάς τους” να δούμε ξαφνικά την Α3 μετονομαζόμενη εξ ολοκλήρου ως domestic + International με το όνομα Olympic Air!!!!!

Η αδερφή Κύπρος με τη Cyprus Airways εφάρμοζε και τηρούσε από ιδρύσεως την ονοματοδοσία σε όλα τα Α/Φ της, καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας της.

Η ονοματοδοσία των Α/Φ των δυο κυριότερων Ελληνικών Εμπορικών Αεροπορικών Εταιριών είναι ύψιστης σοβαρότητας και σημασίας , τόσο για την EXPRESS όσο και για την AEGEAN, η οποία ατυχώς αν και επανειλημμένα διαφήμιζε με τη συμμετοχή των επιβατών την ονοματοδοσία των Α/φ της από πολλών ετών , ξαφνικά …ούτε κουβέντα! Έχουμε τελικά δυο Ελληνικές αεροπορικές εταιρίες με τσαπατσούλικες κανα- δυο ονοματοδοσίες , με πληρώματα Μοντέλα + Στολές για το Mad Walk, οπότε ολοκληρωμένες εικόνες Α/Φ, σωστά ενδεδυμένους Πιλότους + Α/Σ …. θα βλέπουμε σε εταιρίες όπως Lufthansa, British, Emirates, Qatar, Abu Dhabi, Turkish, Azerbaijan etc
 
Top