Sky Express codeshares

  • Thread starter ale3
  • Ημερομηνία δημιουργίας

ale3

First-Class-Member
Εγγραφή
17/07/2011
Μηνύματα
562
Likes
491
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Μιας και ξεκινήσαμε την Sky Express ως μεμονωμένο θέμα, είπα να ανοίξω και το codeshare της και να ρωτήσω τι έγινε η συνεργασία της με την Germania. Απ'οτι βλέπω πια δεν έχουνε συνεργασία. Ξέρει κανείς κάτι επί του θέματος;
 
Συνεργάζεται ακόμα με την Blue air η Sky express?
 
Νομίζω είναι SPA/Interline agreement παρα codeshare.
Γενικά οι μεγάλες εταιρείες πολύ δύσκολα ξεκινούν codeshare απευθείας. Πρώτα ξεκινούν για τεστάρισμα ας πούμε με το SPA/Interline και μετα από καποιο διάστημα έρχεται και το codeshare.
 
Τι ακριβώς είναι το SPA/Interline agreement?
 
Και εις ανώτερα να γίνεται SkyTeam affiliate member. :idea:
Από AMS & CDG για 23 Ελληνικά νησιά και Αλεξανδρούπολη, με ένα εισιτήριο (με το commercialization agreement). :great:

https://atwonline.com/airports-routes/a ... ky-express

Στην ανακοίνωση λέει ότι θα χρησιμοποιούν το Lounge στον ΑΙΑ, δηλαδή η AF/KL που χρησιμοποιεί το Goldair Lounge θα μετακομίσει στο Lounge της Sky Express (πρώην ΟΑ). :(
Κρίμα γιατί το Lounge της Goldair είναι κατ’ εμέ το καλύτερο Lounge του ΑΙΑ (δεν έχω επισκεφθεί ακόμη της LH-μετά το Πάσχα θα το επισκεφθώ και αυτό !)
 
AirNamibia":j3ilxgux said:
Στην ανακοίνωση λέει ότι θα χρησιμοποιούν το Lounge στον ΑΙΑ, δηλαδή η AF/KL που χρησιμοποιεί το Goldair Lounge θα μετακομίσει στο Lounge της Sky Express (πρώην ΟΑ). :(

Όχι ακριβώς. Μόνο οι αφικνούμενοι με AF/KL, που συνεχίζουν το ταξίδι τους με Sky Express, θα μπαίνουν στο Melina Merkouri Lounge, πριν την πτήση με τη GQ.
 
xfagogenis":2wh8is1s said:
Τι ακριβώς είναι το SPA/Interline agreement?

πολύ λαικά και πρόχειρα, π.χ η KLM θα εκδίδει στο δικό της ticket stock πτήση AMS-ATH-JMK όπου το AMS-ATH θα είναι πτήση καθαρή KLM και το ATH-JMK πτήση καθαρή GQ.
Καθαρή λέγοντας operating carrier η κάθε μια εταιρεία ξεχωριστά οχι codeshare (τύπου)
Η τιμολόγιση θα γίνεται ενιαια και αυτόματα. Μεταξύ τους θα συμφωνήσουν περι των ναυλων και RBDs .
To interline δίνει τη δυνατότητα για through check in αποσκευων (θέσης μόνο αν τα συστήματα εχουν link μεταξύ τους).
Γενικά το Interline είναι πιο πάνω και απο τις συνεργασίες των εταιρειων. Τι θέλω να πω ?
π.χ
Αν θεωρήσουμε οτι η KL/GQ μεχρι στιγμής που δεν είχαν συνεργασία, και στο παραπάνω παράδειγμα το εισιτήριο είχε εκδοθεί σε stock hahnair , τότε ακομα και αν οι εταιρειες δεν ειχαν συνεργασία, το εισιτήριο συμπεριφέρεται σαν ενιαίο με ότι αυτό προκύπτει (καθυστερήσεις, αποζημιώσεις, through check in e.t.c)

Απο όσο θυμάμαι, η ΙΑΤΑ και οι εταιρειες γενικότερα κυρίως οι μεγάλες, προυποθέτουν να είσαι μέλος και στο IATA CLEARING HOUSE. Φαντάζομαι ότι η GQ θα έχει γίνει μέλος.
 
Εύχομαι η συνεργασία αυτή να κρατήσει περισσότερο από την αντίστοιχη, που είχε υπογράψει η Marfin-ΟΑ με την KLM. Θυμάστε πόσο είχε κρατήσει και πόσο άδοξα είχε τερματιστεί;

Παράλληλα, φαντάζομαι από τώρα τις εκφωνήσεις στην καμπίνα, αφού τώρα οι ιπτάμενες συνοδοί, εκτός από την απαρίθμηση των βραβείων που έχει πάρει από την ERAA και τον ΑΙΑ, θα μας αναφέρουν και ότι η πτήση εκτελείται σε συνεργασία με τη Blue Air, την AirFrance και την KLM (η Germania μας τελείωσε).

Η είδηση είναι πολύ καλή. Από τη μία, η AF/KL αποκτά πρόσβαση στο δίκτυο εσωτερικού (και μάλιστα, μου φαίνεται πως είναι flat rate add-on) και η GQ καταφέρνει να «τσιμπήσει» ακόμα περισσότερους επιβάτες και μάλιστα σε ενιαίο εισιτήριο. Οι ευθύνες βέβαια είναι αυξημένες και αυτονόητες: επιχειρησιακή συνέπεια για να αποφευχθούν τα misconnections, ειδικά όταν η GQ είναι ο feeder του διεθνούς δρομολογίου. Ειλικρινά τους εύχομαι καλή επιτυχία!
 
Top