sky express ... the airline of Crete

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

M!ke

Economy-Class-Member
Εγγραφή
12/04/2009
Μηνύματα
241
Likes
0
Μάλλον δεν ήμουν και πολύ σαφής στο προηγούμενο post. Τα jetstream 41, απ'ότι φαίνεται τουλάχιστον, δεν έχει Auxiliary Power Unit, η μικρή τουρμπινίτσα - με άλλα λόγια - που βρίσκεται στην ουρά του αεροπλάνου και βοηθάει τους κινητήρες να ξεκινήσουν, ή πιο συγκεκριμένα να ανεβάσουν στροφές μέχρι το σημείο που o κινητήρας έχει αρκετή ενέργεια για να ξεκινήσει τον κύκλο του. Αφού λοιπόν λείπει το APU απ'το jestream, o πιλότος διατηρεί σε λειτουργία έναν κινητήρα ώστε να μην χρειαστεί γεννήτρια προκειμένου να "ξεκινήσει" το αεροπλάνο.
 

Socrates

First-Class-Member
Εγγραφή
28/02/2007
Μηνύματα
999
Likes
4
Περιοχή
KZI - KSO
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DLH
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Μπερδεύτηκες....Δεν είπε οτι ο κινητήρας είναι σε λειτουργία αλλά ο F/O γυρίζει με το χέρι κάποιες στροφές την προπέλα μετά που ο κινητήρας έχει σταματήσει. Το κάνει μετά απο κάθε πτήση βασικά γιατί πάντα το λούκι αυτό το τραβάει ο F/O. Την απάντηση οπότε θα μας τη δώσει κάποιος μηχανικός ίσως;
 

Aidis

Economy-Class-Member
Εγγραφή
01/08/2005
Μηνύματα
152
Likes
0
Περιοχή
EGLL
Socrates":7ibuybte said:
Μπορούμε να έχουμε την απάντηση έστω και ....παραποιημένη; :)

Το άρθρο δεν είναι αληθές, έχει γίνει μήνυση. Αν δεν περνούσε μια εταιρία τον έλεγχο της ΥΠΑ δεν θα πετούσε...
 

pilot767

Business-Class-Member
Εγγραφή
19/06/2006
Μηνύματα
371
Likes
0
Περιοχή
23street clouds
sky

Για την παραπάνω ερώτηση

Μετά από κάθε πτήση ο f/o πρέπει να γυρίσει την προπέλα για 2 λόγους

1)Για αποσυμφόρηση των αξόνων αλλά και όλων των κινούμενων στοιχείων του κινητήρα από τις υψηλές θερμοκρασίες
2)Για διαφυγή αερίων που έχουν εγκλωβιστεί κατά το shut down μεταξύ των σταδίων του κομπρεσορα.

Ενημερωτικά ο κατασκευαστής προτείνει 4-5 γύρισμα της προπέλας αλλά οι τεχνικοί τις εν λόγω εταιρίας προτείνουν 10-15 μετά από κάθε σκέλος.Καθώς και 3' cool down για πτώση θερμοκρασιών λαδιού κτλ πριν το σβήσιμο.
 

k984504

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
03/01/2003
Μηνύματα
94
Likes
0
Περιοχή
Kozani, GR
Καλησπέρα σε όλους..
Κάποιος να μας εξηγήσει αν έχει σχέση με την εταιρία.. πόσα παίρνει για επιδότηση της γραμμής.. γιατί προφανός δεν έχει ενδιαφέρον αν πετάει κανείς.. ΑΠΟΛΥΤΟΣ καμία διαφήμιση.. κανείς δεν ξέρει αν και πότε πετάει.. εισητήρια πέρνεις από τον Κοτρίδης Τουρς οπότε καπέλο 10ευρώ ..προγραμματισμός καμιά 15 μέρες στο site..(ίσως υπερβάλω λίγο) αλλά ειλικρινά.. λίγη σοβαρότητα.. πέρασαν χρόνια από την πρώτη τους πτήση.. ας ωριμάσουν λίγο.. το αστείο με το λιμάνι της Κοζάνης (από το OpenSeas) και το πότε έρχετε το καράβι της άγονης.. είναι πλέον κουραστικό.

Θέλω να πετάξω Αθήνα.. όχι μόνο Αθήνα.... γιατί να μην είναι σε GDS.. και να κάνει και κανένα CODESHARE... είναι πραγματική εταιρία τελικά?
 

IATA/TASOS

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
13/07/2003
Μηνύματα
1.549
Likes
100
Περιοχή
THESSALONIKI/KILKIS
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
YAHOO
TASOS_SKG1983@YAHOO.GR
Θα συμφωνήσω εν μέρει μαζί σου (αν και δεν έχω και ιδέα τα εσωτερικά της εταιρείας, παρα μόνο ότι διαβάζω εδώ)

Σε αυτό που θα διαφωνήσω είναι στα codeshare & gds. Δεν είναι απαραίτητο μία εταιρεία ντε και καλά να μπεί στα gds. Δεν φαίνεται απο εκεί το πόσο καλή εταιρεία είναι καθώς επίσης και αν κάνει και συμφωνίες πτήσεων κοινού κωδικού.

Οπως είπες κι εσυ πριν θέματα διαφήμησης κυριώς για να γινει αναγνωρίσημη θα ήταν καλο. Τώρα όσο για το καπέλο, στις άγονες γραμμές δεν υπάρχει χρέωση συναλλαγής απο τις εταιρείες οπότε και το γραφείο πρέπει να βγάλει κάτι. Σου πουλάει ένα εισιτήριο, δε θα έπρεπε να βγάλει κάτι?

Μπορείς να το πάρεις απο τη σελίδα τους (δυστυχώς και ο μόνος τρόπος κατευθείαν απο αυτούς)
 

k984504

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
03/01/2003
Μηνύματα
94
Likes
0
Περιοχή
Kozani, GR
Καλημέρα Φίλε μου,

συμφωνό μαζί σου για το γραφείο, αλλά όσες φορές προσπάθησα να κλείσω μέσα από την ιστοσελίδα τους, μου έλεγε ότι είναι πολυ σύντομη η ημερομηνία που θέλω να πετάξω.. οπότε.. η αεροδρόμιο (πόσο πρακτικό) ή πρακτορείο. Το θέμα είναι κυρίως διαφήμισης..γιατί αν αρχίσει και να πετάει κανείς ...ίσως προσφέρουν και καμία πτήση παραπάνω.. ίσως στα πιο τρελά μου όνειρα να μας δώσουν και επιστρόφή αυθημερόν.
 

IATA/TASOS

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
13/07/2003
Μηνύματα
1.549
Likes
100
Περιοχή
THESSALONIKI/KILKIS
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AZA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
YAHOO
TASOS_SKG1983@YAHOO.GR
Εχεις δίκιο σχετικά με το πόσο πρακτικό είναι να πάρεισ εισιτήριο με την εταιρεία.
Και είμαι σίγουρος ότι αν ήταν εύκολο θα είχε και περισσότερο κόσμο....αλλα όπως βλέπεις..δεν..!!! :D

Η διαφωνία μου ήταν ότι υπάρχει τρόπος για να αγοράζει ο κόσμος εισιτήρια εύκολα χωρίς να είσαι σε gds .... αλλα είναι και θέμα εταιρείας τελικά.
 

Belavia

First-Class-Member
Εγγραφή
17/06/2009
Μηνύματα
870
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LATI
Εντύπωση μου προκαλεί η εμμονή μερικών εταιρειών να χρησιμοποιούν τα ίδια ονόματα.
Εμείς κατηγορούμε τους βόρειους γείτονες μας, ενώ και εμείς τα ίδια κάνουμε.
Ενώ υπάρχει Ρωσική εταιρεία από τον Μάρτιο του 2006 με το όνομα SkyExpress, η δικιά μας το 2008 έπρεπε να χρησιμοποιήσει Sky Express; :thx:

Όταν μάλιστα η SkyExpress έρχεται στην Ελλάδα το καλοκαίρι στην Κω και στη Ρόδο. :thx:

http://www.skyexpress.ru/en/
 

Naousaios

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
24/06/2010
Μηνύματα
11
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Θα συμφωνήσω και εγώ.Εκτός ότι το όνομα δεν σου θυμίζει κάτι ελληνικό ή κρητικό ...το σήμα τους μου κάνει περισσότερο για εταιρεία courier παρά για αεροπορική εταιρεία.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top