Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια εμπειρία μου με μια ακυρωμένη πτήση της Skyeurope. Είχα αγοράσει εισιτήριο απλής μετάβασης από Αθήνα για Κρακοβία με σκοπό να μείνω για 5 μέρες και μετά από Κρακοβία πάλι με την ίδια εταιρία με απλή μετάβαση για Άμστερνταμ. Θα γυρνούσα Ελλάδα με πτήση της Germanwings από Κολωνία.
Η πτήση μου από Κρακοβία για Άμστερνταμ ακυρώθηκε λόγω ομίχλης. Πήγα στο γκισέ της εταιρίας μαζί με όλους τους άλλους επιβάτες για να δούμε τι θα γίνει όπου προς μεγάλη έκπληξή μου μας ανακοινώνεται ότι έχουμε δυο επιλογές, είτε να πάρουμε τα λεφτά μας πίσω, είτε να κλείσουμε για την επόμενη πτήση. Οι Πολωνοί επιβάτες, που ήταν και η πλειοψηφία των επιβατών και πήγαιναν για Σαββατοκύριακο στο Άμστερνταμ αποφάσισαν να πάρουν τα λεφτά τους πίσω. Εγώ βέβαια δεν είχα άλλη επιλογή παρά να πάρω την επόμενη πτήση τους για Άμστερνταμ. Η πτήση μου ακυρώθηκε Παρασκευή πρωί και η επόμενη πτήση τους ήταν Δευτέρα πρωί. Εύλογα ζήτησα και σύμφωνα με την κοινοτική οδηγία EC 261/2004 να μου παρέχουν τα έξοδα ξενοδοχείου και διατροφής για όλο το διάστημα που θα παρέμενα εξ αιτίας τους στην Κρακοβία. Δυστυχώς μου αρνήθηκαν οποιαδήποτε τέτοια παροχή και μου είπαν ότι για ακυρώσεις λόγω καιρού δεν δικαιούμαι καμίας αποζημίωσης. Η οδηγία της ΕΕ βέβαια ρητά αναφέρει ότι δικαιούμαι κάλυψη όλων αυτών των εξόδων που προανέφερα στα άρθρα της 5,7,8 και 9. Τη μόνη αποζημίωση που αποκλείει είναι την χρηματική αποζημίωση των 250 EUR σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών. Παραθέτω σε link τον κοινοτικό κανονισμό στο τέλος του μηνύματος.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο και αν ναι τι βήματα ακολουθήσατε. Αν υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει με ποιον τρόπο μπορώ να πιέσω την εν λόγω εταιρία να με αποζημιώσει παρακαλώ να με διαφωτίσει.
Ελπίζω να μην σας κούρασα.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/site/el/oj/2004/l_046/l_04620040217el00010007.pdf
Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια εμπειρία μου με μια ακυρωμένη πτήση της Skyeurope. Είχα αγοράσει εισιτήριο απλής μετάβασης από Αθήνα για Κρακοβία με σκοπό να μείνω για 5 μέρες και μετά από Κρακοβία πάλι με την ίδια εταιρία με απλή μετάβαση για Άμστερνταμ. Θα γυρνούσα Ελλάδα με πτήση της Germanwings από Κολωνία.
Η πτήση μου από Κρακοβία για Άμστερνταμ ακυρώθηκε λόγω ομίχλης. Πήγα στο γκισέ της εταιρίας μαζί με όλους τους άλλους επιβάτες για να δούμε τι θα γίνει όπου προς μεγάλη έκπληξή μου μας ανακοινώνεται ότι έχουμε δυο επιλογές, είτε να πάρουμε τα λεφτά μας πίσω, είτε να κλείσουμε για την επόμενη πτήση. Οι Πολωνοί επιβάτες, που ήταν και η πλειοψηφία των επιβατών και πήγαιναν για Σαββατοκύριακο στο Άμστερνταμ αποφάσισαν να πάρουν τα λεφτά τους πίσω. Εγώ βέβαια δεν είχα άλλη επιλογή παρά να πάρω την επόμενη πτήση τους για Άμστερνταμ. Η πτήση μου ακυρώθηκε Παρασκευή πρωί και η επόμενη πτήση τους ήταν Δευτέρα πρωί. Εύλογα ζήτησα και σύμφωνα με την κοινοτική οδηγία EC 261/2004 να μου παρέχουν τα έξοδα ξενοδοχείου και διατροφής για όλο το διάστημα που θα παρέμενα εξ αιτίας τους στην Κρακοβία. Δυστυχώς μου αρνήθηκαν οποιαδήποτε τέτοια παροχή και μου είπαν ότι για ακυρώσεις λόγω καιρού δεν δικαιούμαι καμίας αποζημίωσης. Η οδηγία της ΕΕ βέβαια ρητά αναφέρει ότι δικαιούμαι κάλυψη όλων αυτών των εξόδων που προανέφερα στα άρθρα της 5,7,8 και 9. Τη μόνη αποζημίωση που αποκλείει είναι την χρηματική αποζημίωση των 250 EUR σε περίπτωση ακύρωσης πτήσης λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών. Παραθέτω σε link τον κοινοτικό κανονισμό στο τέλος του μηνύματος.
Θα ήθελα να ρωτήσω αν σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο και αν ναι τι βήματα ακολουθήσατε. Αν υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει με ποιον τρόπο μπορώ να πιέσω την εν λόγω εταιρία να με αποζημιώσει παρακαλώ να με διαφωτίσει.
Ελπίζω να μην σας κούρασα.
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/site/el/oj/2004/l_046/l_04620040217el00010007.pdf