Skygreece Airlines

Σήμερα πάντως άνθρωποι της εταιρείας ήταν σε χώρα της Ευρώπης κοιτάζοντας αεροπλάνα...
 
Α340 σύμφωνα με πληροφορίες θα ενισχύσουν τον στόλο. Υπομονή.
 
Αναρωτιέμαι γιατί δεν ρίχνουν μια ματιά στα Α340 της ΟΑ, σίγουρα η τιμή θα είναι προσιτή , εκτός αν δεν κατάλαβα κάτι σε όλη αυτή την ιστορία.
 
Εγω κανω χωρο στην καρτα μου να κλεισω ενα σουρεαλ ταξιδι απο Αθηνα για ΝΥ μονο και μονο για να ακουσω Εκκλησιαστικη Μουσικη εν ωρα πτησης. Μπορει να εχει και ομαδικη προσευχη πριν την απογειωση για να πανε ολα καλα με παπα σε βιντεο στο IFE. Φυσικα σε περιοδο νηστειας δεν θα σερβιρεται τιποτα που να περιεχει κρεας, αυγα, τυρι ή γαλα ενω τη Μεγαλη Εβδομαδα τα φαγητα θα ειναι αλαδωτα.

Περα απο την πλακα η ιστορια ακομα μπαζει. Και η ΗΙΑ εκανε πτησεις αλλα ειδαμε πως καταντησε. Για αεροπλανα, αντε να παρει παλι κανα 767 που θα εχει παει και στρατο (25 χρονω).

Κατι μικρες σημειωσεις για καποια πραγματα που αναφερθηκαν

Τα 757 δεν φτανουν απο Αθηνα-ΗΠΑ

Τα Α340 της ΟΑ κανουν για κατσαρολες που θα πουλαει το Cook-Shop.
 
Αν είσαι μερακλής, γιατί όχι;
 
Επειδή μάλλον κατά λάθος μεταφέρθηκε στο 'λάθος posts', να συνοψίσω:
1. Δεν γνωρίζουμε τον τύπο των ΑΦ που παραγγέλθηκαν.
2. Δεν γνωρίζουμε το πότε (και αν) παραγγέλθηκαν, ούτε από ποια κατασκευάστρια εταιρεία.
3. Επίσημη ανακοίνωση δεν έχει ακουστεί μέχρι στιγμής, ούτε από την Boeing, ούτε από την Airbus, ούτε από κάποια άλλη κατασκευάστρια εταιρεία, την οποία αγνοώ. Αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία να υπάρχει παραγγελία για καινούργια αεροσκάφη και να μην έχει ανακοινωθεί.

Και επι της ουσίας: ούτε η εταιρεία έχει τις 'τσέπες' για να αγοραστεί 'καινούργιο' και 'κατευθείαν από την κατασκευάστρια', ούτε το επιχείρημα είναι σοβαρό ώστε να βρεθεί κάποιος τρίτος (πχ. μια τράπεζα) να το υποστηρίξει με money, ακόμα και με sale-and-lease-back. Μιλάμε για μπόλικα εκατομμμυριάκια, πάνω από 200. Οπότε, let's put the money where the mouth is και μη μας δουλεύετε, αγαπητά παπαγαλάκια.
Στην καλύτερη περίπτωση θα είναι νοικιασμένα, και μεγάλης ηλικίας. Κάτι που 'σχεδόν' το πέτυχε η Αυτοκρατορική - μέχρι και στο βάψιμο ενός Α340 είχε φτάσει. Άρα το δεύτερο εγχείρημα του πατρός Αλεξανδρή έχει αρκετό δρόμο ακόμα μέχρι να φτάσει στο επίπεδο 'επιτυχίας' του πρώτου εγχειρήματος.

ευχαριστώ.
 
Leasing είναι η μαγική λέξη,η αγορά είναι γεμάτη.Ψάχνεις τι είναι πιο κοντά στα "θέλω" σου,κοιτάζεις το χρόνο που έχεις στη διάθεσή σου,τα πληρώματα που θα χρειαστείς αλλά πάνω απ´ όλα το operation σου και τα χρήματα που έχεις προς διάθεση.
 
για να πάρουμε μια ιδέα, ένα 767-300ΕR μπορεί να κοστίζει μηνιαίως (leasing) από $170,000 έως $ 460,000, και ένα Α340-300 από $130,000 έως $380,000. Προφανώς οι ελάχιστες τιμές αναφέρονται σε παλαιότερα μοντέλα.

πηγή:
http://www.airliners.net/aviation-forum ... in/5970415

να και μερικά διαθέσιμα 767

http://www.myairlease.com/available/ava ... _lease_767
 
CHRISTOS55":buj3x7ey said:
[...] Όμως φίλε Αλκιβιάδη, νομίζεις ότι έχει η εταιρεία την δυνατότητα και το κεφάλαιο για να αγοράσει Β-787.
[...]
Ρίξε επίσης μια ματιά να μάθεις τι σημαίνει ο όρος lease back.

Γιαυτο και η αναρτηση μου ειχε περισσοτερο ρολο "αποριας". Γιατι με τιποτε δεν εχει την οικονομικη ευρωστια για αεροσκαφος οπως Β787 και δη νεοκατασκευασθεν. Σε ο,τι εχει σχεση με το lease back, ξερω τι σημαινει.. :|

Φιλικα
 
Μαθαίνω καλά για την FAA.Είναι πιθανό το επόμενο αφος να είναι άλλου τύπου από Β767.
 
Top