Στην Αθήνα για καφέ και πίσω με Aegean και Cyprus(με φωτο!)

  • Thread starter Jimis
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Jimis

Business-Class-Member
Εγγραφή
21/08/2010
Μηνύματα
254
Likes
0
Στις αρχές του Μαρτίου έκλεισα ένα εισιτήριο με Aegean και Cyprus οι οποίες πτήσης είχαν τα εξής στοιχεία:

LGAV-LGTS
Aegean Airlines AEE103
Airbus A320-100/200
Departure Time: 07:45
Arrival Time: 08:40

LGAV-LGTS
Cyprus Airways CYX622
Airbus A320-100/200
Departure Time: 11:30
Arrival Time: 12:25


Ξημερώματα της 1ης Απριλίου, πιο συγκεκριμένα στις 05:45 ξεκινάμε για το αεροδρόμιο LGTS της Θεσσαλονίκης. 06:55 είμασταν έξω από το αεροδρόμιο και 06:58 παραδόσαμε βαλίτσες. Παίρνω το boarding pass και κατευθείαν για τον σωματικό έλεγχο. Μόλις περνάω τον έλεγχο, παω κατευθείαν στο gate 6. Εκεί βλέπω boarding. Είχε 2 άτομα στο gate και μόλις πήγα και εγώ μας έβαλαν μέσα στο λεωφορείο. Στοιχεία αεροσκάφους:

Airbus A320-232 Aegean Airlines SX-DVM

Το αεροσκάφος μας ήταν παρκαρισμένο στο stand 3. Μπαίνω μέσα, περιμένω να κλείσουν οι πόρτες, πάω στην αεροσυνοδό να ρωτήσω αν γίνετε να επισκεφθώ το cocpit. Ρώτησε τον captain ο οποίος απάντησε καταφατικά. Μόλις μπήκα, συστήνομαι και αρχίζω να ρωτάω διάφορα. Μετά από κανα πεντάλεπτο "πιλοτικής" γύρισα στην θέση μου . Οι δύο πιλότοι ήταν φιλικότατοι! Start up και ξεκινάμε. Στην στροφή είδα το tupolev της Malev. Τα χέρια μου πάγωσαν. Δεν μπορούσα να σηκώσω την φωτογραφική. Τέλος πάντων, C, A για holding point Α του 16. Δεν σταματήσαμε καθόλου, Line up and take off. Μόλις σηκωθήκαμε, το συναίσθημα είναι απερίγραπτο. Η θέση μου ήταν η 17Α. LEKPO1B departure. Γενικά η πτήση δεν είχε τίποτα το ιδιαίτερο. Μόλις φτάναμε στα περίπου 170000 πόδια άρχισε το σερβίρισμα. Το cruise μας κράτησε περίπου 10-15 λεπτά. Μετά από λίγο αρχίσαμε την κάθοδό μας. Την ώρα του του cruise κατάφερα να βγάλω(για μένα)κάποιες εκπληκτικές φωτογραφίες. Οφείλω να πω ότι το seat pitch ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό για εμένα. Φτάνει η ώρα του approach. Flaps 15, gear down. Full flaps, gear down, final approach. Very short final. touch down. Εκεί είδα και ένα Αμέσως μετά την προσγείωση στον 21R είδα δύο 747 της Imperial και τρία-τέσσερα(έχασα το μέτρημα) Α340 της Ολυμπιακής. Επίσης είδα και το 737-200 αλλά η φωτογραφία βγήκε πολύ θολή. To apron της Αθήνας, γεμάτο από Aegean και Olympic. Επιτέλους είδα το SX-DGC!!!

Μετά από μία ώρα πάνω στα McDonalts, κατέβηκα για check-in στην πτήση επιστροφής με την Cyprus. Και εκεί η έκπληξη.

Συνεχίζετε...

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ AEGEAN AIRLINES AIRBUS A320:
Ground service: 5/5
In-flight service: 5/5
Aircraft: 5/5
Crew: 5/5

Θα παραπετάξω μαζί τους;

ΦΥΣΙΚΑ! Μακράν από τις καλύτερες εταιρίες(πέρα από την Malev)που έχω πετάξει. Το μόνο αρνητικό είναι που δεν πουλάνε μοντέλα σε πτήσεις εσωτερικού.

Ελπίζω να σας άρεσε.

Φιλικά

Δημήτρης
 
Συγχαρητήρια για το trip report Δημήτρη.
Περιμένουμε τη συνέχεια.
 
προσωπικα χαιρομαι που ακομα και σημερα ετσι οπως γιναμε υπαρχουν ατομα διατεθειμενα να διαθεσουν ενα σεβαστο ποσο απο τα χρηματα τους για να πεταξουν αυθημερον μονο και μονο γιατι κουβαλουν το μικροβιο! Σου ευχομαι να συνεχισεις να εχεις τη δυνατοτητα να πραγματοποιεις τα ταξιδια σου οπως ακριβως τα θες και περιμενω να διαβασω για την εκπληξη που σε περιμενε με τη Cyprus
 
Συνέχεια:

Ενώ είμουν στα McDonalts, είπα να κατέβω μήπως άνοιξε το check-in. Πάω και μας λένε ότι ανοίγει σε 10 λεπτά, οπότε είπα να περιμένω. Μόλις ανοίγω, πάω πρώτος-πρώτος, παίρνουν ταυτότητα και να η έκπληξη:
Εγώ είμαι 15 παρά 2 μήνες. Εκεί με λένε πως έχω πρόβλημα. Παίρνουν κάτι τηλέφωνα και λένε μεταξύ τους (οι 2 υπάλληλοι). Κάτω από 15 πρέπει να έχε UM(κάτι τέτοιο)ΟΠΟΣΔΗΠΩΤΕ. Ήρθε ένας άλλος υπάλληλος της Goldair(κάτι τέτοιο)και με ένα τηλέφωνο στην μητέρα μου λύθηκε το θέμα. Στα 30 λεπτά που κράτησε αυτό:
1)Είχα καταιδρώσει και μου κόπηκαν τα πόδια
2) Νόμιζα πως είχε περάσει αιώνας και ότι θα έφευγε η πτήση!

Αφού πέρασα τον σωματικό έλεγχο, βρέθηκα αντιμέτωπος με ένα άδειο Βενιζέλο. Μετά από κανα μισάωρο-σαραντάλεπτο αναμονής(Μιλούσα με έναν υπάλληλο εκεί, τον είπα πως ήταν η πρώτη φορά που θα φωτογραφίσω CYP κτλ.)με λέει ο υπάλληλος: Να το αεροπλάνο! Εκεί κόλλησα στο τζάμι. Στοιχεία αεροσκάφους:

Airbus A320-232 Cyprus Airways 5B-DCH

Κατάφερα να βγάλω μία ωραία φωτογραφία αλλά είναι λίγο θολή. Εκεί μία easyJet ήρθε για να σπάσει την μονοτονία των Ελληνικών/Κυπριακών εταιριών. Μετά από λίγα λεπτά άρχισε η αρχή του τέλους ενός ονείρου. Δίπλα μας ήταν το 5B-DCN A319. Η θέση μου, 14Α. Όπως βλέπετε στην φωτογραφία, ΑΚΡΙΒΩΣ δίπλα μου δεν είχα παράθυρο. Αλλά από seat pitch δεν έχω παράπονο. Κάποτε όμως έπρεπε να κάνουμε pushback. Μόλις είμασταν στο taxiway, κατάλαβα ότι το αεροσκάφος ξεκίνησε από το Α01!!! Τι ειρωνικό. Στο Flight Simulator από τις 100 φορές που θα πετάξω από το LGAV ξεκινάω από το Α01! Αρχίσαμε taxi μέσω E, C, D7, D για το Holding point D13 του 21L. Κατά τη διάρκεια της τροχοδρόμησης, είδα το OY-KHM, MD-82(Το πρώτη στη συλλογή μου) της SAS. Κάποια στιγμή βλέπω και το SX-DVY. Την ώρα που στρίβαμε στον D7, είχα την ευκαιρία να τραβήξω δύο ΟΑ, μία Α3 και μία Transavia και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ! Το πρώτο μου Star Allince livery της Aegean(SX-DVQ). Σε μια στιγμή είχα την τύχη να δω κάποια Dash-ακια της Ολυμκπιακής. Τόση ώρα taxi όμως, κάποτε θα φτάναμε στο holding point. Cyprus 622, is ready for take off. Και τότε το αεροσκάφος αρχίζει να κάνει speed up. Μόλις γίναμε airborne κάθισα πίσω στην θέση μου και απόλαυσα την απογείωση. Μετά από λίγη ώρα είπα να κοιτάξω αν έχει τίποτα ενδιαφέρον να δω. Εκεί πάγωσα: Ο Βενιζέλος φάτσα-φόρα. Ανοίγω γρήγορα την φωτογραφικά, και καταφέρνω να πάρω αρκετές Φωτογραφίες. Μία ήταν ολόκληρο το αεροδρόμιο και μία τα gates (Στο Β15 πρέπει να είναι ακόμα το Α320 της ΑΕΕ που με έφερε και συγχωρέστε με για την κακή ποιότητα, είμασταν ήδη αρκετά ψηλά). Και κάποια στιγμή(αναμενόμενο) φάνηκε η Αθήνα!!! Σε κάποια φάση διακρίνω ένα αεροδρόμιο Δεν μπορώ να πω πως ικανοποιήθηκα ιδιαίτερα από το αεροσκάφος μιας και τα έδειχνε τα χρονάκια του. Πριν ακόμα ξεκινήσει το cruise άρχισε το σερβίρισμα. Μας μοίραζαν χυμούς/τσάι/καφέ από ροφήματα και από φαγητά κέικ σοκολάτας και μία σοκολάτα. Εγώ πήρα τσάι και τα γλυκά (Το κέικ το έφαγα για να παρω δυνάμεις να σηκώσω την φωτογραφική :mrgreen: ). Το τσάι είναι όσο βλέπετε, μόνο μία γουλιά ήπια. Επίσης, δεν είχε ζάχαρη, αλλά μπορεί να ήταν δικιά μου βλακεία που δεν ζήτησα. Και φτάνουμε στο τέλοοοοοοος. Ξεκινάμε VOR/DME approach για τον 34. Full flaps, gear down. Final και short finals. Κάνουμε touch down στον 34, reserved thrust, spoilers και brakes. Κάναμε vacete στον B και συνεχίσαμε στο txi μέσω C, A για το stand 3. Και κατά τη διάρκεια του taxi στο A κατάλαβα πόσο τυχερός είμουν.MALEV TU-154B-2 HA-LCR (1), MALEV TU-154B-2 HA-LCR (2), MALEV TU-154B-2 HA-LCR (3), MALEV TU-154B-2 HA-LCR (4),

Shut down με το λεωφορείο της Cyprus να περιμένει έξω.

Μια παρένθεση: Στην αρχή, λίγο πριν το Pushback ζήτησα να επισκεφθώ το cocpit Και ο captain με είπε αργότερα. Κλείσιμο παρένθεσης. Κλασικά βγαίνω τελευταίος και με σταματάει ο αεροσυνοδός και με λέει "περίμενε" και με βάζει cocpit.
Μετά από λίγο ο αεροσυνοδός με είπε πως το λεωφορείο περίμενε και έτσι κατέβηκα τις σκάλες με χαρά γιατί ήταν μια τέλεια μέρα αλλά και με λύπη που κράτησε τόσο λίγο.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ CYPRUS AIRWAYS AIRBUS A320:
Ground Service: 5/5
In-flight service: 4/5
Aircraft: 2/5
Crew: 5/5

Θα ξαναπετάξω μαζί τους;

Πάρα πολύ πιθανόν! Θα θεωρήσω την κατάσταση του αεροσκάφους ένα ατυχές συμβάν και θα επικεντρωθώ στο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ service που μου πρόσφερε αυτή η εταιρία. Αυτά είχα να πω, ελπίζω να μην σας έκανα να βαρεθεί τε...

Καλά ταξίδια!

Φιλικά

Δημήτρης
 
Καλησπέρα σας και πάλι!
Στην επίσκεψή μου, στο cocpit της cyprus, είδα με την άκρη του ματιού μου την συχνότητα που είμασταν και ήταν η 118.1 ΠΟΥ είναι το Ground;!

Φιλικά

Δημήτρης
 
118.05 έιναι το groung
118.1 ο πύργος
120.8 Approach
132.375 Radar
 
flying Doc":17jwko22 said:
Τι είναι groung; 118.05 είναι το clearance delivery. Στο LGTS δεν παρέχεται ground. Το κάνει ο πύργος. Υπάρχει συχνότητα ground (121.7) αλλά δεν λειτουργεί ξεχωριστά.
flying Doc":17jwko22 said:
Σωστό
flying Doc":17jwko22 said:
Σωστό
flying Doc":17jwko22 said:
Radar? Το Radar του LGTS είναι το 120.8. Το 132.375 είναι μία από τις πολλές συχνότητες του Κέντρου Ελέγχου Περιοχής (ΚΕΠΑΘ/ΚΕΠΜΑ) με έδρα το Ελληνικό στην Αθήνα.
 
Ξεκίνησα να πετάω με CY στις 8 Σεπτεμβρίου 1997. Στο απαιτητικό δρομολόγιο της Λάρνακας και σε σύγκριση με την τότε Ολυμπιακή, οι Κυπριακές πετούσαν σε σαφώς καλύτερες ώρες και είχαν αρκετά καλύτερο σέρβις και αεροπλάνα, ειδικά όταν είχες δει το "ρεμπέτ ασκέρι" της ΟΑ. Στην πορεία το πράγμα κάπως "χάλασε", στα πλαίσια της γενικότερης κατάστασης που ακολούθησε την 11η Σεπτεμβρίου. Παρ' όλα αυτά, αν εξαιρέσεις το άσχημο seat pitch, παραμένουν μία αξιοπρεπέστατη και έντιμη επιλογή, που δεν επικαλείται Ωνάσηδες, ένδοξα παρελθόντα ή σουπερουάου συμμαχίες και ωραίες αεροσυνοδούς. Ειδικά στο δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης προς Αθήνα, πιστεύω ότι πρέπει να στηριχθεί, προκειμένου να "κόψει" την "τιμολογιακή" φόρα που έχουν πάρει οι Γλάροι και οι Κύκλοι, αρκεί βέβαια και οι Κύπριοι να μας δίνουν περισσότερους λόγους για να τους προτιμήσουμε.

Jimis, με εξέπληξες ευχάριστα με αυτό το trip report και αυτό μου άρεσε.
 
Jimis":17vedrfl said:
Εκεί πάγωσα: Ο Βενιζέλος φάτσα-φόρα.

Εγώ να δής πώς πάγωσα όταν το διάβασα,γιατί νόμισα πως ήρθες μούρη με μούρη με τον εθνικό μας φορομπήχτη :D Ευτυχώς διάβασα και την συνέχεια τής πρότασης και...ησύχασα.

Σε ζηλεύω πάντως,διότι είχες την δυνατότητα,σε τέτοια δύσκολη οικονομικά εποχή,να κάνης αυθημερόν ένα αεροπορικό ταξίδι μόνο και μόνο επειδή έχεις το "μικρόβιο" τού planespotter.Ακόμα κι'εγώ δέν θα είχα την δυνατότητα να το κάνω.....
(Τουλάχιστον,πάντως,μπορώ ακόμα να ικανοποιώ τό άλλο μου "μικρόβιο",αυτό τού shipspotter,με αυθημερόν εξορμήσεις στην Αίγινα...).
 
Jimis":3pob1ul5 said:
Μόλις φτάναμε στα περίπου 170000 πόδια άρχισε το σερβίρισμα.

Μπράβο Jimi. Πέταξες ΚΑΙ με το Space Shuttle !!!! Κοσμοδρόμιο το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ :thx: :thx: :thx:

Απλά, τώρα το ξαναδιάβασα και είπα να το σχολιάσω. No offence !!!
 
Top