Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

  • Thread starter gonzo
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Σήμερα η διυπουργική επιτροπή έθεσε τους όρους της στους 22 ενδιαφερομένους για την πώληση των Κ.Α.
:arrow: Όσοι πληρεξούσιοι δεν αποκαλύψουν τα ονόματα των επενδυτών που εκπροσωπούν τότε αυτόματα θα τεθούν εκτός λίστας
:arrow: Όσες αεροπορικές εταιρείες, πραγματικά ενδιαφέρονται θα πρέπει εντός δέκα ημερών να υπογράψουν συμφωνίες εμπιστευτικότητας
:arrow: Οι ενδιαφερόμενοι που θα προχωρήσουν θα μπορούν να πάρουν από την εταιρεία όλα τα απόρρητα οικονομικά στοιχεία
:arrow: Μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου θα πρέπει να καταθέσουν δεσμευτικές προτάσεις με αναλυτικά επιχειρηματικά πλάνα.
Και όλο αυτό αναμένεται να ολοκληρωθεί αρχες Οκτωβρίου.(για να δουμε που θα πανε)

http://www.sigmalive.com/news/local/149272
 
Ποτε γίναν 22 ξαφνικα; :shock: ...Κι αφού ο Ο'Λίρι δεν ενδιαφέρεται ποια άλλα...τρανταχτα ονοματα έχουμε, εκτός Α3 και ΜΕΑ;
 
O κύριος Ryanair ενδιαφέρεται για τις άδειες για Ρωσία, Αίγυπτο, Ισραήλ και Λίβανο και όχι για της ΚΑ αυτό ειναι σίγουρο.
Πέραν απο ΜΕΑ και Aegean και η Blue Air τώρα αν ειναι μεγάλη καλύτερα να μην πω.
 
Στην Κύπρο βρίσκεται από σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της Ryanair Μάικλ Ο’Λίρι, προκειμένου να ξεκινήσει διαπραγματεύσεις με την κυβέρνηση για πιθανή εξαγορά της Cyprus Airways.
H πρόταση λέει
:arrow: οι Κυπριακές Αερογραμμές θα διατηρείσουν την επωνυμία τους και θα λειτουργείσουν με πιστοποιητικό ξεχωριστού αερομεταφορέα από την Ryanair
:arrow: θα μπορούσε να ενισχύσει τον αριθμό των επιβατών των Κυπριακών Αερογραμμών σε 3 εκατομμύρια ετησίως από 600.000 που είναι σήμερα

http://www.sigmalive.com/inbusiness/new ... ourism/o-o’leary-και-τ’-αερο(πλάνα)-του
http://www.sigmalive.com/news/oikonomia/154350
http://www.philenews.com/el-gr/top-stor ... -i-ryanair
http://www.politis-news.com/cgibin/hweb ... V=articles
 
Άρχισαν τα όργανα με τους πιλότους να μην θέλουν ν'ακούσουν για Α3-FR.
Ζητούν
:arrow: να διοριστούν ξένοι εμπειρογνώμονες με εκτελεστικές εξουσίες
:arrow: σταματήσουν άμεσα να σπείρουν τον πανικό με τις δηλώσεις τους στα ΜΜΕ
:arrow: τυχόν υπογραφή συμφωνίας μεταξύ ανυπόληπτων και αναξιόπιστων αερομεταφορέων, θέτει σε κίνδυνο τη μελλοντική προσβασιμότητα της Κύπρου στο εξωτερικό και την απώλεια πολύτιμων διακρατικών συμφωνιών (τι άλλο θ ακούσουμε)
:arrow: πιθανό κλείσιμο, θα χαθούν εκατοντάδες θέσεις εργαζομένων στην εταιρεία και σε τομείς που συνδέονται άμεσα, όπως τουριστικά γραφεία, ενώ θα αυξηθεί η τιμή των εισιτηρίων και η χρήση του παράνομου αεροδρόμιο της Τύμπου

http://www.sigmalive.com/news/local/175 ... gia-tis-ka
 
Χωριστές συναντήσεις με τις εταιρείες Ryanair και Aegean Airlines, αύριο στις 09:00π.μ και στις 05:00μ.μ., η τεχνική επιτροπή για τις ΚA.

http://www.philenews.com/el-gr/top-stor ... kai-aegean
 
Νέα από την συνάντηση της επιτροπής με τις εταιρίες,
:arrow: περιθώριο μέχρι τις 15 Νοεμβρίου για να καταθέσουν τις δεσμευτικές τους προτάσεις δόθηκε στις εταιρείες Ryanair και Aegean Airlines
:arrow: οι δύο εταιρείες ζήτησαν να τους δοθεί περαιτέρω χρόνος μέχρι το τέλος του έτους κάτι που δεν έγινε αποδεχτό
:arrow: το ενδιαφέρον των δύο εταιρειών επικεντρώνεται στο λογότυπο και στην χρήση του ονόματος του κρατικού αερομεταφορέα.

http://www.politis-news.com/cgibin/hweb ... V=articles
 
O O'Leary επιμένει ότι η Α3 έχει το προβάδισμα στην προτίμηση των Κυπρίων, λόγω δεσμών με την Ελλάδα κτλ., κτλ..Αλλά και πάλι δεν νομίζω ότι εάν προκριθεί η πρόταση της Α3 αυτό θα αποκλείσει την FR απ΄το να...κυπριοποιηθεί (με AOC) και να ανοίξει βάση και νεα δρομολόγια..Εξάλλου ο Μάικλ έβλεπε "θέμα" πιο πολύ με τα τέλη και τους φόρους αεροδρομίου της Λάρνακας και-θεωρητικά-τον αποτρέπουν από ένα τέτοιο βήμα..Και ερωτώ εγώ: Ο Στέλιος που ειναι σε όλη αυτή την ιστορία; Τι παραπάνω ξέρουν Α3-FR για την αγορά της Κύπρου, η οποία όπως έχει ξανασυζητηθεί παρουσιάζει εντονη εποχικότητα με ελάχιστα δρομολόγια τη χειμερινή περίοδο κερδοφόρα που να αξίζουν τον κόπο για το άνοιγμα βάσης, που δεν ξερει ο Χατζηιωάννου και τόσα χρόνια δεν έχει ανοίξει βάση στο "σπίτι" του; Ο οποίος Στέλιος εχει ήδη μπει και στην αγορά της Ρωσίας κάτι που δεν έχει καταφέρει ο Μάικλ έως τώρα. Και Η οποία αν παρουμε τοις μετρητοις τα λογια του Μιχαλάκη για τις ευεργετικές επιδράσεις,είτε της μεν είτε της δε εταιρείας,θα δημιουργήσει θεσεις εργασίας, θα δωσει ώθηση στον τουρισμό,θα ...θα... θα..
 
Με επιστολή της η Ryanair ζητά...
:arrow: παράταση για υποβολή πρότασης
:arrow: οικονομικά δεδομένα και προβλέψεις μέχρι τον Δεκέμβριο 2014, λεπτομέρειες για τραπεζικές εγγυήσεις, για τις ασφάλειες των αεροπλάνων και τη λήξη τους
:arrow: λεπτομέρειες για τις προπωλήσεις εισιτηρίων ανά δρομολόγιο και για τη μέθοδο αγοράς των εισιτηρίων, και λεπτομέρειες για τις χρονοθυρίδες των Κ.Α. σε όλα τα αεροδρόμια
:arrow: αντίγραφα των διμερών συμφωνιών Κύπρου με τρίτες χώρες
:arrow: στοιχεία για συνεργασίες με άλλες αεροπορικές εταιρείες, καθώς και τις λεπτομέρειες του συστήματος αποζημίωσης, λόγω του εμπάργκο πτήσεων πάνω από την Τουρκία
:arrow: λεπτομέρειες σχετικά με τις έρευνες κατά των κρατικών ενισχύσεων και σχετικές πληροφορίες
:arrow: λεπτομερή στοιχεία για τις συμφωνίες και τα οικονομικά δεδομένα για τη συμφωνία με τη Swissport, αντίγραφα των συμβάσεων μεταξύ Κυπριακών Αερογραμμών και αεροδρομίων, παρόχων υπηρεσιών εδάφους, προμηθευτές καυσίμων, τροφοδοσίας, τουριστικούς πράκτορες, ταξιδιωτικούς πράκτορες
:arrow: λεπτομέρειες των συστημάτων πληροφορικής και τα συστήματα κρατήσεων

http://www.philenews.com/el-gr/top-stor ... -i-ryanair
 
Μιλάμε το ΔΣ της Σάιπρους ζωγραφίζει
Επίσης, είναι φανερό ότι μέχρι τη συνάντηση με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας δεν θα πρέπει να δοθούν τα επιχειρησιακά, τεχνικά και εμπορικά εμπιστευτικά στοιχεία που ζήτησαν Ryanair και Aegean. Αν η εταιρεία δεν πωληθεί, οι δύο κύριοι ανταγωνιστές των Κυπριακών Αερογραμμών θα έχουν όλα τα στοιχεία για να ανταγωνιστούν αποτελεσματικά την εταιρεία, υπέδειξαν οι ίδιοι στην επιστολή τους προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.
:D :thx:
 
Top