Στρατηγικοί επενδυτές στη Cyprus

  • Thread starter gonzo
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Όλοι οι επενδυτές τέτοιου τύπου χρησιμοποιούν την ατάκα "Everything has it's own price"
Όλα είναι θέμα διαπραγμάτευσης και όταν ο πωλητής καίγεται... λύσεις υπάρχουν (όπως και slots στο LHR :twisted: )
 
Η Καθημερινή Κύπρου δημοσίευσε σήμερα ένα αναλυτικό άρθρο για την (οικονομική) ιστορία και το μέλλον της Cyprus. Σε αρκετά σημεία παρομοιάζει τη σημερινή κατάσταση με αυτή της Eurocypria που δεν τα κατάφερε μετά την τελευταία ένεση ρευστότητας. Αναφέρει τα εναλλακτικά σενάρια όπως δημιουργία νέας "καλής" εταιρείας, πώληση αν τελικά ενδιαφερθεί επισήμως η Triple Five αλλά ακόμα και πτώχευση.

Στο ίδιο άρθρο αναφέρει πως η Triple Five ενδιαφέρεται και για την Olympic Air. Ίσως τελικά το σενάριο συγχώνευσης ΟΑ - CY που είχε συζητηθεί στο airliners.gr να βγει αληθινό, και γιατί όχι επιτυχημένο.

http://www.kathimerini.com.cy/index.php ... tid=105270
 
Τις τελευταίες μέρες ακούγεται πολύ πάλι ότι κάποιος επενδυτής ενδιαφέρεται για τις ΚΑ. Με αφορμή την πώληση των slots στο LHR ακούστηκε και το όνομα της ETIHAD ως πιθανός επενδυτής. Χθες σε δελτίο ειδήσεων ο ΓΔ του υπουργείου φαίνεται να το επιβεβαίωσε.

http://traveldailynews.gr/news/article/56913

http://www.sigmalive.com/news/local/89385

Τη βλέπω να γίνεται Air Cyprus στα χνάρια της Air Serbia!

***Edit***
Και το video από το δελτίο ειδήσεων. Δεν το επιβεβαιώνει ακριβώς αλλά οκ
http://www.youtube.com/watch?v=JzjucdENQUE&feature=c4-overview&list=UUrCT8Tc9bRt0C2xDhnLOEzw
 
<Η καταληκτική ημερομηνία εκδήλωσης ενδιαφέροντος από επενδυτές έχει οριστεί για τις 23 Ιουλίου για την αγορά της εταιρείας> σιγά ρε παιδιά μην σπρώχνεστε να αγοράσετε το σαπάκι.
Στημένο παιχνίδι, τόσο γρήγορα καταληκτική ημερομηνία, εκτός και βρήκανε κάποιο Ρώσο που θέλουν να του πουλήσουν την εταιρεία και να του την φάνε όπως έφαγαν τα λεφτά των καταθετών.
 
Άδικο δεν έχεις γράφεταιότι οι 3 επενδυτές είναι από Κίνα, Ρωσία και Μέση Ανατολή, ποιοί είναι ονομαστικά δεν είναι και τόσο δύσκολο νομίζω... :D
 
Πριν από δύο + χρόνια έγραψα, σε αυτό ακριβώς το thread, τα εξής:

"βέβαια όλα αυτά μου θυμίζουν τα πολλά, πάμπολλα, αλλά τελικά τραγικά διαψευθέντα σενάρια που κυκλοφορουσαν χρόνια τώρα για τους 'γαμπρούς' που ήθελαν τη 'νύφη' ΟΑ. Πόσες φορές ακούσαμε τότε για το ενδιαφέρον της ...Qatar, Lufthansa, κλπ κλπ για τη 'νύφη' μας? Πόσοι ήρθαν με ...δαχτυλίδι και πρόταση γάμου? (ούτε για γ*(ό#&^%ενα δεν την ήθελαν...). Μόνο η ΒΑ είχε μια ...σχέση, αλλά τελικά κατέληξε σε ναυαγιο. Γράφουν, λοιπόν, τα ΜΜΕ, σενάρια αλλά η πραγματικότητα τελικά δεν τα επαληθεύει."

Κάνω απλώς copy-paste, γιατί, πολύ απλά, δεν αξίζει άλλο κόπο σχολιασμού οποιαδήποτε 'δημοσιογραφική' είδηση ότι 'έρχεται ο 'γαμπρός''.
 
Την Παρασκευή η κυβέρνηση αποφασίζει για το ποιος επενδυτής θα πάρει την εταιρία.
 
Κατατέθηκαν δεσμευτικές προσφορές απο εταιρίες δηλαδή;
Πότε έγινε αυτό? Και απο ποιες εταιρίες;
 
Πάντως ο Μιχάλης είναι ειλικρινής
«Εμείς δεν ενδιαφερόμαστε ιδιαίτερα για τις ΚΑ, που έχουν τεράστια ζητήματα του παρελθόντος: Συνταξιοδοτικό σύστημα, ιστορικό ζημιών», δήλωσε στους δημοσιογράφους στο Λονδίνο, μετά την ανακοίνωση των τριμηνιαίων αποτελεσμάτων της εταιρείας, σημειώνοντας ότι η Cyprus Airways ενδεχομένως uα πρέπει να επιστρέψει 100 εκατ. σε κρατικές ενισχύσεις.

Πρόσθεσε ότι η Ryanair είχε υποβάλει εκδήλωση ενδιαφέροντος, επειδή τους το… ζήτησε η κυπριακή κυβέρνηση.
Ρόμπα :twisted:

Βέβαια παίζει αυτό που είχα γράψει πριν μερικές μέρες καθώς
Ο Michael O'Leary δήλωσε ότι η Ryanair ήταν πρόθυμη να αναπτύξει τις δραστηριότητες της στην Κύπρο και έψαχνε τρόπους για την ανάπτυξη των αγορών της Μέσης Ανατολής, με τη χρήση της Κύπρου ως βάση. «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε μαζί τους σε όλα αυτά», δήλωσε ο O'Leary, ο οποίος συζήτησε την επέκταση του τουρισμού με την κυβέρνηση.

:arrow: http://www.metaforespress.gr/aeropo...pragmatika-gia-tis-kypriakes-aerogrammes.html
 
OA701":3dy75btm said:
Βέβαια παίζει αυτό που είχα γράψει πριν μερικές μέρες καθώς
Ο Michael O'Leary δήλωσε ότι η Ryanair ήταν πρόθυμη να αναπτύξει τις δραστηριότητες της στην Κύπρο και έψαχνε τρόπους για την ανάπτυξη των αγορών της Μέσης Ανατολής, με τη χρήση της Κύπρου ως βάση. «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συνεργαστούμε μαζί τους σε όλα αυτά», δήλωσε ο O'Leary, ο οποίος συζήτησε την επέκταση του τουρισμού με την κυβέρνηση.

:arrow: http://www.metaforespress.gr/aeropo...pragmatika-gia-tis-kypriakes-aerogrammes.html

Ακριβώς, κάτι σαν αυτό δηλαδή που έκανε στην BUD όταν έκλεισε η Malev. Και η λογική λέει ότι αυτό τον συμφέρει καλύτερα. Ή όχι; :?:
 
Top