Sukhoi SuperJet χάνεται από τα ραντάρ στην Ινδονησία.

http://sergeydolya.livejournal.com/466578.html

ο blogger που εβγαλε την φωτο με το κλειστο taws εξηγει πως δεν αναβει αμεσως και πρεπει να περασουν περιπου 35".

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 
globetrotter":2lkqioo5 said:
Σύμφωνοι.

Αλλά πιστεύω πως είναι πολύ νωρίς να το χρεώσουμε σε pilot error. Αν και όλα δείχνουν πως ήταν όντως πτήση επίδειξης :wall:

Διάβασα αυτό ( http://www.novayagazeta.ru/economy/51039.html ), είναι στα ρώσικα, μιλάει για το σκάνδαλο με το project του SuperJet-100. Τις σπατάλες, την ανοργανωσιά, τους 70 μηχανικούς του εργοστασίου που βρήκαν χθες με πλαστά πτυχία κ.α. Είναι ξεκάθαρο πως οι υπευθυνοι της Sukhoi έχουν "πλάτες" στο Κρεμλίνο και πέσαν πολλά δις στο συγκεκριμένο πρόγραμμα αν και υπήρχε το Tu-334 ( http://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_Tu-334 ) που θα μπορούσε να είναι πολύ πιο πετυχημένο. Εδώ ( http://zyalt.livejournal.com/440891.html ) ένα post για την ποιότητα του εσωτερικού του Superjet-100. :wall:


Δεν μπορώ να καταλάβω την σκεπτική σου όσον αφοράει το "Έχουν πλάτες στο Κρεμλίνο" δηλαδή επειδή έχουν πλάτες στο Κρεμλίνο μπορεί να φτιάχνουν αεροπλάνα νεκροφόρες ;;; Δεν νομίζω να ισχύει αυτό με τις πλάτες στο Κρεμλίνο, μην διαβάζετε την κάθε βλακεία που γράφει ο άλλος και το αναμεταδίδεται. Ο όμιλος Sukhoi φτιάχνει και παραγγελίες για την πολεμική αεροπορία της ρωσίας εάν ήταν να είναι όλα στον αέρα θα βλέπαμε αποτελέσματα. Νομίζω λέγονται λόγια έτσι γιατί δεν συμφέρει σε κάποιους να μπει στην αγορά αυτό το αεροπλάνο.

Τώρα για το "pilot error" δεν θα σχολιάσω κάτσε να βγει το πόρισμα αλλά, εάν είχε κάποιο τεχνικό πρόβλημα το αεροπλάνο δεν θα το ανέφεραν οι πιλότοι ;;; Έγινε κάτι πολύ ξαφνικά δεν προλαβάν να πούν τίποτα. Όμως καλύτερα πρώτα να βγει το πόρισμα αλλά όλα δείχνουν ότι μάλλον είναι "pilot error"
 
Το άρθρο στο οποίο αναφέρομαι γράφτηκε σε σοβαρή εφημερίδα. Αν ήταν καμία φυλλάδα δεν θα το ανέφερα. Μακάρι να βγουν ψευτες(και εγώ μαζί αφού αναμεταδίδω...).

Όπως και να'χει, είναι πολύ νωρίς ακόμη για συμπεράσματα.
 
globetrotter":1m5k1q5z said:
http://sergeydolya.livejournal.com/466578.html

ο blogger που εβγαλε την φωτο με το κλειστο taws εξηγει πως δεν αναβει αμεσως και πρεπει να περασουν περιπου 35".

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png

Λογικό να περνούν κάποια δευτερόλεπτα να ανάψει.

Πάντως η φώτο είναι άστοχη μόνο και μόνο επειδή είναι όλα σε θέση off ακόμη και οι μπαταρίες και τα IRS λόγο του fault που δείχνει το TAWS, άρα κατά την δική μου άποψη δεν υπάρχει λόγος να λέμε οτί το ξέχασαν off.
 
Εδώ παρουσιάζεται μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα θεωρία των Ρώσων σχετικά με το ατύχημα, με ενα άρωμα από ταινία James Bond... Το αν ισχύει ή όχι ή αποδειχθεί ποτέ, φυσικά και είναι αδύνατο να προβλευθεί!..
 
Χμμμ μάλιστα.Πολύ ενδιαφέρουσα θεωρία,που παραβλέπει ότι μεταξύ τών επιβατών υπήρχε και ένας Αμερικανός-προφανώς δέν ήταν κανένας περίεργος που ήθελε να δή σάν τί να'μοιαζε αυτό το Σουχόϊ.

Υπήρχε βεβαίως και ένας Γάλλος,αλλά είναι ποτέ δυνατόν οι Ρώσοι να υποψιαστούν τους Γάλλους ότι κάμνουν βιομηχανικό σαμποτάζ;Α πα πα,αυτά είναι κόλπα τών κακών ιμπεριάλων Αμερικάνων.....

Επίσης το ότι η είδηση αυτή δημοσιεύτηκε στον υψίστου κύρους ιστότοπο που λέγεται troktiko αυξάνει την βαρύτητά της.
 
Συγγνώμη Hastaroth που δεν ξέρω ρώσικα για να ψάξω να το βρώ στην Πράβδα! Και που δεν σκέφτηκα να το ψάξω σε αγγλόφωνες σελίδες. Ευχαριστώ MerΝion που με κάλυψες!...

Το ερώτημα είναι για ποιό λόγο έγινε? Η Boeing δεν κατασκευάζει πλέον αεροσκάφη αυτού του μεγέθους και το C-Series έχει πολύ δρόμο μπροστά του. Για να σαμποτάρουν γενικά την ρωσική οικονομία? Ισως μια καλή ευκαιρία. Είναι γνωστές οι επιθετικές τακτικές τους. Και πάλι αν δεν βγει επίσημο πόρισμα (που σίγουρα δεν είναι εγγύηση οτι θα παρουσιάζει τις πραγματικές αιτίες - με άλλα λόγια μπορεί να είναι μια "public" έκδοση για κατευνασμό και την "γνήσια" έκδοση να την δούνε λιγα μάτια μόνο), ότι διαβάζουμε είναι στη σφαίρα της φαντασίας..
 
Ή πολύ απλά είναι μπούρδες των Ρώσων γιατί τό δυστύχημα μπορεί να αποδειχτεί καταστροφικό για το προϊόν. Για να πω την αλήθεια πιστεύω πολύ περισσότερο ότι είναι λόγια του αέρα από μια χώρα που βάζουν φυλακή τους πολιτικούς αντιπάλους του καθεστώτος και πληρώνουν Λιακόπουλους να κάνουν προπαγάνδα, παρά ότι κάθισε ο Ομπάμα με τον CEO της Boeing και αποφάσισαν να το ρίξουν το σκασμένο γιατί θα τους κάνει ζημιά...Παίρνοντας ρίσκο για πολύ μεγαλύτερες ζημιές από τις παραγγελίες του SuperJet ...

ΥΓ H Boeing ήταν σύμβουλος στην σχεδίαση/παραγωγή του SuperJet ή κάνω λάθος;
 
Hastaroth":19pp4zx9 said:
Χμμμ μάλιστα.Πολύ ενδιαφέρουσα θεωρία,που παραβλέπει ότι μεταξύ τών επιβατών υπήρχε και ένας Αμερικανός-προφανώς δέν ήταν κανένας περίεργος που ήθελε να δή σάν τί να'μοιαζε αυτό το Σουχόϊ.

Υπήρχε βεβαίως και ένας Γάλλος,αλλά είναι ποτέ δυνατόν οι Ρώσοι να υποψιαστούν τους Γάλλους ότι κάμνουν βιομηχανικό σαμποτάζ;Α πα πα,αυτά είναι κόλπα τών κακών ιμπεριάλων Αμερικάνων.....

Επίσης το ότι η είδηση αυτή δημοσιεύτηκε στον υψίστου κύρους ιστότοπο που λέγεται troktiko αυξάνει την βαρύτητά της.
Μα και Πράβντα δεν είναι και καμιά σοβαρή εφημερίδα. Έχει μετατραπεί εδώ και χρόνια σε πηγή για Λιακοπούλειες θεωρίες. Παρομοίως και η Daily Mail. Όσο για τον Γάλλο, ήταν flight engineer της Snecma που ανήκει στο consortium εξέλιξης του αεροπλάνου και ειδικότερα του κινητήρα του SaM146. Και θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος γιατί να σαμποτάρουν οι Αμερικάνοι ένα project στο οποίο εμπλέκεται άμεσσα σε ρόλο consultant η Boeing αλλά και πολλές ακόμα Αμερικάνικες εταιρείες όπως Parker, BE Aerospace, Honeywell, Goodrich και Curtiss-Wright και ένα κάρο ακόμα Δυτικές εταιρείες όπως Alenia Aermacchi ( που κατέχει και το 51% του jv SuperJet International), Thales Avionics, Thales Training & Simulation, Intertechnique, Liebherr, ECE, Leach International, Saft, Okal, Saint-Gobain Sully, Sogitec και Le Bozec.
Eγώ πιστεύω πως το κάνανε Βραζιλιάνες κατάσκοποι ντυμένες χορεύτριες σάμπα και Καναδοί ξυλοκόποθ :mrgreen: :with:
 
Top